Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ei exän eikä kenenkään muunkaan...

3 posters

Siirry alas

Ei exän eikä kenenkään muunkaan... Empty Ei exän eikä kenenkään muunkaan...

Viesti  minätäällä Su Syys 13, 2009 9:02 am

tarvii käsiään liata ja mua tappaa. Oma elimistö tekee sen niiden puolesta! Kyllä tuo stressi ja psyykkinen väkivalta kesti tarpeeksi kauan, en enää siitä selviä.

Pyysin exän arkunkantajaksi, kun niistä on pula.

No, soitti toisaalta aamupäivällä Mynchenistä työmatkalta, kun ei tyttöä tavoittanut sieltä seurakunnan isoisleiriltä, ja juteltiin just niinkuin aina ennenkin: NO MINÄ TÄÄLLÄ... ihan niinkuin silloin kun oltiin naimisissa.

Joku s------n ambivalentti juttu tämä ainakin minulle, varmaan hänellekin on.

minätäällä

Viestien lukumäärä : 370
Join date : 27.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei exän eikä kenenkään muunkaan... Empty Vs: Ei exän eikä kenenkään muunkaan...

Viesti  possu Su Syys 13, 2009 12:31 pm

Eiväthän ne tunteet siihen sammu, että erotaan. Minullaon lämpimät hyvät välit kaikkiin eksiini, mutta eniten vanhimman lapsen isään, jonka kanssa olen tekemisissä miltei joka päivä, enimmäkseen Skypellä.

Hän taas oli fyysisesti väkivaltainen ja kärsi voimakkaista mustasukkaisuuspsykooseista ja suhde kaatui siksi omaan mahdottomuuteensa. Sain jossain vaiheessa hänelle lähestymiskiellon jota hän joutui noudattamaan, koska alla oli ehdollinen tuomio ja hän olisi joutunut muuten vankilaan heti, jos olisi lähestymiskieltoa uhmannut.

Se tepsi. Nyt en joudu enää häntä pelkäämään. Vuodessa laantuivat ne psykoosit. Helpotus.

Toisaalta psyykkisessä ja fyysisessä väkivallassa ei ole kuin aste-ero.

Jäin ihmettelemään kirjoituksestasi, että kenen arkunkantajaksi olet eksääsi pyytänyt? Et kai omasi?

Mutta kaikkea hyvää, ei ole elämä helppoa.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei exän eikä kenenkään muunkaan... Empty Vs: Ei exän eikä kenenkään muunkaan...

Viesti  Ziina Su Syys 13, 2009 12:57 pm

Olen juuri eronnut henkisesti väkivaltaisesta , liikaa juovasta miehestä.- Kai tämä olo paranee pikkuhiljaa.....
Voimia sinnekin!!
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei exän eikä kenenkään muunkaan... Empty Terapeutti = undertaker

Viesti  minätäällä Su Syys 13, 2009 2:04 pm

Keksin terapeutille uuden nimityksen, undertaker. Suomeksi ei nyt ehkä hautausurakoitsija, vaan joku hautaan saattelija. Kai suostuu maksusta sentään saattelemaan, vai nostaakohan taksaa jos saan sen lymfooman? Likaisen työn lisää?

No, silloin ehkä on sairaalasänkyyn sidottu, ettei enää tarapeutin tarvii vaivautua, kun ei sinne vastaanotolle pääse.

minätäällä

Viestien lukumäärä : 370
Join date : 27.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei exän eikä kenenkään muunkaan... Empty Vs: Ei exän eikä kenenkään muunkaan...

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa