Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Sivu 1 / 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? Empty vastaus

Viesti  hanna74 lähetetty Ma Elo 17, 2009 10:12 pm

se muakin ihmetyttää et miks näin kauan Shocked

Alkaa jo huoestuttaan jos se vallan loppuu, vaik yks tääl sano et tukarilla olis kai joskus ajat sitten ollu tälläinen pidempi katkos

toivotaan parasta että tukari aukeis pian flower
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  hanna74 lähetetty Ma Elo 17, 2009 10:14 pm

Onkohan kellään Jannen sähköposti osoitetta, vois vaikka kysyä jos on
hanna74
hanna74

Näytä käyttäjän tiedot

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? Empty Jannen osoite

Viesti  Urpo lähetetty Ma Elo 17, 2009 10:43 pm

Onhan siellä Tukarin etusivulla ( http://www.tukiasema.net/ ) linkki palautelomakkeeseen ja infoon, jossa on osoite info@tukiasema.net . Olen joskus saanut vastausviestin osoitteesta janne.poyhtari@tukiasema.net .

Kertokaa, jos saatte jotain tietoa.

Urpo
Urpo
Urpo

Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 71

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hanna74 lähetetty Ma Elo 17, 2009 11:04 pm

kirjoitin Jannelle info.tukiasema.nettiin kysymyksen, ja jos se vastaa pistän tänne sitten infoa
hanna74
hanna74

Näytä käyttäjän tiedot

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Tummanvihree lähetetty Ma Elo 17, 2009 11:24 pm

Eiköhän ylläpito ole saanut kymmeniä kyselyitä asiasta jo? Onhan se outoa että näin kauan menee. Onko muilla nettifoorumeilla tällaista?
Tummanvihree
Tummanvihree

Viestien lukumäärä : 132

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hanna74 lähetetty Ma Elo 17, 2009 11:27 pm

Kyl varmaankin on saanu jo monta kertaa kysymyksen, mut vastausta ei oo kukaan mulle kertonu, mikäli se on vastannu yleensäkkään
hanna74
hanna74

Näytä käyttäjän tiedot

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? Empty Vs: Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää?

Viesti  Ziina lähetetty Ti Elo 18, 2009 4:00 pm

Mikä siellä maksaa???
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hullukana lähetetty Ti Elo 18, 2009 10:54 pm

Jospa se on se, kun on vapaaehtoistyöllä pyörivä ja vika on sellainen, että tarvitaan jotain huippuasiantuntijaa. Ja siis kun pitää löytää ilmainen sellainen Question

Voisi kyllä laittaa jotain muuta etusivulle, kuin pelkästään, että huolletaan. Tulee mieleen joku byrokraattinen suuryritys tai Kela, josta vain tiedoitetaan minimitarve Crying or Very sad

Toivottavasti porukkaa ei kylmene kovasti huollon aikana pale

Todella yksisilmäistä touhua cyclops
Ihan sikamaista pig Tukarilaisia kohtaan.

Heh piti kokeilla kaikkia hymiöitä lol!
hullukana
hullukana

Viestien lukumäärä : 34

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  toivotonko lähetetty Ke Elo 19, 2009 12:28 am

No höh. Harmittaa vanhan päikyn katoaminen. ONneksi osa on talletettu muualle.
Kohta olen valmis siirtymään tänne pysyvästi jos paikka pystyssä pysyy.
IHanaa kun on nuo hymiöt I love you
toivotonko
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171

Näytä käyttäjän tiedot http://irc.galleria.net

Viesti  höpsöliini lähetetty Ke Elo 19, 2009 12:57 am

Minulla ei ole missään kopiooita kirjoituksistani, ja olen vuodattanut sinne kaksi vuotta elämääni! Kamalaa, jos se on nyt kadonnut pale

Minä myös olen koukussa näihin hymiöihin What a Face
Mutta se ärsyttää, kun pitkää viestiä kirjoittaessani, se kirjoitus tapahtuu "ruudun alapuolella" (ymmärrättekö mitä tarkoitan Question ) ja on vaikea nähdä kirjoitusvirheitä!

Muuten tämä on ollut pelastusrengas!

Mielenkiintoista olisi vain tietää, mikä vanhan tukarin kaatoi...
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ke Elo 19, 2009 8:53 pm

Sitä minäkin olen ihmetellyt, tullut mieleen sekin, että loppuuko se kokonaan Crying or Very sad
hannele81
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Chaos lähetetty Ke Elo 19, 2009 10:51 pm

Jos Janne kerta oli ärähtänyt ettei tukari enää kiinnosta pätkääkään, niin tuskin siellä päässä pidetään kiirettä tukarin laitossa. He istunee laiturin nokassa nauttimassa rauhasta kun kukaan ei vikise väärinkäytöksistä ja näihin kyselyihin voi vastata samalla yhdellä laaditulla viestillä tai sit ei vastata lainkaan.

Ehkä ne vaan jättää koko tukarin laiton eikä sitä enää TULEKKAAN!!! Kun tarpeeksi aikaa menee. he vaan lakaisee koko foorumin maton alle. KIINNOSTUS KUN KERTA PUUTTUU KUTEN JANNE ITSE SANOI.

TAI
he etsii tahoa joka ottaisi tukarin Jannelta "haltuunsa" ja ko. tahoa ei meinaa löytyä. ketään ei kiinnosta riitelevät hullut. scratch
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Tikru lähetetty Ke Elo 19, 2009 10:58 pm

Kenelle ja milloin Janne on sanonut, ettei Tukari enää kiinnosta pätkääkään? Olisi vain mielenkiintoista tietää - kuulin koko asiasta nyt ensimmäisen kerran.

Jos Tukari lakkaisi kokonaan, olisi mielestäni oikeudenmukaista pitää sitä edes viikon verran avoinna, että ihmiset saisivat "elämänsä" talteen kotikoneelleen. Itse olen tallentanut vanhat päiväkirjat koneelleni, mutta en uusinta. Kyllä tuntuisi tosi pahalta, jos tallennetut päiväni katoaisivat kokonaan. Mieleni ei pysty luomaan koheesiota koettuihin asioihin, joten tarvitsen asiat kirjoitettuina.
Tikru
Tikru
Admin

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 38

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  pisama lähetetty Ke Elo 19, 2009 11:06 pm

Hirveää, onko Janne tosiaan sanonut, ettei se kiinnosta pätkääkään? Kenelle on sanonut? Samoja kyselyjä toistan kuin äskeinen kirjoittaja. Voi elämä jos se loppui nyt siihen Shocked
pisama
pisama

Viestien lukumäärä : 26

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hanna74 lähetetty Ke Elo 19, 2009 11:17 pm

toissa iltana, pistin Jannelle viestiä koskien tukiasemaa, niin eipä oo tullu vastausta Crying or Very sad , vaik kyl sitä vähän aavistelinkin.

Mua huolettaa myös ne tukarilaiset jotka ei oo löytäny tätä varatukaria tai muuta vastaavaa itsensä purkamispaikkaa
hanna74
hanna74

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Minä lähetetty Ke Elo 19, 2009 11:31 pm

Tokkopa se itsekkään tietää kauanko remppa kestää. Niinhän etusivulla lukee. Chatti siellä ainaskin toimii taas. Ensinhän sekin oli kiinni.

Eikä kannata ottaa mitään sulkemisjuoruja vakavasti!

Kai se olis ilmoittanut ihan reilusti, jos aikoo lopettaa palstansa.
Aika innokkaasti se ainakin jakoi epäreiluja bannejaan ihan viimeiseen asti.
Minä
Minä

Viestien lukumäärä : 16

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty To Elo 20, 2009 12:21 am

Törkeää on jos noin vain lopetetaan ja tekstit menee sitten siinä samassa. Itse olen lähes kaikki omat päiväkirjamerkinnät tallentanut onneksi talteen, mutta osa puuttuu.

Toivotaan nyt, että se odottaminen kannattaa Very Happy
hannele81
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Muussa tapauksessa lähetetty To Elo 20, 2009 1:02 am

Luultavasti kyse on siitä, että Janne yrittää vieroittaa tukarilaisia nettiriippuvuudesta.
Kuinka moni meistä on istunut kaikki päivät pitkät netin ääressä kiistelemässä jostain merkityksettömästä?

Muussa tapauksessa

Viestien lukumäärä : 2

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Muussa tapauksessa lähetetty To Elo 20, 2009 1:21 am

Kysymys kuului, että mikä Tukarin pystyyn laitossa kestää. Minä esitin ehdotuksen, koska muuten ei ole järkevää odottaa, että palstan säätö kestää näin kauan. Pyöritetäänhän nettisivua muutenkin. Ja ehkä Jannen mielestä on aika viheltää pilliin jotta tukkanuottasilla oleminen saataisiin vähenemään.

Muussa tapauksessa

Viestien lukumäärä : 2

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  elzukka lähetetty To Elo 20, 2009 3:01 am

Nyt tipahdin ulos hiekkikseltä post 19: "Aika innokkaasti se ainakin jakoi epäreiluja bannejaan ihan viimeiseen asti." Mitä tää tarkoittaa?

Mulla on osa päiväkirjastani kopioitu koneelleni, mutta suurin osa on kopioimatta. Haluaisin sen kyllä talteen. Mutta elänkin uskossa, että Tukari vielä aukee ennemmin tai myöhemmin ja sen aikaa me saadaan käyttää tätä vara-sellaista.
elzukka
elzukka

Viestien lukumäärä : 22

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  jataki lähetetty To Elo 20, 2009 4:28 am

jospa janne laittaa sinne automaatti sensuurin. Very Happy
tämmöinen texti on sivuilla.

Tukiaseman keskustelua huolletaan edelleen
5.8.2009
Tukiasema.net keskustelupalsta on toistaiseksi pois käytöstä huoltotyön vuoksi. Keskustelu palautetaan käyttöön heti kun tarvittavat toimet saadaan tehtyä.
Kyseessä on isompi korjaus, joten aikaa voi mennä. Kun aikataulu selvenee, ilmoitamme siitä heti. Kirjoitetut viestit (päiväkirjat mukaanlukien) eivät katoa mihinkään, vaan ovat käytettävissä heti kun palsta palautetaan käyttöön.
Pahoittelut asian johdosta,
Tukiasema.net ylläpito

onhan siitä aika kauan jo kun huollon aloitti. jospa se pian taas toimisi..
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
jataki
jataki

Viestien lukumäärä : 180

Näytä käyttäjän tiedot https://www.youtube.com/watch?v=cqLZySPjELQ

Viesti  höpsöliini lähetetty To Elo 20, 2009 3:29 pm

Huh, tuo tieto helpottaa, etteivät siellä olevat kirjoitukset katoa mihinkään!!

Mihin te olette omilla koneillanne kopioinet kirjoituksenne? Minulla ne on kaikki tuolla tukarilla, siis elämäni kahden vuoden ajalta, ja jos ja kun ne palautuvat, niin olisi vissiin ihan aiheellista kopioida ne jonnekkin.
Ongelma vain on se, että tätä konetta käyttää koko perhe enkä todellakaan halua niitä tekstejä muiden perheenjäsenten luettavaksi!! Suspect
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125

Näytä käyttäjän tiedot

Mikä ihme siinä tukarin kuntoon laitossa kestää? Empty mihin vanhaa tukaria enää tarvitaan?

Viesti  Murena lähetetty To Elo 20, 2009 4:00 pm

Kun tänne on löytänyt jo niin moni Tukarilainen, alkaa minusta tuntua helpottavasti siltä, ettei vanhaa tukaria tarvitakaan mihinkään. Ei siis enää ahdista ja pelota vaan on huojentunut olo. Me porskutetaan eteenpäin vaikka tukari on nurin, nou hätä. Very Happy
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Ikä : 47

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  piikkilankaa lähetetty To Elo 20, 2009 4:06 pm

Samaa olen miettinyt, kuin Höpsöliini, että mihin sen päiväkirjan talletan, minullakaan se ei ole kuin tukarilla confused
piikkilankaa
piikkilankaa

Viestien lukumäärä : 91

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Tummanvihree lähetetty To Elo 20, 2009 4:20 pm

Minun on vaikea kuvitella että nettiin kirjoitettujen tekstien katoamisesta oltaisiin huolissaan mutta oletteko kuulleet semmoisesta asiasta kuin muistitikku?

Ja jos nyt jotain katoaa, niin aika aikaansa kutakin? Aina voi aloittaa puhtaalta pöydältä! Smile
Tummanvihree
Tummanvihree

Viestien lukumäärä : 132

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 1 / 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa