Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pelottaako syksy vai vartookko sitä?

+19
minätäällä
vm48
jataki
hannele81
metsähine
sannikka
Murena
awa
Onnen tyttö
hullukana
Keväin
Tummanvihree
Ziina
sokeripala
Mirri
Tikru
toivotonko
possu
hanna74
23 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Pelottaako syksy vai vartookko sitä? - Sivu 2 Empty Vs: Pelottaako syksy vai vartookko sitä?

Viesti  metsähine Ti Elo 25, 2009 5:09 pm

Olen odottanut syksyä jo kauan! Jaksaa lähteä ulos kävelylle kun on hämärää iltaisin. Sateen tuoksu on ihana, voi kaivella tuikkukipot ja kynttilät esiin, juoda kupillisen kuumaa teetä ja vain katsella hämärtyvää iltaa <3
Syksyllä sielu saa vihdoin levätä, kesällä pitäisi nauttia helteistä ja auringosta ja jos et nauti olet ihan friikki.
Olen alkanut inhota kesää sairastuttuani, ennen tykkäsin kovin. Nyt en enää haaveile muuttavani pois suomesta minnekään palmun juurelle, haluan jäädä sateeseen <33
metsähine
metsähine

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaako syksy vai vartookko sitä? - Sivu 2 Empty Vs: Pelottaako syksy vai vartookko sitä?

Viesti  hannele81 Ti Elo 25, 2009 6:33 pm

En tiedä pelottaako syksy, mutta en siitä oikeen tykkää, on pimeää Crying or Very sad
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaako syksy vai vartookko sitä? - Sivu 2 Empty Vs: Pelottaako syksy vai vartookko sitä?

Viesti  jataki Ti Elo 25, 2009 9:16 pm

minä taas nautin syksyn pimeistä illoista. silloin näkee taivaalla tähdet hyvin.
terv.. santa
jataki
jataki

Viestien lukumäärä : 180
Join date : 19.08.2009
Paikkakunta : keskisuomi

https://www.youtube.com/watch?v=cqLZySPjELQ

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaako syksy vai vartookko sitä? - Sivu 2 Empty pelottaako syksy vai vartookko sitä?

Viesti  vm48 Ti Elo 25, 2009 10:54 pm

Itseäni ei syksyn tulo pelota,sillä pystyn lepäämään taas hyvällä omalla tunnolla,kun ei ole pihatöitä enää.Kesällä omatunto vaivaa vaikka löhöilenkin paljon auringossa,mutta pakko on hoitaa kastelut ja kitkemiset.
Olen myös hömppäsarjojen ystävä ja ne alkavat kohta,joten nautin jo etukäteen ajatuksesta,että saan viettää kulmallani sängyllä katsoen lempihömpät.
Mt-oireeni ovat kesän alussa voimakkaimmillaan ja onneksi saan olla syksyn helpommalla samoin kuin talven.
Pidän myös syksyn värikkyydestä ja tuoksusta vaikka värikkyys katoaa hyvin äkkiää ja tilalle tulee kuollut harmaanruskea maisema. Kuitenkin syksyllä aina muistan sen,että mikään ei kokonaan kuole,vaan varastoituu ja lepää talven ollakseen taas keväällä valmiina auringon alkaessa lämmittää-
vm48
vm48

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaako syksy vai vartookko sitä? - Sivu 2 Empty Vs: Pelottaako syksy vai vartookko sitä?

Viesti  Mirri Ke Elo 26, 2009 5:13 am

Toistaiseksi syksyn tulo hemmottelee, kun on näin lämmintä... Lämmintä ja pimeää. Mittari näytti kahdeksaatoista vielä iltakymmeneltä pimeyden keskellä. Sellainen on aikamoinen elämys Suomessa.
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaako syksy vai vartookko sitä? - Sivu 2 Empty Vs: Pelottaako syksy vai vartookko sitä?

Viesti  metsähine Ke Elo 26, 2009 4:31 pm

Hmm korostettakoon, että pidän syksystä enkä pelkää sitä, mutta se aika kun kaikki on kuollutta ja jo kalenterin mukaan talvea (sellaista eteläisen suomen talvea) sitä pelkään ja vihaan ja inhoan kun tuntuu että mikään ei mene minnekään mistään ei saa otetta ja kaikki on niin kuollutta. Ei ole syksyn väriloistoa eikä lumen valaisevaa vaikutusta, tasaista, tyhjää ja tunnotonta. Sille voisi olla oma vuodenaikansa...
metsähine
metsähine

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaako syksy vai vartookko sitä? - Sivu 2 Empty Eläkeläiset ja työttömät saa...

Viesti  minätäällä Pe Elo 28, 2009 8:58 pm

ainakin meillä kansalaisopiston, kesäyliopiston ja avoimen korkeakoulun opintoihin jonkun etusetelin, tuen maksuihin. Niitä jaetaan niin kauan kuin riittää paikan päällä ilmoittautuessa ja summa vaihtelee kurssin pituuden mukaan. Itse sain 15 euron setelin kolmenkympin viikonloppukurssiin. Käsitin, että tuo olisi valtakunnallinen juttu. Kannattaa kysyä omasta kansalaisopistosta, jos on suunnitellut jotain kurssia.

minätäällä

Viestien lukumäärä : 370
Join date : 27.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaako syksy vai vartookko sitä? - Sivu 2 Empty vastaus

Viesti  hanna74 Ma Elo 31, 2009 4:19 pm

Huh, huh, nyt alko pelottaan syksy, huomenna on syyskuun eka päivä.
En mää ruska aikaa viä pelkää, mutta sitä pimeyttä ja harmautta mikä sen jälkeen tulee Mad
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaako syksy vai vartookko sitä? - Sivu 2 Empty pelottaa

Viesti  muistahengittää? Ma Elo 31, 2009 8:12 pm

Syksy ei niinkään, vaan se hetki kun huomaa että on taas kaamos ja väsymys. Minä myös ostan heti seuraavan kerran kun saan palkan kirkasvalolampun. Ulkomaille ei ole varaa lähteä, eikä lomaakaan.

Tämä syksy pelottaa erityisen paljon, koska olen jo valmiiksi niin väsynyt..nyt jo. Kesä oli niin pitkä, ei yhtään lomaa, tapahtui - tavallaan - niin paljon, mutta kestääkö mikään siitä.
muistahengittää?
muistahengittää?

Viestien lukumäärä : 48
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaako syksy vai vartookko sitä? - Sivu 2 Empty Migreeniä sairastavien syytä varoa

Viesti  Kyllästynyt Ma Elo 31, 2009 8:16 pm

muistahengittää? kirjoitti:Syksy ei niinkään, vaan se hetki kun huomaa että on taas kaamos ja väsymys. Minä myös ostan heti seuraavan kerran kun saan palkan kirkasvalolampun. Ulkomaille ei ole varaa lähteä, eikä lomaakaan.

Tämä syksy pelottaa erityisen paljon, koska olen jo valmiiksi niin väsynyt..nyt jo. Kesä oli niin pitkä, ei yhtään lomaa, tapahtui - tavallaan - niin paljon, mutta kestääkö mikään siitä.

Toivottavasti et ole taipuvainen saamaan migreenikohtauksia.

Itse en voi kirkasvalolamppua käyttää siksi että se provosoi migreeniä.
Työkaverilla aivan sama ilmiö, eikä hän juuri koskaan sairasta migreeniä muuten.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaako syksy vai vartookko sitä? - Sivu 2 Empty Vs: Pelottaako syksy vai vartookko sitä?

Viesti  Trisse Ma Elo 31, 2009 8:21 pm

Odotan. Ihanaa kun saa taas päälleen pitkähihaisen ja tennarit (varsinkin kun on ostanut uusia kivoja vaatteita Cool ). Jotenkin aina vähän köykäistä liikkua ympäriinsä sandaaleissa ja hihattomassa.

Ja kaikki kurssitkin alkaa I love you
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaako syksy vai vartookko sitä? - Sivu 2 Empty Vs: Pelottaako syksy vai vartookko sitä?

Viesti  Byllerö To Syys 03, 2009 4:29 am

Pelottaa ja kovasti pelottaakin :/
Kesäni oli aivan mahtava, kykenin asioihin mitä en ole tehnyt vuosii, kuten syöminen ravintolassa! Nyt kuitenkin kun on pimeää ja myrskyisää huomaa heti kuinka alkaa ahdistamaan. En tiedä miksi. Mutta tuntuu pahalta kun meni niin hyvin Sad

Byllerö

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaako syksy vai vartookko sitä? - Sivu 2 Empty Vs: Pelottaako syksy vai vartookko sitä?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa