Muistaako kukaan minua, tarvitsen paljon apua.

Siirry alas

Muistaako kukaan minua, tarvitsen paljon apua. Empty Muistaako kukaan minua, tarvitsen paljon apua.

Viesti  pakkastuuli lähetetty Su Elo 30, 2009 2:12 am

Sekava tää vara tukari, ei niin selkeä. Millon tukari palaa, kellään tietoa? Mulla siis ongelmana multidissosiaatiohäiriö, ilmeisesti eri persoonallisuushäiriöitä, psykoottisuutta, masennusta, ahdistusta, paniikkihäiriötä, kilpirauhasen vajaatoiminta...lääkkeenä cipralex 15mg, promazin yöks ja opamox. Neuroleptit ei sovi.

Oon aivan sekasin ja hajalla, lääkkeet ei toimi, terapia ei sovi koska meen ihan hysteeriseks, en oo pariin vuoteen pystyny käymään kaupas, en saa ees vaatteita päälle, sairaalassa olin 6vko keväällä, eivät ymmärtäneet miten sekasin oon, apua oon hakenu yli 10v.monesta paikasta. Ulos en pysty mennä, meen ihan sekasin. Nyt hoitona psyk.poli.
Niillä vaan ei oo aikaa kuunnella.

Tahdon elämäni kuntoon, elämä on ihanaa, tahdon ammatin ja perheen jne.

Oon tosi harmissani ja hädissänikin että mieli ei riitä edes ruokakaupassa käyntiin, saati olisi ihana ostaa vaatteita, nähdä kavereita (en oo 4 vuuoteen nähny), juhliminen piristäisi...

Onko kellään tukea ja apua?? Onko kellään näin sairasta? Maksan vaikka kunhan saan taas elää akllisarvoista elämää!

T.Pakkastuuli Very Happy

pakkastuuli

Viestien lukumäärä : 26

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Muistaako kukaan minua, tarvitsen paljon apua. Empty Minkälaista hoitoa haluaisit?

Viesti  Kyllästynyt lähetetty Su Elo 30, 2009 2:16 am

pakkastuuli kirjoitti:Sekava tää vara tukari, ei niin selkeä. Millon tukari palaa, kellään tietoa? Mulla siis ongelmana multidissosiaatiohäiriö, ilmeisesti eri persoonallisuushäiriöitä, psykoottisuutta, masennusta, ahdistusta, paniikkihäiriötä, kilpirauhasen vajaatoiminta...lääkkeenä cipralex 15mg, promazin yöks ja opamox. Neuroleptit ei sovi.

Oon aivan sekasin ja hajalla, lääkkeet ei toimi, terapia ei sovi koska meen ihan hysteeriseks, en oo pariin vuoteen pystyny käymään kaupas, en saa ees vaatteita päälle, sairaalassa olin 6vko keväällä, eivät ymmärtäneet miten sekasin oon, apua oon hakenu yli 10v.monesta paikasta. Ulos en pysty mennä, meen ihan sekasin. Nyt hoitona psyk.poli.
Niillä vaan ei oo aikaa kuunnella.

Tahdon elämäni kuntoon, elämä on ihanaa, tahdon ammatin ja perheen jne.

Oon tosi harmissani ja hädissänikin että mieli ei riitä edes ruokakaupassa käyntiin, saati olisi ihana ostaa vaatteita, nähdä kavereita (en oo 4 vuuoteen nähny), juhliminen piristäisi...

Onko kellään tukea ja apua?? Onko kellään näin sairasta? Maksan vaikka kunhan saan taas elää akllisarvoista elämää!

T.Pakkastuuli Very Happy

Minkälaista (konkreettinen kuvaus) hoitoa sinä itse haluaisit?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402

Näytä käyttäjän tiedot

Muistaako kukaan minua, tarvitsen paljon apua. Empty Vs: Muistaako kukaan minua, tarvitsen paljon apua.

Viesti  pakkastuuli lähetetty Su Elo 30, 2009 2:18 am

voi, en tiedä, ei sellaista ole. turvallisen paikan asua ja olla, selkeyttä, logiikkaa, järjästystä...ammattitaitoisen terapeutin, monipuolisen hoidon. Jos en parane tästä nyyh.

pakkastuuli

Näytä käyttäjän tiedot

Muistaako kukaan minua, tarvitsen paljon apua. Empty Oletko psykoterapiassa?

Viesti  Kyllästynyt lähetetty Su Elo 30, 2009 2:30 am

pakkastuuli kirjoitti:voi, en tiedä, ei sellaista ole. turvallisen paikan asua ja olla, selkeyttä, logiikkaa, järjästystä...ammattitaitoisen terapeutin, monipuolisen hoidon. Jos en parane tästä nyyh.

1. Minkälaisia uhkia liittyy nykyiseen asumismuotoosi?

2. Selkeyttä, järjestystä tai logiikkaa ei voi säkillä kantaa mistään vaan se tulee (jos on tullakseen) onnistuneen hoidon myötä.

3. Ammattitaitoinen terapeutti on kaiken A ja O. Oletko tällä hetkellä psykoterapiassa ja minkälainen suhde sinulla terapeuttiin on?

4. Monipuolinen hoitokin valuu hukkaan jos säkin pohja ei pidä. Luulen, että ensimmäinen edellytys on se, että saat luotua psykoterapeuttiisi luottamuksellisen ja syvän suhteen.

Kyllästynyt

Näytä käyttäjän tiedot

Muistaako kukaan minua, tarvitsen paljon apua. Empty Vs: Muistaako kukaan minua, tarvitsen paljon apua.

Viesti  Trisse lähetetty Su Elo 30, 2009 2:32 am

Miten kuvittelet jonkun pystyvän psykoterapiaan jos ei pääse edes kauppaan tai tapaamaan ystäviä? Kuulostaisi minusta siltä että kuntoa pitäisi parantaa supportiivisin hoitomuodoin ennen kuin on psykoterapian aika...
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401

Näytä käyttäjän tiedot

Muistaako kukaan minua, tarvitsen paljon apua. Empty vittu

Viesti  pakkastuuli lähetetty Su Elo 30, 2009 2:37 am

Asun Pk-seudulla ja oon soittanu joku 50 traumaterapeuttia ja kaikilla täyttä, lisäksi ylilääkäri suosittelee Kognitiivista terapiaa, eikä suostu rahottaa traumaterapiaa, koska 3 vuoden jälkeen en oo hyötyny siitä (huono terapeutti).

Ei täällä oo kunnon terapeutteja, ykskin proffa jonka luona kävin hypnoosissa mistä aiemmin kerroin niin sanoi, että kaikki johtuu yhdestä traumasta ja menin niistä tapaamisista niin sekasin etten koskaan osannut kotiin. Sanoi, että en ois menny psykoosiin ja ois nään vaativaa, herranjumala, meneehän ihminen psykoosin jo vaik lapsen syntymästä.

Mulla ei oo varsinaista yhtä traumaa vaan ikäviä kokemuksia ja hankalia vuosia ja suojelen itteeni tunteilta etten menis sekasin.

En löydä hyvää terapeuttia, enkä ees pysty käymään siellä, eikä se riitä kun nukun koko ajan, eikä arki toimi.

Traumaterapiakeskus on tuttu ym. ei nekään tajuu....

pakkastuuli

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  pakkastuuli lähetetty Su Elo 30, 2009 2:38 am

Trisse, niinpä, ihan vittu sama kun ees sais kunnon hoitoa.

pakkastuuli

Näytä käyttäjän tiedot

Muistaako kukaan minua, tarvitsen paljon apua. Empty Supportiivinenko tulee kotiin?

Viesti  Kyllästynyt lähetetty Su Elo 30, 2009 2:41 am

Trisse kirjoitti:Miten kuvittelet jonkun pystyvän psykoterapiaan jos ei pääse edes kauppaan tai tapaamaan ystäviä? Kuulostaisi minusta siltä että kuntoa pitäisi parantaa supportiivisin hoitomuodoin ennen kuin on psykoterapian aika...

Oliko tuo minulle?

Millä sinä puolestasi kuvittelet jonkun pystyvän käyttämään supportiivisia hoitomuotoja jos he eivät kykene psykoterapiaan?

Luuletko, että "supportiiviset hoitomuodot" tarjotaan pakkastuulelle kotiin?

Uskon, että pakkastuulikin kykenee sekä psykoterapiaan että kauppaan, kunhan vain löytyy sellainen psykoterapeutti jonka kanssa hän voi terapian aloittaa ja pystyy luottamuksellisen psykoterapiasuhteen luomaan.

Mitä jos yrittäisit löytää sopivan terapeutin muualta kuin traumaterapeuttien riveistä?

Kyllästynyt

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  pakkastuuli lähetetty Su Elo 30, 2009 2:46 am

ei ne tajuu dissosta ja niit on tuhansia terapeutteja, en mä osaa valita kun et on nainen eikä mulla ole enää voimia soittaa, käydä haastatteluis.....

mitä helvettiä mä teen? eikä terapia oo pelastus.

tietääkö kukaan ymmärtävää ja välittävää terapeuttia, jonka kanssa voi ja kehtaa jakaa kaikki tunteet.

eikä sekään riitä, matkan varrella tarvii tukea ja tavallista elämää, että jaksaa sen prosessin .

apua, kuolen.

pakkastuuli

Näytä käyttäjän tiedot

Muistaako kukaan minua, tarvitsen paljon apua. Empty Pakko jaksaa itse

Viesti  Kyllästynyt lähetetty Su Elo 30, 2009 3:24 am

pakkastuuli kirjoitti:ei ne tajuu dissosta ja niit on tuhansia terapeutteja, en mä osaa valita kun et on nainen eikä mulla ole enää voimia soittaa, käydä haastatteluis.....

mitä helvettiä mä teen? eikä terapia oo pelastus.

tietääkö kukaan ymmärtävää ja välittävää terapeuttia, jonka kanssa voi ja kehtaa jakaa kaikki tunteet.

eikä sekään riitä, matkan varrella tarvii tukea ja tavallista elämää, että jaksaa sen prosessin .

apua, kuolen.

Oma kokemukseni on, että terapeutti "tajuaa" dissosiaation, eri asia on se miten hän siihen reagoi.

Kukaan ei voi valita terapeuttia puolestasi, niin se vain on. Tai miksei voi, mutta tulos ei välttämättä ole kovin hyvä.

Kukaan muu ei myöskään voi käydä haastatteluissa puolestasi, ei se vain onnistu.

Minkälaista hoitoa tarjoavat sinulle psykiatrian klinikalla?

Kyllästynyt

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Trisse lähetetty Su Elo 30, 2009 5:12 am

Kyllästynyt kirjoitti:
Millä sinä puolestasi kuvittelet jonkun pystyvän käyttämään supportiivisia hoitomuotoja jos he eivät kykene psykoterapiaan?

Luuletko, että "supportiiviset hoitomuodot" tarjotaan pakkastuulelle kotiin?

Kyllähän niitä on kaikenlaisia toimintaterapioita lähes kotiovelle asti.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty Su Elo 30, 2009 5:16 am

Onhan sitä supportiivista terapiaa tosiaan kotiin asti, sehän siinä onkin ongelmana minusta, kun ovat ihan liian innoissaan tuppaamassa ihmisille kotia asti, mutta jollekin voi olla ihan hyödyllistä.

Olen kuullut myös ensikäden tietoa potilailta, joita on mm. haettu kotoa ulos asioimaan terapiana, ja menty yhdessä eri paikkoihin terapeutin kanssa. Samaa tehdään myöhemmin ryhmäterapioissa.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430

Näytä käyttäjän tiedot

Muistaako kukaan minua, tarvitsen paljon apua. Empty Minusta siellä polilla...

Viesti  minätäällä lähetetty Ma Elo 31, 2009 3:19 pm

kyllä pitäisi hoitajasi ryhdistäytyä. Kerro, että koet, ettei hoito riitä ja ettei sinua kuunnella. Mistähän tuo tunne, ettei kuunnella johtuisi, osaisitko selittää?

Jos olet välillä psykoottinenkin, niin kyllä käyntejä pitäisi voida tihentää. Ja kyllä polin henkilökunnan kuuluisi yhdessä kanssasi miettiä tosissaan ratkaisuja niihin kaupassakäyntiongelmiisikin.

Eikö siellä ole semmoista psykoosityöryhmää, joka ottaisi asiasi järjestääkseen, jos semmoista haluat? Ne tekevät tarvittaessa kotikäyntejäkin. Taitavat vain olla ne kotikäynnit enemmänkin perheenjäseniä varten, että saadaan pelisäännöt kotona sovittua.

Tuo polin hoitaja ei ole tajunnut tilanteesi vakavuutta.
Minä aloittaisin siitä, että ottaisin asiani vakavasti esiin hänen kansaan ensin. Vie vaikka nämä viestisi sille hoitajalle. Polin asia on järjestää sinulle tarvitsemasi tukea-antava terapia. Tuntuu, että olet nyt liian hajalla
muunlaiseen terapiaan. Ja sitäkinhän sinun kuuluisi saada sieltä polilta, kunhan olet paremmassa kunnossa.

minätäällä

Viestien lukumäärä : 370

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa