Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Serious Sam II

2 posters

Siirry alas

Serious Sam II Empty Serious Sam II

Viesti  Saxpi Su Elo 09, 2009 11:23 pm

Yes! Mä löysin netistä Serious Sam kakkosen 15 eurolla ja tilasin sen. Mä tykkään niin sikana niistä peleistä. Mulla on Serious Sam - The First Encounter ja Serious Sam - The Second Encounter ja loppukesästä ilmestyy The First Encounter HD versiona mikä onkin hyvä kun alkuperäinen ei toimi Vistassa.
Oli pakko päästä hehkuttamaan jonnekin tulevaa onneani.
Resident Evil 4:kin on saatavilla myöhemmin tässä kuussa. Sinnehän ne rahat sitten meneekin kun Serious Samin uusintajulkaisu maksaa ties mitä. Tai voinhan olla väärässäkin mutta harkitsen myös Tomb Raider Legendin ostamista.
Saxpi
Saxpi

Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Serious Sam II Empty Vs: Serious Sam II

Viesti  Saxpi Ma Elo 10, 2009 11:46 pm

Mulla on monta peliä jotka ei toimi, ilmeisesti Vistan takia. Pitää vaan joskus myydä pois tai yrittää viedä sinne mistä ostin käytettynä. Ei se myyjä niitä ole tarkastanut joten en tiedä mistä se toimimattomuus johtuu. En vaan ole käynyt siellä divarissa pitkään aikaan.
En ole niinkään autopelien perään mutta toimintapläjäykset on ihan kivoja. Mutta taitaa tulla vanhaksi kun ei enää pärjää Tomb Raidereissa. Olin tosin silloin vielä vähän masennuksien kynsissä kun kokeilin Tomb Raideria pitkän tauon jälkeen.
Nyt olis Serious Sam - Second Encounterissa vaativa kohta. Voi olla että vedän sen tason läpi turistina kun pelaan sitä peliä jo kolmatta kertaa niin ei jaksais höylätä niitä samoja juttuja kovin montaa kertaa.
Mulla oli/on harmia yhdestä dvd:stä kun se ei toiminutkaan niin palautin sen. Huomasin että olis muka pitänyt palauttaa kahden viikon kuluessa jos huomaa vian mutta se ei taida olla ihan laillista.. Viallinen tuote on viallinen ajasta riippumatta enkä mä nyt kuukausien päästä sitä ollut palauttamassa. Ei sieltä mitään ole kuulunut. No, säästyypähän rahat kun ei enää tarvii tilata sieltä.
Se divari missä yleensä kävin oli hyvä paikka. Sain alennusta ja muutenkin kiva paikka. Pitäis saada itteensä sen verran liikkeelle että raahautuis sinne.
Saxpi
Saxpi

Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Serious Sam II Empty Vs: Serious Sam II

Viesti  Tikru Ti Elo 11, 2009 2:24 am

Pelaako teistä kukaan Simsiä? Kun niitä on hirveästi erilaisia, niin voiko ostaa vain sellaisen teemapelin, vai pitääkö olla ensin jokin peruspaketti?
Tikru
Tikru
Admin

Viestien lukumäärä : 119
Join date : 08.08.2009
Ikä : 43
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Serious Sam II Empty Vs: Serious Sam II

Viesti  Saxpi Ti Elo 11, 2009 8:23 pm

Sims 3 vois olla kiva. En kyllä koskaan oo pelannut Simsiä.
Tänään se Serious Sam II sitten tuli. Näkyykin olevan halpisversio. Myivät sitä netissä väärällä kannella. No, tuntuuhan tuo toimivan mutta se ärsyttää kun nuolinäppäimillä ei pääse liikkumaan vaan joutuu käyttämään w, a, s ja d-kirjaimia liikkumiseen. Niitä asetuksia ei pääse vaihtamaankaan. Lisäksi mä delaan heti alussa.. Kyllä edelliset Samit oli parempia, ainakin näin alkuvaikutelman perusteella.
Ostan luultavasti sen Serious Sam HD:n, on kuitenkin mun kestosuosikki.
Saxpi
Saxpi

Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Serious Sam II Empty Vs: Serious Sam II

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa