Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vittuuntunut asiakaspalvelija on kurkkua myöten täynnä ja tilittää (ihan selvinpäin)

5 posters

Siirry alas

Vittuuntunut asiakaspalvelija on kurkkua myöten täynnä ja tilittää (ihan selvinpäin) Empty Vittuuntunut asiakaspalvelija on kurkkua myöten täynnä ja tilittää (ihan selvinpäin)

Viesti  pisama Su Elo 30, 2009 2:53 am

Onko asiakas mielestänne aina oikeassa? Olen tehnyt paljon asiakaspalvelutyötä ja voin sanoa omalta kohdaltani että ei helvetissä ole. Tiedän, minun ei pitäisi olla sellaisessa työssä jos pää ei kestä ja lässyn lässyn, mutta siinä vaiheessa kun kuulee kymmenennen kerran "hei tyttö, mulla on kakskytäsenttinen housuntaskussa, kelpaisko se sulle?", niin alkaa lievä vitutus hiipiä kehiin. Mieli olis tehnyt sanoa että ei kelpaa, mulle kelpaa vain viiskytsenttiset. Mutta mitäs siinä, hymyillään niin helvetisti.

Olen nuorena ollut melko miesvaltaisessa työpaikassa ja voi elämä minkälaisia juttuja sain kuulla. Minua olisi kuulemma kiva kouria, tissini ovat isot, seksi kanssani olisi kivaa jne. Siis mitä helvettiä liikkuu isäni ikäisen miehen päässä kun ruinaa pesää kassatytöltä? Mun numerotiedot kaivettiin esiin ja lähetettiin vapaa-ajalle viestiä että koska sä tuut taas töihin. Lähettäjänä isäni ikäinen mies. Mitä v...ua?? Jotain tapoja sentään. Kun mulla oli paita kastunut niin eikös eräs kääkkä tule kyselemään että vuodatko sä maitoa.

Ja sitten nää klassiset ah niin hauskat letkautukset. "Se on varmaan ilmanen" kun hintaa ei löydy. Ei saatana, ei ole ilmainen, EI HELVETISSÄ!!!!

Ja sitten se kassan ulkopuolinen elämä. Aika ajoin törmäsin siihen, että joku tulee sanomaan että "hei sää olit siellä baarissa sillon, mää näin sut". Ihanko totta, voiko kassatyttö olla vapaa-ajalla baarissa? Eikö se makaakaan ruumisarkussa kaikki vapaapäivät? On se aivan kauhea ihme jos minä käyn kaupungilla. Kerran olin Espanjan turistirysässä lomalla ja eikös sinne tullut tietämättäni muita kyläläisiä ja loman jälkeen kylällä kiersi juttu kun olen toikkaroinut lomalla kännissä yöelämässä.

Nyt teen kuluttajatutkimusta eräälle firmalle. En voi kovin tarkkaan sanoa siitä mitään salassapitovelvollisuuden takia, mutta vaikka en ole suoraan asiakaspalvelija, niin minun pitää käyttäytyä kohteliaasti. Ja kaikki mammat, ei, tilinne ei tyhjene ja naamanne ei päädy pääuutisiin jos kysyn teiltä kulutustottumuksianne. Ja ei, en voi antaa kahdelletuhannelleviidellesadalle vastaajalle palkkiota vastauksista. Ja hyvä rouva, jos tutkimus kestää mielestänne liian kauan, te voitte sanoa, ettette osallistu. Ei tarvitse vinkua pitkin matkaa, että kylläpä kestää kauan. Minua ei kiinnosta paskaakaan muutenkaan teidän jaarittelut, teen vain työtäni. Vastaa siihen mitä kysytään, äläkä selitä suonikohjujasi ja virtsavaivojasi. Jos asteikko on yhdestä kymppiin, ei voi vastata että "joo". Ja siinä ajassa kun jahkaat, että kylläpä se ehkä kestää kauan ja voi voi viitsiskö sitä vastata, olisimme jo käyneet viisi kysymystä läpi ja lähempänä loppua.

Ja jos kyselen kulutustottumuksianne, en ole lähdössä matkaasi, hyvä mies. Ja kun kysyn nettotulojasi, en ajatellut laittaa sitä nettiin leviämään.

Ja edelleen tiedän, ettei varmaan pitäisi tehdä asiakastyötä jos vituttaa, mutta meillä kaikilla ei ole niin hyvä flaksi että saataisiin oma yksinäinen toimistokoppi jostain valtiolta. Siellä kyllä mielelläni piereskelisin ja murjottaisin. Siihen asti teen sitä työtä mitä saan. Ihmisistä tykkään muutenkin, mutta EN niistä seksiä vonkaavista äijistä ja niitä kaksikymmentä vuotta vanhoja tyhjänpäiväisyyksiä toistelevista omille vitseilleen höröttävistä ääliöistä. Enkä niistä asiasta sivuraitelle eksyvistä mammoista.

No niin, laitan kypärän päähän, aloittakaa haukkuminen. On vaan niin paksut posket ettei sekään meinaa mahtua päähän. S....tana että alkoikin ottaa päähän!!!!!! Mun on pakko purkaa jotta arkena taas jaksaa olla hymy korvissa.
pisama
pisama

Viestien lukumäärä : 26
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vittuuntunut asiakaspalvelija on kurkkua myöten täynnä ja tilittää (ihan selvinpäin) Empty Vs: Vittuuntunut asiakaspalvelija on kurkkua myöten täynnä ja tilittää (ihan selvinpäin)

Viesti  Mirri Su Elo 30, 2009 3:58 am

Teit vuodatuksellasi hallaa omalle työllesi, koska et voi tietää kuka lukijoista sattuu olemaan sinun kyselytutkimuksesi seuraava asiakas. Sinua työssäsi tuskin auttaa se, että seuraavat kuluttajatutkimukseen satunnaisesti osuvat haastateltavat ovat entistä hankalampia luettuaan juuri hetki sitten sinun kirjoituksesi...

Muuten olen asiakaspalvelijana kanssasi samaa mieltä: asiakas on aivan käsittämättömän usein väärässä. Eivät vain tolvanat itse tajua sitä... Mad Evil or Very Mad Wink
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vittuuntunut asiakaspalvelija on kurkkua myöten täynnä ja tilittää (ihan selvinpäin) Empty Vs: Vittuuntunut asiakaspalvelija on kurkkua myöten täynnä ja tilittää (ihan selvinpäin)

Viesti  Saxpi Su Elo 30, 2009 7:54 am

Lol. Kyllä muakin joskus vituttaa, syy voi olla mikä vaan. Töissähän mä en oo ollut pitkään aikaan.
Oli kyllä hyvä kirjotus, siitä kävi ilmi se vitutus niin hyvin.
Saxpi
Saxpi

Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vittuuntunut asiakaspalvelija on kurkkua myöten täynnä ja tilittää (ihan selvinpäin) Empty Vs: Vittuuntunut asiakaspalvelija on kurkkua myöten täynnä ja tilittää (ihan selvinpäin)

Viesti  possu Su Elo 30, 2009 5:17 pm

Tästähän oli just jossain artikkelikin, että "asiakas ei ole aina oikeassa" ja sitten siihen liittyen Tris postasi linkin sellaiselle sivulle, missä asiakaspalvelijat kertoivat mahdottomista asiakkaistaan, sai nauraa.

En nyt muista missä nämä olivat, mutta sieltä asiaa koskevista ketjuistakin voisi löytyä vähän lohtua.

Ei siis todellakaan asiakas ole aina oikeassa ja varsinkin seksuaalisuuteen ja toisen persoonaan puuttuminen, kuten seksuaalinen vihjailu on ällöttävää, niin asiakkaana kuin työkaverinakin. Normaalikuisoittelukin on niin veteen piirretty viiva, että miten sen toinen ottaa, että luulisi, että aikuiset vähän voisivat varoa ja ainakin lopettaa, jos huomaavat, ettei se vastapuolta miellytä. Mutta jotkut nauttivat kiusaamisesta. ihan samanlaista kiusaamistahan se on, kuin koulussakin vaikka.

Asiakaspalvelijana kannattaa muistaa, ettei ota itseensä niitä juttuja. Koska eiväthän ne ole kohditettu oikeastaan sinulle, vaan sille henkilölle, ketä sinä sillä hetkellä työssäsi sille asiakkaalle edustat.

Saas nähdä miten itse jaksan tulevaisuudessa taas työelämässä. Huhhuhuh.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vittuuntunut asiakaspalvelija on kurkkua myöten täynnä ja tilittää (ihan selvinpäin) Empty Vs: Vittuuntunut asiakaspalvelija on kurkkua myöten täynnä ja tilittää (ihan selvinpäin)

Viesti  Hauva Su Syys 06, 2009 10:06 pm

Itsekin aiemmin kassana työskennelleenä tunnistan tunteen. Itse en sentään ihan tuollaisen kohteeksi joutunut mutta onhan näitä... Kesällä kassoilla oli eri ruokafirmojen mainos-t-paitoja yllään. Työkaverilta oli miesasiakas kysynyt Fazerin puikulat -paidasta (siinä oli Puikulat-logo rintakehässä) että "ai onko noiden nimi Puikulat?". Ajattelin silloin, että olipa hyvä, ettei tullut minun kassalle, olisin varmaan tintannut päin näköä suunnilleen. Kyllä minullekin yksi miesasiakas heitti juttua kampauksestani, ja toinen teki hirveän numeron kondomiostoksestaan ja yritti kysellä kokemuksia ja selosti kuinka vaimo haluaa nystyröitä jne.

Sellaistakin olen kuullut, että asiakas on kysynyt kassalta, saako kaupasta ostaa kassan ruumispussissa. Ja omalla kassallani eräs ihan tunnetusti sairas asiakas huitaisi koko kassakoneen näytön alas haukuttuaan ensin idiootiksi jne.

Asiakkaat eivät siis todellakaan ole aina oikeassa, valitettavasti asiakaskuntaan mahtuu jopa sairaita ihmisiä ja jostain syystä kassat ynnä muut näyttävät ihmisten mielissä "epäinhimillistyvän" eli luullaan, että kassat ovat jotain objekteja, joille voi sanoa mitä tahansa ja sitten kassan näkeminen jossain toisessa roolissa tai tilanteessa tuntuu kummalliselta. Kaikkea ei pidäkään sietää. Minun mielestäni ehdottelu tai seuraileminen on aihe keskustella asiakkaasta esimiehen kanssa ja antaa asiakkaalle porttarit ko. kauppaan.

Toki useimmiten varmaankin asiakastilanteet sujuvat ihan jouhevasti ja ihmiset ovat kohteliaita jne.

Nettipalsta oli varmaankin aasiakas.net Smile
Hauva
Hauva

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vittuuntunut asiakaspalvelija on kurkkua myöten täynnä ja tilittää (ihan selvinpäin) Empty Vs: Vittuuntunut asiakaspalvelija on kurkkua myöten täynnä ja tilittää (ihan selvinpäin)

Viesti  possu Ti Syys 08, 2009 10:43 pm

Juu, juuri tuota aasiakas.net:iä tarkoitin. :-)
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vittuuntunut asiakaspalvelija on kurkkua myöten täynnä ja tilittää (ihan selvinpäin) Empty Vs: Vittuuntunut asiakaspalvelija on kurkkua myöten täynnä ja tilittää (ihan selvinpäin)

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa