Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Viihdyn täällä

+2
Admin
Trisse
6 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Viihdyn täällä

Viesti  Trisse Pe Elo 28, 2009 12:47 am

Kiva kun löysin tämän paikan. Tuntuu että viihdyn täällä. Tuli tunne että paikan ylläpitäjäänkin voi luottaa eikä tällä ole tarvetta tehdä JP:n tavoin valtatrippejä.

Mitä jos jäätäisiinkin tänne kun/jos tukari alkaa toimimaan? Mitä vanhoille tutuille kuuluu joita en ole nähnyt aikoihin?
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Admin Pe Elo 28, 2009 2:07 am

Hyvä että viihdyt Smile

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Slurp

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 2:18 am

-
Slurp slurp...

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Mercy Pe Elo 28, 2009 4:31 am

Trisse kirjoitti:Kiva kun löysin tämän paikan. Tuntuu että viihdyn täällä. Tuli tunne että paikan ylläpitäjäänkin voi luottaa eikä tällä ole tarvetta tehdä JP:n tavoin valtatrippejä.

Mitä jos jäätäisiinkin tänne kun/jos tukari alkaa toimimaan? Mitä vanhoille tutuille kuuluu joita en ole nähnyt aikoihin?

Admin kirjoitti:Hyvä että viihdyt Smile

Joop, kaikki siis ok. Eikä kenenkään pitäisi olla lainsuojaton, ei edes Trissen. Nostan kyllä hattua sille, kuinka paljon hän on joutunut tuolla Psykologia-foorumillakin kestämään. Ei hän tietty ole pulmunen, mutten sitä ole minä tai kukaan muukaan.

Eikä sitten mitään valtatrippejä, kiitos. Onhan tutkittu, että valta pilaa jokaisen, joka antautuu sen valtaan...

- En taida kyllä joutaa täällä paljon kirjoittelemaan. Suuntaus on ollut näiltä palstoilta pois...

Viimeistä sanaa ei ole ollut tarvis enää sanoa, ei ole ollut voimia siihen.

Mercy

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Lopeta jo Ruusunen

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 5:37 am

Mercy kirjoitti:... Joop, kaikki siis ok. Eikä kenenkään pitäisi olla lainsuojaton, ei edes Trissen. Nostan kyllä hattua sille, kuinka paljon hän on joutunut tuolla Psykologia-foorumillakin kestämään. Ei hän tietty ole pulmunen, mutten sitä ole minä tai kukaan muukaan, saati joku Kyltsi...

Voisitko Mercy alias Ruusunen viimeinkin lopettaa tuon riidanhaastamisen?

Miksi muuten levität tuota paskaa noin innokkaasti, ei tämä mikään pelto ole vaikka tätä palstaksi kutsutaankin.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Mercy Pe Elo 28, 2009 3:33 pm

Kyllästynyt kirjoitti:-
Slurp slurp...

Jo tämä ja myöhempikin kirjoitus osoittavat, ettei kyseisellä kirjoittajalla ole aikomustakaan käyttäytyä itse kunnolla ja päästää näppejään irti koston kohteestaan.

Adminille vinkiksi, että palsta kaipaisi kipeästi sääntöjä... Ennustan myös, että lokaa on tulossa niskaan ja rankasti, johon kannattaa varautua. Onhan kyseinen kirjoittaja haukkunut lyttyyn muutkin adminit jo. (Hän on mennyt jopa niin pitkälle, että on käynyt satoja kertoja haukkumassa Psykologia-foorumin ylläpitäjän tämän omalla palstalla ja häiriköinyt tiuhaan tahtiin tämän blogissa myös.)

Mercy

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Jätä minut jo vihdoinkin rauhaan

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 3:44 pm

Mercy kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:-
Slurp slurp...

Jo tämä ja myöhempikin kirjoitus osoittavat, ettei kyseisellä kirjoittajalla ole aikomustakaan käyttäytyä itse kunnolla ja päästää näppejään irti koston kohteestaan.

Adminille vinkiksi, että palsta kaipaisi kipeästi sääntöjä... Ennustan myös, että lokaa on tulossa niskaan ja rankasti, johon kannattaa varautua. Onhan kyseinen kirjoittaja haukkunut lyttyyn muutkin adminit jo. (Hän on mennyt jopa niin pitkälle, että on käynyt satoja kertoja haukkumassa Psykologia-foorumin ylläpitäjän tämän omalla palstalla ja häiriköinyt tiuhaan tahtiin tämän blogissa myös.)

Kommentti "Slurp slurp" viittasi siihen, että (minäkin) nuoleskelen ylläpitoa.

Miten ihmeessä sinä Mercy alias Ruusunen siis saat tuonkin väännettyä niin, että minun (itse suorittamaani) nuoleskelua kuvaava viestini olisi kosto jollekulle???
_____________

Enkä muuten ole ikinä häiriköinyt sen enempää Tristanin ylläpitämällä palstalla kuin hänen blogissaankaan - tuo on törkeä valhe!

Voisitko jo vihdoinkin jättää minut rauhaan?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Trisse Pe Elo 28, 2009 5:29 pm

[quote=\"Kyllästynyt\"]

Kommentti \"Slurp slurp\" viittasi siihen, että (minäkin) nuoleskelen ylläpitoa. [/quote]

Höpöhöpö. Siinä kävit minun kimppuuni. Voisinpa sanoa että \"jätä minut rauhaan\" kuten olet sanonut possulle ja Mercylle jo nimesi mainitsemisesta. Toivottavasti moderaatio täällä kuitenkin huomaa kaksinaamaisen asenteesi...
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Tristanillakin selvänäkijän kykyjä?

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 6:09 pm

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Kommentti "Slurp slurp" viittasi siihen, että (minäkin) nuoleskelen ylläpitoa.

Höpöhöpö, vanha valehtelija! Siinä kävit minun kimppuuni. Voisinpa sanoa että "jätä minut rauhaan" kuten olet sanonut possulle ja Mercylle jo nimesi mainitsemisesta. Paitsi ettei hullun höpötykset merkkaa niin paljon että viitsisin. Toivottavasti moderaatio täällä kuitenkin huomaa kaksinaamaisen asenteesi...

Häh!
Millä ihmeellä selvänäkökyvyllä sinä kuvittelet tietäväsi mitä minä ajattelin kun kirjoitin kommentin "Slurp slurp"???

HUOM! Jos se olisi viitannut sinun kirjoituksiisi, olisin laittanut sen sitaatteihin!

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Trisse Pe Elo 28, 2009 6:13 pm

Jännää kirjoitti:Kuinkahan kauan menee siihen kun Tristanille tulee pims tai poms tai ottaa liian vähän tai liian paljon viinaa ja sotkee koko foorumin?

Luulisin ettei ole mitään ongelmaa jos kukaan ei ala minua täällä pomottamaan (vrt. JP).
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Trisse Pe Elo 28, 2009 6:16 pm

Kyllästynyt kirjoitti:
Häh!
Millä ihmeellä selvänäkökyvyllä sinä kuvittelet tietäväsi mitä minä ajattelin kun kirjoitin kommentin "Slurp slurp"???

Vaikka samalla mitä itse käytät. Sehän on sinua palvellut hyvin niin monia vuosia että täytyy saman minullekin kelvata Very Happy
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Kuten missä?

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 6:24 pm

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Häh!
Millä ihmeellä selvänäkökyvyllä sinä kuvittelet tietäväsi mitä minä ajattelin kun kirjoitin kommentin "Slurp slurp"???

Vaikka samalla mitä itse käytät. Sehän on sinua palvellut hyvin niin monia vuosia että täytyy saman minullekin kelvata Very Happy

Kuten missä?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Trisse Pe Elo 28, 2009 6:28 pm

Vaikkapa silloin kun kirjoitin "vitun debiili" säikeessä sinuun tai keneenkään muuhun viittaamatta säikeessä. Otit asiaksesi Jannelle valittaa vaikka sinua ei ollut mitenkään mainittu siinä.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Trisse Pe Elo 28, 2009 6:31 pm

En ole asiaa koskaan aiemmin maininnut ja nytkin se on varmaan varsin turhaa mutten siinä ketään tarkoittanut nimitellä vaan tunnustelin vitsinä jankutettua ilmausta. Sitten deletoin sen ajatellen että parempi niin. Hyvä kuitenkin että osasit lukea ajatukseni (tosin virheellisesti) ja valittaa loukatuksi tulemisestasi Jannelle.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Admin Pe Elo 28, 2009 6:32 pm

En rupea mitään varsinaisia sääntöjä kirjoittamaan koska ainakin suurin osa täällä olevista ovat aikuisia ihmisiä, ja aikuisten ihmisten luulisi tietävän miten tulee käyttäytyä.
Ja lisäksi ylläpito varaa oikeuden poistaa viestejä ja jakaa porttikieltoja jos on tarpeen.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Trisse Pe Elo 28, 2009 6:32 pm

Puhun siis jälkimmäisesta vd:stä kesältä 2006.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Puhut muunnettua totuutta Tristan

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 6:43 pm

Trisse kirjoitti:Vaikkapa silloin kun kirjoitin "vitun debiili" säikeessä sinuun tai keneenkään muuhun viittaamatta säikeessä. Otit asiaksesi Jannelle valittaa vaikka sinua ei ollut mitenkään mainittu siinä.

Älä viitsi kierrellä.

Tuo viestisi (olet solvannut minua vitun debiiliksi useita kertoja) johon viittaat oli osoitettu minulle selkeästi ja yksiselitteisesti.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Trisse Pe Elo 28, 2009 6:43 pm

Ei ollut esitetty sinulle mutta tiesinkin huomion turhaksi. Sinä tiedät kaiken paremmin! Nyt - jätä minut rauhaan!
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Trisse Pe Elo 28, 2009 6:47 pm

Luulit tietäväsi senkin milloin tuo oli tapahtunut! Väitit että kesällä 2007. Minä puolestani tiedän että se oli kesällä 2006 jolloin olin töissä X:ssä sillä tuo tapahtui kun olin töissä työaikana ja käämit meinasivat palaa. Siinä on sinun *tietosi*! Kolmasosan jutuista keksit itse, kolmasosan käsität väärin ja kolmasosan muistat väärin Evil or Very Mad
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Väitteesi eivät pidä vettä Tristan

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 6:54 pm

Trisse kirjoitti:Ei ollut esitetty sinulle mutta tiesinkin huomion turhaksi. Sinä tiedät kaiken paremmin! Nyt - jätä minut rauhaan!

Ensin hyökkäät minun kimppuuni (mm. possun taidenäyttelyketju), sitten levität valheita ("vitun debiili" ei muka ollut osoitettu minulle) omista tekemisistäsi - ja sitten vaadit minua jättämään sinut rauhaan.

Huvittavaa, joskaan ei lainkaan hauskaa.

PS. Jos tuo tuonkertainen "vitun debiili" ei muka ollut osoitettu minulle, miksi valehtelit Jannelle, että olet muka asian sopinut minun kanssani???

Väitteesi ja teoriasi (siitä mitä sinä tuolloin teit ja kenelle) vuotaa kuin seula.

Kuten varmasti moni muukin muistaa, sinä Tristan aloitit Tukiasemalla solvausten ja herjausten kirjoittamisen. Sinun raivokohtauksistasi on saanut osansa niin Yasu, Tuuve, minä - ja lukemattoman moni muukin kirjoittaja.

Eikä minulla ole aikomustakaan olla hiljaa siitä mitä sinä olet mm. minulle tehnyt. Ei ainakaan niin kauan kuin kiellät, kiistät ja kierrät vastuusi ja omien tekojesi vaikutukset.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Trisse Pe Elo 28, 2009 6:57 pm

Kyllästynyt kirjoitti:[
PS. Jos tuo tuonkertainen "vitun debiili" ei muka ollut osoitettu minulle, miksi valehtelit Jannelle, että olet muka asian sopinut minun kanssani???

En tiedä muistatko Jannen sanomiset väärin vai onko hän sinulle valehdellut - hänhän valehtelee toisinaan - mutta minä sanoin hänelle että se on vitsi ja hän kirjoitti minulle "Huono vitsi - kaikki eivät ymmärrä". Mistään sopimuksista en muista olleen puhe.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Edelleen teoriasi vuotaa Tristan

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 7:04 pm

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:[
PS. Jos tuo tuonkertainen "vitun debiili" ei muka ollut osoitettu minulle, miksi valehtelit Jannelle, että olet muka asian sopinut minun kanssani???

En tiedä muistatko Jannen sanomiset väärin vai onko hän sinulle valehdellut - hänhän valehtelee toisinaan - mutta minä sanoin hänelle että se on vitsi ja hän kirjoitti minulle "Huono vitsi - kaikki eivät ymmärrä". Mistään sopimuksista en muista olleen puhe.

Janne Pöyhtäri todellakin valehtelee, mutta tuossa luotan enemmän hänen kuin sinun sanaasi.

Janne Pöyhtäri siis kirjoitti sinun kertoneen, että olet asian minun kanssani sopinut. Olet taannoin itsekin myöntänyt noin tehneesi - ja jopa kehdannut ilkkua ja riekkua vahingoniloasi siitä, että Janne uskoo sen mitä sinä sanot eikä kovin vähällä sinua bannaa.

Jos sinä siis et olisi taannoin Jannelle väittänyt asian minun kanssani sopineesi, olisit varmaankin tuon asian korjannut ja oikaissut. Niin et kuitenkaan tehnyt vaan ainoastaan ilkuit ja riekuit vahingoniloisena sitä, että Janne mieluummin kysyi sinulta kuinka asia oli sen sijaan, että olisi uskonut mitä minä hänelle kerroin.

Väitteesi siitä, että minä muka valehtelen kolmasosan ja muistan väärin kolmasosan on 1:1 perätön väite.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Admin Pe Elo 28, 2009 7:05 pm

Kyllästynyt kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Ei ollut esitetty sinulle mutta tiesinkin huomion turhaksi. Sinä tiedät kaiken paremmin! Nyt - jätä minut rauhaan!


Eikä minulla ole aikomustakaan olla hiljaa siitä mitä sinä olet mm. minulle tehnyt. Ei ainakaan niin kauan kuin kiellät, kiistät ja kierrät vastuusi ja omien tekojesi vaikutukset.

Jos et halua olla kyseisestä aiheesta hiljaa, se merkitsee loppumattomien riitelyketjujen syntymistä joita en tänne halua.
Lisäksi kaikki nämä asiat ovat syntyneet jollain toisella palstalla. Ne eivät siis kuulu tänne.
Jos haluat taistella trissen kanssa näistä asioista, suosittelen siinä tapauksessa vaikka psykologia-foorumia.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Trisse Pe Elo 28, 2009 7:12 pm

Kyllästynyt kirjoitti:
Janne Pöyhtäri todellakin valehtelee, mutta tuossa luotan enemmän hänen kuin sinun sanaasi.

Janne Pöyhtäri siis kirjoitti sinun kertoneen, että olet asian minun kanssani sopinut. Olet taannoin itsekin myöntänyt noin tehneesi - ja jopa kehdannut ilkkua ja riekkua vahingoniloasi siitä, että Janne uskoo sen mitä sinä sanot eikä kovin vähällä sinua bannaa.

Minä voin tarkistaa asian meileistä tai vaikka julkaista ne. En tottapuhuen ole varma asiasta. Varma olen siitä että tuolloin oli puhe vitsistä mutta saatat tarkoittaa jotain toista kertaa. Voin katsoa mitä hotmail sanoo.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Trisse Pe Elo 28, 2009 7:22 pm

Löysin. Mode ei noita varmaan tänne halua joten postasin foorumilleni

http://psykologia.forumandco.com/yleista-keskustelua-f2/kesan-2006-vd-insidentti-t305.htm#3581
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa