Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yksinäisten otusten kerho

+2
sannikka
tavis09
6 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Yksinäisten otusten kerho

Viesti  tavis09 Su Elo 30, 2009 4:24 am

Niin siis...missä te kaikki olette?Löysin tänne vasta äsken enkä ole löytänyt vielä teistä ketään...Sari,Chaos,S_a,Mordokai,A.Astra jne jne.Tulkaahan jutustelemaan,olen kaivannut teitä!!
terv.tavis
tavis09
tavis09

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  sannikka Su Elo 30, 2009 12:36 pm

Sari64 on paikalla! Olen vaan ottanut uuden nicin, kun en oikein tunne enää itseäni "sariksi". Olen muuten miettinyt nimenmuutosta ihan irl Idea . Mitenkäköhän se kaduttaisi myöhemmin? Vaihtoon menisi sekä etu- että sukunimi.

Miten sulla tavis on kesä mennyt? Onpa tosi kiva kuulla susta pitkään aikaan I love you .
sannikka
sannikka

Viestien lukumäärä : 32
Join date : 17.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty chaos täällä

Viesti  Chaos Su Elo 30, 2009 1:54 pm

Moi YOK ja täällä Tavis ja Sannikka.

Mäkin suunnittelen nimenvaihtoa. se maksaa 160 tai yli. mut jos otan äidin tyttönimen niin riittää joku 90 tai yli. nämä hinnat on olleet voimassa n 4 vuotta sitten... siksi en sano varmalla hintaa kun kaikkihan kallistuu.

Muut otukset ei varmaan tiiä tästä ja tekin löysitte vasta nyt.. mä löysin reilu 2 viikkoa sit.. muille en oo saanut sanaa kun en tiedä mihin heille ilmottaisi tästä. Neutral

röökilakko alkoi nyt. toivon ettei siitä tule vaikeaa.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  sannikka Su Elo 30, 2009 3:19 pm

Älyttömästi sulle tsemppiä lopettamiseen, chaos!!! Mulla tulee ylihuomenna 5 kk. Heikko olin ja käytin korvaushoitoja, mut nyt menee enää 1 mg:n imeskelytabletteja muutama puolikas päivässä. Mieluummin niin, kuin tupakka Very Happy .

Kävin viikolla kehon koostumusmittauksessa ja lapun mukaan mun pitäisi pudottaa painoa vielä 6 kg Evil or Very Mad . Mä olen nyt 158/59. Eikö kohta viiskymppisellä naisella saisi muka olla yhtään rasvaa??? Mies sanoi, että pyyhi moisella lapulla persettä, mut mä otin sen aika tosissaan Mad . Tuli ihan sellainen uhma, että pudotetaan sitten kerralla 10 kg ...kele!
sannikka
sannikka

Viestien lukumäärä : 32
Join date : 17.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  Ziina Ma Elo 31, 2009 2:16 pm

Moi ! Kiva kun tämä ketju pystyssä.- Yksinäinen olo. Mullakin painon tai sen hallinnan kanssa ongelmia. Pakko aloittaa tarkkailu. Ei ole kuitenkaan syömishäiriötä. Neutral
Oisko esim Painonhallinta-ketjuun kiinnostusta? En ole aloittanut sellaista sielä. Onko esim. minun innostus riittävä? EN tiedä.
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  tavis09 Ke Syys 02, 2009 4:31 am

Vai mietitte nimenvaihtoa...no miksei.Sopivan repäisevä nimi vaan että on siihen tyytyväinen loppuelämän.Minä vaihdoin nuorena etunimeni toiseen nimeen kun en tykännyt siitä...en siis muuttanut sitä virallisesti vaan pikkuhiljaa vaihdoin nimiä kaikkiin virallisiin papruihin niin vaihtuihan se.

Tunnen kyllä joitakin jotka ovat vaihtaneet nimeä ihan virallisestikin...niillä ainakin on takana vain pilailu eli nimi on ollut jotenkin hauska ja ovat halunneet sen.

Luulenpa Sannikka että olet ihan sopivassa timmissä,mieti kannattaako jatkaa enempää.Minä sinuna keskittyisin siihen että se paino pysyy eikä nouse niinkuin eräällä.Kunhan saisin reippailun päästä kiinni niin kyllä se taas putoaisi...mutta kun ei ole vähäistäkää hinkua sellaiseen!

Kävin muuten Hgissä...tytär pyöräytti pojan toissapäivänä.Olin vanhemman lapsen kanssa heidän kotonaan niin kauan kunnes pääsivät tänään kotiin.Ihana mussukka,paksu tumma tukka oli hänellä.Kyllä aika pienestä tää elämä alkaa...

Asiasta kolmanteen...miksen saa laitettua noita hymiöitä?Jos klikkaan hymiötä niin tulee smile tai vastaavaa,ei siis kuvaa?
tavis09
tavis09

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  Chaos Ke Syys 02, 2009 7:15 pm

Tavis09
onko sulla asetuksissa rasti oikeassa kohtaa?
mee käyttäjätiedot--> siellä ylärivistä valinnat kohtaan ja käy ne läpi..jossain vaiheessa ennen ajan määritystä on salli bb code..mul on kyllä.. salli html..mulla on ei siinä ja sit on salli hymiöt..siinä pitää olla kyllä.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  tavis09 To Syys 03, 2009 2:51 am

Ei onnistunut Chaos...yritin kyllä kaikkea mut kun ei... =(
tavis09
tavis09

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  tavis09 To Syys 03, 2009 3:01 am

Eikä vieläkään...on kai tyydyttävä kirjoittamaan ilman niitä,=(

Tämä päivä on mennyt huilaillessa,heräsin vasta 11 jälkeen.Vaikka no...se on kai aika normaali ylösnousuaika mulle laiskiaiselle,heh.
tavis09
tavis09

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  tavis09 Pe Syys 04, 2009 3:31 am

Ihanan lämpimiä ja kosteita ilmoja edelleenkin...Tänään käytiin juoksuttamassa koiraa ja neidin ollessa omilla teillään kerättiin ämpärillinen puolukoita yhteensä.Niitä oli ihan valtavasti!

Mulla ei ole nuppi kunnossa vieläkään...kuljen kuin sumussa ja väsyttäis vaan koko ajan.Noo kyllä se siitä.Tää on seurausta kivasta matkasta ja kylässä olosta mutta kyllä tästä vielä selvitään.

Oletteko te keränneet marjoja?
tavis09
tavis09

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  tavis09 Pe Syys 04, 2009 4:01 am

Piti palata kertomaan että nyt osaan laittaa niitä hymiöitä...jippii Razz
tavis09
tavis09

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  sannikka Pe Syys 04, 2009 4:53 pm

Kiitti tavis kannustavista sanoistasi, mut nyt on sellanen tilanne, että mulla taitaa olla syömishäiriö päällänsä.
Kävin aamulla psykiatrin kontrollissa ja tuli puheeksi mun tämänhetkinen liikkumiseni ja syömiseni, niin se laittoi lähetteen ravitsemusterapeutille. Ajan pitäsi tulla parin, kolmen viikon päästä.

Marjoja on tullut kerättyä omista puskista. Meillä oli 37 marjapuskaa vielä viime viikolla, mutta olen niitä nyt vähentänyt roimalla kädellä. Parikymmentä mustaherukkapuskaa on nyt poistunut auvoisemille marjamaille. Meitä kun on täällä vaan 2 henkeä, niin en jaksa enää stressata tuolla älyttömällä marjamäärällä. Kyllä vähempikin meille riittää.

Eilen kävimme Jyväskylässä ja yhdessä pikkukylässä Jyväskylän kupeessa. Kyllä sitä on tullut vanhaksi, kun tällainen pikkureissu (n. 100 km suuntaansa) on rasittava. Koko illan oli ihan töllerö olo ja heittäydyin sänkyyn jo ennen 21 Rolling Eyes .
sannikka
sannikka

Viestien lukumäärä : 32
Join date : 17.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  tavis09 Pe Syys 04, 2009 5:27 pm

Voi sannikka...tuota vähän pelkäsinkin.Kuulostelin sitä jo kun kerroit painostasi ja pituudestasi...ja siitä että aiot jatkaa dieettiä. No No nyt se tulee kuitenkin hallintaan kun menet sinne ravitsemusterapeutille,hyvä!((voimahali))
tavis09
tavis09

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  tavis09 La Syys 05, 2009 4:55 am

Olen ajatellut tässä sellaista että olen monen vuoden ajan saanut syksyllä hengenahdistusta ja astmaoireita.Se alkaa aina samoihin aikoihin kuin masennuskin eli elokuun alusta-->ja jatkuu lokakuun alkuun jolloin masennuskin hellittää.

Mutta nyt mulla ei ole mitään siihen viittaavaa...on ollut pari kertaa hengenahdistusta mutta en oikein tiedä mihin se liittyy.Joka tapauksessa näyttäisi siltä ettei astmaoireita tänä vuonna tulekaan...eikä mulla ole ollut pitkäkestoista masennustakaan nyt. flower

Eli en sitten haekaan Symbicortia tänä syksynä...onneksi;se on aika lailla kallis lääke.Ja olen myös tietysti tyytyväinen kaikin puolin tähän olotilaani muutenkin.Josko joitain oireita välillä onkin,ne menevät ohi kyllä ajallaan. sunny
tavis09
tavis09

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  sannikka La Syys 05, 2009 4:13 pm

Voi, kun säästyisit tämänvuotiselta masennukselta! Se on kyllä jännä, miten sulla ne masennukset ovat syksyisin ja mulla keväisin Question .
Mulla meni tämä loppukesä aika vauhdikkaasti. Lääkkeet meni taas vaihtoon, mutta nyt tuntuu olotila aika tasapainoiselta. Jotenkin kesä meni ihan sumussa, ettei mulla oikein ole edes muistikuvia. Harmillista.
sannikka
sannikka

Viestien lukumäärä : 32
Join date : 17.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  tavis09 La Syys 05, 2009 5:46 pm

Niin...niinhän se maniassa menee...on hirmuinen kiire joka paikkaan ja tekemään joka asiaa yhtä aikaa.Eikä ehdi keskittymään tähän päivään kun ajatukset viilettää jo ylihuomisessa.

Toisaalta tuntee olevansa tehokas kun saa paljon aikaseksi mutta ainakin minä tunnen itseni tumpeloksi kun en muista mitään...en sovittuja asioita tai aikoja tai keskusteluita jonkun kanssa. affraid
tavis09
tavis09

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  tavis09 La Syys 05, 2009 6:15 pm

Hyvältä ainakin toistaiseksi näyttää!Olen kyllä vetämätön aika ajoin mutta se menee ohi...alan jo luottamaan siihen että se oikeasti menee ohi.

Piti kertomani yhdestä vanhasta miespuolisesta tuttavastani joka soitteli mulle yhteen aikaan kuulumisia kyselläkseen ja kertoakseen omiaan samalla.Ei olla tavattu varmaan 20 vuoteen joten asiat ovat totisesti muuttuneet siitä kun ollaan viimeksi tavattu.Hä on siis tuttu niiltä ajoilta kun lasteni isän kanssa vielä oli asiat kunnossa.

No...päästiin siihen asti että puhuttiin työelämästä ja kun kerroin olevani kuntoutustuella,hän kysyi jotenkin vinosti että mikä se roppasi,selkäkö?Minä siihen että ei kun pää lähinnä...

Siihen ystävällisyys sitten loppuikin ja hän kysyi että mistä se johtuu johon vastasin totuudenmukaisesti sen olevan perinnöllistä.Sitten kuulinkin että joo joo siellä sitä sitten syytetään vanhempia huonosta olosta jne jne ja entäs jos se sun tautisi johtuukin omista valinnoistasi elämän varrella.

Minä kyllä menin ihan sanattomaksi...voiko siis noin kapeakatseisia ihmisiä olla olemassakaan?Jo on mies muuttunut...muistaakseni hän oli aiemmin hyvinkin suvaitsevainen erilaisuuksia kohtaan.

No...se meidän uusi ystävyys lopahti siihen.Hän ei kaiketi halua olla meikäläisen kanssa tekemisissä enkä minä totta vieköön halua olla hänen kanssaan joten siihen se jäi.Kaikkea kanssa... Evil or Very Mad
tavis09
tavis09

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  tavis09 Ti Syys 08, 2009 3:04 am

Jee jee ompa kivaa.Ampiainen pisti mua jalkaan toissapäivänä--taikka oikeastaan ei vain pistänyt vaan se p o r a s i reiän siihen.Kömmin sänkyyn niin se jäi mun jalan alle ja tottakai puolustautui heti.

Nyt on sitten jalan päällinen turvoksissa ja punainen.Suhautti samantien vähän tuhtimmat myrkyt...täytyy katsoa huomenna jos se on vielä tuon näköinen niin käyn hakemassa antibioottia siihen.

Samperi!!Ei se eilen vielä tuon näköinen ollut...tai jollei mun iltasauvalenkki vaikuttanut siihen.Luitte oikein...lenkillä siis sauvojen kanssa!Täytyy koettaa jos jaksais vaikka joka ilta vähän liikahtaa...paino on taas n.80kg. affraid
tavis09
tavis09

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  tavis09 Ti Syys 08, 2009 6:17 pm

Ei ole jalka enää niin turvonnut ja punainen eli ehkä se iltalenkki vaikutti siihen sittenkin.Kosketusarka se kuitenkin on ja luulen että niin sen kuuluukin olla ampparinpiston jälkeen.Mua ei ole elämäni aikana ampiainen pistänyt kuin ehkä korkeintaan viisi kertaa joten en oikein muista miltä se tuntuu. Shocked
tavis09
tavis09

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  possu Ti Syys 08, 2009 7:23 pm

Auts, kamalaa!

Kyypakkausta käytetään myös ampiaisenpistoihin. Ehkä ei ollut maailman fiksuinta lähteä lenkille piston jälkeen, mutta eivät ne käske lääkäriin muuten, ellei ole allerginen, tai ampiainen pistä pään alueelle.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  tavis09 Ti Syys 08, 2009 8:06 pm

Totta puhut possu...ei sille varmaankaan mitään tehtäisikään eikä meillä kotona mitään kyypakkausta ole kun ei ampiaiset normaalisti meikäläistä pistele--onkohan ominaishajuni niille epämiellyttävä. Rolling Eyes Nyt vain kävi noin kun se amppari jäi jalan alle puristuksiin.Kyllä se siitä paranee ajan kanssa...
tavis09
tavis09

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  saima Ke Syys 09, 2009 11:21 pm

Herttileiri, täälläks te ootte? Että mä oon kaivannut!

saima = s_a
saima
saima

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 09.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  tavis09 To Syys 10, 2009 12:07 am

Jösses saima,ihanaa kun tulit vai oletko jo ollutkin täällä meidän huomaamatta??!! lol! Voi vitsi kun mukavaa...olenkin miettinyt miten saisi sinuun yhteyden.Kun en tiennyt käytkö esim. suomi24:n sivuilla,...sieltä minä tänne tulin.Jättefint i varje fall!!
tavis09
tavis09

Viestien lukumäärä : 31
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  sannikka To Syys 10, 2009 12:19 am

Moi Saima I love you ! Sari64 tässä.
En oo ollu koneella, kun on pitäny maata sängyn pohjalla, mikälie kissaflunssa cat . Veto on ollut ihan pois ja lämpöilyä sekä päänsärkyä. Tänään yritin käydä kävelemässä, mutta pian piti kääntyä jo takaisin.

Mulla kun sen kerran iski ampiainen, painoin tuoreella sipulilla. En tiedä oliko kuvitelmaa, mutta koin sen auttavan.

Meillä jatkuu hyvä tuuri kodinkoneiden kanssa. Kuukausi sitten mentiin taas kodinkoneliikkeeseen ja myyjä jo ovelta huikkasi, että mikäs nyt lojahti? No, autostereot tällä kertaa. Eilen sitten meni kuivausrumpu Evil or Very Mad . Ne on uutena sen verran kalliita, että se kannattaa korjata. Onneksi mies on kätevä noissa hommissa, niin kunhan saa tarvittavan varaosan, niin ok. Joku varmaan ajattelee, että ihan turha kapine tuo rumpu, mutta meillä se on ihan hyvä, kun kissat viihtyvät sängyssä ja lakanoihin kertyy kovasti karvaa. Kuivausrummussa kun pyöräyttää, niin karvat jää sinne nukkasihtiin.
sannikka
sannikka

Viestien lukumäärä : 32
Join date : 17.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  saima To Syys 10, 2009 1:13 am

Mä vasta tänään löysin tänne, kun rupesin yhtäkkiä miettimään, että varmaan joku on kehittänyt jonkun tavan jatkaa keskustelua. Että jollain muullakin on ollut tällainen samanlainen tarve ja ahdistus, kun ei tuttua vertaistukiryhmää enää olekaan. Googlehakuun laitoin "yksinäisten otusten kerho" ja heti tärppäsi.

Mä oon aloittanut lääkityksen. Oli sen varran hankalia ahdistuoireita, et päätin kokeilla. Nyt on toka viikko menossa ja lääke tuntuu ihan ok:lta. Aiheuttaa kyllä matkapahoinvointia, mutta muut sivuoireet ovat lieviä.

Oon myös ollut ilman alkoholia tuon ajan ja yritän lopettaa sen kokonaan. Ei halua ajautua ihan AA-pisteeseen. pig

Mitäs muuta: musta on tullut rouva toisen kerran elämässäni. En tosin tiedä mikä olin avioliittojen välisen ajan...
saima
saima

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 09.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäisten otusten kerho Empty Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa