Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mikä on olotila nyt?

+14
ippu
Murena
Biancaliina
Ziina
Tummanvihree
sokeripala
piikkilankaa
Maranata
höpsöliini
toivotonko
Admin
Tikru
possu
hanna74
18 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Mikä on olotila nyt? - Sivu 2 Empty Vs: Mikä on olotila nyt?

Viesti  toivotonko La Elo 22, 2009 1:51 am

Ahdistaa ihan sairaasti Crying or Very sad
toivotonko
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 09.08.2009

http://irc.galleria.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä on olotila nyt? - Sivu 2 Empty Vs: Mikä on olotila nyt?

Viesti  statist Ti Elo 25, 2009 3:26 pm

Tasainen. Synkän masentunut, mutta ahdistus ja paniikkihäiriöoireet ovat poissa. Plussan puolella ollaan.
statist
statist

Viestien lukumäärä : 117
Join date : 12.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä on olotila nyt? - Sivu 2 Empty Vs: Mikä on olotila nyt?

Viesti  Tikru Ti Elo 25, 2009 4:03 pm

Voimakasta ahdistusta. Fyysisesti paha ja heikko olo. Haluaisin olla pieni ja sylissä. Tuntuu, etten kestä. Pelkään, että saan tähän vain lisää lääkkeitä.
Tikru
Tikru
Admin

Viestien lukumäärä : 119
Join date : 08.08.2009
Ikä : 43
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä on olotila nyt? - Sivu 2 Empty Vs: Mikä on olotila nyt?

Viesti  statist Ti Elo 25, 2009 4:16 pm

Saatko Tikru missään paikassa rauhaa ahdistuksesta? Asunnon ulkopuolella tai sitten tekemällä jotakin, jolla saa ajatukset suunnattua muualle? Jos jaksat niin kuvaile ahdistustasi. Minulle ahdistukseen liittyy kaikenlaisia takaumia. Tärkein kysymys lienee: oletko saannut mielestäsi nukuttua tarpeeksi? Minulle valvominen on pahinta myrkkyä ahdistukseen.

Statisti
statist
statist

Viestien lukumäärä : 117
Join date : 12.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä on olotila nyt? - Sivu 2 Empty Vs: Mikä on olotila nyt?

Viesti  Ziina Ti Elo 25, 2009 6:10 pm

Pyöräillyt kaksi tuntia. Selkä edelleen hieman kipeä. Masis jossain taka-alalla.
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä on olotila nyt? - Sivu 2 Empty Vs: Mikä on olotila nyt?

Viesti  Tikru Ti Elo 25, 2009 6:21 pm

Statisti, univelkaa saattaa olla, koska minun on vaikea saada potkittua itseni iltaisin nukkumaan. Nukuin kyllä viime yönä ihan siedettävät yöunet, mutta aamupuolella uni oli pätkittäistä. Unirytmi ja unen määrä vaikuttavat kyllä minullakin paljon, olen huomannut. Samoin säännöllinen syöminen. Tänään en ole jaksanut syödä oikein mitään aamukahvin jälkeen.

Ahdistukseni helpottaa jonkin verran ihmisten parissa. Illalla onkin yksi harrastus - toivottavasti olo paranee edes hieman. Ahdistuneena vajoan hyvin varhaisiin lapsitunnelmiin. Koen hyvin fyysisesti sen, mitä vaille olen jäänyt pienenä ja mitä kaipuutani en voi koskaan saada tyydytetyksi aikuisiällä. Vajoan kipeisiin ajatuksiin sylissä olemisesta ja itkemisestä. Todellisuudessa en pysty itkemään. Tunnen itseni vauvaksi ja sellaisena täysin kykenemättömäksi selviytymään tässä ajassa ja maailmassa. Haluaisin vain turvaan.

Tunnelma on lohduton, koska tilanne ei ole mitenkään korjattavissa ja joudun elämään näiden musertavien tunteiden kanssa lopun ikäni. Mikään terapia ei tähän mennessä ole tähän auttanut - korkeintaan helpottanut hetkellisesti.

Kuntoutusohjaaja lupasi soittaa lääkärilleni, jos hän osaisi auttaa. Tiedän kyllä, että tämä notkahdus on vain hetkellinen ja selviydyn aikanani taas joksikin aikaa sen yli, mutta tämä on aivan väärä ajankohta romahtaa. On niin paljon jaksettavia asioita, joita ei enää voi siirtää eteenpäin. Mikä pahinta, saan ongelmillani itselleni tärkeät ihmiset väsymään itseeni. Olen itsekin väsynyt tähän.
Tikru
Tikru
Admin

Viestien lukumäärä : 119
Join date : 08.08.2009
Ikä : 43
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä on olotila nyt? - Sivu 2 Empty Vs: Mikä on olotila nyt?

Viesti  statist Ti Syys 01, 2009 6:14 pm

Tasainen. "elämäni on lopussa" masennus. Pääasia on ettei ahdista. Minä olen menetetty tapaus, mutta muita auttaisin mielelläni. Ymmärrys ei vain riitä.
statist
statist

Viestien lukumäärä : 117
Join date : 12.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä on olotila nyt? - Sivu 2 Empty Vs: Mikä on olotila nyt?

Viesti  Ziina Ti Syys 01, 2009 9:22 pm

Nukkunut kahdet päikkärit.- Mulla vähän sama fiilis: " elämä on lopussa"-masennus.Pitää vaan mennä päivästä toiseen.- Olen surullinen sen ystävän oharista.Tuntuu että kaikki kuitenkin pettää ja jättää...........Oli miten oli.Se
on lopputulos. Aina.
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä on olotila nyt? - Sivu 2 Empty Vs: Mikä on olotila nyt?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa