Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Rauhottavat vai neuroleptit

+2
Admin
Tintti-75
6 posters

Siirry alas

Rauhottavat vai neuroleptit Empty Rauhottavat vai neuroleptit

Viesti  Tintti-75 Ti Syys 08, 2009 2:16 am

esim ketipinor rauhottaa paljon paremmin kun joku opamox,, ja ei jää koukkuun,, Eli neuroleptiä vaan rauhoitukseen.. Surprised
Tintti-75
Tintti-75

Viestien lukumäärä : 20
Join date : 08.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rauhottavat vai neuroleptit Empty Vs: Rauhottavat vai neuroleptit

Viesti  Admin Ti Syys 08, 2009 2:20 am

Olen jokseenkin eri mieltä itseni kohdalla.
Minulle Ketipinor aiheuttaa sydämen hakkaamista ja lihasnykäyksiä joka päiväkäytössä minulla aiheuttaa vain suuremman bentsojen tarpeen kun yritän saada sydämen rauhoittumaan ja lihakset rentoutumaan.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Rauhottavat vai neuroleptit Empty Vs: Rauhottavat vai neuroleptit

Viesti  GAD Ti Syys 08, 2009 3:02 pm

Olen Kontu samoilla linjoilla kanssasi. Jos ja kun tarvitsen niin otan sitten Xanorin tai Diapamin päivällä, en Ketipinoria jonka saatan sitten ottaa illalla unta antamaan, 25-50 mg. Aika harvoin käytän sitä unettomuuteenkaan. Mielummin Atarax siihen.

GAD

Viestien lukumäärä : 30
Join date : 11.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rauhottavat vai neuroleptit Empty Vs: Rauhottavat vai neuroleptit

Viesti  awa To Syys 10, 2009 11:40 am

mulla ceroquel lievitää ahdistusta,otan 1-2 päivässä ja iltaisin 3unta antamaan.

olen aikas erakoitunut kotiini ja jos on tiedossa esim.kauppa reissu niin otan temestat apuun
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rauhottavat vai neuroleptit Empty Vs: Rauhottavat vai neuroleptit

Viesti  GAD To Syys 10, 2009 11:48 am

AWA;

millainen annos sinulla on Seroquelia/Ketipinoria? Tabletteja kun on eri mg-määrällisiä.

GAD

Viestien lukumäärä : 30
Join date : 11.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rauhottavat vai neuroleptit Empty Vs: Rauhottavat vai neuroleptit

Viesti  Biancaliina To Syys 10, 2009 4:30 pm

Itselleni ei ole sopinut kokeilemani neuroleptit, niistä yksi juurikin Seroquel.

Uusia kokeiluja en jaksa tällä hetkellä.

Rauhoittavat auttavat parhaiten ja itse asissa Xanor auttaa niin hyvin kun vain voi auttaa tietyissä tilanteissa, tietyllä annoksella. Olen käyttänyt myös Diapamia (käytin jokusen vuoden) muttei teho ole lainkaan sitä luokkaa mitä se Xanorilla on.

Xanorin avulla selvisin kesällä useista tilanteista joita olen viivytellyt paniikin vuoksi jopa vuosia.
Lääke auttoi erittäin hyvin; tilanteet menivät normaalisti, oloni oli normaali, pystyin nauttimaan ja sain onnistumisentunteen (vaikkakin lääke apuna); eikä kys. tilanteet jännitä minua enää lainkaan kuten ennen.

"Harrastan" rajua välttäytymiskäytöstä, eli välttelen tilanteita paniikin vuoksi ja juuri tuohon Xanor auttaa minulla erittäin hyvin.

Harmillista ettei kys. lääkettä voi ottaa päivittäin, tai siis voi tietysti, mutten halua todellakaan olla riippuvainen enkä kestäisi toleranssin nousua.

No täytyy olla tyytyväinen että edes jokin lääke auttaa niissä pahimmissa tilanteissa sitten.
Xanorin kanssa en tarvitse edes Propralia jota Diapamin kanssa tarvitsin.
Biancaliina
Biancaliina

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rauhottavat vai neuroleptit Empty Vs: Rauhottavat vai neuroleptit

Viesti  Hauva To Syys 10, 2009 11:24 pm

Mäkin oon huomannut, että ketipinor auttaa ahdistukseen, ja myös koostaa ajatuksia jotenkin. Toisaalta myös seuraavana iltana ottoillan jälkeen turruttaa ja lamaa. Taidan olla aika herkkä lääkkeille ja niiden aiheuttamille sivuvaikutuksille. Olen ottanut ketipinoriakin vain 12,5 mg (!). Siitäkin annoksesta kuitenkin jo haitat (turpoaminen, lihominen, kasvojen pöhöttyminen, turtuminen, passivoituminen) minulle niin selviä etten halua ko. lääkettä säännöllisesti käyttää.

Olen huomannut, että mulle bentsotyyppisten lääkkeiden käyttö aiheuttaa sitä, että lääkkeen vaikutuksen loputtua ajatukset alkavat juosta kiihtyneemmin ja joskus tulee ahdistus pahempana takaisin, sellainen kylmä kalkkuna -olo. Siis zopinoxista lähinnä tuota ajatuksen juoksua ja diapamista kylmää kalkkunaa.

Atarax ei minulla tehoa unettomuuteen, väsyttää ainoastaan seuraavana päivänä paljon.
Hauva
Hauva

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rauhottavat vai neuroleptit Empty Vs: Rauhottavat vai neuroleptit

Viesti  awa La Syys 12, 2009 1:07 pm

awa kirjoitti:mulla seroquel lievitää ahdistusta,otan 1-2 päivässä ja iltaisin 3unta antamaan.

olen aikas erakoitunut kotiini ja jos on tiedossa esim.kauppa reissu niin otan temestat apuun
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rauhottavat vai neuroleptit Empty Vs: Rauhottavat vai neuroleptit

Viesti  awa La Syys 12, 2009 1:20 pm

hei Gad!

mun seroquelit ovat 100mg-200mg aamulla ja illalla unta antamassa 300mg
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rauhottavat vai neuroleptit Empty Vs: Rauhottavat vai neuroleptit

Viesti  awa La Syys 12, 2009 1:31 pm

tuli tossa vähän sekoiltua näppäimistön kanns Evil or Very Mad

ja sitten osaako joku auttaa mua kun yritän sada viestini poistettua ja en osaa.

kiitos!
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rauhottavat vai neuroleptit Empty Vs: Rauhottavat vai neuroleptit

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa