Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Karkkipäivä!

4 posters

Siirry alas

Karkkipäivä! Empty Karkkipäivä!

Viesti  Trisse Ke Syys 16, 2009 1:19 am

Sain tänään Stilnoct 10 mg 100 kpl reseptin uusittua! Otan tässä ensimmäisiä nappuloita. Tulee kiva kuukausi.

Minulla on tuttava joka on halunnut ostaa minulta Stilnocteja. Kuinka epämoraalisena pidätte lääkkeen myyntiä jos tietää että toinen väärinkäyttää sitä (kuten itsekin teen)? Jostain kumman syystä ajattelin itse että jos myisin niitä viiden euron kappalehinnalla niin se oli ok mutta jos myisin kymmenellä eurolla niin se olisi moraalitonta. Tämä mahtaa olla jotain omaa sumeaa logiikkaani sillä tuskinpa se hinnasta voi olla kiinni...
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Karkkipäivä! Empty Vs: Karkkipäivä!

Viesti  Gyver Ke Syys 16, 2009 1:45 am

Vai että sellainen karkkipäivä. Kuinkas usein niitä sinulla on?

Jos tuota moraalia miettisi siltä kannalta, että kumpi väärinkäyttää enemmän? scratch

Gyver

Viestien lukumäärä : 166
Join date : 18.08.2009
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Karkkipäivä! Empty Vs: Karkkipäivä!

Viesti  Chaos Ke Syys 16, 2009 1:53 am

voiko joku stilnoct olla edes lääke jota väärinkäytetään?

se ei kai oo kuin nukahduslääke.. ei kai edes bentsopohjainen??

tenoxin ymmärrän mutta.. no.. oon pitänyt tota ihan aspiriiniin verrattavana.. tai aspirin on hyvä lääke.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Karkkipäivä! Empty Vs: Karkkipäivä!

Viesti  Trisse Ke Syys 16, 2009 1:58 am

Meitä on pieni joukko huitsin postmoderneja tyyppejä jotka olemme stilnoctin väärinkäyttäjiä What a Face Eli minä ja tämä tuttuni Rolling Eyes Minulla sentään 100 kpl riittää kuukauden kun taas hän saa 14 iteroituna kahden viikon välein ja vetää ne aina päivässä.

Nyt oli odotukset vähän liian korkealla eikä 3 kpl tunnu missään. Se on varmaan tämä raskas päivä ja uuden tuolin kantaminen kotiin. Huomenna iltapäivästä kun ottaa hyvinnukutun yön päälle niin tuntuu paremmin.

Jos myisin 10 kpl tuolle tutulle 5 euron kpl hinnalla niin se olisi 50 euroa. Mikä raha!
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Karkkipäivä! Empty Vs: Karkkipäivä!

Viesti  Chaos Ke Syys 16, 2009 2:00 am

pitää googlaa.. oon joskus koklannut tota nukkumiseen ja eip ollut toimiva silloin. ja imovanesta tuli paska maku suuhun.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Karkkipäivä! Empty Vs: Karkkipäivä!

Viesti  Chaos Ke Syys 16, 2009 2:07 am

jaa kyllä tuon lääkeselosteen mukaan toi on ihan ärjy lääke. mulle ei psyka vaihtanut tenoxia yuohon kun kerran kyselin... kun bentsot aiheuttaa mulle painajaisia.

nooh.. nyt on useampi avaamaton purkki tenoxia jo kertynyt nurkkiin.. samoin ku risolidia. muuta bentsoo mulle ei myönnetä koska oon ex-narkomaani. Rolling Eyes

hyvää karkkipäivää sit.. mitähän tenoxeista maksetaan Idea Very Happy
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Karkkipäivä! Empty Vs: Karkkipäivä!

Viesti  helu Ke Syys 16, 2009 2:15 am

Tää Nyt menee sellsen pienen jutun kuin LAIN ulkopuolelle, joten jutelkaa muualla!

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Karkkipäivä! Empty Vs: Karkkipäivä!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa