Possun ruokapäiväkirja

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Possun ruokapäiväkirja Empty Possun ruokapäiväkirja

Viesti  possu lähetetty Su Elo 16, 2009 5:49 pm

Minun on välillä vaikea pitää kiinni terveellisistä syömisistä ja toisaalta saada syötyä kaikki, ennenkuin ne pilaantuvat. Alan siis pitämään ruokapäiväkirjaa, mistä näen toistekin, että mitä ihmettä minä syön oikein.

Koko aamun olen syönyt nyt ruisvoileipiä runsaalla juustolla ja tomaateilla, tomaattibasilika creme fraichillä ja tartarkastikkella, sekä ketsuppia ja tabascoa, eli paljon rasvaa ja suolaa ja siinäpä se. Niin ja isoja mukeja täynnä kahvia, en tiedä montako, mutta monta. Vettäkin juon kuin kirahvi.

Nyt laitan jotain sörsseliä, missä on tomaattimurskaa, tuoretta kesäkurpitsaa, pakastettua parsakaalia, soijarouhetta ja jotain ihmenuudelilevyä, jota murustin joukkoon, jos saisi ne joskus syötyä.

Vauva ei ole kotona, olisi pitänyt ostaa pizzaa.

Saa nähdä saanko tällaista pidettyä, ruoka on ainainen stressinaihe minulle.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Possun ruokapäiväkirja Empty Vs: Possun ruokapäiväkirja

Viesti  possu lähetetty Su Elo 16, 2009 9:03 pm

Juu, no vaikka sitä ruokaa oli reilusti, laitoin kokonaisen kesäkurpitsan, puoli kiloa parsakaalia, desin kuivaa soijarouhetta, puoli levyllistä pastaa ja puoli kiloa tomaattimurskaa ja päälle kaikkia mausteita ketsupista juustoon, niin silti vaan tekee koko ajan jotain mieli. Joten nyt syön viiliä purkillisen ja noin puoli desiä auringonkukansiemeniä. Mysli on loppu, mikä on kumma, kun olen ostanut sitä säkkikaupalla.

Niin ja lisää sitä kahvia. Kohta on kiire, kiire, pitää jaksaa.
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Ziina lähetetty Su Elo 16, 2009 9:09 pm

Ootko lihonut?
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty Ma Elo 17, 2009 10:31 am

No, enpä oikeastaan. Jaksaminen on vähentynyt, mille on ihan hyvät syyt, mutta kun ei se oikein käy, kun olen yksinhuoltaja. Saan kyllä todella runsaasti arkiliikuntaa tuon taaperon kanssa ja kun talossa ei ole hissiä ja asumme täällä mäkimaastossa, sekin auttaa. Pitäisi vaan muistaa venytellä ja käydä tuolla skeittipaikalla roikkumassa, siellä on sopiva tanko.

Niin, illalla söin vielä puolikkaan pakastepizzan, frutti di mare.
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty Ma Elo 17, 2009 12:47 pm

MAANANTAI:

Aamiaiseksi syön oikein monta palaa kuivaa ruisleipää ketsupilla ja tabascolla ja juustolla ja tomaatilla. Sekä vihersalaattia erikseen suoraan kerästä. Kahvia. Puolikas mansikkajogurtti ja noin puoli desiä auringonkukansiemeniä. Vehnänalkioita pari ruokalusikallista.

Iltapäivällä söin pari palaa ruisleipää ketsupilla ja juustolla ja banaanin. Join kupin kahvia.

Illalla söin pakastepizzan, frutti di mare. Söin myös kaksi oikeaa karjalanpiirakkaa juustolla.

Vettä juon kamalasti aina kun kerkiää.

Ja koska minulla ei ole täällä toista päiväkirjaa, mutta tahdon mainostaa lapseni ja isänsä tekemää oivaa luonnonsuojeluvideota, niin laitanpa sen tännekin:

https://www.youtube.com/watch?v=ttHTpoXe3WI

Viimeinen muokkaaja, possu pvm Ke Elo 19, 2009 2:08 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : karjalanpiirakat jäivät)
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty Ke Elo 19, 2009 2:15 pm

KESKIVIIKKO:

Eilen söin aamulla pari viipaletta ruisleipää juustolla ja ketsupilla ja päivällä banaania, noin ehkä yhden kokonaisen ja leipäpalan, ilman mitään. Ai niin ja yhden lahjaksi saadun mustikkapiirakan, kotitekoisen.

Iltapäivällä joskus kolmen maissa söin neljä palaa jotain reilu pehmopalaleipää sinapilla ja juustolla ja neljä palaa fazerin jotain vaaleaa kuitupaahtoleipää, ei kovin runsaskuituista, vain 6% silti. Juu, sinappia ja juustoa väliin. Ja kahvia, mikä väsytti aivan älyttömästi.

Illalla söin uunissa paahdetun kesäkurpitsan, kolme isoa tomaattia, pari paprikaa, sekä jotain "pariisinperunoita" jotka paistettiin nopeasti paistinpannulla, ehkä 250 g, eli puoli pakettia. Perunakroketit olivat oikein hyviä, eikä se ollut mikään pakaste, vaan ne olivat vakuumipussissa, jossa ne säilyisivät kuulemma neljä kuukautta. Tyypillistä ravintolaruokaa ne perunat, mutta ihan ok.

Tänään, keskiviikkoaamuna olen syönyt nyt banaania, ehkä yhden ison verran toisten jämiä ja vauva syötti minulle jonkun kymmenisen viinirypälettä ja join kahvia.

Toisaalta on nälkä, mutta toisaalta ei taas tee mitään mieli.

Äsken jouduin tekemään tähän monta muutosta, kun en muista heti asioita. En ole muistanut syödä myöskään noita lisäravinteita ja hoitaja sanoi, että syö nyt ainakin magnesiumia ja rautaa.
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty To Elo 20, 2009 12:01 am

Söin iltapäivällä puolikkaan pakastepizzan. (frutti di mare, tajusin, että himo niihin taitaa johtua tonnikalasta siinä ja simpukoista, katkaravuista en ole koskaan tykännyt erityisemmin, pitääpä ostaa näitä, eikä perkeleen pizzaa.) Söin myös siinä jossain vaiheessa varmaan kolme isoa banaania yhteensä.

Päivälliseksi söin siis pelkkää spagettia pussicurrykastikkeella, mikä nyt sentään tehtiin maitoon. Lisäksi maustekastikkeita. Sanomattakin on selvää, että kaikkiin suolaisiin pizzoihin sun muihin lisään sitä tabasco habaneroa kovasti, joten suolansaanti on ainakin taattu. :-(

(Ja nyt sitten tiedoksi, jos joku kauhistelee lasteni kauheaa ruokavaliota, että lapset syövät aika eri ruokia kuin minä. :-D)

Sitten taas mainostan sitä lapsen ja isänsä tekemää hienoa niksipirkkanäinpelastammemaailmanvideota:

https://www.youtube.com/watch?v=ttHTpoXe3WI
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty To Elo 20, 2009 2:47 am

Juu, syön tässä ruispaloja pelkällä tomaatilla ja paprikalla. Neljä on nyt mennyt, en tiedä montako syön, lisäksi söin tuollaisesta isosta kesäkurpitsasta puolet raakana.

Yritin sitten hemmotella itseäni ja syödä suklaakakkusia (deli bake ruotsalaisia suklaapalloja, 500 kcal/100 g) mutta sain vain puolikkaan alas, oli niin ällömakeaa. Lapsi sai syötyä yhden ja sanoi, että tuli ihan ällötys siitä. Mitähän tuolle loppurasialle tekisi, niitä on vielä neljä. Ehkä makeanhimo iskee tässä.

Noh, sitten yritin hemmotella itseäni kaljalla ja join karjala olutta ja sain puolikkaan juotua, niin nukahdin. :-O Pitäisiköhän minun käyttää olutta unilääkkeenä, toimi kuin häkä ainakin.

Viimeinen muokkaaja, possu pvm To Elo 20, 2009 1:43 pm, muokattu 1 kertaa
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty To Elo 20, 2009 1:38 pm

TORSTAI:

Söin aamiaiseksi ruispaloja tomaatilla ja kahvia.
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty To Elo 20, 2009 1:49 pm

Huomaan, että ei tästä saa mitään käsitystä syömisistään, kun ne eivät ole sellaisena ihan listana tässä. Mutta jatkan silti. Koska usein huomaan näköjään jälkeenpäin, kun olen luullut etten syönyt mitään, että oho, söinhän minä...

...syömisiään on todella vaikea hahmottaa ilman ylöskirjaamista. En nyt siis yritä syödä mitenkään erityisesti tässä, vaan tahdon lähinnä selvittää mitä oikeasti tulee syötyä, vaikka syömiseni vaihtelevat todella paljon eri aikoina.

Mutta kun on monenmoista epämääräistä oiretta ja mm. magnesiumia on käsketty syömään lisänä, niin katsellaan, että onko se ruokavalio ihan kohdallaan.

Joskus välillä olen tehnyt exceltaulukkoa syömisistäni ja laskenut finelin taulukoista arvoja ja usein syön ihan liian vähän rasvaa ja liikaa suolaa. Liika suola näkyy toistuvan tässäkin, vaikka sen tiesinkin jo. En lisää suolaa ruokiin, mutta käytän maustekastikkeita ja niissähän sitä on. Lisäksi valmisruoissa on usein järkyttävästi suolaa, sekä kaikessa mitä himoitsen, kuten etikkasäilykkeissä, etenkin oliiveissa.

Minulla on harvoin makeanhimoa, yleensä on suolanhimo hirveä. Lapsena söin usein suolaa suoraan suola-astiasta pöydältä. Toisaalta söin myös tulitikunpäitä, että en tiiä, niin ja taululiituja koulusta nyhvelsin ja söin.

PS. Tuntuu kyllä, että tämä nettiin kirjoittaminen saa kuitenkin vähän vahtimaan syömisiään. Jää ehkä ihan älyttömimmät mieliteot väliin, kun ajattelee, että niin tämä pitäisi nyt kirjoittaa sinne nettiin näkyville.

Vaikka tuskin monikaan jaksaa lukea toisten syömisistä listaa, että tuskin tämä mikään hirviä yleisöhitti on. :-D
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty To Elo 20, 2009 11:50 pm

Poikkesin käymään, kun olit käynyt Very Happy
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty Pe Elo 21, 2009 12:17 am

Ööö, sitten olen syönyt tänään lisää ruisleipiä, sekä jotain mukaterveellistä vaaleaa siemenleipää, missä kuitenkin on kuitua vaan 5% pari palaa, mukanaan hurja kasa juustoraastetta ja tähän mennessä myös seitsemän isoa keitinperunaa ja lautasellinen pastaa, currykastikkeella ja jollain valmiilla creme fraiche yrttisössöllä, oli namia kun rouhi päälle kamalasti mustapippuria.

Niin ja toinen puolikas siitä suklaapallerosta ja kuusi palaa mansikkasuklaata. Kahvia ja gefilus hedelmäjuomaa.

Kello on nyt seitsemän, odotan, että vauvan saisi nukkumaan, että saisi laitettua jotain kunnon ruokaa.
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty Pe Elo 21, 2009 4:17 am

Sitten söin vielä kaksi palaa sitä mansikkasuklaata ja lisää kahvia.

Nyt olen tehnyt soppaa tai jotain höystöä, missä on kaksisataa grammaa taatelikirsikkatomaatteja,(hippu sokeria,) iso sipuli, yksi porkkana, kaksi paprikaa ja puolitoista isoa kesäkurpitsaa, niin ja hirveästi valkosipulia sekä pippuria.

Saas nähdä jaksanko syödä sitä. Väsyttää.

Päivällä söin sitäpaitsi palkoherneitä sellaisen ison kasan.

Nyt laitoin myös kymmenen retiisiä syömävalmiiksi raakoina ja varmaan syön keitinperunaa tuon höystön lisäksi.

Ai niin ja join karpalotiivistemehua, makeutettu hedelmäsokerilla vedellä lantattuna.

PS. Joo, hyvää oli, söin paljon ja kuusi keitinperunaa lisäksi ja sitä yrtti creme fraichea noin puoli desiä kastikkeeksi.
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty La Elo 22, 2009 11:56 pm

PERJANTAI

En muista enää mitä söin aamulla ja päivällä, jotain ihan tavallista, kun ei tule mieleen, mutta söimme yhdessä, koska lapsi oli kipeänä koulusta kotona.

Sitten söin illalla oikeastaan vain loput niistä mansikkasuklaista, ehkä kuusi palaa, tai jotain ja sitten pelkkiä pakasteranskiksia, ehkä noin 200 grammaa mausteilla.

Päivän mittaan ja etenkin illalla saatuani vauvan nukkumaan söin yhteensä 16 palaa ruisleipää, tällaisia ruispaloja, reissumiehiä jne. juustolla, creme fraiche yrttimössöllä, mausteilla ja satunnaisilla vihanneksen riekaleilla.

Illalla join oluen ja aloitin toista. join myös loput siitä gefilusmehusta, vajaa pari desiä ja söin kaksi riviä fazerin tummaa suklaata.

Ai niin ja muistin syödä monivitamiinin. Söin myös samaan purkkiin lomalle pakkaamani pillerin, mitä epäilen magnesiumiksi, hehheh ja sellaisia d-vitamiinipillereitä mihin on lisätty ainakin olikohan k-vitamiinia ja mitä kaikkea. Kalaöljypillereitä en jostain syystä tahtonut lainkaan, enkä sitten syönytkään, vaikka se tekisi varmasti hyvää.

Viimeinen muokkaaja, possu pvm Su Elo 23, 2009 12:23 am, muokattu 2 kertaa
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty La Elo 22, 2009 11:59 pm

LAUANTAI

söin aamulla pelkkää kuivunutta ruisleipää, kun vauva sitä jostain minulle armeliaasti kantoi. Niin ja tietty kahvia.

Päivällä söin puolikkaan kahvijugurtin, eli noin desin ja siihen laitoin vehnänalkioita, auringonkukansiemeniä ja rusinoita, noin puolisen desiä kutakin.

Äsken söin pakastepinaattikeiton yksinäni (400 g?) paljolla chilijauheella ja kolme keitettyä kananmunaa ja lisäksi ruisleipiä pari.

Yöllä söin sellaisen suklaapalleron kokonaan, eikä tehnyt tiukkaakaan.

Viimeinen muokkaaja, possu pvm Ma Elo 24, 2009 8:11 am, muokattu 1 kertaa
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty Su Elo 23, 2009 12:20 am

Niin ja niistä pilaantumisista. Pitäisi oikeasti laittaa ylös ne tänne, mutta kun harmittaa niin valtavasti, kannoin kilotolkulla pilaantunutta ruokaa taas pois tässä yks päivä.

Jostain syystä täällä pilaantuu kaikki, myös kuivahko ruisleipä, kuten jälkiuuni-, mikä nyt ei yleensä homehdu millään.

Margariinin syönti on vähentynyt minulla hurjasti, kun sain ruokajakelusta margariinia pakattuna annosrasioihin, 10 g per paketti. Sellaisesta isosta pöytärasiasta tulee vuoltua sitä reilummin, kun purkissa riittää.
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  jataki lähetetty Su Elo 23, 2009 7:14 am

moi täälläkin.
toi sinun omakuva on tosi söpö Very Happy
vieläkö olet näistä kiinnostunut. Question

http://www.villenkello.fi/shop/kauppa9/categories.php?id=2

terv.... santa
jataki
jataki

Viestien lukumäärä : 180

Näytä käyttäjän tiedot https://www.youtube.com/watch?v=cqLZySPjELQ

Viesti  possu lähetetty Su Elo 23, 2009 8:06 am

Oi, aivan ihania! Juu, olen kiinnostunut jostain epämääräisestä syystä.

Lapsen isälle sattui muuten tässä taannoin sellainen tapaus, että jätti hienon uuden kännykkänsä, mihin oli samana päivänä ladannut kaikki nevigaattorikartat sun muut herkut, auton katolleen lähtiessään tankkaamaan kotipihasta.

Sitä sitten etsivät pitkin ja poikin ojan pohjia, koska lähellä on jyrkkä mäki, ei ole uskottavaa, että puhelin olisi kauas pudonnut, mutta eipä vaan löytynyt. Tuollaisella vempaimella voisi löytyä heti se, ennen huomista vesisadetta.
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Possun ruokapäiväkirja Empty possun ruokapäiväkirja

Viesti  vm48 lähetetty Su Elo 23, 2009 5:21 pm

Tämä nyt menee täysin ohi päikkysi aiheen,mutta kun kävit kertomassa,että sukusi on myös Karjasta niin jäi vaivaamaan kovasti. Oletko kysellyt äidiltäsi heidän vaiheitaan ja tietääkö hän paljon sukunsa vaiheista Pietarissa ja Karjalassa. Olen itse niin kiinnostunut historiasta,ollut aina,että kaikki mikä liittyy vähänkin Karjalan kannaksen entiseen elämään ja entisen Pietarin upeaan historiaan saa minut heti heräämään,vaikka olisin miten syvällä arkisessa synkkyydessäni. Äitini isänisä oli peräti 11 vuotta Venäjällä satulaseppänä ja tuli sieltä pois oikeastaan vain kuollakseen Suomessa. Romantiikan nälkääni ruokkii se,että he olivat,äidin mummi ja ukki,molemmat Pietarhovissa töissä. Tosin mummi sitten ukin kuoltua tuli tänne rajanpintaan asumaan uudelleen,kun töitä ei ollutkaan Etelä-Savossa,jonne mies haudattiin. Romantiikka katosi mumminkin elämästä leskenä ja hän joutui menemään töihin proosallisesti rullatehtaalle vaikka oli ollut hieno sisäkkö valkoisine myssyinen Pietarhovissa.
Karmaisevinta äitini mummin elämässä oli mielestäni se,että hän suvun vastustuksesta huolimatta nai ukkini,rakkaus ennen kaikkea,ja sekin,että hänen isänisänisälle oli testamentattu eräs kuuluisa kartano,mutta kun hänen isänsä ukki oli kasvattilapsi tälle kartanonherralle,muu suku moitti testamentin Tukholman maapäiväkäräjillä ja kasvattipoika jäi perinnöttä. Paskiaiset,veivät ehkä minunkin omaisuuteni,hah hahhaa! Luulen muuten,että tämä kasvattilapsi oli todellisuudessa kartanonherran ja sisäkön salasuhteen tulos. En ymmärrä miksi suhde piti salata,kun kartanon herralla ei ollut vaimoa. IHanaa,rakastan tuollaisia surullisesti päättyviä tarinoita. Kerro,millainen on oman sukusi tarina,se kiinnostaa ainakin minua kovasti.
vm48
vm48

Viestien lukumäärä : 85

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty Su Elo 23, 2009 6:55 pm

Niin sitten söin vielä rivin tummaa fazerin suklaata ja join sen loppuoluen ja toisenkin tölkin. Enkä saanut nukuttua. Olen hyvin voinut syödä yöllä muutakin, mutta en muista, kun olin niin lopenväsynyt.

SUNNUNTAI

Kaksi jälkiuuniruisleipäpalaa ketsupilla, juustolla ja tomaatilla.

Paketillinen pinaattipakastekeittoa (400g eri merkkiä kuin eilen,)kahdella keitetyllä kananmunalla ja paljolla chilipulverilla.

Kahvia aamulla ja nytten. Kello on kohta kaksi, kun täällä on niin sekava kello, en oikein tiedä missä maassa me tämän saitin mielestä olemme.

Vm48, kirjoitin sinulle pitkän postauksen suvustani, mutta vauva tuhosi sen, kun kävin ruokia laittelemassa. Kirjoitan myöhemmin uudestaan.
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty Ma Elo 24, 2009 7:56 am

Illalla söin reilun puolikkaan tuoreen keskikokoisen ananaksen, söin sen "puumaisen keskustan" myös kokonaan, hyvää oli. Omena, kaksi keskikokoista banaania, kahdeksan palaa leipää, jotain siemen-"kuitu"-paahtiksia ja ruisleipiä ketsupilla ja juustolla ja puolikas paprika ja jääsalaattia puoli ruukullista. Kahvia.

Illalla söin vielä pari kourallista sipsejä. Vaikea arvioida mitä ne painavat, ehkei ole niin väliksikään.

Nyt kello on taas kohta kolme yöllä, heräsin taas kun vauva herätti, itse vauveli nukkuu tuossa nyt ihan tyytyväisenä, mutta itse en saa enää rauhoituttua.

Nyt taas tämän sivuston kello näyttäisikin olevan ihan ajassaan, mitähän minä olen taas katsellut oikein?

Ööö, pitää mennä takaisin nukkumaan. Hyv´yöt.

Mutta mietin tässä, että enhän minä syö lainkaan niin epäterveellisesti mitä luulin, eihän näissä syömisissä näytä sen suurempaa vikaa olevan. Johtuukohan se tästä kun kirjoitan nämä nettiin vai onkohan ruokavalioni kuitenkin suht ok ja olen vaan vainoharhainen?

Niin tai nyt muistin, että eilenkin söin sellaisen suklaapalleron yöllä... käyn vielä lisäämässä sen tuonne... Mutta eivät ne herkut terveyttä kaada, vaikka niitä päivittäin söisikin, jossain luki, että jos 80% ruokavaliosta on kunnosssa, se riittää.
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty Ti Elo 25, 2009 1:32 pm

MAANANTAI

Söin vissiin yhteensä kuusi palaa jotain ruisnappeja, ei kuitenkaan niitä palttoonnappeja, vaan isompia ketsupilla ja juustoraasteella, raastetta paljon, niin paljon kuin pysyy.

Sekä vähän paprikaa, tomaattia ja salaattia.

Vähän jogurtteja vehnänalkioilla.

Yli puoli litraa yhteensä lötteröksi keitettyä minimakaronia, olen inhonnut niitä ostamisesta lähtien, toivottavasti ne lopultakin loppuivat, vauva tykkäsi. Ja purkillinen valmista tomaattikastiketta puoli kiloa siis, isoja keittojuureksia (pakaste) jonkun 150 g, herne-maissi-paprika pakastetta 200 g. Ja keitetyn omegakananmunan.

Piti koko päivän syödä niitä lisäpillereitä, mutta ei se kyllä inspiroi yhtään, joten en saanut niitä syötyä.

Pari riviä tummaa suklaata.

Kahvia, laitan kahviin aina maitoa ihan kunnolla, joten minun kahvimaitoni tekevät yli puoli litraa päivässä.

Ja jouduin heittämään pois noin viiden paketin leivänloput, leivät laidasta laitaan, koska olivat aivan mustassa umpihomeessa.
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty Ti Elo 25, 2009 2:12 pm

TIISTAI

Olemme sekä vauva että minä nyt vuorostamme kipeänä. Mahat sekaisin, kuumetta, väsyä ja särkyä, vauvalla kova nuha.

Puolisen kerää salaattia, joka on kyllä liian kauan asunut jääkaapissa.

Ruispyörylöitä ketsupilla ja juustolla.

Rivi suklaata.
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  statist lähetetty Ti Elo 25, 2009 2:34 pm

Kävin taas vakoilemassa. Kävi vähän niinkuin aikoinaan Viisikko-sarjaa lukiessa.. Tuli nälkä! pahus. Smile Toivottavasti siellä ollaan kohta terveitä!
statist
statist

Viestien lukumäärä : 117

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty Ti Elo 25, 2009 2:38 pm

Joo ja löyvin vielä pussillisen niitä samoja öklömakaroneja kaapista. No varmaan nyt kipeänä ei tartte niitä syödä.

Statist, kiitos! Toivon itsekin että olo tästä paranee, eikä tulla tosi kipeiksi.

Sitten söin vielä päivän mittaan täysjyväohrasuurimoita (n.200 g keittämättömiä) jotka keitetään vain kahdeksassa minuutissa. Tosi hyviä. Lapsetkin tykkäsivät. Sen kanssa keitin (n. 200 g) isoja pakastekeittopaloja, mikä niitten nimi nyt olikaan, yksi kesäkurpitsa, puoli kiloa valmistomaattikastiketta ja juustoraastetta päälle. Niin ja muutama kynsi raakaa valkosipulia.

Söin myös banaanin ja olen juonut kahvia maidolla.

Yöllä söin vielä sellaisen suklaapalleron, mitä aiemmin kauhistelin, nyt niitä olisi voinut syödä enemmänkin vaivatta.

Söin tänään taas kun muistin sopivasti, multitabsin, kaksi niitä kalcium + d + k pillereitä ja kalaöljykapseleita. Ai niin ja sen mitä epäilen magnesiumiksi. (No on se.)

Viimeinen muokkaaja, possu pvm Ke Elo 26, 2009 12:51 pm, muokattu 1 kertaa
possu
possu

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun