Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

+20
sannikka
jataki
Biancaliina
Keväin
Tummanvihree
Mirri
elzukka
piikkilankaa
höpsöliini
Zo
possu
toivotonko
Tikru
ippu
Helmis
Piita
lötkö
sokeripala
Admin
hanna74
24 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  hanna74 Su Elo 09, 2009 12:12 am

Mää oon lähinnä roikkunu facebookissa
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  Admin Su Elo 09, 2009 12:13 am

Mä olen lähinnä miettinyt koska tukari avautuisi

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  hanna74 Su Elo 09, 2009 12:16 am

Vaikka tukari välillä vituttaa, niin ny huomaan et sitä on ikävä Embarassed

Ei mua aina tukari vituta ainoostaan joskus, kyl semmonen mt-ongelmaisten oma foorumi tarvitaan
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  sokeripala Su Elo 09, 2009 12:20 am

Facebookissa oon kans, pelailen ja sen semmoista. Ei oo viime aikoina tullut Tukarilla käytyä, äsken tuli mieleen että meenpä käymään, ni kas vaan, sehän oliki taas suljettu se keskustelu. Onks siellä taas tapahtunu jotain?
sokeripala
sokeripala

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  lötkö Su Elo 09, 2009 12:36 am

Sienestystä,marjastusta,lenkkeilyä..
ihan sitä samaa kuin ennenkin.ei mua hirveästi ole kaivellut tukarin puuttuminen.

Meno yleisellä rupesi jo muutenkin olemaan ihan päätöntä,joten monelle pieni tauko tekee hyvää.

lötkö

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  Admin Su Elo 09, 2009 12:41 am

murena kirjoitti:Minusta on vastuutonta sulkea tukari näin kesäaikaan kun ihmiset kärsivät jo valmiiksi hoidon kesätauoista. Ei ole kivaa olla heitteillä, terapiatauolla ja sitten vielä viedään tukarikin pois.

Siksi avasinkin tämän foorumin. Toivotaan vaan että useampikin tukarilainen löytäisi tänne.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  Piita Su Elo 09, 2009 1:59 am

Joo, minustakin oli vastuutonta ja ennen kaikkea melkoisen tökeröä sulkea tukari noin vaan ilman ennakkoilmoitusta. Ei kuulu hyvään tapaan tuommoinen käytös ollenkaan minun mielestäni Ja etenkin kun oli tiedossa vielä pitempiaikainen katkos, niin syytä olisi ollut tiedottaa asiasta etukäteen. Meni mulla maku noihin tukarin ylläpitäjiin, vaikka tiedän, että ihan vapaaehtoispohjalta sitä pitävät. Ihmisten huomioiminen ei ole paljosta kiinni, jos tahtoa löytyy. Hyvää tahtoa.

Mutta tämän varatukarin myötä oloni on helpottunut, että vielä kerran suunnaton kiitos perustajalle!

Ja mitä olen tehnyt? Odottanut tukarin avautumista, laittanut ylläpitoon paljon palautetta (ihan asiallista), meuhkannut suomikaksnelosella enimmäkseen ilman nimimerkkiä, lenkkeillyt, raivopäissäni ja tuskissani pesin tänään eteisen maton, mihin puuhaan sainkin purettua hyvin aggressioita...siinäpä niitä.
Piita
Piita

Viestien lukumäärä : 177
Join date : 08.08.2009
Paikkakunta : elämä

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  Helmis Su Elo 09, 2009 2:17 am

Eiköhän se tullut ylläpidollekin ihan yllätyksenä tuo huoltamisen tarve. Jokainen kai sentään huomasi, kuinka tukari takkuili muutaman päivän ajan ennen sulkemista. Toivotaan, että ongelmat saadaan korjattua!

Kiitos tämän foorumun avaajalle!
Helmis
Helmis

Viestien lukumäärä : 48
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  ippu Su Elo 09, 2009 4:21 am

Poistin mun sepustukset, kun kerkesin miettiä itse asioita ja nyt on varmaan vähän aikuisempi näkökulma asiaan. En ollut keräämässä mitään "säälipisteitä". Olisin oikeasti halunnut saada kuulla mieli piteitä. Olen joskus aikaiseminkin laittanut samantapaista viestiä ja kukaan ei ole niihin vastannut. Ehkä ne on koettu sellaiseksi myötätunnon hakemiseksi ja ei ole haluttu kommentoida.

Hyvää päivänjatkoa kaikille tasapuolisesti. Sää ainakin täällä pääkaupunkiseudulla on tosi mahtava sunny

Siitä voisi yrittää nauttia, kun ei tonne tukarillekaan pääse Wink


Viimeinen muokkaaja, ippu pvm Su Elo 09, 2009 2:21 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Alkoi nolottaa omat kirjoitukset)

ippu

Viestien lukumäärä : 33
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  Tikru Su Elo 09, 2009 5:48 am

Montako päivää katkos on jo kestänyt? Tuntuu, että iäisyyden.

Olen pelannut Nassukirjasessa FarmVilleä, rekisteröitynyt muutamalle turhanpäiväiselle sivustolle ja lihonut ainakin viisi kiloa. Tänä iltana sain asennettua koneelleni uuden virusohjelman ja hankkiuduttua eroon vanhasta F(ucking)-Securesta. Pari virustakin löytyi kaivelemalla - koneesta siis. Illan päätteeksi vielä tappajavirusleffa. Nyt kai sitten nukkumaan.
Tikru
Tikru
Admin

Viestien lukumäärä : 119
Join date : 08.08.2009
Ikä : 43
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  sokeripala Su Elo 09, 2009 6:34 am

Tikru kirjoitti:Montako päivää katkos on jo kestänyt? Tuntuu, että iäisyyden.

Olen pelannut Nassukirjasessa FarmVilleä, rekisteröitynyt muutamalle turhanpäiväiselle sivustolle ja lihonut ainakin viisi kiloa. Tänä iltana sain asennettua koneelleni uuden virusohjelman ja hankkiuduttua eroon vanhasta F(ucking)-Securesta. Pari virustakin löytyi kaivelemalla - koneesta siis. Illan päätteeksi vielä tappajavirusleffa. Nyt kai sitten nukkumaan.

Hei Tikru, voinko pyytää sua kaveriksi Facebookissa? Jos tulisit mun naapuriksi FarmVillessä? Kun kestää iäisyyden saada 8 naapuria, että vois laajentaa sitä farmia Neutral Siis oletan että olet sen Tukarilaisille FB:ssä olevan sivuston ylläpitäjä Smile
sokeripala
sokeripala

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  Tikru Su Elo 09, 2009 7:11 am

Sokrunen, ilman muuta voit! cat
Tikru
Tikru
Admin

Viestien lukumäärä : 119
Join date : 08.08.2009
Ikä : 43
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  sokeripala Su Elo 09, 2009 8:03 am

Tikru kirjoitti:Sokrunen, ilman muuta voit! cat

Kiva flower
sokeripala
sokeripala

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty näin

Viesti  toivotonko Su Elo 09, 2009 10:05 am

käynyt muilla mt-aihiesilla palstoilla
toivotonko
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 09.08.2009

http://irc.galleria.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  possu Su Elo 09, 2009 2:27 pm

Jokuhan siellä tukarilla mättää ja pahasti ,minulla se usein jumauttaa koko koneen, niin että täytyy vaan virtanapista katkaista, kun lähettää viestiä tai editoi sitä.

Juu, ai mitä muuta, olen käynyt monenmoisilla keskustelupalstoilla monenmoisilta aihealueilta, mm. ruoka-aiheisilla. Vauva-aiheisilta palstoilta vaan pysyn kaukana, on niin häiriintynyttä sakkia niillä.

Tällainen mt-aiheinen palsta on pyörinyt jo pidempään, jospa se nyt ilokseni aktivoituisi enemmän, kun tukari ei toimi:

http://psykologia.forumandco.com/yleinen-keskustelu-c1/
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  possu Su Elo 09, 2009 4:38 pm

Amazed, ei se huoltokatkos mistään riidoista varmaan johdu, siis sehän ei teknisesti toimi oikein se Tukari.

Riitoja siellä on aina vähän väliä, välillä enemmän, välillä ei niin paljoa. Näin näyttäisi olevan muillakin palstoilla.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty zo ilmoittautuu

Viesti  Zo Su Elo 09, 2009 9:49 pm

mä oon ollut töissä ja rannalla ja terassilla. viikonloppu vielä meni helpommin ilman tukaria, mutta viikolla varmaan ärsyttää vielä enemmän kun ei pääse päiväkirjaa kirjottamaan ja lukemaan muiden. mutta tuleepahan tehtyä sitten muita juttuja. flower tääl on kivoja hymiöitä kyllä.
Zo
Zo

Viestien lukumäärä : 35
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty kuula hukassa

Viesti  höpsöliini Ma Elo 10, 2009 1:50 am

Minä olen ollut ihan kuula hukassa kun tukari ei ole pelittänyt.
On ikävä niitä ihmisiä, kenen kuulumisia normaalisti lukee.
Ja en ole osannut kirjoittaa muuaalle.
Tuleekohan tukari takaisin?
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  piikkilankaa Ti Elo 11, 2009 4:12 pm

Minä olen oikein pelästynyt, kuinka hukassa olen ollut ilman tukaria!! Ja etenkin tukarin päiväkirjaa, ja siellä kirjoittavia. Tuntuu, että en meinaa selvitä mistään, kun en pääse sitten sinne tuttuun ja turvalliseen päikkyyn pohtimaan. Aika säälittävää. Mikään vihko ei ole sama asia.

Olen sitten roikkunut facebookissa ja eräällä toisella vertaistukipalstalla...ja voinut huonosti.
piikkilankaa
piikkilankaa

Viestien lukumäärä : 91
Join date : 11.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  elzukka Ke Elo 12, 2009 1:19 pm

Hei, onko tukarilaisille jokin oma hiekkis naamakirjassa? Minäkin haluaisin sinne. Miten sinne pääsee?
elzukka
elzukka

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 11.08.2009
Paikkakunta : Etelä-Suomi

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  piikkilankaa Ke Elo 12, 2009 3:36 pm

Elzukka, naamakirjassa on tukarilaisille ryhmä nimeltä Käsikkäin !
piikkilankaa
piikkilankaa

Viestien lukumäärä : 91
Join date : 11.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  Tikru Ke Elo 12, 2009 10:46 pm

Elzukka ja muutkin tietämättömät nassukirjalaiset!

Face-ryhmän osoite on https://www.facebook.com/group.php?gid=60782482410
Käsikkäin-ryhmä on suljettu ja piilotettu, eli sen ei pitäisi näkyä profiilissanne kenellekään muulle eikä kukaan ryhmän ulkopuolinen näe mitään ryhmään postaamaanne.

Oikeassa laidassa pitäisi olla vaihtoehto jäsenyyden anomiseen. En valitettavasti tiedä, mitä siinä lukee, koska en näe ryhmää "ulkopuolisen" silmin.

Jos ryhmän sivu ei avaudu tai on muita ongelmia, kertokaa vaikka täällä foorumissa yksityisviestillä. Toinen tapa päästä ryhmään on liittää minut kaveriksi ja tulla kutsutuksi. Saattaa olla, että muutkin ryhmän jäsenet pystyvät lähettämään kutsuja, mutten ole varma siitä.
Tikru
Tikru
Admin

Viestien lukumäärä : 119
Join date : 08.08.2009
Ikä : 43
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  Tikru Pe Elo 14, 2009 10:57 pm

Ziina, ryhmään kuuluminen vaatii ikävä kyllä Facebookiin rekisteröitymisen. Kun olet rekannut (jos päätät niin tehdä), pääset ryhmään linkistä, tai jos on ongelmia, laita mulle täällä yksityisviestiä niin neuvon tarkemmin.
Tikru
Tikru
Admin

Viestien lukumäärä : 119
Join date : 08.08.2009
Ikä : 43
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  Mirri Pe Elo 14, 2009 11:36 pm

Onpa Naamakirjan tukarilaisryhmällä ihana nimi: Käsikkäin. flower
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  Tummanvihree La Elo 15, 2009 11:58 pm

Jaa mitä mie oon tehnyt? No odotellut että tukari palais toimintaan, yrittänyt aktivoitua muuten kuin netissä roikkumalla, vaik oonhan minä roikkunut ihan riittämiin ilman tukariakin... Nopeesti sitä nettipalstoihin kiintyy! Ja joistain ihmisistä muodostaa sellasen kuvan että sitten häiritsee kun ei pääsekään lukemaan kuulumisia. Shocked

What a Face No cyclops clown pirat cat

Näitä on sitten kiva hutasta tänne! Mut luulin kyl et toi viimeinen on jänis, teksti sanoo että kissa... monkey
Tummanvihree
Tummanvihree

Viestien lukumäärä : 132
Join date : 15.08.2009
Paikkakunta : Suo

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni? Empty Vs: Mitä ootte tehny sillä välin kun tukari on kiinni?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa