Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Minun päiväkirjani

+9
Falco2
possu
elzukka
toivotonko
höpsöliini
Piita
vm48
hanna74
hannele81
13 posters

Sivu 3 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 Ke Elo 26, 2009 7:27 pm

Ei se talonmies sitten tullut, perkele! Sitten huomenna saa taas ootella Mad

Katon tässä BB:tä aina välillä, tuossa se taustalla huutaa koko ajan Smile

Lähden kohta käymään äidillä. Pitää muistaa kattoa tänään se BB:n kello 21 lähetys. Onneksi salkkaritkin alkoi taas.

Mietin just äsken, että olo on edelleen mulla hyvä henkisesti Very Happy Vaikka päätä särkee, mutta muuten. Tunnen, että minä hallitsen elämääni eikä niin, että olen kuin lastu laineilla Very Happy Silti pelkään koko ajan, että millon tämä loppuu.
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  vm48 To Elo 27, 2009 12:41 am

Voi kunpa osaisit nauttia hyvästä olosta ja antaa olla huomisen huolet huomisen huolia. Tänäänhän niille ei vielä voi mitään. Minä paraskin neuvomaan,tänään olen niin räjähtänyt ja stressaan jo lauantaita kun lapsenlapset tulee yöksi kun äitinsä ei jaksa enää niiden kanssa tapella.Työntää ne nyt siis minulle,vaikka olen umpiväsynyt kaikkesta itsekin. Tosin haluan kyllä nähdä lapset,sillä en ole aikoihin heitä nähnyt,mutta olisin halunnut levätä ensi viikonlopun.
Miksi me emme osaa elää hetkessä?
Oikein rauhallisia ja mukavia päiviä toivottelen sinulle Hannele!
vm48
vm48

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 To Elo 27, 2009 3:34 am

kiitos sinulle Very Happy

Kävi se talonmies, mutta huomenna tulee sitten vielä putkimies.

Kävin äidillä ja kaupassa. Syötiin sitten ja kävin suihkussa ennen BB:tä.

Huomenna pitää ootella sitten sitä putkimiestä ja sitten on ne psyk.testit. En tiiä mitä niistä pitäs ajatella, jännittää ne.
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 To Elo 27, 2009 3:57 pm

Putkimies kävi heti aamusta, hyvä Very Happy Oli vielä siisti työmies, riisui kengät ja kaikki Smile

Kattelin tuossa BB:tä ja ajattelin mennä käymään kattomassa äitiä ja sitten iltapäivällä on ne testit. En meinaa miettiä mitään etukäteen vaan menen sinne ja sillä siisti.

Illalla pitää käydä kaupassa ja kattomassa mummoa. Ei yhtään innostas mennä sinne, tunnen kuin siellä makais vieras ihminen mulle.
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 To Elo 27, 2009 4:51 pm

Olo on tosi hyvä henkisesti Very Happy Väsyttää vain, kun vahtasin taas illalla BB:tä
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 To Elo 27, 2009 6:37 pm

Mies soitti yhdestä isosta vuokralle tarjotusta asunnosta. Ehkä siis voidaan päästä ainakin täältä pois!
Vaikka eka vuokralle sitten.

Luin kirjaakäin äsken, mutta en jaksanut oikeen keskisttyä. Lähden äidille tässä ja käyn sitten siellä psykologilla ja sitten käydään tänään anoppilassakin jne. Ja illalla taas BB
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  höpsöliini To Elo 27, 2009 6:43 pm

Tsemppiä testeihin! Ne on tehty sellaisiksi, että oma raja osaamisessa/muistamisessa tulee aina jossainkohtaa vastaa, se ei tarkota huonoutta.
Ja onhan ne ihan mielenkiintoisia, minä vaan väsyin niissä kovasti, yritin varmaan tsempata liikaa.

Kerro heti ketä on sun inhokit bb:ssä?
Meillä 24/7 tökkii ja pätkii, johtunee tästä mopokoneesta. Viimevuonna ei ollut ongelmia, mutta jos tämä kone onkin mopoutunut just vuoden aikana Smile
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 Pe Elo 28, 2009 1:10 am

Kiitti Very Happy

Psykologi oli todella helposti lähestyttävä henkilö Very Happy
Se haastatteli minua ja sain kotiin sellaisia kaavakkeita mitä eka täyttää ja ensi viikolla uusi aika ja sitten vielä tulee ainakin kolmas aika.

Käytiin anoppilassa ja minä kävin päivällä äidillä. Se vaan puhui eilen ja tänään vain mummosta ja papasta koko ajan. Koitin puhua jotain muuta, mutta se vaan jankutti niistä koko helvetin ajan Mad

Käytiin kaupassa. Huomenna pitää mennä sitä mummoa kattomaa, vaikka en tajua mitä järkeä, kun ei se ees tunne ketään jne.

Mies lähtee huomenna maalle viikonlopuksi. Minä jään mieluummin kotiin kuin lähden sinne. Ei ole juoksevaa vettä, sen takia en tasan lähde sinne.
Eikä siellä näe sitten BB 24/7 ja katson sitä kerta siitä on maksettukkin.

En tykkää siitä Asosta ja siitä Jelenasta, ne on minusta rasittavimmat, on niitä muitakin.
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  toivotonko Pe Elo 28, 2009 4:02 am

Luin taas ja nyt jätän jäljen Wink
toivotonko
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 09.08.2009

http://irc.galleria.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  ippu Pe Elo 28, 2009 7:59 am

Tsemppiä Hannele I love you

ippu

Viestien lukumäärä : 33
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 Pe Elo 28, 2009 5:01 pm

Kiitos Very Happy

Nukuin pitkät unet, mutta näin kovasti unia ja olin aivan hiestä märkänä taas kun heräsin. Sovin maanantaille sitten kaksi asunnon näyttöä. Toinen on se vuorakämppä ja toinen sitten on myynnissä oleva asunto.

Mies lähtee maalle heti, kun tulee töistä. Mulla pitää käyttää tänään äitiä kaupassa ja sitten käydä siellä mummon luona, jos siellä ei kukaan muu käy. Ahistaa mennä sinne, aivan on tunne kuin vierasta menis kattomaan. Koen huonoa omaatuntoa, kun en tunne oikeen mitään mummoa kohtaan. Tosin terpan mukaan asia ei ole ollenkaan outoa.

Väsyttää vieläkin, eilen en kattonut ees BB:tä pitkään, vaan aloin nukkua.
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 Pe Elo 28, 2009 8:35 pm

Löysin taas pari myytävää asuntoa, ensi viikolla on toisen näyttö ja toisen Sunnuntaina. Olen tosi innoissaan siitä minkä näyttö on ensi viikolla. Se on rivitalo, missä on sitten vielä oma parvi. Aika kallis se on sekin, mutta pitää taas laskea ja jos se näyttää hyvältä niin pitää tingata hinnasta. Se on kuitenkin vain 9 vuotta vanha. Se toinen on aika vanha ja siihenkin tulee sitten putkirempat sun muut, että sitten sen asunnon hinta nousee kans.

Kävin äidillä, se vaan kaahotti koko ajan omia asioitaan! Ei voi sanoa muuta kuin, että hohhoijaa Mad Käytin sitä kaupassa ja sitä rataa.

Kävin itse kans tullessa kaupassa ja mies tulee kans tässä kohta ja lähtee sitten sinne maalle. Mulla PITÄÄ mennä sitä mummoa kattomaan, kun ei se äidin sisko tulekkaan, yllättäen! En tiiä, tekis mieli jättää menemättä! Miksi se just minun pitää, ei kukaan minun serkuistakaan siellä ole käyneet Evil or Very Mad
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  höpsöliini Pe Elo 28, 2009 10:46 pm

(((Hannele)))

se on se velvollisuudentunne toisia kohtaan mikä pistää tekemään asioita mitä ei välttämättä haluaisi...

Huomasin tässä omasta äidistäni, että mitä enemmän hänelle tulee ikää, sen enemän hänen juttunsa pyörivät oman napansa ympärillä...

Jaksuja sinulle!

p.s: siinä Jelenassa on jotain samaa BB:ssä, kun viime kaudella Minnassa!
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 La Elo 29, 2009 1:28 am

Juu, siinä on just liikaa samaa mitä minnassa, en ole kummastakaan tykännyt.

Kävin siellä mummon luona jne. Suihkuun tässä pitäs mennä. Selkä on tosi jumissa tänään Mad
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 La Elo 29, 2009 3:59 am

Kävin suihkussa ja katoin tuossa BB:tä. Alkaa väsyttääkkin jo.
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  vm48 La Elo 29, 2009 8:44 pm

Minä,joka en osaa sanoa ei,osaan kyllä neuvoa muille miten pitää olla. Eli saa sanoa syyksi että ei huvita lähteä tai ei huvita tehdä,se on ihan yhtä hyvä syynä kuin se,ettei nyt ehdi tai joku muu tekosyy.
Ajattelin juuri äsken tuota,kun tytär soitti tuovansa pikku sällin kuitenkin tänään tänne ja huomenna joudun sitten viemään hänet pois. Ei tullut kieltoa suustni vaikka miten yritin. Opettele sinä sanomaan ei,ennen kuin se on liian myöhäistä.
Mitä pidät vanhasta rouvasta ja hänen "suvaitsevaisuudestaan" BB:ssä? Mielenkiintoista,että laittoivat näiden nuorten pariin helluntailaisen vanhemman rouvashenkilön ja älykön,Esan. Molemmat ovat jotenkin niin erillaisia kuin muut ja saa nähdä millaisia konflikteja tulee ensi viikolla,kun osa ihmisistä elää leveästi ja osa niukasti.
Mukavaa viikonloppua!
vm48
vm48

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 La Elo 29, 2009 9:58 pm

Nukuin aika ok vaikka selkä on tosi jumissa edelleen. Pitää ottaa siihen tänään lääkettä.

Käytiin tänään haudalla äidin kanssa, vietiin jo tänään isän haudalle ruusuja, huomenna tulee täyteen 5 vuotta.

Kävin sitten äidillä ja koko sen ajan sen vain paasasi sitä samaa, että on hän aina joutunut uhrautumaan omien vanhempien takia jne jne Mad

Sanoin tänään äidille, että mummu on minulle täysin vieras ihminen, en tunne mitään sitä kohtaan. Ihme, että se ei muuta sanonutkaan siihen.

Mies soitti kans.

En tiiä, on jotenkin ahistava ja yksinäinen olo nyt Crying or Very sad Mitä sitä oikeen tekis, BB on nyt jo päällä tuossa.
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 La Elo 29, 2009 9:59 pm

Noh, en minä oikeen tiiä siitä tertusta. Se on vähän sellanen höpsö Smile Mutta ei se minua haittaakkaan kyllä.
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  höpsöliini Su Elo 30, 2009 1:20 am

((Hannele))

Minä kestän kyllä katella sitä terttua näin ruudu takaa, mutta jos joutuisin tuonne taloon, niin luulen että menisi jossain vaiheessa hermo. 24/7 kuuntelin kerran kun puhui Jumalan armosta... Nämä jutut on kans sitä harmaata aluetta.

Tuo mitä sub näyttää iltaisin on kyllä sellaista pätkää, että tulee tunne että tämä hiljaisempi Esa ei osallistuisi keskusteluihin, mitä todellisuudessa kyllä tekee...

oijoi, tämä meni nyt ihan BB jutuiksi Embarassed

Tuosta, kun äitisi on paasannut siitä, kuinka on joutunut uhrautumaan aina omien vanhempiensa vuoksi... Hän ei taida huomata, että sama käyttäytymismalli jatkuu jollain tasolla hänen omassa toiminnassaan... Aina puhutaan siitä, kuinka jälkipolvet kantavat sukunsa taakkoja, ja käyttäytymismallit on yksi esimerkki tästä.
Olikohan tuossa nyt jokin ajatus minulla... vähän hukassa vissiin...

jaksuja!
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 Su Elo 30, 2009 7:18 pm

Kiitti höpsö Very Happy

Otin eilen illalla sirdan ja volttarenin ja meni aivan päähän ja piti mennä nukkumaan heti 23 aikaan. Edelleen väsyttää. Mieskin tuli jo. Meillä on se yhden asunnon näyttökin tänään taas.

Pappa tulee tänään käymään sairaalassa kattomassa mummoa. Me käydään varmaan äidillä tänään, minä menin lupaamaan äidille vielä sen. En jaksas mennä yhtään kyllä Crying or Very sad

On oikeen masentava sateinen sääkin Sad

Eilen illalla meni onneksi se yksinäinen olo pian ohi.
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 Su Elo 30, 2009 11:57 pm

Käytiin kattomassa sitä asuntoa, liian pieni meille. Sijainti oli tosi hyvä.

Kävin äidillä yksin, mies tuli pesemään pyykkiä ja laittamaan ruokaa. Pappa oli käynyt tänään äidin luona äidin siskon kanssa ja samalla mummoa kattomassa.

Miehellä on nuha, kunhan ei tartu vain minuun.

Saatiin vasta syötyä ja pitäs mennä suihkuun vielä ennen BB:tä. Masentaa ja väsyttää Embarassed
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 Ma Elo 31, 2009 3:46 am

Äiti puhui mulle tänään siitä, että hän on ajatellut sitä, että hän on aivan turhaan marttyyri tässä mummo-pappa asiassa jne. Sanoin sille, että sitä minä olen miettinyt jo ajat sitten. Katoin aivan monttu auki sitä sen avautumista asiaan!

Katottiin BB ja nyt menen nukkumaan.

Huomenna terapia, asunnon katsominen ja vuokra-asuntoakin käydään kattomassa. sitä me ei tosin oteta, siellä ei saa olla kerta koiria. Käydään kuitenkin nyt kattomassa sitä.

Päätä särkee Embarassed
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  toivotonko Ma Elo 31, 2009 4:07 am

Kurkkimassa ja tsemppaamassa Very Happy
toivotonko
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 09.08.2009

http://irc.galleria.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 Ma Elo 31, 2009 6:52 pm

Kiitti toivis Very Happy

Nukuin erittäin heikosti, en saanut unta. Kun en muuta keksinyt yöllä mitä tehdä, niin lakkasin kynnet, kun ei kerta unta tullut.

Aamulla meinasin myöhästyä terapiasta. Kävin siellä ja tulin kotiin. Söin myöhäistä aamiaista. Olen pyrkinyt syömään jotain tätä nykyä joka aamu, ennen en tehnyt ikinä niin.

Niska meni oikealta puolesta äsken niin jumiin, että ei pää edes käänny kunnolla Crying or Very sad Miehen on pakko hieroa sitä tänään!

Meillä on se asunnon kattominen vielä tänään. Mies lupasi tänään imuroidakkin, epäilen sen kuitenkin jäävän ainakin huomiseen. Minä imuroisin jos selkä antas periksi. Mutta en ota sitä riskiä.

O n sellainen olo, että ahi alkaa taas Mad
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  vm48 Ma Elo 31, 2009 7:13 pm

PUUH,PUUUUH,puhallan ahin pois,toivottavasti edes vähän helpotti.
Minäkin nukuin huonosti ja niskat jumittuvat herkästi juuri siitä väsymyksestä ja jännityksestä,kun taistelee väsymystä vastaa selvitäkseen päivästään.
Onnea asunnon etsintään!!!!
vm48
vm48

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun päiväkirjani - Sivu 3 Empty Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa