Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Viihdyn täällä

+2
Admin
Trisse
6 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Objektiivista ja tasapuolista?

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 7:22 pm

Admin kirjoitti:Jos et halua olla kyseisestä aiheesta hiljaa, se merkitsee loppumattomien riitelyketjujen syntymistä joita en tänne halua.
Lisäksi kaikki nämä asiat ovat syntyneet jollain toisella palstalla. Ne eivät siis kuulu tänne.
Jos haluat taistella trissen kanssa näistä asioista, suosittelen siinä tapauksessa vaikka psykologia-foorumia.

Eipä vaikuta kovin tasapuoliselta tai objektiiviselta tuo asenteesi ja ohjeistuksesi. Kehotit minua rauhoittumaan (vaikka olen/olin täysin rauhallinen) ja nyt saarnaat minulle mitä seurauksia on siitä jos en asiaan puuttumatta anna Tristanin, possun, Mercyn, Mirrin ym. jatkaa paskapuheiden ja valheiden levittämistä minusta? Mitä jos poistaisit nuo Mercyn alias Ruususen solvaukset ja ohjeistaisit myös possua, Tristania, Mirriä sekä Mercya asiallisen kirjoittamisen alkeista.

Muistutan, etten minä aloittanut keskustelua tästä aiheesta Tristanin tai kenenkään muunkaan kanssa.

Minulle myös sopii keskustella aiheesta ja asiasta millä palstalla tahansa. Kokemus on kuitenkin osoittanut, ettei Tristanin moderoimalla palstalla voi keskustelua käydä sen takia koska Tristan administraattorin oikeuksillaan poistaa hänelle epämieluisat viestit - ja kehtaa jopa administraattorin nimellä kirjoittaessaan ottaa kantaa mm. Ruususen puolesta - ja tietenkin minua vastaan.


Ainoa asia jonka tein ja johon syyllistyin oli se, että kysyin "mistä nyt tuulee" koska possu haikaili tänne kirjoittajaa jota hän suurella vaivalla pyrki savustamaan ulos Tukiasemalta.

Edelleenkin ihmettelen tuota samaa asiaa. Mitään selitystä sille ei ole kerrottu.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Admin Pe Elo 28, 2009 7:44 pm

Kyllästynyt kirjoitti:
Admin kirjoitti:Jos et halua olla kyseisestä aiheesta hiljaa, se merkitsee loppumattomien riitelyketjujen syntymistä joita en tänne halua.
Lisäksi kaikki nämä asiat ovat syntyneet jollain toisella palstalla. Ne eivät siis kuulu tänne.
Jos haluat taistella trissen kanssa näistä asioista, suosittelen siinä tapauksessa vaikka psykologia-foorumia.

Eipä vaikuta kovin tasapuoliselta tai objektiiviselta tuo asenteesi ja ohjeistuksesi. Kehotit minua rauhoittumaan (vaikka olen/olin täysin rauhallinen) ja nyt saarnaat minulle mitä seurauksia on siitä jos en asiaan puuttumatta anna Tristanin, possun, Mercyn, Mirrin ym. jatkaa paskapuheiden ja valheiden levittämistä minusta? Mitä jos poistaisit nuo Mercyn alias Ruususen solvaukset ja ohjeistaisit myös possua, Tristania, Mirriä sekä Mercya asiallisen kirjoittamisen alkeista.

Muistutan, etten minä aloittanut keskustelua tästä aiheesta Tristanin tai kenenkään muunkaan kanssa.

Minulle myös sopii keskustella aiheesta ja asiasta millä palstalla tahansa. Kokemus on kuitenkin osoittanut, ettei Tristanin moderoimalla palstalla voi keskustelua käydä sen takia koska Tristan administraattorin oikeuksillaan poistaa hänelle epämieluisat viestit - ja kehtaa jopa administraattorin nimellä kirjoittaessaan ottaa kantaa mm. Ruususen puolesta - ja tietenkin minua vastaan.


Ainoa asia jonka tein ja johon syyllistyin oli se, että kysyin "mistä nyt tuulee" koska possu haikaili tänne kirjoittajaa jota hän suurella vaivalla pyrki savustamaan ulos Tukiasemalta.

Edelleenkin ihmettelen tuota samaa asiaa. Mitään selitystä sille ei ole kerrottu.

En ole ainakaan vielä täällä havainnut trissen, mirrin ja possun juurikaan puhuneen sinusta paskaa. Jos en ole vain huomannut, niin kerro ihmeessä missä näin tapahtuu niin käyn katsomassa tilannetta.
Mercy hyökkäsi sinua kohtaan rumilla sanoilla, ne viestit olen ainakin suurimmaksi osaksi poistanut ja ohjeistin häntä rauhoittumaan.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Trisse Pe Elo 28, 2009 7:54 pm

Siis näin olin kirjoittanut:

"Se oli ihan vitsi kommentti. Tiedät itse. Toistin sen (hymiön kera) kun
> yksi
> toinenkin sitä mulle kokoajan toisti. Editoin sen sitten pois ja pyysin
> jopa
> anteeksi asiaa!"
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Riittävätkö nämä?

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 8:01 pm

Admin kirjoitti:... En ole ainakaan vielä täällä havainnut trissen, mirrin ja possun juurikaan puhuneen sinusta paskaa. Jos en ole vain huomannut, niin kerro ihmeessä missä näin tapahtuu niin käyn katsomassa tilannetta.
Mercy hyökkäsi sinua kohtaan rumilla sanoilla, ne viestit olen ainakin suurimmaksi osaksi poistanut ja ohjeistin häntä rauhoittumaan.

Trisse Tänään kello 12:29 pm:

"Höpöhöpö, vanha valehtelija! Siinä kävit minun kimppuuni. Voisinpa sanoa että "jätä minut rauhaan" kuten olet sanonut possulle ja Mercylle jo nimesi mainitsemisesta. Paitsi ettei hullun höpötykset merkkaa niin paljon että viitsisin. Toivottavasti moderaatio täällä kuitenkin huomaa kaksinaamaisen asenteesi..."

Trisse Tänään kello 1:47 pm:
"Luulit tietäväsi senkin milloin tuo oli tapahtunut! Väitit että kesällä 2007. Minä puolestani tiedän että se oli kesällä 2006 jolloin olin töissä X:ssä sillä tuo tapahtui kun olin töissä työaikana ja käämit meinasivat palaa. Siinä on sinun *tietosi*! Kolmasosan jutuista keksit itse, kolmasosan käsität väärin ja kolmasosan muistat väärin Evil or Very Mad "

possu lähetetty Ke Elo 26, 2009 7:44 pm:

"... On se kumma, että Teemu Mäkikään ei ole vaivautunut pyytämään sinulta anteeksi Kyllästynyt haluamallasi tavalla..."

possu Tänään kello 10:22 am:

"No, riippumatta siitä, että tästäkin ketjusta tuli tuon yhden arvostuksen/ei arvostuksen mielenosoittamisketju..."


possu Tänään kello 10:44 am:

"Kyllästynyt, sinä heti ilmoitit, että sinua ei tuo näyttely kiinnosta. Sitä on tämänkin ketjun perusteella todella vaikea kuitenkin uskoa, luulisi, ettei sinulla paljon muita kiinnostuksen aiheita olekaan..."
_______________

En ole missään vaiheessa ilmoittanut, ettei ko. näyttely minua kiinnostaisi.
_______________

Trisse Tänään kello 12:38 pm:

"Mikset jätä possun säiettä rauhaan, Kyllästynyt? Ilmaisit jo kantasi näyttelyyn. Possun seuranpyytämistä haittaa se että tulet tähän säikeeseen haastamaan riitaa sillä tähän ei tule mitenkään sellaista tunnetta että tekisi kenenkään mieli lähteä mukaan kun on kinaa.

Minä olen pitänyt pitkään Kyllästynyttä häiriintyneenä ihmisenö. Jotenkin täällä alkaa epäillä että Kyllästynyt olisi vaan kiero ja sadistinen ihminen joka kiusaa uhrejaan tietoisesti ilkeämielisyyttään. Toivottavasti mode lukee näitä ja osaa jättää Kyllästyneen rauhaanpyytämiset omaan arvoonsa. K pyytää jättämään itsensä rauhaan toisessa ketjussa ja toisessa käy itse uhrinsa (Mercy, possu, minä) kimppuun uudemman kerran. Mitäs rauhaan pyrkimistä se sellainen on?"

Mirri Eilen kello 11:20 pm:

"... Uhriusasiasta varmaan löytyy useampia erilaisia näkemyksiä/kokemuksia - etenkin Tukiasemalta vuosien varrelta. Kyllästyneen näkemys/kokemus, että hän on ties millainen uhri, on vain yksi näkemys ja kokemus."

possu Eilen kello 11:28 pm:

"Kun Kyllästynyt rupesi vaatimaan minua tilille Hermitin kirjoituksista..."

En ole vaatinut possua tilille Hermitin kirjoituksista.


possu: "... ja niitä hänelle selittelemään, lakkasin lukemasta hänen tekstejään. Mitä vaan hänelle kirjoittaa, hän kääntää sen ylösalas ja jankkaa ja jankkaa jostain sivulauseen pilkun paikasta ja jättää kirjoitusten tarkoitukset kokonaan huomiotta, sekä lisää niihin tosiaan sitä omaa tulkintaansa niin paljon, että parempi kuin ei kirjoita hänelle mitään.

Voivat nämäkin tässä ketjussa häntä puolustaneet yllättyä tosiaan, kun joutuvatkin yks kaks itse tulilinjalle, kuten muutkin hänen "kiistakumppaninsa" yleensä. Aika yksipuolisia "kiistat" ovat pääosin kuitenkin olleet.

Itseäni ei kiinnosta Kyllätyneen jutut ja toivoisin vaan, että hän jättäisi minut rauhaan. En aio vastailla hänen monikohtaisiin kyselyihinsä, enkä solvauksiinsa enää. Kuten olen aiemminkin todennut, koska se vaan ei johda mihinkään."

Kysymys possulle: Mihin solvauksiin? Ketä muka olen solvannut, missä ja miten?
Olen tätä samaa asiaa kysynyt toistuvasti (aina kun possu väittää minun solvaavan), mutta minkäänlaisia perusteluja väitteilleen tai vastausta hän ei anna (koska ei pysty).


Trisse Tänään kello 12:23 pm:

"Mirri kirjoitti: Uhriusasiasta varmaan löytyy useampia erilaisia näkemyksiä/kokemuksia - etenkin Tukiasemalta vuosien varrelta. Kyllästyneen näkemys/kokemus, että hän on ties millainen uhri, on vain yksi näkemys ja kokemus.


Trisse: "Ties millainen uhri" on aikamoisen osuva kuvaus asiasta.."

----------------------

Riittääkö?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Eipä pidä paikkaansa tuokaan Tristanin väite

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 8:04 pm

Trisse kirjoitti:Siis näin olin kirjoittanut:

"Se oli ihan vitsi kommentti. Tiedät itse. Toistin sen (hymiön kera) kun
> yksi
> toinenkin sitä mulle kokoajan toisti. Editoin sen sitten pois ja pyysin
> jopa
> anteeksi asiaa!"

Valehtelit siis Jannellekin?

Ethän sinä suinkaan pyytänyt asiaa anteeksi vaan irvailit minulle harhoista/paranoiasta väittäen minun nähneen olemattomia ja ettet koskaan ollut tuota solvausta palstalle lähettänytkään.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Trisse Pe Elo 28, 2009 8:13 pm

Eiköhän se anteeksipyyntö ollut siellä palstalla mustaa valkoisella kun olen noin siihen pystynyt meilissä vetoamaan.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Admin Pe Elo 28, 2009 8:17 pm

Kyllästynyt.

En löytänyt tuolta listaltasi kuin yhden viestin mitä hieman muokkasin.
Kaikki loput olivat ihan pelkkiä mielipiteitä joissa en nähnyt moderoimisen tarvetta.
Piti vielä sanomani etten rupea poistelemaan/muokkailemaan "paskan"jauhamisia jos niissä ei ole varsinaisesti mitään erityisen loukkaavaa, koska en voi tietää mikä on paskaa ja mikä ei. Pelkästään se että sinä väität jonkun asian olevan paskanjauhantaa ei riitä koska siinä on vain sinun sanasi muiden sanaa vastaan.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Ei ollut

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 8:36 pm

Trisse kirjoitti:Eiköhän se anteeksipyyntö ollut siellä palstalla mustaa valkoisella kun olen noin siihen pystynyt meilissä vetoamaan.

Ei ollut, oli vain sinun ilkkumisesi siitä, että olen nähnyt harhoja.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Perätön väite ei ole pelkkä mielipide

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 8:46 pm

Admin kirjoitti:Kyllästynyt.

En löytänyt tuolta listaltasi kuin yhden viestin mitä hieman muokkasin.
Kaikki loput olivat ihan pelkkiä mielipiteitä joissa en nähnyt moderoimisen tarvetta.
Piti vielä sanomani etten rupea poistelemaan/muokkailemaan "paskan"jauhamisia jos niissä ei ole varsinaisesti mitään erityisen loukkaavaa, koska en voi tietää mikä on paskaa ja mikä ei. Pelkästään se että sinä väität jonkun asian olevan paskanjauhantaa ei riitä koska siinä on vain sinun sanasi muiden sanaa vastaan.

Ymmärrän, ettei sinua vaivaa se mitä minun sanomakseni väitetään, mutta minua tuollainen sekä häiritsee että loukkaa.

Mielipiteensä saa jokainen säilyttää, mutta perättömät väitteet siitä mitä olen tehnyt eivät ole mitään pelkkiä mielipiteitä vaan valheita ja vääriä väitteitä.

Ymmärrän, ettet voi sokeasti uskoa siihen mitä kerron, mutta jotain vinkkiä asian todenperäisyydestä voisit saada siitä, ettei mm. possu ole koskaan pystynyt osoittamaan minun solvanneen sen enempää häntä kuin muitakaan (Mirriä lukuun ottamatta). Minä sen sijaan pystyn koska tahansa linkittämään possun kirjoittamiin viesteihin jossa hän noita vääriä ja perättömiä väitteitään levittää.

Jos siis linjasi on se, että annat kenen tahansa väittää mitä hyvänsä ja sinä vain kehotat väitteiden kohdetta "rauhoittumaan", en olisi kovinkaan hämmästynyt jos toimintapa herättää tyytymättömyyttä ainakin niiden keskuudessa joista "paskapuheita" levitellään.

Toistan vielä, että jos minun väitetään tehneen jotakin mitä en ole tehnyt, se ei ole pelkkä mielipide.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Admin Pe Elo 28, 2009 8:50 pm

Kaikkia ei voi koskaan saada tyytyväisiksi. Sellaista elämä valitettavasti on.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Aina voi pyrkiä parempaan

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 8:54 pm

Admin kirjoitti:Kaikkia ei voi koskaan saada tyytyväisiksi. Sellaista elämä valitettavasti on.

Ei tietenkään, mutta entistä parempaan voi aina pyrkiä.

Pidän jatkossa mielessäni sen, että sinun mielestäsi on vain pelkkä mielipide arvuutella jonkun olevan sadisti tai muuten vain kiero ja ilkeä ihminen joka kiusaa ihmisiä silkkaa ilkeyttään.

Noin siis mielestäsi saa kirjoittaa - sehän on pelkkä mielipide?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Admin Pe Elo 28, 2009 9:03 pm

Kyllästynyt kirjoitti:
Admin kirjoitti:Kaikkia ei voi koskaan saada tyytyväisiksi. Sellaista elämä valitettavasti on.

Ei tietenkään, mutta entistä parempaan voi aina pyrkiä.

Pidän jatkossa mielessäni sen, että sinun mielestäsi on vain pelkkä mielipide arvuutella jonkun olevan sadisti tai muuten vain kiero ja ilkeä ihminen joka kiusaa ihmisiä silkkaa ilkeyttään.

Noin siis mielestäsi saa kirjoittaa - sehän on pelkkä mielipide?

Kyllä. Näin saa arvuutella kunhan kukaan ei suoranaisesti väitä sinua sadistiksi tms.,
En nyt rupea enempää taistelemaan kanssasi tästä aiheesta, mutta yhden asian kysyn sinulta vielä.
Kysymys on sama kuin mitä eräs poliisi kysyi yhdeltä romanimieheltä.
Se menee näin: "Miten on mahdollista että aina kun jotain tapahtuu, sinä olet paikalla, muttet koskaan ole tehnyt mitään?"

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Vastakysymys

Viesti  Kyllästynyt Pe Elo 28, 2009 9:12 pm

Admin kirjoitti:Kyllä. Näin saa arvuutella kunhan kukaan ei suoranaisesti väitä sinua sadistiksi tms.,
En nyt rupea enempää taistelemaan kanssasi tästä aiheesta, mutta yhden asian kysyn sinulta vielä.
Kysymys on sama kuin mitä eräs poliisi kysyi yhdeltä romanimieheltä.
Se menee näin: "Miten on mahdollista että aina kun jotain tapahtuu, sinä olet paikalla, muttet koskaan ole tehnyt mitään?"

Minä puolestani kysyn sinulta:

Uskotko/luuletko olevasi objektiivinen, ennakkoluuloton ja tasapuolinen moderaattori?

Jep jep.

Vaikka minä vastaisin sinun kysymykseesi mitä tahansa, se ei muuta sinun käsitystäsi minusta saati hälvennä sitä käsitystä että sinun mielessäsi minä kuitenkin olen itse syypää siihen mitä tapahtuu. Senhän tuo sinun kysymyksesikin kertoo selvääkin selvemmin. Se ei minun mielestäni ole mikään viaton ja hauska vitsi vaan selkeä kuvaus sinun ajatuksistasi ja ennakkokäsityksistäsi. Ikävää, että päätit julkistaa ne palstalla muidenkin nähtäväksi.

Ikävää on erityisesti se, että tuollaisilla kysymyksillä sinä kerrot ja osoitat, ettei minua koske sama suoja kuin muita tällä palstalla kirjoittavia vaan teet tuollaisilla "hauskoilla" kysymyksillä minusta jonkinlaista luvallista riistaa.

Aivan samalla tavalla kuin Janne Pöyhtärikin teki.

Ja sitten luultavasti ihmettelet mistä minä valitan kun puhun huonosta ylläpidosta.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Admin Pe Elo 28, 2009 9:17 pm

Ennakkoluuloton? -En
Tasapuolinen? -Pyrin siihen

Siinäpä kaikki. Like it or leave it.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Minäkin viihdyn täällä

Viesti  Pertti Luukkonen Pe Elo 28, 2009 11:51 pm

-
Mukavaa, että moderointi on näin läpinäkyvää ja että administraattori itse osallistuu keskusteluun.

Moderointi on periaatteessa helppoa. Ei muuta kuin koko ketju (tarvittaessa ja matalalla kynnyksellä) nevadaan!
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Sien.. Pe Elo 28, 2009 11:54 pm

Pera oot siekin täällä.

Hyviä vointeja kaikille....älköö riijelkö
Sien..
Sien..

Viestien lukumäärä : 211
Join date : 21.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Mietipä vielä vaikuttimiasi

Viesti  Kyllästynyt La Elo 29, 2009 12:46 am

Admin kirjoitti:Ennakkoluuloton? -En
Tasapuolinen? -Pyrin siihen

Siinäpä kaikki. Like it or leave it.

Mietipä vielä kerran mistä tuo "hauska" kysymyksesi kertoi.

Vastaus: Olet ennakkoluuloinen - like it or not.

Mutta minkäpä minä sille voin.

Muistaakseni Paasikiven Juho Kusti sanoi, että ensimmäinen edellytys viisaudelle on tosiasioiden tunnustaminen.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Miten se alkoi täällä?

Viesti  Pertti Luukkonen La Elo 29, 2009 12:58 am

-
Kyllästunut kysyi possulta (terveen uteliaisuuden ja provokaation merkeissä), että mistäs nyt tuulee, kun possu minua tänne kaipasi.

Alkuvuoteen 2007, jolloin sain TA:lta kenkää, possu suhtautui minuun perin ihmeellisesti: herjaten valehdellen, satuillen. Uudelleentulemiseni myötä - loppuvuodesta 2008 - hänen asenteensa tuntui muuttuneen. Sitten yhtäkkiä hän sai jonkun kohtauksen ja esitti minut psykoottisena yms. Asia liittyi siihen, että hän ei tiennyt termin "abduktio" kaikkia merkityksiä. Hän kuitenkin äkkäsi erheensä ja pyysi anteeksi, ja nyt olemme ylimpiä ystäviä!
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Admin La Elo 29, 2009 1:02 am

Kyllästynyt.

Ennakkoluuloinen sinua kohtaan todellakin olen, koska olen huomannut muilla keskustelupalstoilla niin monien rauhallisten ketjujen muuttuvan tappelutantereiksi kun olet ilmestynyt paikalle. En jaksa uskoa tätä yhteensattumaksi, joten uskon että monissa tilanteissa myös sinussa on ollut vikaa. Ei aina vain kaikissa muissa (kts. romanimiesvertaustani).
Tasapuolinen olen siinä mielessä etten salli täällä suoranaisia solvauksia sinua tai ketään muutakaan kohtaan.
Mutta ennakkoluulottomuutani en aio korjata, eikä minun tarvitsekaan. Tämä on toistaiseksi minun foorumini, ja täällä pelataan minun sääntöjeni mukaan. Eli: like it or leave it! Mikään pakko täällä ei ole olla.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Hölmö on puhunut

Viesti  Pertti Luukkonen La Elo 29, 2009 1:06 am

-
"Mutta ennakkoluulottomuutani en aio korjata, eikä minun tarvitsekaan. Tämä on toistaiseksi minun foorumini, ja täällä pelataan minun sääntöjeni mukaan. Eli: like it or leave it! Mikään pakko täällä ei ole olla."

Nythän sinä ihan hölmöksi heittäydyit.
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Admin La Elo 29, 2009 1:12 am

Pertti Luukkonen kirjoitti:-
"Mutta ennakkoluulottomuutani en aio korjata, eikä minun tarvitsekaan. Tämä on toistaiseksi minun foorumini, ja täällä pelataan minun sääntöjeni mukaan. Eli: like it or leave it! Mikään pakko täällä ei ole olla."

Nythän sinä ihan hölmöksi heittäydyit.
-

Voi olla että heittäydyin hölmöksi kun kerroin miten asiat ovat. Mutta se on ihan selkeä juttu että ihmiset jotka eivät hyväksy tapaani johtaa foorumia, voivat äänestää jaloillaan.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Suosikkijärjestelmä sinullakin käytössä?

Viesti  Kyllästynyt La Elo 29, 2009 1:18 am

Admin kirjoitti:Kyllästynyt.

Ennakkoluuloinen sinua kohtaan todellakin olen, koska olen huomannut muilla keskustelupalstoilla niin monien rauhallisten ketjujen muuttuvan tappelutantereiksi kun olet ilmestynyt paikalle. En jaksa uskoa tätä yhteensattumaksi, joten uskon että monissa tilanteissa myös sinussa on ollut vikaa. Ei aina vain kaikissa muissa (kts. romanimiesvertaustani).
Tasapuolinen olen siinä mielessä etten salli täällä suoranaisia solvauksia sinua tai ketään muutakaan kohtaan.
Mutta ennakkoluulottomuutani en aio korjata, eikä minun tarvitsekaan. Tämä on toistaiseksi minun foorumini, ja täällä pelataan minun sääntöjeni mukaan. Eli: like it or leave it! Mikään pakko täällä ei ole olla.

Niin, se että olet ennakkoluuloinen minua kohtaan ei ole ollut hetkeäkään epäselvää.
Sen lisäksi, että olet ennakkoluuloinen, olet myös puolueellinen etkä missään nimessä tasapuolinen; Mirriä en anna kutsua narsistiksi, mutta se että Tristan herjaa minua ilkeäksi sadistiksi joka huvikseen kiusaa muita - ei sinun mielestäsi ole minkäänlainen ongelma!

Mielestäni sinä teet vakavan virheen julistaessasi noita ennakkoluulojasi (en jaksa usko tätä yhteensattumaksi) administraattorin tittelillä kirjoittaessasi. Tuohan kertoo avoimesta suosikkijärjelmästä ja kirjoittajien epäoikeudenmukaisesta kohtelusta.

Tämä on sinun foorumisi. Kuuluuko sinun sääntöihisi siis se, että moderaattorina kohtelet suosikkejasi sallivasti ja heitä suojellen - mutta inhokeillesi saa tehdä ja sanoa mitä kukin ikinä keksii - eli samat säännöt kuin Janne Pöyhtärilläkin oli?

Olet nimennyt palstasi varatukariksi. Hyvin olet alkuperäistä jäljitellyt, saitko Jannelta kopion alkuperäisestä suosikkiluettelosta?

Vahinko, ettet ymmärrä ennakkoluuloisuutesi kertovan myös epäoikeudenmukaisuudesta.

Sinulla olisi ollut mahdollisuus tehdä palstasta reilun pelin palsta.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Admin La Elo 29, 2009 1:25 am

CASE CLOSED!

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä - Sivu 2 Empty Vs: Viihdyn täällä

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa