Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

sdf

3 posters

Siirry alas

sdf Empty Possun perättömät väitteet -ketju

Viesti  Kyllästynyt Ke Syys 16, 2009 8:04 pm

helu kirjoitti:Kyllästyneen viestin mä eka positin ja sitten muokkasin, saman viestin vielä. Possu kirjoitti aiheeseen, pienillä lisayksillä. Kyllästyneen sanoma ei liittynyt mitenkään.

Ja ei muuten tääkään, joten seuraavan kysmyksen poistan tongue

Mutta mikset kuitenkaan poista possun aiheetonta syytöstä? Liittyykö aiheeton syytös jotenkin ketjun aiheeseen?

Miksi mitä tahansa perätöntä paskaa saa heitellä - eikä admin korvaansa lotkauta vaan pölisee joutavia "ketjun aiheesta".

Ketjun aihe ei taatusti ollut "possun perättömät väitteet".

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

sdf Empty Miksi tämä tänne tuli?

Viesti  Kyllästynyt Ke Syys 16, 2009 8:13 pm

Kyllästynyt kirjoitti:
helu kirjoitti:Kyllästyneen viestin mä eka positin ja sitten muokkasin, saman viestin vielä. Possu kirjoitti aiheeseen, pienillä lisayksillä. Kyllästyneen sanoma ei liittynyt mitenkään.

Ja ei muuten tääkään, joten seuraavan kysmyksen poistan tongue

Mutta mikset kuitenkaan poista possun aiheetonta syytöstä? Liittyykö aiheeton syytös jotenkin ketjun aiheeseen?

Miksi mitä tahansa perätöntä paskaa saa heitellä - eikä admin korvaansa lotkauta vaan pölisee joutavia "ketjun aiheesta".

Ketjun aihe ei taatusti ollut "possun perättömät väitteet".

Miksi tämä tänne tuli, yritin lähettää postia adminille?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

sdf Empty Vs: sdf

Viesti  helu Ke Syys 16, 2009 8:14 pm

Jossain kohtaa meni ohi "tämäkään ei kuulu aiheeseen"

Mä en edes yritä leikkiä täysin demokraattista. SUN viesti ei kuulunut aiheeseen, ei yhtään. Possun viesti kuulu.

Jso haluat possun kanssa tapella aiheesta et sen väitteet on eprättömiä, tappele rauhassa. MUTTA ette julkisesti tuossa aiheessa!

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

sdf Empty Miten liittyy asian?

Viesti  Kyllästynyt Ke Syys 16, 2009 8:17 pm

helu kirjoitti:Jossain kohtaa meni ohi "tämäkään ei kuulu aiheeseen"

Mä en edes yritä leikkiä täysin demokraattista. SUN viesti ei kuulunut aiheeseen, ei yhtään. Possun viesti kuulu.

Jso haluat possun kanssa tapella aiheesta et sen väitteet on eprättömiä, tappele rauhassa. MUTTA ette julkisesti tuossa aiheessa!

Millä ihmeen logiikalla tai ajattelutavalla possun perätön väite Pertin viestin sisällöstä kuuluu rakkauslaulu-ketjuun?
Ei mahdu minun ymmärrykseeni, mutta luotan siihen että sinä selität.

Kyse ei siis ole demokratiasta vaan moraalista, etiikasta - ja logiikasta.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

sdf Empty Vs: sdf

Viesti  helu Ke Syys 16, 2009 8:23 pm

En!

Sä et kuulu possun viestiin, joten mun selitys-velvollisuus loppuu siihen. Mä käskin siirtää asian pois palstalta ja jos ei kelpaa niin mua ei haittaa. Mulla on poisto-oikeudet

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

sdf Empty Valta turmelee

Viesti  Kyllästynyt Ke Syys 16, 2009 8:41 pm

helu kirjoitti:En!

Sä et kuulu possun viestiin, joten mun selitys-velvollisuus loppuu siihen. Mä käskin siirtää asian pois palstalta ja jos ei kelpaa niin mua ei haittaa. Mulla on poisto-oikeudet

Kuten jo aiemmin sanoin; valta ilmeisesti turmelee silloinkin kun se on vain kuvitelma.

Mitä tahansa paskaa ei pitäisi possunkaan antaa levittää.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

sdf Empty R e f e r e n s s i

Viesti  Pertti Luukkonen Ke Syys 16, 2009 9:01 pm

-
possu
(rakkauslauluketjussa):

Tätini tuntee Nina Simonen, kun asuu Sveitsissä ja tutustui tähän,
hänen muuttaessa sinne. Olisi kerrottavana hauskoja juttuja, mutten
viitsi, ettei tarvitse kuunnella Pertin oikeudenkäyntiuhkailuja
(lihavointi PL:n).

Aiemmin (toisessa ketjussa) possu oli esittänyt, että hänen ystävänsä tietää Harkimon epäilyttävistä toimista opiskeluihin liittyen. Totesin, että jos väitteet eivät ole tosia, voisi tulla tuomio kunnianloukkauksesta (jos Harkimo nostaisi jutun) ja että hänen ystävänsä ei luultavasti ole tarkoittanut asiaa nettiin levitettäväksi.

Olen minäkin nettiin levittänyt dokumentaatiota mm. Elis Askista, mutta kyseessä olivat (vain minun tietämäni) hauskat jutut jälkipolville.
-


Viimeinen muokkaaja, Pertti Luukkonen pvm Ke Syys 16, 2009 9:12 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kappalejako)
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

sdf Empty Vs: sdf

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa