Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Päiväkirja

Siirry alas

Päiväkirja Empty Päiväkirja

Viesti  unikuu Ti Syys 15, 2009 1:52 pm

Aivan IHANIA hymiöitä I love you I love you . Nyt kun tukiasema ei oo toiminut, niin oon huomannut, että on tarve kirjoitella päiväkirjaa omaan vihkoon välillä. Ajatukset selkiää sillain paremmin ja muuta. Ja tuo yleinen keskustelu tuolla on ollut kanssa mulle tärkeä, kirjoitella ihan muuten vaan, ja tuntea kuuluvansa johonkin "ryhmään". Ainakin tavallaan, vaihtaa ajatuksia. Ja kommentoida muiden aiheita. Hieman väsy on. Pätkäunia ollut jo parisen viikkoa jos ei enemmän. Korvien putkitus ensi viikolla, sinne asti pitäis jaksaa yöheräilyä Rolling Eyes Vanhat putket ei oo enään toiminnassa, ja ns. tukossa ja irtoamassa No sekä tulehdukset päällä ja liimakorva. No, ihanaa kuitenkin kun tulee talvi. Vaikka tää syksykin on ollut ihanan lämmintä, eikä tarvi pukea ulos niin paljoa. Taitaa tulla kylmä talvi, kun on ollut lämmin syksy. santa Tulisi oikein runsasluminen niin tykkäisin.
unikuu
unikuu

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 15.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Päiväkirja Empty Vs: Päiväkirja

Viesti  unikuu Ke Syys 16, 2009 2:34 am

Ajatus seksistä tuntuu vastenmieliseltä, kuvottavalta, inhottavalta. Ei koskaan enää. Kun on ollut suhteissa, joissa seksi on ollut vain hyväksikäyttöä, niin tälläin sitä alkaa ajattelemaan. Yhtä kaukainen ajatus on suhde mieheen. Ei, en ikinä halua sellaista. Minä oon vahva ja paljosta selvinnyt. Jos alkaa suhteeseen sinua voi silloin haavoittaa. Olet ns. vereslihalla, jos päästää tunteet pintaan. Kuka sitä haluaisi. Uusi parisuhde veisi myös valtavasti energiaa ja voimia, lisänä kaikki kompleksit siitä, että ei ole täydellisen näköinen joka paikasta. Ei ole paluuta 19 vuotiaan kroppaan näin melkein 30 vuotiaana enään. Vaan ei varmaan pitäisikään olla. Olen muuttunut henkisesti todella paljon viimeisten vuosien aikana. Ehkä olen löytänyt itseni. Toisaalta tunnen olevani jonkinlaisessa muutosvaiheessa elämässä. Miten sitä elää lopun elämänsä. Meneekö töihin, opiskelenko vielä, haluaisinko sittenkin sen vakaan ja turvallisen perhe-elämän jonkun miehen kanssa. Pitäisi haluta, sehän olisi kai normaalia. Mutta minä en halua. En enää. Eihän koskaan voi tietää, voi se rakkaus jossain minuakin vielä odottaa. Haluaisin muuttaa myös, inhoan näitä naapureita täällä kerrostalossa affraid affraid kamalia ja ällöttäviä. Voi kun pääsisi omakotitaloon omaan rauhaan, eikä tarvisi kuunnella ns. normaaleja kerrostalon ääniä. Jos jatkan joskus toiste tätä.. Neutral
unikuu
unikuu

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 15.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Päiväkirja Empty Vs: Päiväkirja

Viesti  unikuu Ke Syys 16, 2009 1:49 pm

Aamu. Kurkku hieman kipeä. Eilen tuli sellasta ihan tummaa limaa kurkusta, kun yskin. Ja mullehan tuli heti mieleen ettei mitään keuhkokuume ysköksiä ole Shocked Muutama päivä sitten oli hyvinkin flunssanen olo, ja rintakin oli kipeä, mutta ei kuumetta, ja meni ohi. Mutta nyt ei oo pientä nuhaa lukuunottamatta mitään flunssaan liittyvää.Musta on ihanaa haaveilla jo talvesta http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/s040.gifhttp://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/s040.gif. Lumihiutaleet syksyn jälkeen on niin kauniin näköisiä. Pääsee pulkalla ja kaikkia talvihommia tekemään http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s030.gif No juu, mun exä, vanhimman lapsen isä muuttaa naisensa perässä n. 200 km päähän Neutral No Mä en oikeen tykkää, vaikea sanoa miksi tunnen näin. Meillä on hyvät ystävyysvälit, ja puhutaan puhelimessa aika usein, viikottain melkein. Se lähtee uuteen elämään Sad kyllä se vaan tuntuu jossain mullakin. No, aina voi soitella kuitenkin. Ja tietysti poikansa hakee viikonlopuiksi I love you Tänään ajattelin valokuvata. Ottaa ulkona kuvia. Täytyis viedä kesän kuvat teetettäväksi, että saisi ne albumiinkin sitten. Juu, eipä muuta nyte.
unikuu
unikuu

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 15.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Päiväkirja Empty Vs: Päiväkirja

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa