Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Murujen keräilyä

5 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Murujen keräilyä - Sivu 2 Empty Vs: Murujen keräilyä

Viesti  Falco2 Ti Syys 15, 2009 2:26 pm

Hyvä että sait kerrottua psykiatrille ja varattua ajan. Mut... (Ei ole tarkoitus nyt sohaista tikulla kipeeseen kohtaan, enhän mä tiedä teidän perheestä enkä suhteesta mitään, enkä miten asiat teillä parhaiten toimii.) miksi et halua kertoa miehellesi? Miten se reagoisi siihen, jos kertoisit... ajattelin vaan, että olisko sun helpompi kuitenkin olla, jos kertoisit sille miten paha olo sulla on. Ja kun se nyt on kuitenkin jotain huomannut, niin voisiko se olla myös miehellesi helpompaa kuulla suoraan miten menee.

Kurja että oot näin väsynyt ja loppu nyt, toivottavasti huomenna menee lääkärikäynti hyvin ja saat apua. Kyllä muakin koko ajan hävettää ihan kaikkien ihmisten suhteen kun oon tämmöinen enkä pysty tekemään töitänikään, vaikka onhan se järjellä ajateltuna ihan tyhmää hävetä. Mitä sille häpeälle vois tehdä, en tiiä, mut koita muistaa että se on varmaankin osa tätä sairastelua, eikä sairastelu ole sun syytä, ei.
Falco2
Falco2

Viestien lukumäärä : 76
Join date : 16.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Murujen keräilyä - Sivu 2 Empty vastaus

Viesti  hanna74 Ti Syys 15, 2009 2:28 pm

"Keskityn nyt pysymään hengissä"
se on erittäin tärkeetä.

Musta sää syyllistät turhaan itseäsi, mielenterveys ongelmat on sairauksia muidenn sairauksien joukossa, eikä niitä tarvi hävetä.

Onneks sait huomiselle psykiatriajan

Koetahan jaksella!!!
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Murujen keräilyä - Sivu 2 Empty hotelliin

Viesti  Murena Ti Syys 15, 2009 4:37 pm

Olen ajatellut, että jos ryhdyn tappamaan itseäni, niin kuin välillä meinaan, en tee sitä kotona, vaan vuokraan hotellista huoneen, jotta läheisteni ei tarvitse törmätä ruumiiseeni. Lähinnä ajattelin suojelevani lapsiani tällä.

Ja tällä tekstillä en nyt etsi ketään kauhistelemaan ja pyytelemään, etten tekisi itselleni mitään. En siis hae huomiota. Rolling Eyes Itselleni kirjoitin muistutukseksi, etten hetken mielijohteesta tekisi mitään itselleni täällä kotona mistä lapset minut löytäisivät koulusta tullessaan. pale
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

Murujen keräilyä - Sivu 2 Empty au

Viesti  Murena Ti Syys 15, 2009 4:59 pm

päätä särkee Neutral
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

Murujen keräilyä - Sivu 2 Empty Vs: Murujen keräilyä

Viesti  hanna74 Ti Syys 15, 2009 6:26 pm

Mullakin oli taas eilen illalla itsariyritysajatuksia.

Haleja!
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Murujen keräilyä - Sivu 2 Empty Vs: Murujen keräilyä

Viesti  Sien.. Ke Syys 16, 2009 2:03 am

Hei Murena, luin tätä sinun päiväkirjaasi ja olet todella kovilla.
Sad


Haluaisin sanoa jotain joka auttaisi.


Mutta lähetän ystävällisen ajatuksen...

Itsekin itsetuhoajatusten ja jaksamisen kanssa kamppaillut...

sien.
Sien..
Sien..

Viestien lukumäärä : 211
Join date : 21.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Murujen keräilyä - Sivu 2 Empty harmaa aamu

Viesti  Murena Ke Syys 16, 2009 2:25 pm

Nukuin sitten pommiin. En yksinkertaisesti kuullut herätystä, olin kai niin sikeässä unessa.

Hävetti kömpiä hämmentyneenä sängystä, kun lapset olivat jo kaikki hereillä ja pukeutuneet valmiiksi koulua varten, mutta kukaan ei ollut osannut ottaa aamupalaa. Nolona ja syyllisenä paahdoin kiireen kaupalla leipää jokaiselle ja jaoin mehumukeja. Esikko joutui itse muistuttamaan, että tarvitsee myös eväät kun on tänään niin pitkä koulupäivä. *nolotus*

Onneksi kukaan ei myöhästynyt koulusta. Vaikka kuopus, meidän pikkukolmonen, narisi ja kitisi ettei jaksa kävellä, vaikka siis olin luvannut viedä autolla kouluun, eikä tarvinnut kävellä kuin parkkipaikalle. Siitä negatiivisuudesta tuli mulle ihan järkyttävän paha olo ja ahdistus, itketti.

Autolla ajaminen oli hiukan vaikeaa niin unisena. Liikennevaloissa tuijotin ajatuksissani vääriä valoja, enkä huomannut vihreää, ennen kuin takana oleva tööttäsi turhautuneena. *häpeää*

Anoppikin tuli tarkistamaan, että lapsilla on kaikki hyvin ja ihmetteli, miksen minä ollutkaan vielä töissä. Totesin vain, että minulla on tänään lääkäriaika, ei mitään hätää. Mikä oli tietysti muunneltua totuutta. Olenhan minä oikeasti saikulla ja lääkäriaikakin on vasta iltapäivällä...

Iltapäivällä juuri siihen aikaan kun pikkukuopus pääsee koulusta. Mietin, voinko vastata lapsen puheluun kesken lääkäriajan? Vai pitääkö malttaa olla vastaamatta, mikä tuntuu melkein lapsen heitteillejätöltä, vaikka kerroin sille jo eilen, etten ehkä ehdi puhelimeen siihen aikaan, mutta entäs jos se on unohtanut ja hätääntyy kun en vastaakaan? Sad

Syyllinen olo myös siitä, että kuopus joutuu kävelemään koulusta kotiin, koska olen juuri siihen aikaan lääkärissä, mutta pikkukakkoselle lupasin hakea tuntia myöhemmin autolla koulusta, koska siihen aikaan en enää ole varattu, näin uskon. Tuntuu epäreilulta, että haen isomman, kun taas pienempi joutuu selviämään yksin kotiin ja ottamaan itse välipalaa jne.

Huolehdin kai liikaa? Olen ylihuolehtiva kanaemo. *häpeää*
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

Murujen keräilyä - Sivu 2 Empty Vs: Murujen keräilyä

Viesti  hanna74 Ke Syys 16, 2009 2:38 pm

Kyl sää mun mielestä voit vastata lapselles kesken lääkäriajan.
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Murujen keräilyä - Sivu 2 Empty lääkäristä

Viesti  Murena Ke Syys 16, 2009 6:32 pm

Psykiatri ei kirjoittanut saikkua vaan käski ryhdistäytyä ja mennä töihin.

Lapset kuulema voivat paremmin, kun niillä on AIKUINEN töissäkäyvä äiti.

Sai minut häpeämään itseäni ja pitämään itseäni luuserina, helpollaluovuttajana, laiskurina... Embarassed

Käski alkaa harrastamaan jotain, käydä kavereiden kanssa ulkona ja ties mitä!

Itsemurha-ajatuksia kommentoi sanomalla: ettei sellaisia pidä ajatella. Shocked

Masennusta, väsyä ja pahaa oloa ei kuulema saa pois millään, mutta niistä paranee kun niitä ei ajattele/ tekee mitä täytyy niistä huolimatta. Puree vaan hammasta ja toimii vaikka kuinka pahaa tekis.

Ei kuulema saa heittäytyä mielenterveyspotilaaks.
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

Murujen keräilyä - Sivu 2 Empty ei saa ajatella

Viesti  Murena Ke Syys 16, 2009 6:49 pm

Tuon lääkärikäynnin seurauksena haluaisin todella tappaa itseni.

Mutta ei saa. Pitää olla aikuinen joka vaan puree hammasta ja jaksaa. Mad
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

Murujen keräilyä - Sivu 2 Empty Vs: Murujen keräilyä

Viesti  Tummanvihree Ke Syys 16, 2009 7:22 pm

No voi perse!! Mut sähän OOT mielenterveyspotilas?! Paska psykiatri. Mene toiselle.

Ja mä oon kyllä sitä mieltä että aikuisuuteen kuuluu myös itsestään huolehtiminen (eli saikku tarvittaessa), ei vaan työnteko. Ja sit oon sitäkin mieltä et lapset voi paremmin kun äiti on kotiäiti. Smile Eli minusta sulla on ihan hyvät haaveet (kotiäitiys jne.).

Voimia!!!!!
Tummanvihree
Tummanvihree

Viestien lukumäärä : 132
Join date : 15.08.2009
Paikkakunta : Suo

Takaisin alkuun Siirry alas

Murujen keräilyä - Sivu 2 Empty Vs: Murujen keräilyä

Viesti  hanna74 Ke Syys 16, 2009 7:35 pm

On sulla kyllä pimee psykiatri, en voi muuta sanoo. Sehän puhuu ihan hölmöjä.
Onneks sulla on se työterveyslääkäri aika
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Murujen keräilyä - Sivu 2 Empty en tiiä mitä teen

Viesti  Murena Ke Syys 16, 2009 8:27 pm

Ajattelin nyt sitten mennä kiltisti töihin huomenna ja perua sen työterveyslääkärinajan. Ottaa itseäni niskasta, purra hammasta ja olla AIKUINEN, niin kuin lääkäri määräsi.
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

Murujen keräilyä - Sivu 2 Empty Vs: Murujen keräilyä

Viesti  hanna74 Ke Syys 16, 2009 8:34 pm

Suna en kyl peruis sitä työterveyslääkärin aikaa.. Voithan huomenna mennä kokeileen tietysti onnistuuko työnteko.
Mut jos oot sairas niin sää oot oikeutettu sairaslomaan.
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Murujen keräilyä - Sivu 2 Empty täällä taas! =)

Viesti  Murena To Huhti 08, 2010 3:19 am

Very Happy Wau! Enpä uskonut tätä päikkyä enää ikinä näkeväni.

Teki tosi hyvää lukea menneitä ajatuksia ja tapahtumia. Harmi, että tämä päikky katkesi kesken; olin ikään kuin päässyt hyvin vauhtiin ja olisi kiva jos kaikki päikkymerkinnät olisi samassa paikassa... No joo, mennyttä ei voi muuttaa.
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

Murujen keräilyä - Sivu 2 Empty Vs: Murujen keräilyä

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa