Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Been varapäikky

2 posters

Siirry alas

Been varapäikky Empty Been varapäikky

Viesti  Biancaliina Ma Elo 17, 2009 8:11 pm

Tuskinpa tulee paljoa tänne kirjoiteltua, en varmaan ole koneella taas moneen päivään. Kait. Mutta nyt tekee mieli johonkin kirjoitella.

Miehen sairausloma jatkuu ja vietämme aikaa yhdessä (en ole koneella silloin ollenkaan), hän käy nyt kotona ja tulee tänään tai huomenna takaisin.
Tulispa jo tänään, minulla on jo ikävä Embarassed

Mietin tässä että tilaanko ajan yksityiselle neurologille kun niskakipu + krooninen jännityspäänsärky + migreeni on menneet TODELLA pahaksi! Korvat lukossa, hampaat ja leuat paskana Evil or Very Mad Mad HIRVEÄÄ! En jaksais odottaa tk-aikaa joka on taas sitä paitsi lääkärille joka ei edes suomea kunnolla puhu Neutral

Yksityinen vaan maksaa maltaita...hmm...

Niin joo, mä voin taas unohtaa terapian, sossuhan ei siis maksa senttiäkään, ei avusta yhtään mitenkään.
Saisin joten kuten terapian + haastattelut maksettua mutta sitä yksityistä psykiatria en saa johon pakko mennä mikäli käyn psykoterapiassa. Se on meillä näin, eikä siitä jousteta.

Olen nyt vängännyt asiasta joka hiton paikassa tuohtuneena vaatien apua mutta ei kukaan jousta.
Noh, joudun sitten toteamaan että rahaa ei ole, sehän ei meinaa mennä mitenkään monenkaan viranomaisen päähän. Jos ei ole rahaa, ei ole! Mutta niin, sossu ei todella auta mitenkään, ihan jo riidaksi meni puhelu.

Kukaan läheinenkään ei voi avustaa niillä summilla, se on jo varmaa.

Olkoot sitten hemmetti...
Ja muuten ainakin täällä meillä päin "kunnallinen terapia" tarkoittaa psyk.polia, ei sen kummempaa.
Eli toki saan jatkaa psyk.polilla käyntiä mutta ei se ole mua auttanut. Mun hoitaja on käynyt psykot.koulutuksen mutta enpä mä koe hyötyväni tuosta psyk.polista.

Pelottaa ihan sikana mennä sille lääkärille joka sai mut itkemään viimeksi, se seko (anteeksi vaan).
Toivon todella että olis normaali nyt kun menen seuraavaksi sinne.

Sain VIHDOIN lopetettua sen mirtatsapiini murun. Olenkohan jo todennut sen?
Haluaisin Lyricasta eroon koska muisti pätkii niiiiiin rasittavasti ja luulen sen tuosta Lyricasta johtuvan.
Lyrican lopetus on helvettiä affraid Evil or Very Mad
Tulee viemään ikuisuuden, viekkarit karseita ja päälle jää saa*anallinen kiputila Mad

Sairasta.

En tiedä mistä johtuu (eikä sillä kai väliä), että olen jotenkin todella hellyydenkipeä, en ole ollut aikoihin ja nyt olen koko ajan kiehnaamassa miehessä.
Rakkauden tunne on jotenkin valtava ja meinaan pillata koko ajan kun rakastan niin Embarassed

Tulispa mies pian niin pääsisin taas kiehnaamaan Rolling Eyes Embarassed I love you

Kohta vähän siivoan, teen ruokaa ja sitten yritän saada näitä niskoja johonkin kondikseen. Nyt meni korvat entistä enemmän lukkoon ja paine on kova... huoooooooh, joutuu varmaan menee päivystykseen jos ei nyt helpota.
Ei mulla ole koskaan ollut niskat tässä kunnossa PAITSI jos lyricaa laskee. Ennen lyrican aloitusta ei todellakaan ollut korvat lukossa niskoista ja tällästä kipua + hedaria... oireet oli kyllä paaaaljon lievempiä.

Tähän ei edes Xanor auta! Niin jumissa o.
Seksi auttaa hedariin mutta näihin niskoihin ei kylläkään.
Eikä sitä pysty koko ajan harrastaa seksiä, vaikka tekeekin mieli aika paljon.

Nyt tekeen kanakastiketta pig
Biancaliina
Biancaliina

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Been varapäikky Empty Vs: Been varapäikky

Viesti  Tummanvihree Ma Elo 17, 2009 11:29 pm

Biancaliinakin täällä! Smile

Jos saisit itse maksettua terapian niin ei kai kuitenkaan psykiatrilla usein tarvii käydä eli voisit hankkia yksityisen psykiatrin kuitenkin terapian ohelle? Eihän julkisellakaan välttämättä pääse kuin kerran vuodessa lääkärille, joten... Surprised

Huono juttu ettei sossu auta. Turha sitten kenenkään on vaatia kuntoutumista ja töihinmenoa jos kerran tukea siihen ei saa! Ei kai se paraneminen ihan itsestäänkään tapahdu?!

Entäs diakonia-apu?

Mä meen huomenna diakonian kustantamaan fysioterapiaan! Narskutus kyseessä. Sain vaan 2 kertaa mutta on sekin jotain! cheers
Tummanvihree
Tummanvihree

Viestien lukumäärä : 132
Join date : 15.08.2009
Paikkakunta : Suo

Takaisin alkuun Siirry alas

Been varapäikky Empty Vs: Been varapäikky

Viesti  Biancaliina To Elo 27, 2009 10:07 pm

Moikka "pitkästä" aikaa Laughing

Heippa tummanvihree sambi I love you Very Happy sunny
Mulla nyt kannatti ns. riitely sossun kanssa eli en saa tukea yksityisiin terv.huolto kustannuksiin mutta he avustavat mua muuten eli en jää sitten rahatta jos menen terapiaan!

Tuli vaan lisää menoja, sain lähetteen fys.terapiaan, katsoo nyt menenkö/millon menen, sekin siis yksityiselle kun ei julkisella enää ole. Hyvä että saat vähän tukea niihin tummanvihree! Täytyy varmaan munki kokeilla tuota diakoniahommaa jos nyt tarvetta tulee. Kuiteskin vissiin 10 kertaa pitäs fyssarilla käydä. No kela korvaa sen osan.

Ensi vkolla selviää joudunko (pääsenkö) neurologille tms.
Sitä nyt suosittelevat jatkuvan hedarin takia ja kysyivät onko mun päätä kuvattu affraid No ei ole ja tuskin ne nyt kuvaakaan; en usko et sellaista vikaa on.

Myös hampitohtorille aika, katsoo että mitä tekevät. Nekin kun suosittelee mulle kaikkia oikomisia (meni alahampaat vinoot 4 viisurin puskiessa vinottain, aikanaan); sitä ei tehdä enää täällä julkisella eikä sossu maksa sitäkään.

Oon vissiin aika rapistunut nuori No
Koko vartalo ihan paskana, päästä varpaisiin ja silleen.
Heh, menkkoja ei taas näy eikä kuulu, sen siitä saa kun harrastaa VÄHÄÄKÄÄN liikuntaa! Aina sama homma, yksikin kerta viikossa niin heti jää menkat pois, aina.
Sairasta. Ärsyä.


Olen vaan nopeasti käymässä netissä, miehellä jatkuu loma, joten en ole taaskaan koneella vähään aikaan, varmaankaan.
Ihan hyvää tehnyt nettitauko.

Olo alkaa KAI olla ihan Ok, täytyy vaan todeta, että ihan tuskaa oli tuon Lyrican lasku ja en lähde sitä nyt enempää laskemaan tällä erää koska en pysty. Ihan helvettiä se lopetus.

Tahtois muistin takas, ei vaan pelaa yhtään...


Mutta juu, ihan hyvää kuuluu.
Laittelin tossa sisustusjuttuja, näyttääpä nyt kivalta taas. Mahdun vanhoihin vaatteisiin, jeeeee, turvotus siis poissa. Kesä tuntuu jatkuvan, ihania ilmoja sunny


Huomenna tosi aikanen herätys, hmmmmm.... sitten onneksi v-loppu, eikä mitään menoa paitsi ehkä kivaa tekemistä.


Voikaahan kaikki hyvin, toivotaan että tukari tulis suht nopsaan toimintaan. Palaillaanhan taas Like a Star @ heaven
Biancaliina
Biancaliina

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Been varapäikky Empty Vs: Been varapäikky

Viesti  Biancaliina Ti Syys 08, 2009 11:56 pm

Äh, en mä jaksa olla paljoa netissä... ei jotenkin kiinnosta, eikä auta yhtään pää+niskakipuunkaan jos koneella jumittaa.

Kotona alkaa olemaan ahdasta, noh, muutto nyt tulee joka tapauksessa jossain vaiheessa että ehkäpä siihen asti selviän tässä tungoksessa. (Huonekalut ym. vie tilaa uudistuksen takia...)

Joutu taas vetään migreenilääkkeen kun särki aamusta asti päätä. Pääsispä nyt nopsaan sinne neurologille, jonne mut siis päätettiin lähettää kroonisen hedarin takia. Toivon että saan jonki hyvän ja sopivan estolääkityksen.

Ihan kökköä nukkua yksin, miehen loma ohi. Vituttaa nukkua jne. yksin. Ihan persiistä. Eikä taas hajuakaan millon nähdään. Paluu "arkeen" siispä taas.

Mulla alkaa kohta hullu opiskelu... ihan tosi paljon lukemista, menee rahaa ja aikaa mutta mutta... en halua enää jumittaa elämässä paikallaan, enkä jaksa olla ihminen joka paniikin + huonon itsetunnon + vaativuuden vuoksi jättää KAIKEN tekemättä.
Tämä toimettomuus ei TODELLAKAAN ole auttanut mun ahd.häiriöitä, vaan pahentanut. En jaksa enkä halua olla toimeton.

Onneksi opiskella voi nykyään sitenkin, että sos.foobikkokin selviää koska suoraan sanottuna sos.kontaktia ei ole ihmisiin. Etää, etää...

Kaipaan kyllä hitosti sos.verkostoa ja sos.suhteita, livesuhteita. Ehkä kohta alan oleen siinä kuosissa että pystyn taas näkemään tuttuja ja kavereita.


Jos pystyn, tulen viettämään netissä vähemmän aikaa kuin normaalisti. Luultavasti aion siis käydä oikeallakin tukarilla harvemmin kuin ennen. Toivon että pystyn siihen, koska netissä jumitus ei tee mulle hyvää, olen siihen kyllästynyt, se ei mua auta, se pahentaa särkyjä ja muutenkin nettitauko on tehnyt oikein hyvää.

Opiskeluhommista en sen tarkemmin aio netissä kirjoitella... siis edes mitä juttuja luen ja suoritan, kun en jotenkin halua avautua siitä. Harvinainen hommeli se kuitenkin, tunnistamisriski muutenkin iso.

Tupakoinnin lopetus edessä, en sano yritys, koska lopetan... vielä... Pitää vaan selvittää muutama asia ennen lopetusta, siis kun se avuksi tulee lääkitys jos tulee. Jos siis saan käyttää, voi olla etten saa. Onneksi olen pystynyt vähentämään tupakointia ja siirtymään laimeampaan tupakkaan. Vielähän siitä eroon pääsen Twisted Evil Razz

On tullut vähä laiskoteltua joten paluu arkeen eli liikuntaan, möh, pakkopullalta tuntuu toisinaan...
Pikalenkki jos nyt ehdin... pitäs tehdä salaatti ja paistaa noi broil.fileet jotka marinoin. Saa vielä marinoitua vähän aikaa.

Päivä meni tosi nopeasti ja huomenna taas tekemistä.
Kiva että on tekemistä. Harmittaa vaan jatkuva päänsärky Mad No Toiv. huomenna ei särje.
Biancaliina
Biancaliina

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Been varapäikky Empty Vs: Been varapäikky

Viesti  Biancaliina Ke Syys 09, 2009 12:19 am

Pyh nyt ehdi mihinkään lenkille. Tein pikasalaatin eli ihan vaan nopeesti perussalaatti mausteilla.
Uuni lämpeää kanoja varten, keitän vaan ihan vähän pastaa lisäksi ja maisseja syön myös.

Kun en nyt ehtinyt ulos, niin teen sitten kotoon jumpan + laitteella + punteilla ja menen myöhemmin ulos. Pakko pyöräillä tai ainaskin siirtää pyörä Very Happy

Pitäs myös pikasiivota mutta sen kyllä ehtii aamullakin.
Pitää pestä vaatteita muttei nyt tänään eikä varmaan huomennakaan, ylihuomenna vois...

Nykyään on aika kiva kun herään aamulla aikasin ilman herätyskelloa. Mahtava fiilis että minä maailman aamu unisin ja kärttyisin herään aikasin pirteenä (vaikkakin toisinaan huonovointisena), heh hassua oli herätä ennen miestä, koskaan aiemmin ei moista ole käynyt.

Onkohan se kun tulee ikää niin jaksaa nousta aiemmin Question
Toivon että on pysyvä muutos, koska vihasin sitä etten päässyt koskaan aamulla ylös enkä edes päivällä kunnolla. Oli kauheaa nukkua liikaa, uni ei koskaan piristänyt ja huoh. Nyt on mahtavaa.

Syömiseen on pakko kiinnittää huomiota, olen syönyt nykyään liian vähän. Niin ja tosiaan, liikuntaan on keskityttävä.
Biancaliina
Biancaliina

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Been varapäikky Empty Vs: Been varapäikky

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa