Saksalainen työkkäri

Siirry alas

Saksalainen työkkäri Empty Saksalainen työkkäri

Viesti  possu lähetetty La Syys 05, 2009 1:40 pm

Tulee ohjelmaa Berliinin arjesta. Järkytyin, kun aikuista miestä moitittiin työkkärissä, että oli hankkinut perheelleen koiran. Hänen kaikki menonsa ja tulonsa olivat tarkkaan työkkärintädin tiedossa, joka ilmeisesti suunnitteli ja määräsi perheen koko elämän. Nyt koira pitäisi hävittää, koska se isompana tulisi syömään perheen perikatoon.

Onneksi ei meillä ole ihan vielä tuolle tasolle menty. Ei huhhuh sentään.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Saksalainen työkkäri Empty No kyllähän iso koira...

Viesti  minätäällä lähetetty La Syys 05, 2009 5:49 pm

kieltämättä syö enemmän kuin koko muu perhe yhteensä, ihan pesuvadillisia muonaa menee.

Ei vaineskaan, ihme tyydytystä tietyt tyypit saavat toisten asioihin ja elämään puuttumisesta ja virkaintoisuudesta.

minätäällä

Viestien lukumäärä : 370

Näytä käyttäjän tiedot

Saksalainen työkkäri Empty vastaus

Viesti  hanna74 lähetetty La Syys 05, 2009 6:02 pm

Huh huh, musta jo suomalaisetkin työkkärin tädit on kammottavia
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280

Näytä käyttäjän tiedot

Saksalainen työkkäri Empty Vs: Saksalainen työkkäri

Viesti  muistahengittää? lähetetty La Syys 05, 2009 10:30 pm

Mulla on sekä hyviä että huonoja kokemuksia työkkärin ( ja kelan) tädeistä. Pääosin taitaa olla huonoja Sad Kummallista mielihyvää olen huomannut joidenkin saavan toisen nöyryyttämisestä. Ennen nykyistä työpaikkaani olin vähän aikaa työtön ja kaikenlaisia karensseja oli päällä, en käytännössä saanut pariin kuukauteen rahaa mistään. Minun piti mennä työpaikkahaastatteluun toiselle paikkakunnalle, jolloin työkkäri korvaa matkakustannukset. Yksi täti kielsi multa tuon matkakorvauksen ilman oikeastaan mitään perusteita ja totesi oikein ylimielisesti: "no ei kai nyt pariin junamatkaan voi talous kaatua". Kyllä melkein alkoi itkettämään tätä yh-äitiä. Ois pitäny suuttua, mutta silloin olin niin herkillä...Seuraavana päivänä toinen täti sanoi et ilman muuta saan matkakorvaukset.

Pahinta niissä on just tuo: eri täti, eri neuvot. Onko niistä osa kouluttamattomia, vai mitähän lieneekään nöyryyttäjä-sadisteja Sad
muistahengittää?
muistahengittää?

Viestien lukumäärä : 48

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Tummanvihree lähetetty Su Syys 06, 2009 1:05 am

Työkkärien työntekijät ovat kuulemma usein työllistettyjä. Exclamation Exclamation Exclamation

Osalla on oma kännykkä aina auki, kun odottavat soittoa uusilta mahdollisilta työnantajilta... Niin että voipi olla sadistinen nöyryytyshalu heillä. Haluavat purkaa pahaa oloaan asiakkaisiin. Kyllä minuakin ketuttaisi jos joutuisin työkkäriin töihin! lol!
Tummanvihree
Tummanvihree

Viestien lukumäärä : 132

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa