Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

On kiva saada jotain uutta

+9
toivotonko
vilsu
Trisse
hangman
Mirri
minätäällä
Saxpi
hanna74
Sien..
13 posters

Siirry alas

On kiva saada jotain uutta Empty On kiva saada jotain uutta

Viesti  Sien.. Pe Syys 04, 2009 1:27 am

Minä sain tänään uuden tietokoneen.
En ymmärrä siitä mitään JA KAVERI kävi auttamassa
sen käyttöönotossa.

Milloin viimeksi olen tehnyt näin suuren ostoksen.


Mikä on ilahduttanut teitä, mikä ostos?

Mihin teillä yleensä menee rahaa eniten jos ruokaa ja asumista ei oteta lukuun.
Sien..
Sien..

Viestien lukumäärä : 211
Join date : 21.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

On kiva saada jotain uutta Empty vastaus

Viesti  hanna74 Pe Syys 04, 2009 1:30 am

Tupakkaan menee pirusti rahaa en ees halua aatella paljonko kuussa.

Tilasin eilen mustan svetaritakin netistä, toivottavasti on sopiva
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

On kiva saada jotain uutta Empty Vs: On kiva saada jotain uutta

Viesti  Saxpi Pe Syys 04, 2009 2:22 am

Mä tykkään ostella dvd-elokuvia, eipä muuhun oikein mene rahaa. Tietysti välillä joutuu tietokoneen uusimaan mutta tätä nykyistä taidan käyttää aika pitkään, en millään hennoisi luopua sormenjälkitunnistimestani. On kiva leikkiä salaista agenttia..
Saxpi
Saxpi

Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

On kiva saada jotain uutta Empty Taloyhtiön remontteihin,...

Viesti  minätäällä Pe Syys 04, 2009 3:16 am

asuntolainan lyhennyksiin, nuoren vaatteisiin, kesällä moniin sukujuhliin ja niiden tarjoiluihin, yhteen kylpyläviikonloppuun, jonne en sitten edes päässyt, ruokaan ja tupakkaan. Auton vakuutukset, katsastus ja bensatkin maksaa tietysti myös.

Kaikki paitsi tuo tupakka ja kylpyläviikonloppu tuntuu välttämättömiltä menoilta.

minätäällä

Viestien lukumäärä : 370
Join date : 27.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

On kiva saada jotain uutta Empty Vs: On kiva saada jotain uutta

Viesti  Mirri Pe Syys 04, 2009 3:31 am

Minulla yhdenlainen 'uusi ostos' oli se, että vietin kesällä kokonaisen viikon tallinnalaisessa kylpylässä. 'Uuden saaminen' tavarana ei ole oikein minun juttuni. Toki voi olla, jos tosissani tarvitsen jotakin uutta. Se, että 'on kiva saada jotakin uutta' merkitsee minulle usein sitä, että kustannan itseni kylpylään 'uudistumaan' veden keskelle.

Luulen, että lomien järjestäminen elämyksineen kaikkineen on minun elämäntilanteessani suurin 'rahareikä'. Niinpä eniten ilahduttavat lomanviettoon liittyvät ostokset - viimeksi se Tallinnan reissu.
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

On kiva saada jotain uutta Empty Vs: On kiva saada jotain uutta

Viesti  hangman Pe Syys 04, 2009 3:43 am

Viivakoodinlukijaa olen harkinnut ja ostankin sen jollakin aikataululla.

Vaatimukseni:
-toimii linuxissa
-lukee yleisimmät viivakoodit (eli käytännössä kaikki)
-toimii ilman erillistä softaa - kiitos!
-lukijaa ei 'vedetä' koodia pitkin, vaan sen tulee lukea
viivakoodi ilman lukijalaitteen vetoa pitkin viivakoodia - eli ottaa
viivakoodista 'still' kuva ja tulkita se.

Onks viivakoodinlukijoiden assiantuntijoita paikalla?
hangman
hangman

Viestien lukumäärä : 88
Join date : 27.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

On kiva saada jotain uutta Empty Vs: On kiva saada jotain uutta

Viesti  Trisse Pe Syys 04, 2009 4:25 am

Tänään meni rahaa 120 euroa. Kaksikin suurta ostosta: silmälasit 49 euroa ja Cipralex 50 euroa.

Nykyään silmälasit saa halvemmalla kuin kolmen kuukauden masennuslääkkeet...
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

On kiva saada jotain uutta Empty Vs: On kiva saada jotain uutta

Viesti  vilsu Pe Syys 04, 2009 4:38 am

Kesän lomamatka oli hyvä hankinta. Muita ei oikeastaan tule mieleen.

Suhteeni rahaan ei taida olla ihan tavallisin, ainakaan täällä. Olen siinä mielessä onnekas, että tienaan ihan riittävästi tilanteeseeni nähden. Pidän rahan tuomasta turvallisuuden tunteesta ja sen vuoksi rahaa saisi olla paljon.

Muuten en sitten niin piittaakaan. Oikeasti tärkeät tarpeeni eivät ole kovin kalliita, mt-ongelmien hoitoa lukuunottamatta. Ostan lähinnä ruokaa, bensaa ja vaatteitakin välillä. Viikonloppuisin menee baariin jotain.
vilsu
vilsu

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

On kiva saada jotain uutta Empty Vs: On kiva saada jotain uutta

Viesti  toivotonko Pe Syys 04, 2009 5:36 am

Huh. Mihin eniten? Tietokoneen ostin viimeksi puolitoista vuotta sitten kun edellinen hajosi, ja noihin kodin laitteisiin kai mennee kerralla se isoin summa. Vastike on yksiössä vain noin 102 euroa eli se on yleensä kuukauden isoin menoerä noita äkillisiä pakkohankintoja lukuunottamatta.
toivotonko
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 09.08.2009

http://irc.galleria.net

Takaisin alkuun Siirry alas

On kiva saada jotain uutta Empty Vs: On kiva saada jotain uutta

Viesti  possu Pe Syys 04, 2009 10:24 am

Tris, no jo on halpa lääke tuo cipralex, minulla se strattera maksoi kympin päivä, eli kolmesataa kuussa ja silloin se oli halventunut, aluksi se maksoi 14 euroa pilleri, kiva niitä sitten oksennella alkuoireena, oksensin kuppiin ja join sen vaahdon uudestaan. :-)

Ostin tänään isommalle lapselle pyöräilykypärän kolmella eurolla kirppikseltä. Aiempi kypärä oli sellainen valkoinen styroxpotta ja mietin, että no eipä ihme, ettei hän tykkää sitä käyttää. Tätä hän piti oikein päässään, eikä selkärepussa tuolla pihalla.

Ja pienemmälle lapselle löysin apupyörällisen polkupyörän tuolta vieraan talon roskiksilta. Tuntui halvalta.

En muista mitä kallista olisin viimeksi ostanut. Öööö... ei tule mitään mieleen, kaikki on kierrätettyä tavaraa meillä.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

On kiva saada jotain uutta Empty Vs: On kiva saada jotain uutta

Viesti  lumppu Pe Syys 04, 2009 4:48 pm

Mies osti auton ja huomenna saadaan se kayttoon. kaytetty auto mutta tosi kivaa, koska en ole asunut taloudessa, jossa on auto yli 14 vuoteen.
On tuo auto kylla luksusta. Ollaan vuokrailtu autoja viikonloppuisin ja on ollut mukava ajella ympariinsa.
Ei me auto silleen tarvittaisi, silla kummatkin paasee toihin julkisilla ja muutenkin... mutta kiva saada vahan luksusta elamaan Smile

lumppu

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 01.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

On kiva saada jotain uutta Empty Vs: On kiva saada jotain uutta

Viesti  Hauva Su Syys 06, 2009 9:40 pm

Mua on viime aikoina ilahduttanut kodin sisustaminen. Ihan pienetkin jutut: uudet pöytätabletit, tuikkulyhdyt, valokuvakehykset ja postikortit niiden sisään jne.

Myös kaikenlaisiin itsenihoitoyrityksiin menee rahaa: tanssitunteihin, tanssivaatteisiin, nyt hiljattain rentoutumis cd:ihin, luontaistuotteisiin jopa. Ja joskus käyn itsekseni kahvilassa juomassa ison lattekupillisen, jos tuntuu, että tarttee vähän "jaksamista".

Sikäli hyvä tilanne minullakin, että työssä ja lapseton olen. Vaikka ottaahan se työssäkäynti voimillekin. Ja vuodenvaihteessa soppari jo loppuukin eli eikun uutta hakemaan taas...
Hauva
Hauva

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

On kiva saada jotain uutta Empty Vs: On kiva saada jotain uutta

Viesti  Fisherman Ma Syys 07, 2009 11:46 pm

Ostin kitaran. Fender Stratocaster. Tilasin Saksasta niinkuin kaikki musiikkilaitteeni. Oikeastaan tuntuu ihan hyvältä omistaa se, mutten enää tällä iällä saa kicksejä tavaroista paljoakaan. Lisäksi ostin makkariin ministereolaitteiston, koska edelliset hajosivat.

Rahaa menee ruokaan ja vastikkeeseen vaikka kuinka paljon. Kaikki menee mitä tuleekin.

Fisherman

Viestien lukumäärä : 74
Join date : 27.08.2009
Ikä : 66

Takaisin alkuun Siirry alas

On kiva saada jotain uutta Empty Vs: On kiva saada jotain uutta

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa