Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Chaoksen varaterritorio

+9
Admin
sannikka
Mercy
Fisherman
Mirri
awa
Anrika76
hannele81
Chaos
13 posters

Sivu 4 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ke Syys 02, 2009 7:07 pm

hyvä Mirri. Very Happy Olen iloinen tuosta viestistäsi Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 N005
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Mirri Ke Syys 02, 2009 7:45 pm

Kiva kuulla. Smile
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ke Syys 02, 2009 8:01 pm

hymiöistä joita käytän vähän.. haluan kertoa niistä koska ne tuo paljon iloa tähän ja kuvaa usein paremmin tunteita kuin tuhat sanaa.

ohjeet, miten hymiöitä laitetaan netistä. Avaa allaoleva linkki ikkunaksi yhtäaikaa auki eli esim. alapalkkiin. sitä kauta kipaiset nopeasti valikoimassa mieleisen. linkissä vasemmalla on ilmeiden aiheet-valikko ja kuvaston yläreunassa 3 eri tyyppiä hymiöiden grafiikassa.

Ensin linkki http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=0&ziel=froehlich

1. Napsauta haluamaasi hymiötä.
2. Sivun ala reunasta löytyy hymiön osoite. Katso, että UBB on valittu osoitteen alta.
3. Maalaa kuvan osoite sivun alareunassa, jos pohja linkissä ei ole sininen (jos on sininen niin siirry kohtaan 4) pitäen hiiren painaen hiiren vasenta puolta ja vetäen tekstin yli samaan aikaan..
4. Klikkaa hiiren oikeaa maalatun kuva osoitteen päällä ja valitse kopioi.
5. Siirry viestiisi sivustolla ja liitä hiiren oikean puolen avulla.
6. Esikatselusta näet, että oletko onnistunut.
Jos ongelmia on niin kysyä saa.

kyse on vain copy-pastesta.. älä kopioi kuvaa vaan sininen linkki kuvaston alarenasta..se vasta sen JÄLKEEN kun oot klikannut kuvan päällä minkä kuvan siis haluat.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Admin Ke Syys 02, 2009 8:12 pm

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 S050

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ke Syys 02, 2009 8:19 pm

tuolla yleisellä yhä tapellaan.. jos jostakin syystä
Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 U070
miten heitä voisi auttaa?

vai riittääkö tää: Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 A020


Viimeinen muokkaaja, Chaos pvm Ke Syys 02, 2009 8:53 pm, muokattu 1 kertaa
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Admin Ke Syys 02, 2009 8:29 pm

Chaos. Ei noin paljon hymiöitä. Tää foorumi ei kestä sitä...
Luepas uudelleen yleisellä puolella oleva viestini hymiöistä.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ke Syys 02, 2009 8:39 pm

kääk.-. aijaa. sorry
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  eBeta Ke Syys 02, 2009 8:52 pm

pitää kokeilla...
Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 K020
eBeta
eBeta

Viestien lukumäärä : 41
Join date : 11.08.2009
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos To Syys 03, 2009 12:14 am

huono olo.

koira masistelee ja katsoo mua syyttävästi kun oon niin tylsä.en vaan jaksa nyt riehua kun on kurja olo.
katson salkkarit ja bb:n ja jos jotain tulee välillä niin sit kai sitäkin.
kohta varmaan alkaa sataa. koko päivän on ollut kuitenkin kuivaa vaikkakin pilvistä.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  awa To Syys 03, 2009 1:08 pm

hyviä huomenia Chaos Smile !

kamala herätys aamulla seiskalta>olin nukkunut käsieni päällä ja ne olivat ihan tunnottomat Shocked ,en saanut ees kelloo sammutettua.piti pyytää tytär apuun.kauan kesti ennenkuin kädet pelasivat taas normisti,huijui.

hyvä juttu ettei A lle siirry vuokravastuuta Razz saitko selville paljonko saat asumistukea sitten?
toivottavasti saat sitten toimeentulotukea.

saitteko ostettua A lle meikit?
varmasti piristää A n huonetta viemäsi tavarat Very Happy tulee kodikkuutta.

toivottavasti olosi on parantunut.

eilinen päivä meni digiboxia purkaessa.äiti soitti et mun tilaamani takki tullut Very Happy ,haen sen loppuviikosta.oli nopsa toimitus toisin kun niillä lootilla mitkä tilasin.tänään taas postin kyttäystä jospa ne lootat ois tänään noudettavissa.

akvaarionkin aion tänään putsata.

huomenna mulla sh n tapaaminen ja että mua ottaa se päähän.en voi sietää sitä.mietinkin että voitaisko mut siirtää jollekkin toiselle sh lle.kysyn huomenna jos vaan uskallan Surprised

oikein mukavaa torstaita sulle I love you !
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos To Syys 03, 2009 3:30 pm

A perui shoppailupäivän, koska he lähti kunttarin porukan kanssa veneilemään merelle.. ehkä johkin saareen käymään eväillä. Kyselen retkestä tänään.

en oo selvittänyt as.tuki asiaa kun paljon on epäselvää.. ens viikolla tapaa tytön hoidon merkeissä auroran sossutyöntekijän ja viisastun lisää.

Onnea Awa hoitajanvaihtopyynnillesi. ole rohkea ja tee se..muuten sama paska jatkuu. Mad

Kauheaa herätä kädet tunnottomana Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 A010
mulla taas oli selkä jumissa aamulla.olin nukkunut sohvalla yön. Yöllä on hiki.. tyyny ihan märkä.. se johtui varmaan siitä huonosta olosta.. hiukset oli ihan märät janihkeä olo.. kauheaa vielä kun pyörin sen takia sit unettomana.

Takkisi Awa on varmaan hiano. ihanaa on saada jotain uutta sillointällöin.sepiristää ihmeesti. Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 U020

tänään: hmm.. kohta nukun vähän
sitten tiskaan jossain vaiheessa ja siistin kämppää. taidan tänään kokeilla ruoholeikkuria ja leikkaan nurtsin jollei se toimi niin käytän taloyhtiön leikkuria. ja veli saa joskus katsoa leikkuria jos se ei skulaa.

viikonlopuksi meemme äidin luokse. otamme hamsterin häkkeineen mukaan jotta A saa puuuhata sen kanssa.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Fisherman To Syys 03, 2009 4:43 pm

Moi Smile Tulin vastavierailulle. Vastasin sulle päikkyyni. Voimia toivotan Smile

Fisherman

Viestien lukumäärä : 74
Join date : 27.08.2009
Ikä : 66

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  awa To Syys 03, 2009 6:16 pm

heippatirallaa flower !

kuulostaapa A n reissu kivalta sunny

joko oot testannut uutta leikkuriasi?toivottavasti pelaa hyvin.

sulla sit ollut katkonainen yö No ,toivottavasti sait päivällä nyt nukuttua.

mää oon touhunnut koko aamun.vaihdoin akvaarioon 150 litraa vettä,perkasin kasvit ja raaputin levät laseista.
siistin kämpän,tiskasin ja vein roskat ja samalla hain postin...ei ollut lootalappua,jaiks confused
tulin kotiin ja ajattelin pistää postia sisustuskauppaan ja kun avasin sähköpostini niin siellä oli postia sisustuskaupasta>paketti tänään postissa klo 16 cheers

lähetään tytön kanssa kolmelta käveleen E lle.lähetään sitten sieltä käymään siurossa tädilläni.samalla matkalla haetaan postista mun lootat ja sitten kotiotulomatkalla porukoilta takki.

poika oli mennyt tänään sossussa käymään ja sai huomiseksi ajan puoli kymmeneltä>toivottavasti kaikki menee siellä hyvin ja poika sais tukee ja apua kotiasioihinsa>paska saa varmasti slaakin affraid nyt jännittää....

ai te lähette viikonloppuna äipälle kylään koko teitin perhe>kuulostaa hyvältä Very Happy
mulla on oma viikonloppu,sanoin pojalle et vois tulla meille mut sillä oli sovittuna jo muuta menoa.

edelleenkin mukavaa päivää I love you !
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Pe Syys 04, 2009 1:19 am

En voi koklata leikkuria vielä kun nutrsi on märkä ja pysyykin kun taas ripottaa.
Tänään joku on tuonut roskiksen ulkopuolelle niin suuren lastin tavaraa että niillä täyttäisi pakettiauton. joku muuttaja varmaan hylännyt tai joku heittänyt ämmänsä pihalle tavaroineen.
noon. siellä oli
sohva
3nojatuolia
siltyslauta
pyykkiteline
tietonemonitori
printteri
tv-taso
sänky
6 hengen pöytä
tuoleja
puutarhapöytä 2:lle + tuolit
2 säkkiä vaatteita
2 pahvilaatikkoa joissa vaatteita ja tavaraa sekasin
luistimet <------ne mä otin
tv
imuri
jotain sälää enkä muista kaikkea.

otin itselleni huiveja..ne oli hianoja
kassin
bussi älykortin.pitää tutkii onko siinä arvoa ladattuna
pitkä valkea hame A:lle
paita
onnittelukortteja muovisissa pusseissaan eli uusia
vihkoja
kynsitarroja <--- A ilahtuu

Aion vielä käydä "viemässä roskia" Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 R035
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Pe Syys 04, 2009 1:31 am

ex oli laittanut facebookkiin kaveripyynnön. kauhistuin--> lamaannuin-->tärisin--> soitin Awalle--> soitin tytölle--> vedin röökiä hartaasti ja purin kynteni. tiedon sain siis sähköpostistani. menin katsoo facebookkiin ja tuijotin että apua apua-mitämäteenmitämäteen?

muistin et mul kai näkyy kaverit profiilissa ja asetuksista huolimatta se näkyi. sit aattelin et näyttääkö se mulle itselleni erilailla joten kirjauduin toisella tilillä ja katsoin. huoooooh ei näy kaverit.

syy miks sitä hätäilen on se että ex luikertelee kavereitteni tykö ja utsii tietoja minusta.. ja osoitetta...ym ym.

laitan exän estolistalle. voi miten ihana toiminto Very Happy Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 E035

ex on paha, ex on psykopaatti..ei vain narsu vaan psykopaatti!! ex on narkomaani,linnakundi ehkä koditon loinen vieläkin. ex on äärettömän agressiivinen,arvaamaton ja ovela, kiero ja käsittämöttömän tunteeton väkivallassaan.
on porannut jotain poikaa korkkiruuvilla jalkaan ja syyllistynyt samalla myös vapaudenriistoon.
hän hyökkäsi lähes 90 vuotiaan äitisä kimppuun ja nöyryytti tätä monta tuntia äitinsä kodissa hajottaen samalla huonekaluja. Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 D025
sitä kaikkea mitä mäkin sain kestää hänen kanssaan liki 12 vuotta pääsemättä pakoon.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Pe Syys 04, 2009 2:59 am

Awa. Admin sanoi että pari-kolme hymiöö vaan saa laittaa, kun sivusto voi hidastua ja kaatua niiden takia Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 D050
oli kiva jutella.. me puhuttiin 50 minuuttia Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 K015

nyt bb:n ääreen mussuttamaan iltasyömisiä
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  awa Pe Syys 04, 2009 1:12 pm

huomenta Chaos!

joo huomasin et puhuttiin melkein tunti Very Happy >sun kanssa on aina niin kiva jutella.aika lentää siivillä.

teitkö lisälöytöjä viedessäsi roskat?jos niin mitä?minäkö utelias Laughing

luojan kiitos on tuo estolistalle laitto mahdollisuus>hyi helvetti exääsi Evil or Very Mad kamala,kamala ihminen.että sen piti sut sitten löytääkin nettimaailmasta Sad

täällä sataa kaatamalla vettä.tyttö just lähti kouluun.
päätin tänä aamuna sit varmasti et en mee sh n tapaamiseen>soitan ysiltä ja keksin jotain selitykseksi>hyi mua.

eilen oli kiva päivä.käytiin siis siurossa tädin perheen luona kylässä.aika vierähti kuin siivillä.
illalla puhuttiin sun kanssa luurissa ja sitten katselin BB n ja mentiin tytön kanssa nukkuun.
en oo vielä saanut avattua takki laatikkoo>kohta sen teen,toivottavasti takki olisi sopiva.

tänään pitäis imuroida tai sitten siirrän sen huomiseen.tyttö lähtee kolmen pintaan kaijamummulle.ja sitten alkaa mun oma viikonloppu,aion nautiskella ja purkaa digiboxia,on paljon katseltavaa.

oikein mukavaa perjantaita mussu I love you !
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Pe Syys 04, 2009 3:19 pm

Hyvä oli että bb:n jälkeen lähdin koiran kanssa lenkille ja roskakatoksen liepeille hiipimään, sillä nyt aamusta koiraa viedessä huomasin että ne oli viety pois..myös roskiksen sisältä isot tavarat joita sinne ei sais edes viedä. oli isännöitsijä korjannut kaiken veks.

illalla löytyi vielä:
2 hienoa meikkipussiä..tyhjiä
2 huivia
1 valkea hame ..toinen siis jo
digikamera.. pitää tutkii onko se ehjä..ei varmaan kun oli pois heitetty Rolling Eyes eikä siihen oo latausjohtoa eikä usb-johtoa. jos se on rikki niin haluun kurkata että mitä digikameran sisällä on. Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 E055
meinasin ottaa imurin, mut sit päädyin etten tartte..mun oma on hyvä.

________
A on jo matkalla kotiin.. koulu loppui jo hänen osaltaan.
Nyt mä meen siivoomaan ja tiskaamaan, jotta kun palaamme kotiin; täällä olis siistiä ja kiva tulla.
kun on valmista niin kokka kohti äitilää/mummolaa. Viljami-Villasukka mukana.

On äidille viemisiäkin. Hän kaipaa multaa ja lyhtyynsä koukun joka löytyi meiltä, uus sim -kortti ja puhelin ja vien huiveja sinne jotta pesun jälkeen siskontytöt voi leikkiä niillä naamiaisia tai jotain. pari kivaa jätän itselleni.

koklaa nyt ihmeessä se takki Awa jos se vaik on vääränkokoinen niin ehdit palauttaa/vaihtaa.

hyvää perstaita.. ja pssst..kerro saitko sh:n vaihdettua
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Hei Awa, Hei Chaos

Viesti  Anrika76 Pe Syys 04, 2009 6:01 pm

Hyvää viikonloppua, tuokoon elämä kaikkea hyvvää eteenne ja parempaa!
-Anrika-
ps. mä en ole ajatellut niitä isoja alkukirjaimia koskaan kunnioituksena tai sen puutteena, vaan menen tämän koneen ehdoilla, toimii tai ei, Jumalan yms. kirjoitan isolla kun niin on käsketty tekemään...

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos La Syys 05, 2009 12:13 am

olen äidin luona. tultiin kolmen aikaan ja ollaan vaan oltu, käyty kaupassa ja syöty.

varoittelin muutamaa ystävää exän mahdollisesta vapaudesta tai kotilomasta. en tiedä, mutta eräs ystävä on vankien kanssa työkseen tekemisissä ja hän sanoi ettei vangit pääse nettiin vankilassa.. miten ex siis otti yhteyttä netissä ellei oo vapaalla. hänellä olisi tietoni mukaan vielä vuosi vankeutta jäljellä. en tajuu.. ehkä hän on päässyt aiemmin tai on lomalla.. iik tai karannut.


otettiin kauhufilmi mukaan ja katsellaan huomenna se. iiikk
tänään tulee viettelysten saaren finaali joten se päihittää suurin pudottaja finaalin katselun.


pahin kauhu on totta. se, miten eläimiä kohdellaan Sad
miten monet hylkää koiran tms. kotiinsa ja lähtee 3 kukaudex lomalle tai nyt telkussa tulee juttua et muutti vekka ja jätti koiran hihnaan vanhan talon pihaan. eikä koskaan hakeneet koiraa. onneksi jotkut pelastuu jotenkin naapureiden ansiosta. cat pig monkey alien albino elephant
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos La Syys 05, 2009 1:46 pm

hyömentä!

Koira viety.kahvit juotu.
Aion tänäänauttaa äippää siirtämään lastenvideohyllyn makkariin ja tamppaan matot ja imuroin ja pesen lattiat.
matot on äidille jo liian raskaat nostella ja illalla kun etsin lattialle pudonnutta insu-neulaa niin totesin siivouksen tarpeen.
tiedän että siivous on äidille äidin omastakin mielestä paras lahja.

tänään myös:
käydään kierrätyskeskuksessa,
kirpparillakin ehkä,
katsotaan sitä kauhufilmiä,
kokataan hyvä päivällinen..siskokin tulee.
saunotaan.

Äänet taas sai mut väittelemään kun yöllä heräsin. ne varmaan koetti saatanan lähettilään exän takia jututtaa. että saatanan välityksellä ex kuulee ajatuksiani. Rukoilin Jeesusta puuttumaan siihen ja sotkemaan asiat niin et ex joutuu väärille jäljille mitä mun ajatuksiin tulee.. siis esim. tietoihini asuinpaikastani yms.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  awa La Syys 05, 2009 2:11 pm

huomenta Chaos Very Happy !

teit kivoja löytöjä lisää roskakatoksesta Smile

minkäs niminen kauhuleffa teillä on mukana?

jospa exäsi Evil or Very Mad on päässyt hyvän käytöksen takia aikaisemmin pois affraid
hyi kamalaa Evil or Very Mad

katselit varmaan eläintenpelastustiimiä>siinä onkin aivan järkkyjä juttuja mutta onneksi suurin osa eläimistä pääsee parempiin oloihin.

teillä riittää sit puuhaa tälle päivälle Very Happy kiva että siskosikin tulee.

sain eilen imuroitua ja tiskasinkin pienen tiskin vex silmistä.
tyttö lähti kaija-mummulle.
mä purin digiboxia ja illan viihdyin teeveetä katsellen.

äiti soitti eilen et tänään mennään perheen kesken ravintolaan syömään.mun masu heitti heti häränpyllyä.
mullakun toi syöminenkin ulkona on vaikeeta ihmisten vuoksi.en mää omaa perhettä karsasta mut ne vieraat ympärillä silent

takki oli sitten aivan liian suuri>palautan sen takas ja tilaan pienemmän tilalle.

en saanut puhuttua sh n vaihdosta kun en mennyt paikalle.soitin tosin sh lle soittoaikana ja valehtelin olevani kuumeessa.puhuttiin siitä työpajalle tutustumisreissusta>et mä pelkään sitä ihan tajuttomasti,mut sh vaan vähätteli pelkojani ja sanoi et onhan hän paikalla>voi v.mitä apua siitä on kun en siitä yhtään tykkää enkä luota.kamalaaaaaaa......

otan parit rauhoittavat alle ja olen hiljaa andyna clown

oiekin mukavaa lauantaita sulle I love you !
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Su Syys 06, 2009 3:28 pm

moi päikkyli + kävijät

Yhä äidin luona.
Eilen lakaisin,pesin lattiat ja tamppasin matot ja tiskasin jättitiskin äidin luona.
käytiin kierrätyskeskuksessa josta löysin 5 eurolla ikean tammipintaisen lack pöydän olkkariin. luovuin arkkupöytäideasta jo silloin kun näin kunttarilla tälläisen pöydän johon ihastuin. Nyt tuolla autossa oottaa kotiinviemisinä se pöytä ja uusia poranteriä joita löysin kirpparilta halvalla. käytiin siis kirppikselläkin.

Sit syötiin hyvin.meitä oli 7 pöydässä ja 1 pöydän alla(koira) Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 E035

illalla saunottiin ja pelattiin tietokilpailuja. kivaa!

Taas heräilin yöllä monta kertaa.. ehkä täysikuu on syyllinen..
_____
Aamulenkillä kuljin ostarin parkkiksen ohi koiran kaa ja joku parkkiksella roplas auton ovea. kun katselin sinnepäin, niin se patamusta mies huusi.. mitä katsot? mene pois! saatana mene pois..sinä siellä koiran kanssa mene pois!1 menemene jo!

Hän heilui seistessään eli oli kännissä, kamoissa tai jotain ja joko rattijuoppona lähdössä tai koska ropelsi ovea niin kauan, että tulin lopputulokseen että aikoo varastaa sen auton. toinen musta tuli siihen toisen auton luota jota oli kai yrittänyt avata hänkin.
mun hätistely lisää tätä oletusta.

eka olin vaan välittämättä huuteluista, mutta sit ääni oli niin agressiivnen että tuli mieleeni et hän kohta juoksee kimppuuni hakkaamaan joten kiirehdin etiäpäin.
en soittanut poliisia vaik teki mieli kun aattelin et joskus a vie koiraa ja se voi tunnistaa koiran ja kostaa A:lle.

nyt 3 tuntia myöhemmin olin röökil partsilla ja poliisi kierteli parkkiksia. etsii varmaan sitä pöllittyä autoa.
________________________

Awa nuppunen. onnex talvi ei tuu hetkessä, niin ehdit vaihtaa sen sopivaan.
Kuulosti upealta teitin ulkonasyöminen.. jäit varmaankin henkiin? jäitkö?

Kauhufilmi on myrskyn silmässä. stephen kingin joku sarjamurhaaja filmi. 2 kasettia samoissa kansissa. kestää yht. vähän yli 4 tuntia. Ei ehditty eilenkään katsomaan sitä kun oli sisko perheineen seurana.

:::::
Tänään: oomme vielä 1 yön ja palaamme kotiin maanantaina, kun a menee vasta iltapäiväksi kouluun. tänään kai olis aikaa siihen kauhufilmiin.
meen nyt nukkumaan vielä hetkeksi..sit lounaantekoa, tiski ja siirrän yhden kirjoituspöydän paikkaa..mihin äiti se nyt haluukin.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Chaos Ma Syys 07, 2009 2:09 pm

Tultiinkin kotiin eilen kuuden pintaan. Alkoi tulla tylsyys ja reissuväsy. Ihanaa oli asettaa uusi oh-pöytä paikalleen ja siihen pieni liina ja kynttilä. Nyt multa ei puutu mitään huonekalua.. ellei eteiseen sit joku tuoli..penkki..hmm..olis kätevä jos ois penkki jonka sisään saa tumput ja villasukat. Very Happy

Awa: tutkin A n facebook näkymää mutta sitä pitäisi koklata jonkun toisen kaverin kun tokihan se mulle kuvan näyttää.
A:kin ihmettelee.

Juteltiin tunti ja 1 minuutti. Kanssasi se vaan on niin huikean helppoa pälpättää.

Lähdemme tarjoustalossa käymään jahka se aukeaa. iltapäivällä A menee kouluun ja mä sossun... potilas-sossun siis luo käymään.

Pyykkivuoron siirrän kun se aika menee ohi tarjoustalokeikan takkeen.

Juokaa ihmiset vadelmateetä. Se on ältsin hyvää!!!
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  awa Ma Syys 07, 2009 4:50 pm

moikka Chaos Very Happy !

just tultiin kotiin tytön hammaslääkäristä>sai uudenlaisen niskavedon.sitten käveltiin postiin ja vein takin sinne ja sit kotiin.

paljon onnea uudesta pöydästä Very Happy >jos jaksat niin kuvaa se ja lähetä sähköpostilla Smile

joo se aika hurahti huomaamatta kun puhuttiin Very Happy kas kun on kiva juttukaveri Very Happy

onnea sossu käyntiin.

kävittekö tarjoustalossa?jos niin mitä tarttui matkaan?

mua ahdistaa,pelottaa ja samalla kiukuttaa niin et tukka lähtee se huominen työpaja tutustuminen.
mä aion olla kuin mykkä paska siellä enkä ees aio kätellä ketään Evil or Very Mad

nyt on kamala nälkä,pitää mennä aamupalalle.

hyviä vointeja ihqulainen I love you !
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Chaoksen varaterritorio - Sivu 4 Empty Vs: Chaoksen varaterritorio

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa