Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ruisleipää ja Fazerin Sinistä

5 posters

Siirry alas

Ruisleipää ja Fazerin Sinistä Empty Ruisleipää ja Fazerin Sinistä

Viesti  elzukka Ke Elo 12, 2009 3:35 am

Jatkan tästä: keskeltä elämää.
Koulu alkoi tänään: Elsa aloitti yläkoulun ja Sofia tokan vuoden lukiossa. Aika sähäkkä aamu oli Elsalla, jännitti se pienestä kyläkoulusta siirtymistä n. 500 oppilaan yläkouluun kaupunkiin. Mutta hyvin sillä kait oli mennyt. Sofialla kaikki meni jo vanhalla rutiinilla. Ja MINÄ sain olla yksin kotona. JESS!

Olen kolmen kk:n saikulla selän takia tai selän tai nupin ihan miten sen ottaa. Yh määräsi minut saikulle, kun pilkin yhdellä kuivalla iltapäiväluennolla keväällä. Huomenna alkaa "hullujen huoneella" neuropsykologiset testit asian tiimoilta, miten paljon käyttämäni kipulääkkeet väsyttävät minua ja haittaavat vireystilaani. Mutta nyt kait olis fiksuinta mennä nukkumaan, että olisin mahdollisimman virkeä huomenna niissä testeissä.
elzukka
elzukka

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 11.08.2009
Paikkakunta : Etelä-Suomi

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruisleipää ja Fazerin Sinistä Empty Vs: Ruisleipää ja Fazerin Sinistä

Viesti  Helmis Ke Elo 12, 2009 1:35 pm

Huomenta I love you

Toivottavasti testit osoittautuvat hyödyllisiksi, mitä se sitten merkinneekään!

Mäkin olen kohta taas vapaalla jalalla, kun työkokeilu perjantaina päättyy. Jatko on kaikin puolin vielä hämärän peitossa.

Mukavaa päivää sulle (ei oo ainakaan liian kuuma Wink )

t. Helmis
Helmis
Helmis

Viestien lukumäärä : 48
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruisleipää ja Fazerin Sinistä Empty Vs: Ruisleipää ja Fazerin Sinistä

Viesti  höpsöliini Ke Elo 12, 2009 2:12 pm

Heissulit!!

onpa mukavaa, että olet taas kirjoittamassa! Ihan on ikävä ollut Very Happy

Neuropsykologiset testit... kerro sitten mitä ihmettä ne pitivät sisällään! Ovatko moniosaiset!

Helmis, joko se kokeiluaika vierähti näin nopeasti??

(Ai juku kun tekisi mieli iskee tähän hirmu lista noita ihkuja hymiöitä...)
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruisleipää ja Fazerin Sinistä Empty Vs: Ruisleipää ja Fazerin Sinistä

Viesti  toivotonko Pe Elo 14, 2009 6:49 am

Kävin Smile
toivotonko
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 09.08.2009

http://irc.galleria.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruisleipää ja Fazerin Sinistä Empty Vs: Ruisleipää ja Fazerin Sinistä

Viesti  elzukka Pe Elo 14, 2009 9:17 pm

Hei ihanaa, kun ootte käyneeet vanhat Ystävät (Helmis, Höpsis ja Toivis) sunny

Keskiviikon neuropsykologi oli ihan jess-juttu. Se haastatteli mua 3 tuntia. Vielä ei päästy varsinaisiin testeihin. Mutta hän sai minut tuntemaan itseni taas , että minusta on vielä sairaanhoitajaksi. Enkä sen kolmen tunnin aikana pilkkinyt yhtään. No Sleep

Olin tosin aivan sippi sen käynnin jälkeen: ajoin kotiinpäin 15 kilsaa ja pysädyin abc-asemalle hemmottelemaan itseäni+luin molemmat ip-lehdet, kun olin niin uuvuksissa, ettei ajamisesta olisi tullut mitään.

Eilen aamulla ajoin taas sinne samaan kaupunkiin terapiaan (mulla on matkaa yhteen suuntaan 55 km, että maakuntaa tulee nähtyä aina ihan mukavasti). Toi oli vika terppa ennen ens viikon työterveyshuollon ja esimiesten palaveriä mun jatkosta. En oo enää niin paniikissa siitä kokouksesta kuin mitä olin alkuviikosta, mutta tiedän, että se tulee olemaan aikas kamala palaveri. Onneksi mulla on terapia sen jälkeen vielä samana päivänä. Tytöt tulivat kotiin enkä pysty enää keskittymään.

Helmis, nyt kun olet taas vapaa, voitais taas tavata? Question
elzukka
elzukka

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 11.08.2009
Paikkakunta : Etelä-Suomi

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruisleipää ja Fazerin Sinistä Empty Vs: Ruisleipää ja Fazerin Sinistä

Viesti  elzukka Su Elo 16, 2009 8:54 pm

Nukuin koko viime vuorokauden. Mulla kokeillaan taas yhtä uutta lääkettä, joka tietty alussa väsyttää. Huhhuh. Ukko ei oikein taas jaksa ymmärtää. Se ei oikein usko, että minä tästä vielä tolpilleni pääsen. Mutta olen päättänyt, että ainakin jonkinlaisille tolpille kyllä.

Kävin kesäkuussa psykiatrilla. Se puhui tuon masennuslääkkeen vaihtamisesta, mutta ensin täytyy ajaa tuo nykyinen lääke (joka nyt siis väsyttää) kunnolla sisään ennen kuin voi alkaa tehdä seuraavaa muutosta. Olenhan syönytkin sertraliinia jo 7 vuotta! Huhhuh kun pitkän ajan.

Tänään en ole niin väsynyt kuin mitä olen ollut viime päivinä. Sain paikattua Sofialle kahdet farkut. Saavutus sinänsä Cool Olen ajatellut mennä illalla vesijuoksuun.
elzukka
elzukka

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 11.08.2009
Paikkakunta : Etelä-Suomi

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruisleipää ja Fazerin Sinistä Empty Vs: Ruisleipää ja Fazerin Sinistä

Viesti  elzukka Ti Elo 18, 2009 7:02 pm

Kävin aamulla labrassa.Täällä maalla sinne pääsee vain kerran viikossa ja autoja oli kunnan toimistolle asti eli paljon. Ja odottaa sai. Vai minä menin sinne just ennen kymmentä, jolloin vielä pääsee sisään, kun mun ei tartte mennä syömättä. Onneksi sain joltain ystävälliseltä seniorilta seitsemän numeroa aikaisemman varausnumeron kuin omani oli, hän kun oli ottanut vahingossa kaksi varausnumeroa. Olisin siellä varmaan vieläkin jonottamassa.

Eilen olin tokakertaa neuropsykologilla. Kummallakohan on enemmän muistiongelmia, mulla vai sillä psykologilla. Se on aika sählä ja seko. Minkähänlaisen lausunnon se saa aikaseksi, kun ei se muista mun asioita eikä saa muistiinpanoistaan selvää. Tein kaksi testiä. Eka oli sellainen, jossa piti toistaa psykologin luettelemia sanajonoja. Kerrallaan niitä taisi tulla lopulta 6-7 sanaa peräkkäin. Niitten muistaminen oli vaikeeta, mutta suoriuduin siitä kuitenkin. Toinen tehtävä oli sellaisen viivahäkkyrän piirtäminen tai siis jäljentäminen. Se oli mulle ihan helppo nakki. Ihmettelen vaan, että jos testaus edistyy tuota vauhtia, niin taitaa tulla joulu ennen kuin testini on tehty. Tai sit se tekee ne ihan juosten k...n.

Mulla on tänään "vapaapäivä". Mun ei tartte käydä labraa kauempana. Huomenna on aivan kammottava päivä: kuljen edestakaisin kahden kaupungin väliä.Lähden aamulla ja tulen illalla. No siitä sitten enemmän, kun päivä on eletty. Nyt mun tarttee alkaa keskittyä kotitöihin. Arrow Question cyclops
elzukka
elzukka

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 11.08.2009
Paikkakunta : Etelä-Suomi

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruisleipää ja Fazerin Sinistä Empty Vs: Ruisleipää ja Fazerin Sinistä

Viesti  toivotonko Ke Elo 19, 2009 12:27 am

Tsemppiä kotitöihin What a Face
toivotonko
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 09.08.2009

http://irc.galleria.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruisleipää ja Fazerin Sinistä Empty Vs: Ruisleipää ja Fazerin Sinistä

Viesti  höpsöliini Ke Elo 19, 2009 12:49 am

Heips!

Toivottavasti selkäsi ei sano sopimustaan irti liiasta autossaistumisesta! aikas haipakkaa tuntuu nimittäin menosi olevan!

Nuo testit taitavat olla samoja mitä psykologi teki minulle. Minulle ne numerot olivat vaikeita toistaa. Innoissani aina aloitin ja aina väsyin totaalisesti istunnon loppua kohden. Yhteenvedossa olikin, että toimin yli voimavarojeni... Tunnistan tämän!

Syyskuussa viikon 37 on terapia tauolla. Voisinko silloin ajella teillepäin?

Sain tänään uuden pyykkikoneen, joten pyykinpesukin tuntuu vähän aikaa jopa jännittävältä Razz

Hurrjasti haleja!!
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruisleipää ja Fazerin Sinistä Empty Vs: Ruisleipää ja Fazerin Sinistä

Viesti  höpsöliini Ke Elo 19, 2009 12:49 pm

Hurjasti tsemppiä tämänpäiväiseen koitokseen !!!
yritän keikkua jossain vaiheessa olkapäälläsi!

Ennakkosuunnitelmasi tapahtuman suhteen tuntuvat erinomaisilta. Ja tuo lisäajan pyytäminen päätöksiin on hyvä idea !

Voimahaleja ja rohkeutta!!
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruisleipää ja Fazerin Sinistä Empty Vs: Ruisleipää ja Fazerin Sinistä

Viesti  hannele81 Ke Elo 19, 2009 10:41 pm

Kiitos kun laitoit minulle sähköpostia tästä varatukarista Very Happy

Onnistuin vihdoin tänne kirjautumaan. Vaikea tämä minusta jotenkin on.
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruisleipää ja Fazerin Sinistä Empty Vs: Ruisleipää ja Fazerin Sinistä

Viesti  elzukka Ti Syys 01, 2009 4:45 am

Kiitos Höpsis Smile
Hannele, mukava kun sinäkin löysit tänne. Mulla oli luukussa sun sp-osoite, niin pystyin lähettämään sulle viestin. Tukarilta sitä ei olisi enää saanutkaan.

Mulla on kyllä aikamoisen haipakkaa tää elo tällä hetkellä. Viikossa saattaa tulla yli 400 km vaan ajoa kun käyn terpalla, tt-lääkärillä, niissä testeissä ja labroissa. Onneksi autossani on hyvä istua ja istuin tukee selkää, muuten tää olis aika paha. Mutta töihin en tällä hetkellä ehtisikään.

Tällä hetkellä olen ihmeen rauhallisella mielellä tulevaisuuteni suhteen. Itseasiassa en olekaan psyykkisesti niin hyvässä kunnossa kuin olin luullut. Nyt vasta alan huomata miten väsynyt ja loppu olen ollut. Mutta kait tässä tarttee mennä Masan kaa treffeille, jotta jaksaa aamulla labraan.
elzukka
elzukka

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 11.08.2009
Paikkakunta : Etelä-Suomi

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruisleipää ja Fazerin Sinistä Empty Vs: Ruisleipää ja Fazerin Sinistä

Viesti  hannele81 Ti Syys 01, 2009 7:35 pm

Hyvää uutta alkavaa kuukautta Very Happy
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruisleipää ja Fazerin Sinistä Empty Vs: Ruisleipää ja Fazerin Sinistä

Viesti  toivotonko To Syys 03, 2009 2:28 am

Lukemassa. Kiva että kirjoittelet tänne Smile
toivotonko
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 09.08.2009

http://irc.galleria.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruisleipää ja Fazerin Sinistä Empty Vs: Ruisleipää ja Fazerin Sinistä

Viesti  hannele81 Ti Syys 15, 2009 7:02 am

Mites siellä voidaan?
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruisleipää ja Fazerin Sinistä Empty Vs: Ruisleipää ja Fazerin Sinistä

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa