Sähköpostin julkaisemisesta
+4
Mirri
Gyver
Hermiitti
Urpo
8 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Inise itse
Hermiitti kirjoitti:Kyllästynyt, sun valitus on hyttysen ininää...
En voi mitään sille, ettet (sinäkään) ymmärrä häiriköintisi ihmisille tekee.
Hermiitti kirjoitti:... tai sitten valitus saattaa ennemmin sinut huonoon valoon kuin minut!...
Luuletko sinä, että välitän siitä missä "valossa" joku arvostelukyvytön peesaajasi minun viestejäni lukee?
Hermiitti kirjoitti:... Kostonhimosi on luettavissa kirjoituksistasi, vaikka asiat joiden pohjalta kostat eivät ole mitenkään raskauttavia....
Miten niin eivät muka ole? Olet vuosien ajan järjestelmällisesti, tahallisesti, uutterasti ja harkiten rääkännyt minua (niin kuin mm. Tristankin). Millä perusteilla sinä luulet, etteivät sinun "Kyllästynyt sormettaa itseään kun kirjoittaa viestejään ..." olisi "raskauttavia"?
Hermiitti kirjoitti:... Kostoajattelu on muuten mielestäni sairaan mielen toimintaa sen täydessä merkityksessä!
Miten muka sinulle pystyisin kostamaan?
Viimeinen muokkaaja, Kyllästynyt pvm Pe Syys 11, 2009 12:30 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Typo)
Kyllästynyt- Viestien lukumäärä : 402
Vs: Sähköpostin julkaisemisesta
Kyllästynyt, kun huomaat myös omat virheesi täydellisyydessäsi, alkaisit ehkä toipua? Sitaatti: "Kun haastaa perusteettomasti, saattaa hyvinkin joutua itse haastetuksi!" Edellisen sitaatin keksin juuri äsken!
Hermiitti- Viestien lukumäärä : 360
Älä syö omppuja
Hermiitti kirjoitti:Kyllästynyt, kun huomaat myös omat virheesi täydellisyydessäsi...
Ikävää tuottaa sinulle pettymys Hermit, mutta en ole täydellinen - en edes kuvittele olevani.
Hermiitti kirjoitti:... Sitaatti: "Kun haastaa perusteettomasti, saattaa hyvinkin joutua itse haastetuksi!" Edellisen sitaatin keksin juuri äsken!
Päätellen aivopierujesi laadusta ja lukumäärästä, sinun olisi nyt viisasta lopettaa omenien ahmiminen.
Kyllästynyt- Viestien lukumäärä : 402
Ei taida olla eväitä. Itse, jos olisi ollut tuo bloggeri, niin olisin poistanut kiistanalaisen viestin, en ymmärrä miksi sen pitäminen blogissa nyt niin tärkeää oli. Nyt sen viestin poistaminen on myöhäistä, sitä kun on levitelty pitkin mediaa.Mirri kirjoitti:Urpo, kyllä noin taitaa olla, ettei saamansa sähköpostin julkaiseminen ole rikos. Kirje (sähköpostiviesti) harvemmin täyttää teoksen kriteerit, ja lakisääteinen kirjesalaisuuskaan ei tarkoita sitä, etteikö vastaanottamaansa kirjettä saisi julkaista. Onko julkaiseminen moraalisesti oikein, se on toinen juttu.
Olisi kiva tietää millä 'eväillä' Annan juristi aikoo osoittaa sähköpostin julkaisemisen rikokseksi.
Gyver- Viestien lukumäärä : 166
ei Hermitillä ole peesaajia.
Miksi sä kyllästynyt annat jonkun piipittävän ja lapsellisesti näsäviisastelevan narsun vaikuttaa? Senkun ohitat koko hemmon. Niin muutkin. huomaa hänen yksinäistä taivaltaan nykyään. hän innostui kun sä huomasit hänet. katso läpi--älä näe häntä.
Naiivit lotkautukset ja aivopierut kyllä etsii muun kanavan.
Miksi sä kyllästynyt annat jonkun piipittävän ja lapsellisesti näsäviisastelevan narsun vaikuttaa? Senkun ohitat koko hemmon. Niin muutkin. huomaa hänen yksinäistä taivaltaan nykyään. hän innostui kun sä huomasit hänet. katso läpi--älä näe häntä.
Chaos- Viestien lukumäärä : 296
Chaos kirjoitti:ei Hermitillä ole peesaajia.
Olisit itse eka esimerkkinä nimimerkki Chaos joka tunnetaan myös verrattomana huomionhakijana!
eikä tunneta. tuo on sun näkemys. Ei yx tahi 2 riitaa vielä määritä tuota. sä taas nahistelet vuosia... aina.
Chaos- Viestien lukumäärä : 296
Chaos, puolustaistelulla ja hyökkäyssodalla on vissi ero!
Toivottavasti PL ei julkaise...
täällä tai muuallakaan sitä yhtä ainutta sähköpostiviestiäni, jonka hänelle (mielenhäiriössä???, en osaa diagnosoida itseäni) lähetin!
Joka tapauksessa, tykkään hänestä.
Joka tapauksessa, tykkään hänestä.
minätäällä- Viestien lukumäärä : 370
Gyver kirjoitti:.. en ymmärrä miksi sen pitäminen blogissa nyt niin tärkeää oli.
Ei kai se teksti niin tärkeä ollutkaan. Mutta minusta on hyvä, ettei anna hämätä itseään. Poistolle esitetyissä perusteluissa ei liene tolkkua.
Urpo
Urpo- Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 76
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa