Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Heikko mies/naiset

5 posters

Siirry alas

Heikko mies/naiset Empty Heikko mies/naiset

Viesti  Fisherman Su Elo 30, 2009 8:53 am

Pitääkö miehen olla itsevarma mahtailija ja menestyvä saadakseen lisääntä ? Vahvin voittaa naismaailmassa ? No, ehkä se nyt ei näin ole mutta se nykyaika, nykyaika. Itse olen heikko ja elän yksin.


Fisherman

Fisherman

Viestien lukumäärä : 74
Join date : 27.08.2009
Ikä : 66

Takaisin alkuun Siirry alas

Heikko mies/naiset Empty Vs: Heikko mies/naiset

Viesti  possu Su Elo 30, 2009 3:55 pm

No eiväthän kaikki naiset pidä itsevarmoista mahtailijoista. Minusta on jotenkin hassua, kun ihmiset miettivät että mistä ne naiset/miehet tykkäävät joukkona, kun aina on joukossa poikkeuksia, ja riittää kun löytyy se yksi vaan, joka itestä tykkää, niin niiden muiden tykkäämisillä ei ole mitään väliä.

Itse en tykkää kauhean "suosituista" miehistä. Tahdon, että jos olen jonkun kanssa, hän on minun kanssani, ei muiden, enkä ala kestään kilpailemaan, jos pitää "kilpailla", luovutan heti. Ihmissuhteet eivät ole mikään taistelutanner minulle, enkä sellaista kaipaa, vaan olen sitten mieluummin yksin.

Toivotaan, että löydät jonkun ihanaisen. Vaikutat mukavalta, joten etköhän, pidä vaan silmät/korvat auki, äläkä kävele onnesi ohi, jos se joskus potkaisee.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Heikko mies/naiset Empty Vs: Heikko mies/naiset

Viesti  eliö Su Elo 30, 2009 4:44 pm

Tämä nyt on yleisesti, mitä tuli heikoista miehistä mieleen, aloittajan tilannetta, elämistä ja olemista en tunne, enkä sitä kommentoi.

Eipä se taida siitä olla kiinni, minkälainen on, vaan siitä mitä ajattelee itsestään. Jos lähtökohtaisesti pitää itseään heikkona paskaläjänä, epäonnistuneena yksilönä joka ei kykene edes naista saamaan, niin tuskinpa niitä sitten jonoksi asti ovella kolkuttaakaan. Usein olen törmännyt sellaisiin tyyppeihin jotka pitävät itseään heikkona ja antavat sitä kautta itselleen oikeuden kaikkeen. 'Kun minä nyt olen näin heikko raukka, niin eihän minun tarvitse tehdä sitä tätä ja tuota'. Ja sitten he odottavat että joku nainen ymmärtää heidät pelastaa. Kyseisen naisen tarkoitus on siis toimia äitinä, ei kumppanina. Ja kyllä, se tosiaan on vastenmielistä ja karkottaa poimuvauhtia vastakkaiseen suuntaan.
eliö
eliö

Viestien lukumäärä : 64
Join date : 24.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Heikko mies/naiset Empty Asiassa voi olla kaksi puolta

Viesti  Ruustis Su Elo 30, 2009 7:52 pm

Joskus sen itsevarman mahtailijan sisältä saattaa löytyä mitä herkin ja suloisin ihminen.

Kun ensimmäisen kerran tapasin tulevan aviomieheni, luulin hänen olevan pelkkä lihaksikkuudellaan ratsastava, tyhjäpäinen kerskailija.
Samana iltana siinä pubissa syntyi valtava tappelu. Mies asettui muuriksi iäkkäiden kanta-asiakkaiden eteen ja sanoi että tästä ei sitten mennä väkivallalla läpi. Eikä menty.

Mitä enemmän tähän mieheen tutustun, sitä enemmän rakastan. Kyllä hän vielä joskus kerskailee, mutta ei hän sitä pahalla tee. Kerskailen itsekin.

Ruustis

Viestien lukumäärä : 40
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Heikko mies/naiset Empty 1970-lla

Viesti  Fisherman Ma Elo 31, 2009 9:39 am

Hieman laajentaisin aihetta: Sanotaan, että talvisodan henki eli kaveria ei jätetä säilyi 1970-lle asti. Nykyään on vallalla henki: Kaverille ei jätetä. Ehkä olisi aloitettava oma ketju talvisodan henkeä varten, mutta ollessani nuori 1970-lla niin kyllä silloin ilmapiiri oli aivan erilainen sukupuolten välisessä kanssakäymisessäkin. Psykologini sanoi minulle, että yli puolet avioliitoista päättyy nykyään eroon. En muista kuinka asia oli 1970-lla avioerolukujen suhteen. Olihan 1970-llakin myös ns. pintaliitoa ja kylmää laskelmointia monessakin asiassa, mutta kyllä se myös tuomitiin aivan julkisestikin. Aviolittoista sanoisin, että ei sitä perhehelvettiä tarvitse kyllä katsella, mutta ne perheiden olosuhteetkin ovat nykyään kovin erilaiset. Kiitos keskusteluun osallitujille.

Fisherman

Viestien lukumäärä : 74
Join date : 27.08.2009
Ikä : 66

Takaisin alkuun Siirry alas

Heikko mies/naiset Empty Itse

Viesti  Fisherman Ma Elo 31, 2009 10:04 am

Todettakoon nyt kuitenkin, että on minulla ollut lukuisia suhteita. Joskus on ollut seurustelukumppaninani täysin laskelmoivia pelureita, mutta yleensä näin ei ole ollut. Joskus nuorempana mulla oli vahva itsetunto, mutta se meni kun jouduin virkamieskäsittelyyn. Nyt itsetunto on taas nousussa koska alan tajuamaan elämäni kulkua. Ja kyllä sitä pelaamista harjoitan itsekkin, mutta vain siksi, että voisin kokea rakkautta eliminoidakseni muut pelurit pois. Itse uskoisin, että jokaiselle on tarkoitettu joku tietty henkilö elämänkumppaniksi. Mutta sen voi menettää. Näin uskon henkisenä ihmisenä.

Fisherman

Viestien lukumäärä : 74
Join date : 27.08.2009
Ikä : 66

Takaisin alkuun Siirry alas

Heikko mies/naiset Empty Vs: Heikko mies/naiset

Viesti  possu Ma Elo 31, 2009 1:19 pm

Fisherman: "Sanotaan, että talvisodan henki eli kaveria ei jätetä säilyi 1970-lle asti. Nykyään on vallalla henki: Kaverille ei jätetä."

Olipa loistavasti laitettu. Pitää pistää mieleen tuo.

Minuakin nyppii, kun tosiaan 70-luvulla vielä sosiaalinen vastuuntunto oli itsestäänselvyys ja yhteiskunnan ykkösarvo, sanottiin, että yhteiskunta, eli ihmisketju on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki. Nykyään vaan jankataan, että tasan ei käy onnen lahjat ja opetetaan ihmiset kadehtimaan heikompiosaisia, että miksi tuo saa tuollaista, vaikka minusta sille ei kuuluisi mitään, kun mulle vaan. Ja sitä sitten julistetaan ihan ylpeinä ääneen.

Koko yhteiskunta on mennyt ihan kiville, mistään arvoista ei voi edes puhua. Katsokaa vaikka sitä BB:tä, millainen käytös on oikeasti niistä nuorista julisesti ihan ok valtakunnanteeveessä ja kaikesta henkisestä pahoinvoinnista on sitten seurauksena nämä kouluampumiset ja muut, mitkä ovat ihan suoraa seurausta yleisesti julistetuille ihanteille.

Parisuhteissa vaan usein se turvallisen oloinen onkin sitten se vaarallinen despootti. Jostain syystä en tunnista eroa ajoissa. Eikä moni muu. Moni väkivaltaiseen alistussuhteeseen päätyvä ajattelee ensin löytäneensä luotettavan turvan.

Meni nyt vähän ohi aiheen, anteeksi, mutta tulihan vaan mieleen lempiaiheeni. :-)
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Heikko mies/naiset Empty Vs: Heikko mies/naiset

Viesti  vm48 Ti Syys 01, 2009 5:04 pm

Väittävät,että parisuhteen muodostukseen vaikuttavat alkukantaiset eläimelliset vaistot,joten vahva uros on naaraan kiinnostuksen kohde siinä mielessä. Minulle se vahva uros ei kuitenkaan tarkoita mahtailijaa,vaan mieluummin herkkää ja tunneälyä omaavaa ihmistä. Miten muut naiset ajattelevat,en tiedä. Esko Valtaoja kertoi Punainen lanka-ohjelmassa että valinta tapahtuu hajun perusteella ja pari aistii sen perusteella,miten hyvät mahdollisuudet heillä on saada jälkeläisiä,joilla on hyvä immuniteetti erillaisia sairauksia vastaan eli jälkeläisten olisi pysyttävä tarpeeksi kauan hengissä jatkaakseen edelleen sukua.
Suvun jatkamiseenhan kaikki perustuu.

Possu näkee yhteiskunnan rappion samalla tavalla kuin minä vaikka ikäeroa meillä onkin. Tarkoitan sitä,että hän katsoo asioita nykyaikaisemmin kuin minä,mutta ei hyväksy tätä voimakkaasti amerikkalaisen yhteiskunnan ihannointiin perustuvaa menoa,joka Suomessa vallitsee. Olemme sosiaalisessa auttamisessa menossa täysin "ameriikanmalliin".
BB on minun mielestäni oikien osuva läpileikaus nykyisestä yhteiskunnasta,ainakin tälläisen kuvan itse olen saanut seuraamalla nykyihmisten live-elämääkin. Järkyttävää.
Fisherman:Ole sellainen kuin olet ja hyväksy itsesi niin varmasti tapaat jonkun sinun omia arvojasi vastaavan ihmisen tai ihmisiä. En nimittäin usko,että meille on tarkoitettu vain yksi ihminen maailmassa vaanuseampia mahdollisuuksia on .
vm48
vm48

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Heikko mies/naiset Empty Vs: Heikko mies/naiset

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa