Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tai sitten oma tyydytys

+15
-valkosiipijoutsen-
Gyver
Chaos
Helmis
Kyllästynyt
jupe
Mirri
hangman
Hermiitti
HeppuHej
helu
minätäällä
possu
ve
Pertti Luukkonen
19 posters

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Chaos Ti Syys 15, 2009 2:52 pm

Ehkä sitä että on sanaton tai jos vilautan älyäni vähän, niin hän varaa kirjoitusjonosta paikan, jotta kun ..sitten kun tämä ketju räjähtää käsiin eli tulee se riita mitä ootellaan, niin hän voi palata laittamaan kommentteja näihin tyhjiin kojhtiin ja SAA samalla aikajanassa itsensä ketjun väleihinkin.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Hermitin logiikka kateissa

Viesti  Kyllästynyt Ti Syys 15, 2009 2:59 pm

Eipä ole taaskaan mitään logiikkaa tai järkeä Hermitin jutuissa:

Ensin Hermit mesoaa:
Hermiitti kirjoitti:Vesku Loirin pilkkaaminen on mielestäni mautonta varsinkin, jos pilkalle ei ole mitään aihettakaan! Vesku Loiri on suuri taiteilija, mutta se ei tarkoita sitä, että hän olisi hyvä rakastaja. Eikö hyvän rakastajan yksi ominaisuus ole uskollisuus? Jos taas alkaa arvoida Loirin töitä hänen petikamariaktiivisuuden perusteella, mennään aika lailla metsään! Vesko Loiri todella on suuri ja kysytty taiteilija laulajanakin! .

Ja sitten perään herjaa:

Hermiitti kirjoitti:Vesku on sittenkin järjissään! Ei mies voi alemmaksi vajota, jos Lenitalle menee antamaan.

Eli kukaan ei saa sanoa mielipiteenään, ettei Vesa-Matti Loirin esittämästä musiikista pidä koska sen kertominen on muka mautonta pilkkaamista, mutta Lenita Airistosta saa kaikin mokominen sanoa, ettei "mies voi alemmaksi vajota kuin antamalla Lenitalle".

Onko todellakin niin, että naiset ovat "vapaata riistaa" jota kuka tahansa pelle saa herjata?


Viimeinen muokkaaja, Kyllästynyt pvm Ti Syys 15, 2009 3:02 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Typo)

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Hermiitti Ti Syys 15, 2009 3:03 pm

Kyllästynyt, eiköhän Lenitalla ole huumorintaju kohdillaan, kun perättömillä väitteillä saa palstatilaakin.

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Hermiitti Ti Syys 15, 2009 3:07 pm

Mirri kirjoitti:Jaa, Vesku on hyvä sängyssä...? Ja minä kun olen aina inhonnut koko miestä. Harva julkkis herättää minussa sellaisia antipatioita kuin hän - ei auta itkevät huilut, eikä muutkaan luritukset... Eihän se osaa edes laulaa. Ainoa plussa löytyy poikavuosilta, jolloin hän teki upean roolisuorituksen elokuvassa Pojat.Olen sitä mieltä, että kyllä siinä on naisparalla ollut monta kynnystä ylitettävänään ennen kuin hänen kanssaan joutuu (pääsee???) sänkyyn. Mutta ehkä se sitten maksaa vaivan...

Toisaalta, ei liene mikään salaisuus se, että moni suhteesta toiseen lentävä 'narsu' on taitava sängyssä. On pakko olla, koska jokin täky tarvitaan, jotta nykyajan nainen saadaan pysymään otteessa edes jonkin aikaa... 'Hyvyys sängyssä' palvelee narsistia (ja toki kumppaniakin siinä sivussa) niin kauan, että tulee aika tehdä uusi valloitus.

Kommenttini on nimimerkki Mirrin veroista mättöä melkein mutta kohteena oli "herkkä" ja aina niin "tunteellinen" Lenita.

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Chaos Ti Syys 15, 2009 3:08 pm

Mutta sä Hermiitti sanoit että Loiri olisi vajonnut alas jos ois nainut lEnitaa. Mä vähän taivun aattelemaan, että sä Hermiitti oot sovinisti.

kyllä mä koen että Loiri on vastenmielinen ajatuksenakin lakanoiden välissä. Lenitasta en koe niin.

Veskun laulu on huonoa. hän puhuu eikä laula.. jossain kohtaa kähisee ja koettaa ilmaista tuskaa sulkemalla silmänsä ja laulamalla kattoon tai välillä paidan kauluksesta sisään.


Viimeinen muokkaaja, Chaos pvm Ti Syys 15, 2009 3:10 pm, muokattu 1 kertaa
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Missä kohtaa pitäisi nauraa?

Viesti  Kyllästynyt Ti Syys 15, 2009 3:09 pm

Hermiitti kirjoitti:Kyllästynyt, eiköhän Lenitalla ole huumorintaju kohdillaan, kun perättömillä väitteillä saa palstatilaakin.

Luuletko todellakin, että on tuo tölväyksesi:

Hermiitti kirjoitti:Vesku on sittenkin järjissään! Ei mies voi alemmaksi vajota, jos Lenitalle menee antamaan.

On jollakin tavalla hauska?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Hermiitti Ti Syys 15, 2009 3:10 pm

Meikä lähtee täältä femakkojen palstalta pois heti!

On niitä meinaan parempiakin palstoja!

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Chaos Ti Syys 15, 2009 3:21 pm

eli et voinut vastata.. jäit kiinni ja nyt lupaat taas muttet kuitenkaan pidä lupaustasi Rolling Eyes

Sekö tekee femakoksi kun puolustaa Siistiä, itsestään huolta pitävää, hoikkaa ja kaunista Lenitaa ja kokee että Veskun rasvan alle tukehtuu sängyssä..puhumattakaan hien määrästä mitä roiskuu jos hän huhkii yhtään.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  -valkosiipijoutsen- Ti Syys 15, 2009 3:39 pm

Aiheeseen liittyen...

Kyllä voi rakastaa puolisoaan ja silti olla ihastunut tai rakastunut samaan aikaan johonkuhun muuhun ihmiseen.Tai kokea pysyvämpääkin rakkautta. Rakkaus, rakastaminen ja ihastuminen on tunteita. Ne elävät omaa elämäänsä riippumatta sitoumuksista, joita kukin on tehnyt.

Kolmiodraama syntyy vasta teoista. Toiseen ihmiseen sitoutumisen aste on lähinnä jokaisen oma päätös. Jos on sitoutunut kumppaniinsa, ihastuminen ja rakstuminen ei johda toimintaan, jolloin kolmiodraamaakaan ei synny rakastumisesta tai ihastumisesta huolimatta.

-valkosiipijoutsen-

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 08.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  helu Ti Syys 15, 2009 3:44 pm

Paistaa vähän läpi ajatus et Lenita ja Vesku on tehnyt jotain väärin, miksi? Jos ne ei ole ollut yksiavioisessa suhteessa kumpikaan ja kumpikin on aikuisia, niin kelle ne on tilivelvollisia? Doh, ainakin sai säpinää mediaan ja palstoille, oli niillä ollut suhde tai ei Laughing

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Chaos Ti Syys 15, 2009 3:47 pm

nääh..
kyllä mun ex hakkasi mut jo oletuksesta että mä oon ihastunut toiseen. eli draamaa saa jo ilman tekojakin..riippuen mustasukkaisuuden määrästä tai siitä että onko toinen rakkaus salassa vai tietääkö ensimmäinen siitä.

Rakkaus on VAKIO. itse en aikakaan osaa määritellä rakastanko jotakuta enemmän kuin toista. esim. äitiä ja tytärtäni yhtä paljjon.

parisuhderakkauden määrässä vaikuttaa vakiorakkauden lisäksi sitten muut seikat kuin rakkaus.. kuten fyysinen puoli ja silmänilo..raha, taidot, siisteys. huumori ym. mistä nyt pitääkin.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  helu Ti Syys 15, 2009 3:47 pm

-valkosiipijoutsen- kirjoitti:Aiheeseen liittyen...

Kyllä voi rakastaa puolisoaan ja silti olla ihastunut tai rakastunut samaan aikaan johonkuhun muuhun ihmiseen.Tai kokea pysyvämpääkin rakkautta. Rakkaus, rakastaminen ja ihastuminen on tunteita. Ne elävät omaa elämäänsä riippumatta sitoumuksista, joita kukin on tehnyt.

Kolmiodraama syntyy vasta teoista. Toiseen ihmiseen sitoutumisen aste on lähinnä jokaisen oma päätös. Jos on sitoutunut kumppaniinsa, ihastuminen ja rakstuminen ei johda toimintaan, jolloin kolmiodraamaakaan ei synny rakastumisesta tai ihastumisesta huolimatta.

Tässä on kirjoitettuna mitä mä ajattelen. Tekoja pystyy hallitsemaan, tunteita ei. Ja ihminen psytyy valitsemaan miten paljon valtaa antaa ihastumisen tunteelle, joko sitä ruokii ja hellii tai antaa vaan mennä omia menojaan

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  helu Ti Syys 15, 2009 3:51 pm

Chaos kirjoitti:nääh..
kyllä mun ex hakkasi mut jo oletuksesta että mä oon ihastunut toiseen. eli draamaa saa jo ilman tekojakin..riippuen mustasukkaisuuden määrästä tai siitä että onko toinen rakkaus salassa vai tietääkö ensimmäinen siitä.

Juu draama toi on, mut ei mikään kolmio- eikä edes kaksiodraama. Se on yhden ihmisen draamaa siitä ettei toista voikkaan hallita ja eristää. Sairaalloinen mustasukkaisuus ei ole kuin yhden ihmisen draama ja sitä ei saa edes omalla käytöksellään mitenkään vähennettyä. Jo ihan siitä syystä ettei se perustu mihinkään faktaan...

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Chaos Ti Syys 15, 2009 3:59 pm

ai yhden? hän itse kärsi mustasukkaisuudresta.. draama päässään. mä kärsin väkivallasta ja oletettu vieras mieskin on saanut turpiinsa. kyllä siinä on klmiodraamaa vaikka syy onkin siihen oletustasolla. Evil or Very Mad
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Chaos Ti Syys 15, 2009 4:03 pm

ja kaikki mustasukkaisuus.. myös sairaalloinen voi johtua myös perustavasti faktaan.. puolifaktaan tai sitten ei ollenkaan faktaan.. se on yksilöllistä
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  helu Ti Syys 15, 2009 4:11 pm

Ei voi, siksi siinä on se sairaalloinen etuliite. Tuollaista msutasukkaisuutta ei voi hillitä omalla käytöksellään, soon aivan sama mitä tekee.

Mustasukkaisuus tavallisenä yleensä perustuukin johonkin, sen olen huomannut.

Vähän väärä ihminen kyllä keskustelemaan, mä olen kokenut mustasukkaisuutta vain toiselta osapuolelta, kerran sairaaloisenakin. Mut itelläni ei ole tuota omistushalua johon kaikki msutasukkaisuus perustuu

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Mirri Ti Syys 15, 2009 4:57 pm

(79)

Hermiitti, julkkis nimeltä Loiri antaa itse aihetta kirjoittamiini ajatuksiin ja tuskin kaipailee itselleen puolustajaa, niin ylitsepursuavaa itsevarmuutta hänessä on.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/952017?kiiski_sanna
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Kirjoittikohan PL jossain...

Viesti  minätäällä Ti Syys 15, 2009 5:28 pm

että uskottomuusjutuissakin voi olla kyseessä joko kahden hengen suhteen ongelma tai sitten tuommoinen kolmiosuhteen ongelma.

Se dyadinen ongelma kai olisi semmoisella ihmisellä, jolla tuo kumppani olisi self-objekti, täydentävä toinen, eli elintärkeä itsen täydentäjä ja itsen puuttellisten kykyjen korvaaja. Tuommoinen ihminen kokisi kolmiosuhteessa ennen kaikkea ahdistusta siitä, että voi menettää sen self-objektinsa. Jos niin käy, niin sitten yleensä heti ryyntääkin uuteen suhteeseen ja korvaamaan entisen objektin uudella täydentävällä toisella. Kun se olisi elintärkeää itselle.

Meillä terapeutti sanoi eksälle avioeron ja uskottomuusjuttujen aikaan vaan, ettei sulla voi olla kahta vaimoo. Lain mukaan ei kai. Tarkoitti varmaan kumminkin "vaimon tehtäviin pestattua kulissia" tai jotain. En tiedä, ketä ne oikeat rakastetut tai rakastettu sitten oli. Sehän tuon eron tekikin niin vaikeaksi.Kun kumminkin välitin niin kovasti, niin olisin omasta mielestä ansainnut rehellistä puhetta ja jonkun uskottavan selityksen.

minätäällä

Viestien lukumäärä : 370
Join date : 27.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Chaos Ti Syys 15, 2009 5:33 pm

Mä koen että sairaalloinen etuliitteenä tarkoittaa ennemminkin liianpitkälle menevää. vainoharhaista ja kaikkea epäilevää. Sitä kun siitä itsestään tulee suurempi asia kuin muista elämänosa-alueista.
Sairaalloisenkin pohjalla voi olla fakta-asia.. se vaan on paisunut suuremmaksi kuin olisi normaalia.
Toiselle pettämistä on jo flirtti, sillä se on"leikkimielellä"oman viehätysvoiman testaamista ja ajatustasolla pettämistä. kun taas toiselle pettämistä on vasta se sisään-ulos juttu, kuten Saxpi osuvasti kuvasi asiaa.

ei kannata väitellä mielipiteistä, sillä ei ole yhtä totuutta. se on kaikki omista sisäisistä rajoistamme ja lukoista ja solmuistamme kiinni.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tai sitten oma tyydytys - Sivu 4 Empty Vs: Tai sitten oma tyydytys

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa