Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Viihdyn täällä yhä huonommin

+12
Admin
ewe
Mercy
Urpo
Kyllästynyt
vm48
Piita
Chaos
jupe
Mirri
Trisse
Pertti Luukkonen
16 posters

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas

Viihdyn täällä yhä huonommin - Sivu 4 Empty Valaiseva tieto

Viesti  Kyllästynyt Su Elo 30, 2009 3:13 am

helu kirjoitti:Kyllästynyt: kontuhan on sanonut varmaan jo 10 kertaa et laita sille viestiä, jos joku kirjotus on susta solvaava. JA YHTÄ AINUTTA SELLASTA VIESTIÄ EI OLE TULLUT!!! Ja juu tiedän, kontu istuu tossa vieressä, syy miksen rekkaa nikkiäni, vaan "huutelen puskista". Ei kontu ei ole mun mies, soon jotain paljon pahempaa exä affraid

Eli jatka samaan malliin, niin opetan tuota exääni miten käytetään bannaus työkalua. Turha vinkuminen on myös nettiketin vastaista ja en tiedä yhtä ainutta ylläpitäjää joka sellasta jaksaa

No jo oli valaiseva viesti!

PS. Olen ilmoittanut tällä palstalla epäasiallisista viesteistä, mutta eipä ole mitään tapahtunut.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä yhä huonommin - Sivu 4 Empty Vs: Viihdyn täällä yhä huonommin

Viesti  Mercy Su Elo 30, 2009 3:18 am

Kyllästynyt kirjoitti:Olen ilmoittanut tällä palstalla epäasiallisista viesteistä, mutta eipä ole mitään tapahtunut.
Juup. Taisit unohtaa valittaa itsellesi, siinä varmaan syy?

Mercy

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä yhä huonommin - Sivu 4 Empty Vs: Viihdyn täällä yhä huonommin

Viesti  Mirri Su Elo 30, 2009 3:23 am

Joukkotappelu...? Minä nyt vasta huomasin, joten työnnyn sekaan. Smile Twisted Evil Wink Evil or Very Mad

Hymiöillä varustettuna... Wink
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä yhä huonommin - Sivu 4 Empty Kerro osoite?

Viesti  Kyllästynyt Su Elo 30, 2009 3:26 am

helu kirjoitti:Etpäs ole! Jos ohjeena on et lähetä yksityisviestinä tiedot viestistä ja linkin mistä löytää, niin ihan vaan pienenä vinkkinä: KOKEILE TEHDÄ NOIN!

Tosin nyt voi olla vaikeuksia, mun kone, mä päätän ketä tällä on. Ja juuri tällä hetkellä tää ketju huvittaa mua

Olen ilmoittanut ketjun otsikossa sekä tekstiosassa.

Jos se ei riitä, kerro osoite jonne voin ilmoituksen tehdä.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä yhä huonommin - Sivu 4 Empty Vs: Viihdyn täällä yhä huonommin

Viesti  Admin Su Elo 30, 2009 3:31 am

Kyllästynyt kirjoitti:
helu kirjoitti:Etpäs ole! Jos ohjeena on et lähetä yksityisviestinä tiedot viestistä ja linkin mistä löytää, niin ihan vaan pienenä vinkkinä: KOKEILE TEHDÄ NOIN!

Tosin nyt voi olla vaikeuksia, mun kone, mä päätän ketä tällä on. Ja juuri tällä hetkellä tää ketju huvittaa mua

Olen ilmoittanut ketjun otsikossa sekä tekstiosassa.

Jos se ei riitä, kerro osoite jonne voin ilmoituksen tehdä.

Älä ilmoittele ketjussa. Klikkaa "yksityisviestit" -kohtaa (yleensä siinä lukee "Ei uusia yksityisviestejä"), napsauta siellä painiketta "New post" (tai jotain sinnepäin), laita vastaanottajaksi admin ja kirjoita viestisi.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä yhä huonommin - Sivu 4 Empty Vs: Viihdyn täällä yhä huonommin

Viesti  Mirri Su Elo 30, 2009 3:43 am

"Tämän(kin) palstan ylläpitäjä voi harjoittaa mitä tahansa mielivaltaa moderoinnissaan.
Hänen valtansa ei kuitenkaan ylety siihen, että tällä palstalla saisi kenestäkään levittää vääriä ja perättämiä väitteitä tai että tällä palstalla saisi ketään solvata ja herjata."

Kyllästynyt, kertomasi asia on mielestäni itsestäänselvyys. Tällä palstalla ei tosiaankaan saa levittää kenestäkään vääriä ja perättömiä väitteitä, eikä tällä palstalla saa solvata ja herjata ketään.
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä yhä huonommin - Sivu 4 Empty Vs: Viihdyn täällä yhä huonommin

Viesti  Urpo Su Elo 30, 2009 6:07 am

Mirri kirjoitti:"Tällä palstalla ei tosiaankaan saa levittää kenestäkään vääriä ja perättömiä väitteitä, eikä tällä palstalla saa solvata ja herjata ketään.

Rajanveto kuulunee palstan pitäjälle.

Solvaaminen ja herjaaminen on lain vastaista. Vaikkei laki noita rikoksien nimenä enää käytäkään.

Pulmallista on, mikä on väärää tai perätöntä. Asiat voi nähdä useammalla tavalla. Kaikki meistä eivät usko, että oma näkemys on ainoa oikea.

Urpo
Urpo
Urpo

Viestien lukumäärä : 65
Join date : 14.08.2009
Ikä : 76

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä yhä huonommin - Sivu 4 Empty Vs: Viihdyn täällä yhä huonommin

Viesti  Chaos Su Elo 30, 2009 1:17 pm

hä'n tuossa latelee ja erityisesti nyt on huolissaan solvaamisista ja nimittelyistä, mutta harjoittaa sitä kyllä itse.
Oon sanonut hänelle aiemmin jo, että näyttää siltä että hän elää konflikteista.... hän työntyy tappeluun mukaan omin sanoin. Shocked
mitä opimme? hän nauttii riitelystä työntymällä mukaan ja oottakaas ..jo kohta tätäkin riitaa hallitee tuo.. hän vaan ei voi antaa huomion mennä toisille.kun riitaketjuja lukee useimmiten monet ihmiset. hän haluaa tuon huomion.

Käsittämättömän törkeä tuo mercykin on mielestäni.. tai korjaan EPÄILEN häntä törkeäksi.. oikeasti uskon että hän on yhden toisen kakkosnicci tai jotten valehtele niin jopa kolmos-nelos-viiitos......sadas nicci.

sillä

MIKSI
kukaan nuolis tuota toita tolleen muuten? ja Mercy tässä on kova,kylmnä ja ilkeä. hän kuitenkin heti kun joku ärähtää,..hän juoksee moderaattorin/adminin helmaan.. iik iik. hän on tunnustanut julkisesti tekevänsä tutkimustyötä perrehtymällä uhrinsa historiaan.. hän etsii virheitä joita sitten kiikuttaa nykyisyyteen.. hän ei huomaa niiden virheiden jälkeen joskus lukevaa virheen tunnustamista. anteeksi pyyntöjä.. hän ei virheitä etsiessään ja löytäessään myös huomaa että usein asiat on jo sovittu. oikaistu tms JA kun häncopy-pastaa, niin sen hän tekee kuin piru raamattua.... inhimilliset osat on operoitu pois näistä löydöksistä..jätetty näyttämättä.

Jatkossa kun hän tuo tekstiyhteyksiä näytille, niintoivoisin lukijoiden havahtuvan siihen tarmoon minkä hän uhraa tehtäväänsä vain satuttaakseen ja loukatakseen toista.. ottaen huomioon että usein hän on jopa vain sivullinen asiassa.

hän on jo myötänyt tutkivansa jokun vanhoja viestejä.. että hän kuulemma etsii.. niin hän itse kirjoitti viestissä 19.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä yhä huonommin - Sivu 4 Empty Vs: Viihdyn täällä yhä huonommin

Viesti  Mercy Su Elo 30, 2009 7:59 pm

Chaos kirjoitti:hä'n tuossa latelee ja erityisesti nyt on huolissaan solvaamisista ja nimittelyistä, mutta harjoittaa sitä kyllä itse.
Oon sanonut hänelle aiemmin jo, että näyttää siltä että hän elää konflikteista.... hän työntyy tappeluun mukaan omin sanoin. Shocked
mitä opimme? hän nauttii riitelystä työntymällä mukaan ja oottakaas ..jo kohta tätäkin riitaa hallitee tuo.. hän vaan ei voi antaa huomion mennä toisille.kun riitaketjuja lukee useimmiten monet ihmiset. hän haluaa tuon huomion.

Käsittämättömän törkeä tuo mercykin on mielestäni.. tai korjaan EPÄILEN häntä törkeäksi.. oikeasti uskon että hän on yhden toisen kakkosnicci tai jotten valehtele niin jopa kolmos-nelos-viiitos......sadas nicci.

sillä

MIKSI
kukaan nuolis tuota toita tolleen muuten? ja Mercy tässä on kova,kylmnä ja ilkeä. hän kuitenkin heti kun joku ärähtää,..hän juoksee moderaattorin/adminin helmaan.. iik iik. hän on tunnustanut julkisesti tekevänsä tutkimustyötä perrehtymällä uhrinsa historiaan.. hän etsii virheitä joita sitten kiikuttaa nykyisyyteen.. hän ei huomaa niiden virheiden jälkeen joskus lukevaa virheen tunnustamista. anteeksi pyyntöjä.. hän ei virheitä etsiessään ja löytäessään myös huomaa että usein asiat on jo sovittu. oikaistu tms JA kun häncopy-pastaa, niin sen hän tekee kuin piru raamattua.... inhimilliset osat on operoitu pois näistä löydöksistä..jätetty näyttämättä.

Jatkossa kun hän tuo tekstiyhteyksiä näytille, niintoivoisin lukijoiden havahtuvan siihen tarmoon minkä hän uhraa tehtäväänsä vain satuttaakseen ja loukatakseen toista.. ottaen huomioon että usein hän on jopa vain sivullinen asiassa.

hän on jo myötänyt tutkivansa jokun vanhoja viestejä.. että hän kuulemma etsii.. niin hän itse kirjoitti viestissä 19.

Ouh... Kas, kas, narsistinmetsästäjä asialla taas. Näyttää olevan satoisa vuosi.

Narsisteja siellä täällä - vai mitä jos katsotkin peiliä, joka heijastaa itsesi lukemattomia kertoja? Epäilen niin. Olet vain sokea sille.

Siinäkin olet täysin väärässä, että olisin jonkun kaksoisnikki, mutta jaksat vaan levittää typerää valhettasi. Kysy vaikka Adminilta, hän näkee mistä osoitteesta ja palvelimelta viestit tulevat.

Like a Star @ heaven

Lopuksi laajentaisin hieman tarkastelualuetta, kun kerran narsismi noin kiinnostaa.

Heittäisin kehään sellaisen väitteen, että kirjoitussäännöistä piittaamattomat ovat narsistisempia kuin opittuja kirjoitussääntöjä noudattavat. Narsistit eivät välitä, saako joku muukin tolkkua tekstistä, heille pääasia on "minä itte".

Mercy

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä yhä huonommin - Sivu 4 Empty Vs: Viihdyn täällä yhä huonommin

Viesti  Ruustis Su Elo 30, 2009 8:04 pm

Voisitteko kaikki tappelijat olla niin hirmuisen kilttejä ja painua pihalle täältä? Pilasitte tukiaseman ja nyt pilaatte varatukarinkin.

En varmasti ole ainut joka on kurkkuaan myöten täynnä väitteitä, vastaväitteitä, suoria hyökkäyksiä, kierteleviä hyökkäyksiä, epäonnistunutta sarkasmia, kiroilua, nimittelyä, asian kiertämistä toista vastaan...

Verbaalisessa taistelussa paras ase on laittaa suu kiinni.

Ruustis

Viestien lukumäärä : 40
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä yhä huonommin - Sivu 4 Empty Vs: Viihdyn täällä yhä huonommin

Viesti  Mercy Su Elo 30, 2009 8:09 pm

Ruustis kirjoitti:Voisitteko kaikki tappelijat olla niin hirmuisen kilttejä ja painua pihalle täältä? Pilasitte tukiaseman ja nyt pilaatte varatukarinkin.

En varmasti ole ainut joka on kurkkuaan myöten täynnä väitteitä, vastaväitteitä, suoria hyökkäyksiä, kierteleviä hyökkäyksiä, epäonnistunutta sarkasmia, kiroilua, nimittelyä, asian kiertämistä toista vastaan...

Verbaalisessa taistelussa paras ase on laittaa suu kiinni.

Tuotakohan varten koulukiusaaminenkin kukoistaa? On niin paljon helpompaa katsoa vierestä kuin puuttua vääryyksiin.

Mercy

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä yhä huonommin - Sivu 4 Empty Vs: Viihdyn täällä yhä huonommin

Viesti  Urpo Su Elo 30, 2009 8:55 pm

Yritykset puuttua aiheuttavat usein vain lisää hälyä. Ainakin minun yritykseni.

Opettelen sulkemaan silmäni joiltain kirjoittajilta. Vielä on oppimista. Ryhdyn kirjoittamaan vastausta, mutta yleensä huomaan ennen lähettämistä.

Urpo
Urpo
Urpo

Viestien lukumäärä : 65
Join date : 14.08.2009
Ikä : 76

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä yhä huonommin - Sivu 4 Empty Mercy kiltti

Viesti  Ruustis Su Elo 30, 2009 9:30 pm

Koulukiusaaminen jatkuu koska oikein taitava kiusaaja ei lopeta millään. Aina löytyy kiertoteitä kiusaamiseen ja sama meno jatkuu. Omaa kokemusta on - kiusaaminen jatkui kahdeksan vuotta vaikka asiaa puitiin niin opettajan kuin kiusaajien vanhempienkin kanssa.

Taitaa olla nettikiusaamisessa ihan sama homma.

Ja tämä kommentti on vain vastaus, ei kettuilua.

Nyt katoan.

Ruustis

Viestien lukumäärä : 40
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä yhä huonommin - Sivu 4 Empty Vs: Viihdyn täällä yhä huonommin

Viesti  Admin Ma Elo 31, 2009 2:58 pm

Noni, kun asiasta on riidelty jo tarpeeksi niin laitetaas tää lukkoon

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viihdyn täällä yhä huonommin - Sivu 4 Empty Vs: Viihdyn täällä yhä huonommin

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa