Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

kisun päikky

2 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

kisun päikky Empty kisun päikky

Viesti  pirunpaha Ti Syys 08, 2009 5:30 pm

nonni alotan taas tämmösen!! mitäs tähän kirjottas??!

alotetaan vaiks, et ahdistaa ja väsyttää sekä itkettää tajuttomasti, kokoajan on sellanen epämääränen olotila Sad kuolla haluisin! kelle sen kertoisin, en kellekkään Sad mä voin vaan sitä omanpääni sisällä toteda ja olla tietonen siitä, mut pidän sen omani tietonani Sad vaikka haluisin töihin/opiskeleee, niin mua pelottaa ihan sikana ihmiset!! mä en haluu kohdata ketään, enkä mitään.. tiijän olevani säällittävä ihminen Sad

muille kaikkee hyvää kuitenki..
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha Ti Syys 08, 2009 5:33 pm

tuntuu todellaki, et veto on pois, nyt en todellakaan jaksa enää yhtään mitään..
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha Ti Syys 08, 2009 10:32 pm

miten tätä vois jatkaa?? mä en kelpaa mihinkään. kauheen ristiriitaset tunteet tällä hetkellä ja tosi epätodellinenolo ja ei jaksa keskittyy mihinkään. mä tiiän, et vois asiat pahemminki olla ja varmaa moni ajattelee, et kuin pienestä asiata mä vikisen. en jaksa tänne kirjottaa tai itse asiassa en tahdo kirjottaa mitään lapsuudestani, en haluu muistaa miten ahdistunu jo sillon olin, mut ei siittä sen enempää, sillä ei oo mitään merkitystä.

millään ei oo.. katon vaan, et kuin hitaasti ja varmasti kuolen pois..
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  eBeta Ti Syys 08, 2009 10:44 pm

Voi Kisu, olet niin nuori ja muutenkin fiksu tyyppi,
Voimia, jaksele! Mene nyt tosiaan ensin johonkin jossa kuuntelevat.
eBeta
eBeta

Viestien lukumäärä : 41
Join date : 11.08.2009
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  eBeta Ti Syys 08, 2009 10:45 pm

Et sinä kuole pois ennen aikaasi...katos minun avatarta.
eBeta
eBeta

Viestien lukumäärä : 41
Join date : 11.08.2009
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha Ti Syys 08, 2009 11:21 pm

ebeta en nyt niin siitä fiksuudesta tiijä Sad kiitti kauniista sanoistasi, mut kyl se loppu tulee.. niinku meille kaikille..
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha Ke Syys 09, 2009 1:59 am

koko auton matkan sitä vaan toivois et helvetti ku sitä kuolis vaan tässä!!
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha Ke Syys 09, 2009 4:32 am

mä oon huomannu, et ollaan erkaannettuja siskojen kanssa. ennen oli paremmat välit, mut kai siskoilla alkaa olee parempaaki tekemistä, ku olla ja viettää aikaa mun kanssa. se tuntuu kuitenki ihan hemmetin pahalta, ihan itkettää ja suututtaa, ku oon tavallaan menettäny yhen siskoistani. haluisin, et me vietettäs aikaa, kateltais leffaa, syötäis kaikkee hyvää ja oltas koneella. mä en voi tehä asialle tän enempää, mut mä toivon, et joskus voitas siskon kanssa viettää yhteistä laatu aikaa, seki tekis mun olon paremmaks, mut en haluu tunkeilla, ja mä pelkään, et jos alan häntä ahdistaa, niin meijän välit menee kokonaan pois ja se heittää mut ulos, ja mä en kertakaikkiaan voi asua siinä helvetissä yksin Sad

tää on niin perseestä..
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha Ke Syys 09, 2009 4:29 pm

ahdistusta, ahdistuksen perään.. siskon kanssa hyvin etäisetvälit Sad opiskelusta ja työstä ei tietookaan Sad en jaksa enää yrittää mitään, tiiän et koko homma kusee, ku en voi olla ihmisten kanssa missään tekemisissä, ku sielä on niitä kusipäitä Sad

että miten voinkin vihata itteeni näin paljon Twisted Evil
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha Ke Syys 09, 2009 4:31 pm

ja en tiiä, et mikä vois enää ees auttaa.. oon tullu tien päähän, ihan kaikkien asioiden suhteen, eli nyt vaan ootan sitä pois lähtöä, en oo saanu mitää aikaseks, mut ainaki sit voin jättää tän paskan elämän, eikä se häirittis niin paljon, ku ei mitään jääny taakse. onneks tää onki vaan mun päikky, eli se ketä ei vois vähempää kiinnosta mun jutut voi feidata mut.
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha To Syys 10, 2009 1:01 am

jaah ja tänään vois viettää pikkulauantaita juomalla viinaa, länträttynä. jospa tulis parempi fiilis ja muutenki..

alooohaaa!!!!!!!!
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha To Syys 10, 2009 7:43 am

täällä taasen.. ei sit auttanu sekään, et ku sisko menee aamulla kouluun, et mäki menisin ajoissa nukkuun.. sisko menee kaverinsa kanssa kattoon jotain bändiä ja mä joudun jäämään vahtiin kissanpentuja. vois ottaa jotain turrutus ainetta, tää ahdistus ei vaan oo menossa mihkään. olikoha annos sit liian pieni tänäänki?? noo, mä en murehdi enää.. nyt vaan katon, oon ja elän, kuolenpaha ajoissa. rahaa riittää vaan tapakkiin. nykyään käyn sossu vaan vievämässä papereita, en jää sinne höpiseen, sen akan kanssa. epäilyttää muuteski, en kiusaa itteeni, et meen kuuntelee jotain paskaa..

tämmöstä..
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha To Syys 10, 2009 7:21 pm

tänään saan sit olla koko illan yksin, ku sisko menee sen kaverin kanssa keikkailee. mitäs sitä sit keksis.. vois kutsuu tänne yhen kaverin, ku hällä tuntuis olevan jotain sydämmenpäällä, kai sitä sit vois kuunnella, niin vois joskus ittensäkki unohtaa. kuolema on niin paljon mielessä, se on jo ihan arkipäivästä.. kuten oon sanonu, niin kuolema on mulle iloinen asia, mä en tunne iteeäni mitenkää sairaaks sen takia, et haluun kuolla ja jättää kaiken taakseni. mun veliki on kuollu, hällä on varmaa hyväolla.. joskus musta tuntuu, et saatana puhuu mussa ja oon tosi pirullinen ja saatanallinen, se joskus pelottaa mua. toivon todella, et kukaan joka tuntee mut, ei koskaa lukis näitä, ei koskaan kantautuis niitten korville, et mitä mieltä oon.

tämmöstä siis..
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha To Syys 10, 2009 10:27 pm

raavin ihoo verille asti.. vähän kirvelee, ei sen pahempaa, vois mennä röökille pian, kaveriki taitaa tulla kohta.
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha Pe Syys 11, 2009 4:17 am

tekipä hyvää hukuttaa aggressionsa ja kaiken muunki paskan viinaan.. nyt menossa vasta toinen viina lasillinen.
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha Pe Syys 11, 2009 5:12 pm

tuli parempiolo eilen, ku join viinaa ja nyt sit taas vituttaa ja ahdistaa.. sisko huomas, et siitä viina pullosta oli juotu, ei auttanu valehteliminen.. ei ollu ees mun oma viina pullo vaan siskon kaverin. lupasin ostaa uuden, ku saan seuraavaks rahaa, muutaman lasillisesta joudun ostaa uuden, jees.. kai sen koko pullon vois sit juoda siitä hyvästä, et ostan uuden tilalle. taas sisko ja sen kaveri menee keikkailee ja oon sit yksin kissojen kanssa. täällä on oikee kissa perhe, on isä, äiti ja 3pientä poikasta. niillä poikasilla on ihanat kynnet, ku ne yrittää ottaa kiinni paljaaseen ihoon, uuuuhhhhhh, se tekee niin hyvää!! niitä olis 4, mut yks jouduttiin antaa lopetettavaks, ku sillä oli tulehtunu napatyrä jossa oli jo kuolio, se raukka oli kuivunu ja muutenki todella huonossa kunnossa, joten parempi oli vaan lopettaa, ei kärsi enää pieni. se ei tartte huomata, et miten pirullinen paikka tää maailam on, miten paha ja pirullinen ihminen mä oon Sad
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha Pe Syys 11, 2009 8:25 pm

ihanaa kattella kisuperhettä. ne on niin onnellisia kaikki yhdessä. kummatki vanhemmat nuolee pikkupoikiaan, ne saavat oikeen kunnon pesut isiltä ja äiskältä. silmätki alkaa jo avautua pikkuisilta, se on vaa ajnakysymys, ku on kokonaan auvenneet. ne liikkuu tosi paljon ja pitivät ääntä, ku on nälkä tai joku muu asia on heijän mielestään huonosti. ne on niin ihania kaikki..

kisut ei tiijä mitään pahasta maailmasta, ei sitäkään, et mä oon niin pirullinen ihminen Sad ne ei ansaitse sitä, ne ansaitsee saada vaan pelkkää hyvää..
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha Pe Syys 11, 2009 10:58 pm

pienillä päikyillä olin.. väskätää ja vituttaa vaan joka päivä.. jotenki turtunuolo. sellasta.. ei jaksa tänään varmaan tehä yhtään mitään, muutaku et vois käydä röökillä Wink lisää myrkkyä keuhkoihin pirat
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha La Syys 12, 2009 12:24 am

hitto yhtään ei jaksa kattella ihmisiä, varsinkaa mitään lapsia!! yksin pikkutyttö olis halunnu tulla kattoon kissoja, on soitellu ovikelloo jo tänään useesti.. en aukassu ovee, katoin vaan ovisilmästä, et "jaaha, taas noi saatanan kakarat tulee kattoo kissoja"

sais kaikki maailman ihmiset kadota jonnekkin.. tai sit mä ite saisin kadota!!
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha La Syys 12, 2009 4:13 am

vois taas kohta mennä itteensä myrkyttään ulos..

taitaapi toi meitin isikisulla olla seksit mielessä, ku mouruaa siihen malliin ja juoksee kokoajan katin perässä ja olis haluu nuolla persettä ja mennä päälle itteensä tyydyttämään. kyl huomaa, et miehet on kaikki samanlaisia, oli ne ihmisiä tai mitä muita tahansa eläimiä.. toisin sanoen mies on eläin!!
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha La Syys 12, 2009 4:48 pm

vittuku piti mennä' tänään pikkuveljen jalkapllokauden päätösjuhliin, mut olin niin saatanan laiska ja saamaton aamulla, etten jaksanu.. ei pazljoo tullu nukuttuu, ku kollikissa on tosi kiimainen ja mouruaa kokoajan, siihen heräs ja sitten noi pikkukisut kitisee kokoajan.. mä vihaan kissoja!!!!!!

saatanan haavat on niin kipeet.. ei voi ainakaan mennä mihkään saunaan tai suihkuun ihmisien kanssa, ettei tartte selitellä..
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha Su Syys 13, 2009 4:44 am

haavat on edelleen kipeinä, tein sen minkä haluinki, saada fyysisen kivun, et oikeen tuntuu, todella kunnolla. oltiin mummolassa, sieläki ahdisti, joka paikassa itse asiassa, olin missä hyvänsä, koska hyvänsä, miten hyvänsä ja keiden kanssa hyvänsä..

huhhuh..
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha Su Syys 13, 2009 7:01 am

väskättää.. vois mennä nuksii.. menis tääki päivä jo ohi, ja olisin taas päämäärää tavoittelemassa!! huomenna olis kuitenki oltava skarppina, ku on pikkuveljen jäkisharkat, sielä ei ookkaan enää niin kauheen useesti tullu käytyy.. nooh, kattoo sit huomista, et jaksaako sitä mennä, ku herääminen on niin vaikeeta nykysin, ei jaksa mitään ja kaikki vituttaa ja ärsyttää.
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha Ti Syys 15, 2009 1:34 am

väsyttää ja väsyttää..päätä särkee ja muutenki tosi epätodellinenolo, ei jaksa oikeen mitään tehä.. tänään kuitenki siivosin ja tiskasin, ku pelkäsin mummon tuloa luokseni ja se olis taas alkanu kyselemään kaikkee typerää, jne.. mummi kuitenki soitti tänään ja sanos, ettei tuukkaa käymään, onneks,onneks..

mitäs sitä sit..ei tiijä.. laskui rästissä, muutamat menny käräjille, en tiiä miten sielä etenee, eikä kiinnostakkaan, ei jaksa nyt..
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  pirunpaha Ke Syys 16, 2009 12:10 am

kotiin omaani haluun jo lähtee, miten sinne pääsis?? hengenlähtöö mä ootan, ku se tulee, omaan kotiin, turvaan pääsen, pakoon kaikelta ja kaikesta täältä pois..
pirunpaha
pirunpaha

Viestien lukumäärä : 116
Join date : 08.09.2009
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

kisun päikky Empty Vs: kisun päikky

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa