Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

lepakoita tapulissa...

+6
toivotonko
piikkilankaa
elzukka
Maranata
Helmis
höpsöliini
10 posters

Sivu 3 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  höpsöliini Ma Elo 24, 2009 8:41 pm

Ihan hyvä terapiakäynti. Kovasti vain kannan huolta terapeuttini jaksamisesta, siis minun juttujeni kanssa!
AINIIN ja sain kopion viimekertaisesta lääkärikäynnistä, vakava masennus on saanut seuralaisekseen uuden diagnoosin: vaativa persoonallisuus...
Eli en ole enää pelkästään F33,2 vaan nyt myös F60,5...
Mitä tähän pitäisi sanoa?

ja tänään päättyi myös (tooivottavasti) hampaani juurihoito! Laitettiin lopullinen paikka päälle. On ollut kimurantti tapaus ja moneen kertaan avattu ja mömmöt vaihdettu. Jospa tämä nyt olisi tällä selvä!

Muistin tänään että kesäkukkia tarvitsee vielä kastella! olivat reppanat ihan nuukahtaneita! (niinkuin hoitajansakin tongue )
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  toivotonko Ma Elo 24, 2009 10:50 pm

Ei ole sinun tehtäväsi huolehtia terapeutin jaksamisesta!
Mutta sen jo tiedätkin.
Olikos tuo dg se sama kuin minulla, vaativa? Numeroiden muistaminen vähän tökkii...
toivotonko
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 09.08.2009

http://irc.galleria.net

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  hannele81 Ma Elo 24, 2009 11:07 pm

voin vain kuvitella millaista on tuo juurihoito Crying or Very sad
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  höpsöliini Ma Elo 24, 2009 11:18 pm

Minua ahdistaa tämä vaativa persoonallisuus -diagnoosi jostain syystä aivan valtavasti!!!!! confused
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  piikkilankaa Ti Elo 25, 2009 1:55 am

(((Höpsis))) Se olet sama sinä, kuin ennen diagnoosiakin. Miltä sinusta tuntuisi se sama diagnoosi jollakin toisella, mitä silloin ajattelisit siitä?

Minullahan on tuo myös. Kuulemma, papareita en ole halunnut edes nähdä, ahdistaisi myös liikaa, lähinnä kyllä ne muut kuin tuo.

Voimia ja auringonsäteitä lähettelen Sinulle.
piikkilankaa
piikkilankaa

Viestien lukumäärä : 91
Join date : 11.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  toivotonko Ti Elo 25, 2009 2:17 am

Älä ahdistu. Minua se helpotti suunnattomasti. Selitti paljon.
Eikä ole mikään huonomaineinen diagnoosi, vaan ylitunnollisten työnarkkarien tauti,joka ilmenee vasta yllättäen lähellä keski-ikää.
No,ei se lohduta, mutta kuitenkin...

I love you
toivotonko
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 09.08.2009

http://irc.galleria.net

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  awa Ti Elo 25, 2009 2:09 pm

moi höpsö Very Happy

mulle kanssa lätkästiin epävakaa persoonallisuus häiriö viime psykan käynnillä confused ,en koe olleskaan tuota diagnoosia omakseni...kaippa lääkäri sit tietää Suspect

hyvä että terapiasi onnistui Very Happy

toivon että hampaasi nyt olisi ok Smile

kiva että koulun alku menee hyvin lapsillasi Very Happy

mun kesä oli heinäkuusta lähtien yhtä ahdistusta toisen perään.otin lääkkeitäkin liikaa ja jouduin tekemään sairaalakeikan Crying or Very sad tuli sit vastaan kaikenmuunlaistakin shittiä ja päivät meni rämpien suossa.

nyt jo onneksi kaikki rullaa hyvin Very Happy vieläkin saan kuiteskin ottaa rauhoittavaa päivittäin sillä muuten iskee kamala ahi.
tytön koulu alkoi hienosti Very Happy tosin eilen oksensi ja oli kuumetta joten nyt sairastaa kotona.sitä on kuulemma koulussa nyt liikkeellä Shocked

mukavaa tiistaita sulle sunny !









nyt jo onneksi parempi mieli ja olo.
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  höpsöliini Ke Elo 26, 2009 1:26 am

Hannele, juurihoito ei onneksi enää sattunut, ekan kerran oli kipeä. mutta kun siinä joutuu olemaan 45 minuuttia suu auki, niin leat väsyvät ja tulevat kipeiksi!

Toivis, kiitos, kyllä tuo hiukan lohdutti!

Piikkis, viisaita näkökantoja! Kiitos niistä!

Awa, kuulostaa rankalta tuo sinun heinäkuusi! Oliko sairaalakeikka pitkäkin?
Kysyitkö lääkäriltä millä perusteilla hän päätyi tuohon epävakaa-diagnoosiin?
Toivottavasti et itse saa mahatautia!

Minulla on ollut kamalan ahdistava päivä!
aamupäivä meni ihan lampaita laskiessa ja ahia pakoon mennessä!
Kampaajalla kuuntelin kampaajan murheita ja tunnuin ottavani nekin vielä jollainlailla kannettavakseni.
Kävin kaupungissa sen jälkeen kirpparilla, kun en vain voinut tulla kotiin!!
Perkeleen perkele tätä elämää!!!!
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  awa Ke Elo 26, 2009 2:11 pm

huomenta höpsö Very Happy !

harmi että noin kovasti ahdistaa Sad onko sulla mitään lääkitystä joka helpottaisi sitä?
itelläni on temesta ja sitä nappailen päivittäin.
myös seroquel annostani nostettiin ahin takia.

sulla nyt sit uusi tukka Very Happy ,varmasti hieno.
mun kans pitäis varata aika parturiin kun tää oma pää on aivan kamala.

teitkö kirpparilta löytöjä?

otin heinäkuun 6 s päivä psyykelääkettä tripla annoksen kun oli niin kamalia pakkoajautksia.ajattelin et lisäämällä lääkettä ne menis pois.toisin kävi.iltapäivällä olo tuli todella huonoksi ja aloin vapisemaan niin etten pystynyt istumaan enkä makaamaan,oli kokoajan pakko kävellä.
seuraavana päivä vapina oli vielä kovempaa ja olo aivan hirveä muutenkin>soitin ambulanssin.verenpaineet huitelivat pilvissä.
menin sairaalaan ja pääsin hoitoyksikköön.ottivat sydänfilmin ja verikokeita.sain lääkitykseksi nestemäistä diapamia,ei kyllä auttanut yhtään,tärisin minkä kerkesin.olin sairaalassa ilta kasiin ja pääsin kotiin.
tärinä jatkui torstaihin ja loppu sit kuin seinään.onneksi tytär ei ollut kotona vaan mummolassa ja ei tiedä asiasta mitään.
mä opin ainaskin sen etten enään ikinä yliannostele lääkkeitä.

tänään tapaan psykan ensi kertaa kesäloman jälkeen ja pelottaa mennä sinne kun varmasti motkottaa mulle tuosta lääke jutusta.

sulle toivotan mukavaa päivää sunny .toivottavasti ei tänään niin ahdistaisi!
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  awa Ke Elo 26, 2009 2:13 pm

ja en oo nähnyt psykaani tuon epävakaa diagnoosin saatuani...ehkäpä tänään.
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  höpsöliini Ke Elo 26, 2009 6:43 pm

((Awatar))
Miten meni lääkärikäyntisi?
Voi sinua, onneksi älysit mennä hotoon! Ja että kaikki päättyi lopulta hyvin! se on totta, että noista tropeista ei ikuna tiedä miten niihin reagoin.
Minkälaista kohtelua sait osaksesi sairaalassa?
Minulla on ahiin tarvittaessa tuo xanor, niin ja ketipinoria voi kuulemma ottaa myös päivällä jos on tarve. Se ei vaan oikein onnistu, kun lapset on kotona niin en voi olla kanttuvei!
uusi tukka on melkein musta ja tosi lyhyt! Yhtenä hetkenä olen tyytyväinen ja toisena hetkenä ajattelen, että tätä päätä ei mikään tukka saa näyttämään hyvältä... Ja mies ei ole huomannut mitään! Vaikka muutos on aika radikaali. Pirpanan joukkuekaveritkin kaikki kävivät asiasta sanomassa, niin oma ukko ei taida edes katsoa minua, että olisi asian huomannut!!

Minä taidan olla masentunut Laughing Vaikka oikeasti ei todellakaan naurata! Mutta tunnen että synkemmissä vesissä jälleen polskuttelen.
Minä olen aivan hukassa itseltäni, en tiedä kuka ja mitä olen!
Sitten minulle lykätään tuommoinen pershäiriö-diagnoosi. Minähän rupesin heti pohtimaan ja tutkimaan tuota asiaa, että tämmöinenkös minä sitten olen... Ja kun en tunnista itseäni niistä kriteereistä. Niin minä en voi olla miettimättä, että enkö minä oikeasti näe itseäni? Ja tämä aiheuttaa hurjasti ahdistusta!!

Onneksi terapeutti varasi yhteisen ajan psykologin kanssa, niin voimme keskustella näistä asioista yhdessä.

Silti ahdistaa.
En meinaa uskaltaa/haluta olla yksin kotona!
Ensinnä en halua tulla kaupasta ja terapiareissusta kotiin! Pelottaa ihan kaikki ja taidan hiukan pelätä myös itseäni.

Viime yönä heräsin taas siihen että mahaan koski ihan kamalasti! Mahakipu on helpottanut tänään vain pieneksi hetkeksi, siksi aikaa kun olin terapiassa! Eli taitaa olla kyse taas siitä että kroppa kantaa ne tunteet jotka mieli torjuu! Huokaisu!!
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  hannele81 Ke Elo 26, 2009 7:29 pm

Kovasti jaksuja sinne Very Happy
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  höpsöliini Ke Elo 26, 2009 10:47 pm

Kiitos Hannele!

Miksi minä otan aina kantaakseni toisten murheita ja asioita?
Miksi en voi antaa vain mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos?
Ja en nyt tarkoita todellakaan teitä rakkaita varatukarilaisia!! Teidän kanssaan tämä on vertaistukea ja molemminpuolista I love you

tarkoitan näitä live-elämän ihmisiä, jotka syytävät murheensa ja pprobleemasna minun niskaani, kysymätää koskaan minulta mitä minulle kuuluu!
Miksi nämä jutut jäävät sinne korvienväliin kiinni! Miksi minä koen velvollisuudekseni reagooida? Ja miksen voi reagoida vain puolikkalla teholla, nyökkäillä vain.
Miksi tulen vedetyksi auttajaksi vaikken jaksaisi?
Ja minua loukkaa se, että eräskin ihminen ottaa yhteyttä aina silloin kun tarvitsee jotain, ainakin kuuntelijaa, jollei muuta.
Koen itseni hyväksikäytetyksi.
just sellaiseksi, että minä en kelpaa muuten kuin tekemällä jotain toisten hyväksi.

Ja minun tekisi niin mieleni tälle eräälle sanoa, mutten vain saa sitä tehtyä...kun on vielä mutkan kautta( siis miehen puolelta) sukua...
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  höpsöliini To Elo 27, 2009 4:31 pm

Huokaisu...

Lapset koulussa
Mies töissä
Koira päiväunilla
Kuinka moni haaveeleikaan tällähetkellä tälläisesta omasta ajasta...

Ja minua ahdistaa!
En osaa olla!
Levoton mieli laittaa tekemään ja väsynyt ruumis ei jaksa tehdä.

En osaa olla kotona, ahdistaa
mutta en myöskään jaksa lähteä mihinkään No
Ei ole hyvä olla.

Saakelin saakeli tätä omaa mieltäni. Olisi nyt luullut sen ehden ihmiselämän verran jaksavan rinnallani pettämättä!
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  hannele81 To Elo 27, 2009 4:53 pm

Minä olen samanlainen, että murehdin aina toisten murheita.
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  Falco2 To Elo 27, 2009 5:18 pm

Kuulostaa tutulta.

Mulle muuten miltei pettämätön päänpurkuyhdistelmä on terapia+kirppis. Terapian jälkeen en jaksa suoraan ryhtyä mihinkään ja jotenkin se löytöjen etsiskely kirppiksellä on niin rentouttavaa palautumista.

Mullakin muuten joskus vuonna yks ja kaks oli jossain paperissa vaativa persoonallisuus. Mut se oli niin lyhyen psykiatrikäynnin tulosta että en edes sitä osannut ottaa kovin vakavasti, lähinnä ajattelin että se oli korkeakouluopiskelijalle sopiva dg Kela-hakemuksia varten "pelkän" masennuksen lisäksi. Joskus sitten myöhemmin sitä pohdiskelin enemmän mut onneksi siitäkin pääsin yli. (Lääke)hoidon kannalta kai ne dg:t on lääkäreille oleellisia mut en mä oikein tiedä merkitseekö ne mulle itselleni mitään.
Falco2
Falco2

Viestien lukumäärä : 76
Join date : 16.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  piikkilankaa To Elo 27, 2009 5:42 pm

Voi (((Höpsis))) minäkin olen yksin kotona "nauttimassa" vapaudesta...

Syön karkkia, kun en muutakaan tähän oloon keksi.

Voisinpa jälleen kerran helpottaa oloasi jotenkin, ottaa osan taakastasi.
piikkilankaa
piikkilankaa

Viestien lukumäärä : 91
Join date : 11.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  höpsöliini To Elo 27, 2009 6:28 pm

Hannele, kiitos sinulle. Se on muuten rasittavaa tämä toisten asioista murehtiminen. Tiistainaki nappasin kampaajan murheita kannettavakseni.

Falco, just noin on minullakin, paras paikka terapian jälkeen on kirppis, toisena tulee kukkatalo, sellainen missä on muutakin kuin leikekukkia.
Se, kun tekee kirpparilta edullisen löydön tuntuu todella... todella... hmm, en löydä oikeaa sanaa, mutta se on nautinnollista!
(Täytyy heti kertoa, että maanantaina löysin itselleni HM:n mustan Hello Kitty-hupparin 2e:lla. Yleensä teen löytöjä lapsille)

Piikkis, heitä minullekkin niitä karkkeja! Kolusin äsken kaappeja, eikä siellä ollut yhtään suklaata, vain Turkinpippureita. Kyllä nekin menee, mutta ei niitä voi ahmia
Ja sinä ystäväni helpotat minun oloani kun jätät käynnistäsi pienen merkin!
(hymiöt ei toimi minulla just nyt, höh!)

Tein koiran kanssa reippaan lankin. Se kyllä tuulettaa ajatuksia. Toinen missä minulla ajatukset lentävät ja tuulettuvat on autolla ajaessa!

Vähän pelottaa tässä kohtaa terapeutin kahden viikon loma! Kun tämä oleminen on nyt näin takkuista taas!
Ja samalla soimaan itseäni siitä, että pelkään pärjäämistä. Ainahan minä olen pärjännyt.

Katsoin eilisen BigBrotherin nauhalta. Taas on nuoria ja kauniita kaikki, paitsi se yksi rempseä mummeli. Ja kaikki naiset satsaa ihan satasella meikkaamiseen ym. Minä olisin varmaan ihan pihalla siinä porukassa! pää hajoaisi varmasti parin ekan päivän jälkeen, itkisin päiväkirjahuoneessa kotiin...
...Ja sitten kännipäiten itkisin kaipuusta KOIRAA kohtaan, unohtaen lapset ja miehen...
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  toivotonko Pe Elo 28, 2009 12:49 am

Kävin. Mutta en osaa sanoa mitään järkevää clown
Nuo BB-hommat ovat jääneet meikäläiseltä täysin ohi.
Mutta uskon, että terapeutin lomasta selviät kyllä!
toivotonko
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 09.08.2009

http://irc.galleria.net

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  hannele81 Pe Elo 28, 2009 1:14 am

Juu, rasittavaa se on todella ja kuluttavaa.
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  höpsöliini Pe Elo 28, 2009 1:01 pm

(((Toivis))) kiitos sinulle!
Hannele, tuleeko sinulle syyllinen olo, jos kieltäydyt auttamasta?

Perkeleen perkele, ihan hitonmoinen ahdistus päällä jo aamutuimaan!
Tämä ei ole kivaa!!!
Niin, ja ei sen nyt kivaa tarvitsisi olla, mutta voisi olla inhimillisempää vaihteeksi!
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  piikkilankaa Pe Elo 28, 2009 3:10 pm

Inhottavaan kohtaan tulee sinulle tuo terapeuti loma. Onko sinun mahdollista saada edes jotakin käyntiä jollekin muulle, sille psykologille vaikka, jos sinusta tuntuu, ettet pärjää? Minäkin olen jo kauhulla ajatellut, että kohta terapeutilla on syysloma, enkä minä ole selvinnyt vielä edes kesälomasta! Ja sitten kun se on kärsitty, onkin jo vastassa joululoma, yhtä loputonta lomaa...!

Toivottavasti saisit tehtyä tänään jotakin oikein mukavaa, josta nautit, ja ahdistus helpottaisi. Tuollainen olo on kamala. *Puuuuh, puhaltaa pois sen*

Ja minulla ainakin tulee valtava syyllisyys, jos en tee mitä pyydetään, oli se sitten mitä tahansa, ja myös pelko siitä, että minut hylätään Embarassed
piikkilankaa
piikkilankaa

Viestien lukumäärä : 91
Join date : 11.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  Falco2 Pe Elo 28, 2009 3:28 pm

Kuinka usein käytte terapiassa?

Mä oon nyt siis aloittanut viikottaiset käynnit sh:n juttusilla. Se on mielettömän helpottavaa, mut haluaisin vaan käydä vieläkin useammin. Aikaisemmassa terapiassani viikottainen käytni oli tosi raskasta, kun asiat jäi aina "kesken". Niinkuin sais jotain raskasta kiveä liikahtamaan mut sitten joutuis koko viikon kannattelemaan sitä paikoillaan. Tiheämmät käynnit kevensivät oloa selvästi, viikottainen oli sellaista just ja just selviää meininkiä.
Falco2
Falco2

Viestien lukumäärä : 76
Join date : 16.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  höpsöliini Pe Elo 28, 2009 9:57 pm

((piikkis)) En kehtaa pyytää mitään tukikäyntiä...tälläinen hölmö minä olen... Ne kesän tukikäynnit tuli terapeutin "käskystä". Kyllä minun kait täytyy yrittää...pakkohan minun on! Aagh, ahdistavaa...
Terppa keventää jälleen loppuvuotta tekemällä vajaata työviikkoa ja en edes uskalla ajatella mitä se tarkoittaa käytännössä...
Samoin hänellä kuulemma tulee viikon tauko tässä loppusyksystä, mutta ei tiedä vielä tarkkaa ajankohtaa. Minä pähkäilin, että kyse on ehkä jostain toimenpiteestä?

Minulla on samanlaisia hylkäämispelkoja! Ne ovat vissiin niin syvällä ja osa täysin tiedostamattomissa, että vaikuttavat vissiin ihan joka mutkassa!

Falco, kiva kun jaksat käydä. Minä käyn sairaanhoitajalla psy polilla. Hän on myös psykoterapeutti. Alkuun kävin samanlailla hänen luonaan kerran viikossa ja kun koin samanlailla kuin sinä, että jään ihan yksin sen kaiken kanssa mitä yhdellä käynnillä mielessä heräsi, niin siirryttiin kahteen tapaamiseen viikossa, noin puolen vuoden kuluttua. Siinä vaiheessa tapaamiset muuttuivat kuulemma terapiaksi.

Tuumasin tänään terapeutille, että en olisi alussa usonut, että näin pitkälle hänen kanssaan päästään... Alussa, juuri silloin kun kävin kerran viikossa, tapahtui paljon väärinymmärtämisiä puolin ja toisin. Mutta olin niin huonossa kunnossa, etten saanut tehtyä muuta kuin raahauduttua hänen luokseen uudelleen ja uudelleen.
Nyt tilanne onkin aivan toinen. olen viimein alkanut pikkuhiljaa luottamaan häneen tukeensa. ja tämä tilanne on minusta äärimmäisen hmmm, sanoisinko uusi ja erilanen, jollaintapaa jopa pelottavakin. En ole vissiin koskaan elämässäni voinut kunnolla luottaa kehenkään. Ja tämä tunne pelottaa. Siinä pelottaa ehkä se, että en tiedä mitä tästä seuraa...
Aina ennen kun olen alkanut luottaa johonkuhun, olen saanut nenilleni.

Olen ihan hurjan väsynyt, viime yö oli jälleen liskojen yö. Lapset seilasivat sängystä toiseen ja minä päädyin lopulta pojan huoneeseen nukkumaan. Yritin vähän aikaa sitten käydä lepäämään, mutta en vain pysty. On liian levoton olo!

Pitäisi vääntää perheelle ruokaa...tasan kiinnostaa...
höpsöliini
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  piikkilankaa La Elo 29, 2009 1:12 am

Juuri noin minullakin on, käyn psyk polilla myös esh:n luona, joka on yksilöpsykoterapeutti. Ja juuri tuo minulla eniten rassaa, että käyn kerran viikossa, ja jään sitten viikoksi, ja joskus ylikin, aivan yksin asioideni kanssa, enkä sitten pysty enää viikon päästä jatkamaan siitä. Mutta ensimmäistä kertaa minullakin on silti tilanne, että luotan terapeuttiin, ja varsinkin hänen ammattitaitoonsa. Ja juuri tuosta viimeksi puhuin, että aina kun luotan johonkin, siinä käy lopulta huonosti... Hmm...olikohan tässä jokin pointti???

Toivottavasti saat ensiyönä nukuttua, ja levättyä!
piikkilankaa
piikkilankaa

Viestien lukumäärä : 91
Join date : 11.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

lepakoita tapulissa... - Sivu 3 Empty Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa