Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä

+7
awa
Murena
Chaos
hanna74
Mirri
Maranata
Anrika76
11 posters

Sivu 9 / 10 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Kissan tappo...

Viesti  Anrika76 To Syys 03, 2009 8:22 pm

kissa ja aivan kamalaa oli sanoa että se on jätteenkäsittelylaitoksella... se oli kuitenkin niiden perheenjäsen!


Viimeinen muokkaaja, Anrika76 pvm Su Huhti 11, 2010 10:05 pm, muokattu 1 kertaa

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Voi Suru

Viesti  Anrika76 To Syys 03, 2009 10:36 pm

kun luin Maranatan päikkyä, toivoin hänelle kaikkea hyvää, ahdistus!



ilari sanoo että olen romahtaneen näköinenkin, kai se on nyt sitten psykoosi kunnolla päällä, kai...


Viimeinen muokkaaja, Anrika76 pvm Su Huhti 11, 2010 10:23 pm, muokattu 1 kertaa

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Vs: Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä

Viesti  Maranata To Syys 03, 2009 10:53 pm

Hei Anrika!

En hyväksy äitisi käytöstä. En voi mitenkään hyväksyä, että uhkaillaan laitokseen viemisellä, ellei ole hänelle mieliksi. Kauheata!

Koitahan jaksella.
Maranata
Maranata

Viestien lukumäärä : 48
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Tappelu, tappelu

Viesti  Anrika76 Pe Syys 04, 2009 4:11 am

Maranata,


Viimeinen muokkaaja, Anrika76 pvm Su Huhti 11, 2010 10:24 pm, muokattu 1 kertaa

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty sammahdin

Viesti  Anrika76 Pe Syys 04, 2009 3:07 pm

nukahdin eilen tää kone sylissäni ja mä olen taas jostain painanut että näyttö ja teksti on tavallista pienempiä, ainakin geestä painoin koska oli yks viesti täynnä g kirjaimia... gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg näin mut paljon enemmän. tarkistin sähköpostit ja nyt menen nukkuamaan jos illalla täytyy lähteä kissojen yöhön kun lupasin siskon muksut sinne viedä...

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Kissojen yö

Viesti  Anrika76 Pe Syys 04, 2009 10:20 pm

unohdin sitten kahdessa tunnissa koko hiton kissojen yön, pelastava enkeli, äiti lupas ottaa vetovastuun kun mä rupesin tenuttaa taas siideriä heti puolen päivän aikaan.

ilari meinasi saada äskön pippurikaasut naamallensa vartian toimesta ja myös minä, ryysättiin miesten vessaan ja vartija kohta perässä,halusi nähdä minut ja mun käsivarret koska siellä "tehdään kauppaa", ilari yrittää sitä hidastaa että saan housut jalkaan ja pyytää naisvartijaa, miesten vessassa sellaista ei kuulemma tarvita, käsivarret esillä housut jo jalassa tulin vessasta pois, onneksi se piti tota mun arpea piikistäkäsitaipeessa niin vanhana ettei iskenyt kaasuja silmille, ilari sano, kyllä se huomas sen. anto meidän mennä ja olla.

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Herätykset

Viesti  Anrika76 La Syys 05, 2009 1:51 pm

monen aikaanhan mä olen yöllä pomppinut ylhäällä, kun ihmettelin kun on niin pimeää vaikka kello on vähän yli kaheksan, no ny se kello on oikeasti yli kahdekan, nyt suuri mysteeri ei ratkea, mihin aikaan olin ylhäällä.

eilen oltiin kissojen yössä, ihana kun lapset oli onnoisaan, mu kivahan tuo oli kun näki elämiä ja elämää..

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty burberry weekend

Viesti  Anrika76 La Syys 05, 2009 4:06 pm

no nyt sitten tosi vanha ja aukaisematon, iso pullo burberryn weekendiä täyttää tuoksullansa tän huoneen. E on kylvyssä, äiti kattoo jotain musiikki ohjelmaa ja ilari touhuaa jotain ja tuli nyt viereen koneen kanssa. mä taidan jatkaa unia vaikka yritin ilarille ehdottaa että mentäs ajelulle mutta aiko kattoa jonkun leffen, tylsää. mä menen jääkaapille ja otan sidukan, joo, niin mä teen.

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Vs: Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä

Viesti  awa La Syys 05, 2009 4:14 pm

mukavaa viikonloppua flower !
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Hejsan Awa

Viesti  Anrika76 La Syys 05, 2009 4:51 pm

Hyvää viikonloppua sunny

en mennyt nukkumaan, kun on tullut nukuttua Sleep eilen kymmeneltä sänkyyn ja kymmeneltä pois, tosin olinhan mä ylhäällä useampaan otteeseen aamulla että yöllä.

korkkasin siiderin, vaikka pitäs olla olkkarissa leikkii pikku Een kanssa mutta mulle riittää kun kävin vahtii sitä ammeessa ja annoin parit pistaasipähkinät jälkiruoksi, en ole mikään lastenohjelmatoimisto affraid

kyllä mekin pienenä leikittiin keskenämme, ei siinä ollut mummot, ukit, tädit tai sedät "viihdyttämässä" ja lelujakin oli kyläreissuilla tosi vähän mutta me leikittiinkin pihalla kaikkia mielikuvitusleikkejä. synkän kuusikon vieressä josta alkoi susiraja...

mulla ei ole ollut nyt ääniä, mutta on ollut vahvoja ajtuksia, joku yrittää tunkeutua mun mieleen ja lukee näitä juttuja ääneen, ei ole vielä puhunut tarpeeksi lujaa että tunnistaisin, mutta mies se on siitä olen varma.

lääkäri yritti vedota mun humalaan, ettänäyt ja kaikki johtus siitä, mutta miten kun olin neljä viikkoa (?) juomatta oli niitä vielä enemmän, tuskin mitkään vieroitusoireetkaan jatkuvat niin kauaa.

käytiin eilen ilarin kanssa A-klinikalla, en saanut aikaa vaan kehotuksen soittaa maanantaina, siellä on psykologeja, psykiatreja, lääkäreitä ja mitähän kaikkea, en nyt muista. pelotti mennä hissiin kun siinä joku hakkas niitä hissin ovia, heilutteli hiuksiansa ja kehu ilarin kaljua... ja varjonyrkkeili, mä yritin vaikeasti hymyillä.

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Lepoa ja siideriä

Viesti  Anrika76 La Syys 05, 2009 5:37 pm

m


Viimeinen muokkaaja, Anrika76 pvm Su Huhti 11, 2010 9:51 pm, muokattu 1 kertaa

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Elokuva ja lätkäliigoja

Viesti  Anrika76 La Syys 05, 2009 6:15 pm

siskolla lopetti potkiminen isin kuoleman jälkeen, pelkäsin että käärö joudutaan laittamaan samaan arkkuun isin kanssa taivaaseen. mutta se taisteli itsensä elämään, hyvä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Viimeinen muokkaaja, Anrika76 pvm Su Huhti 11, 2010 9:51 pm, muokattu 1 kertaa

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Auschwitz

Viesti  Anrika76 La Syys 05, 2009 6:43 pm

h


Viimeinen muokkaaja, Anrika76 pvm Su Huhti 11, 2010 9:52 pm, muokattu 1 kertaa

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty SiDukkaa

Viesti  Anrika76 Ma Syys 07, 2009 3:56 pm

vähänennen kun nukahdin näin sysimusan miehen, melkein huusin, mutta annoin olla ja odotin että se katoaisi.


Viimeinen muokkaaja, Anrika76 pvm Su Huhti 11, 2010 9:53 pm, muokattu 1 kertaa

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Kulkuri

Viesti  Anrika76 Ma Syys 07, 2009 5:03 pm


Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Smurffit rules!

Viesti  Anrika76 Ma Syys 07, 2009 6:03 pm


Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Isin tuhkat ja äidin rakkaus

Viesti  Anrika76 Ma Syys 07, 2009 6:26 pm

sanoin eilen äidille että rakastan sitä, ilman uhkauksella rahojenhoitajasta meni hyvin, ilarikin sanoi ettei kukaan saisi kokoaika uhkailla jollain, auroralla tai asioidenhoitajalla.... ilari keksi kun ja jos ostetaan omakotitalo kun hän on valmistunut niin perustan sinne muistelunurkan isille, kukkia ja kynttilöitä ja sydän tottakai, olisi pitänyt siitä uurnasta ottaa vähän tuhkaa mukaan, mutta musta on hyvä kun isi on kokonaisena siunatussa mullassa... kohta kuuntelen valkeaa unelmaa ja koitan laulaa mukana. mulla taas lohkes puolen centin kynsi, tylsää. soitin sinne a-klinikalle, niillä on huomenna hoitokokous jossa kai päättävät ottavatko mut hoidokikseen, kysyin minkälaista se tulisi olemaan, niinainakin ekakäynti olisi sosiaaliohjaajalla, sanoin etten halua keskusteluryhmään, ei tarvitse kuulemma mennä. olen yrittänyt taas lukee Sienin päikkyä mutta raskaalta tuntuu, ehkä mä saan sen tänäänluettua. kirjoitin pairit kolmet sähköpostit ja nyt olen vain ollut. siideri on noussut päähän, saa kahtoa mitä ilari tykkää kun tulee kotiin. ymmärtäkää sitä, sillä on vaikeaa minun takiani, ymmärtäkää mua, mulla on vaikeaa itseni kanssa.... ja ymmärtäkää äitiä, sillä on ollut raskas elämä, jota se jostain syystä purkaa muhun....

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Purkauskirja

Viesti  Anrika76 Ma Syys 07, 2009 7:34 pm

Burnauskirja, saa laittaa kaiken pahan olonsa näille sivuille, saa kertoa mitä on kuullut, mitä nähnyt, näyt, kuuloharhat, saa valittaa ta olla valittamatta, saa puhua hyvistä asioista, huonoista asioista ja sammua tähän koneen äärelle kenenkään huomaamatta. saa juoda tai olla juomatta...

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Oi Herra, jos mä matkamies maan.

Viesti  Anrika76 Ma Syys 07, 2009 8:08 pm


Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Omenavarkaraissa

Viesti  Anrika76 Ti Syys 08, 2009 3:33 am

syötiin tänään tosi hyvin, keskustan sipulissa, hummeria, mustekalaa ja jotain kalaa... jälkiruoka jäi saamatta kun ilarin mielestä kesti niin kauan, S:n kanssa puhuttiin nelkyt minuuttia, vähän äidin kanssa myös ja ilariin kanssa vielä vähemmän, meni lyömään luurin S.n korvaan, suutuin, miksi tehdä tuollaista. käytiin taas ledander grupsillakin ja otin siiderin ja baileysin, käytiin varaa matka/laivaliput meren yli tallinnaan, mun pitäisi antaa uusi auto vanhan auton tilalla lainaksi että saadaan auto matkalle, äiti laittoi vastaan ei halua antaa mun uutta autoa, vanhan tilalle. mä olisin antanut, mut en tiedä enää, ehkä en, kellekään tuntemattomalle, en tiedä!

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Omput unohtu

Viesti  Anrika76 Ti Syys 08, 2009 5:20 pm

https://www.youtube.com/watch?v=porAFkVu2RE
Meidän piti mennä omenavarkaisiin ilarin kanssa. se oli merirapua&mustekalaa alkuruoaksi ja ruijanpallasta pääruuaksi, viiniä juomana. autoon oli jätetty maksukehoitus sisäpihalle pysäköinnistä, no johtu siitä kun en halunnut kävellä pidemmältä


Viimeinen muokkaaja, Anrika76 pvm Su Huhti 11, 2010 9:55 pm, muokattu 1 kertaa

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Mulla ei ole aurinkoo

Viesti  Anrika76 Ti Syys 08, 2009 6:44 pm

pitäs olla joku päivä selvinpäin ja mennä käymään siskon ja muksujen luona. voisi sekin käydä useammin, ikävä. maailman paras sisko, jotenkin ollaan eri planeetoilta mutta huumori on yhtä tyhmää. sillä on perhe ja kaikki, omakotitalot, autot, kesämökit, ja mä vasta olen perustamassa uutta suhdetta ilarin kanssa, ilari joka on tullut mulle rakkaammaksi päivä päivältä, pusutellaan ja halitaan ja tuijotetaan toisiamme silmiin, räpäyttämättä silmiä.

taas äskön mut tekstit vaan otti ja hävisi, ilmestyi tiimalasi ja tekstit oli bittitaivaassa, äh, en jaksa toista kertaa selittää.


Viimeinen muokkaaja, Anrika76 pvm Su Huhti 11, 2010 9:58 pm, muokattu 1 kertaa

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Rivit

Viesti  Anrika76 Ti Syys 08, 2009 7:10 pm

m


Viimeinen muokkaaja, Anrika76 pvm Su Huhti 11, 2010 10:01 pm, muokattu 1 kertaa

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Pef 250

Viesti  Anrika76 Ke Syys 09, 2009 12:03 am

pef mittaukset meni alle 250, no höh. ei hyvä! aika huono näin pieneltäkin. kohta lähetään kattomaan isiä, haluan uurnalehtoon, juttelemaan isille, kirjoitin viisi sähköposti viestiä tai oliko kuusi tai seistemän, aivan sama, yksi vielä pitäisi kirjoittaa, tädille, en osaa muuten kun kirjoittamalla keskustella, en jaksa puhua, eilen koitin soittaa Maranatalle, ei vastannut, ehkä koitan tänään uudestaan, ehkä jo heti... tai sitten annan hänen levätä rauhassa, olla vain, kuuntelematta mun elämästä, kommentoimatta mun elämään, ei sillä etten haluasi, vaan sillä, että hän saa olla rauhassa!

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Vs: Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä

Viesti  awa Ke Syys 09, 2009 10:50 am

oikein hyviä vointeja sulle I love you !
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä - Sivu 9 Empty Vs: Avohoidokin psykoosi jatkuu täällä

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 9 / 10 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa