Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Little wing 2

4 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Little wing 2 Empty Little wing 2

Viesti  Ziina Pe Elo 14, 2009 10:55 pm

No niin. Kävin siis rekisteröitymässä. - Sattui tuoo tukarin breikki pahaan aikaan. Olen 2 viikon kävelykiellossa; pakkolepuutusta niin sanotusti. Buranaa 1200mg joka päivä ja jalkojen venytykset + muut fys. hoidot (kylmä/kuuma) joka päivä. Siinäpä työmaata. Ja kantapää kunnossa , ehkä, pahimmassa tapauksessa 1 vuoden päästä. Toivottavasti ei ihan niinkään. -
Että olipa ihana kun löysin tämän foorumin.- Selailin Suo24:n tuki-ja liikuntaelinten sairaudet palstaa kun hoksasin että onhan täällä mt-sivutkin. Alkoi tukarilaisia löytyä.....Voi kun mie teitä ikävöin... pale What a Face
Että nyt on mun elämässä kirjat ja tietokone arvossaan. Minä kun niin olin suunnitellut, että alan tanssiin ja jumppaan syksyllä oikein urakalla. Heh heh.
Onneksi voin pyöräillä. On vielä kuntopyöräkin kotona.
Tämä ilta menee sit jotenkin TV:n ääressä, ja kirjan.
Alan teippaan jalkaa , muuten Haen huomenna Lihashuollon tukitoimet- kirjan jostain kirjastosta ja käyn ostaan teippiä. Siitä se lähtee pojat! Yöksi sit teippi. Se on kuulemma tehokas.
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Ziina Su Elo 16, 2009 3:10 pm

tämäkään paska toimi.
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Ziina Su Elo 16, 2009 8:36 pm

lähetin itsel itselleni vastauksen. Aamulla tökki tämä homma: en osannut lähettää viestiä. Sama kai se että itse vastaa, koska ei tätä kukaan kuitenkaan lue.....saatika vastaa.
Masentaa tämä tilanne. Särkylääkettä pitäisi syödä , paha olo koko ajan ja käveleen ei pääse. Oon ihan loppu.- Loppu mikä loppu.-

oon niin maassa.
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Ziina Ma Elo 17, 2009 2:10 pm

Tylsyyden torvi jatkaa kirjoitelua.- Toiset niin hasukasti kommentoi toistensa juttuja. Meikä on niin tylsä ettei ole mitään kommentoitavaa.
Yritän saada tänään jollekin fysioterapeutille ajan.... jonkun pitää opettaa mulle se jalkaterän teippaus. Eka yönä piti ottaa se pois , koska se painoi varpaita. muuten tuntui tosi hyvältä. Tuntui että se " kokoaa" jalkaterän, mikä on levinnyt kuin Jokisen eväät. Tulosta tullut venyttelystä ja hoidosta: turvotus laskenut eikä kävely satu ; paljoa. Lisäksi olen ottanut korkkarit käyttöön. Aion hommata vielä korkeammat. Kerrankin korkkareita saa käyttää vielä syystä. Siinä korkkarissahan jalan paino tulee päkiälle eikä kantapäälle. Askel ns. kevenee. PAinoa olisi hyvä pudottaa pari kiloa. Siihen kun saisi potkua jostain.....olisin ikionnellinen.
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Ziina Ma Elo 17, 2009 10:57 pm

Sain ajan jalkoihin erikoistuneelle fysioterapeutille. Menen torstaina. - Kysyin hinnan, koska tavallaan ei voi arvata mitä tuollaiset spesialistit ottaa.- 50ekeä.- Joo että silleen. Toisaaalta: pelkät silikoni -kantapään vaimentajat maksoi 30e. ei kyllä sitten ollut apua. Mutta : tyyppi tuntui pätevältä ja sanoi että tuosta vaivasta voi kyllä päästä.
Nukuin päivällä: olen niin väsynyt. Sitten kävin pyöräileen.Ja ostin ALE:sta korkkarit. OIkeastaan piikkarit.- On vähän vaikee kävellä; ne on myös juhlakengät , että ei se raha ihan hukkaan mennyt. Meinaan että ei se raha
ihan hukkaan kuitenkaan mennyt.
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Ziina Ti Elo 18, 2009 12:41 am

OIkeastaan tällä palstalla näkyy, että tukari on pahasti klikkiytynyt. Kun katsoo tai siis lukee päiväkirjoja, niin samat ihmiset kirjoittavat toistensa päiviksiin. Eli tukea tulee vain valituille ja harvoille... Osittain varmaan mun oma syy että porukat vieroksuu minua. Olen aika vähän kirjoittanut tilanteestani ja tapahtumista elämässäni. - Ja kuka nyt laittaisi Matrixin näyttelijöiden kuvan awattarista. Muu kuin minä.
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty vastaus

Viesti  hanna74 Ti Elo 18, 2009 12:49 am

Tervehdys! oon sun päikkäriäs täällä lukenu, mut en oo vaan mitään kirjoittanu.

Toivottavasti jalkasi paranee!
Mul oli sitä joskus että kantapäät oli tosi kipeet venyttely auttoi siihen
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty vastaus

Viesti  hanna74 Ti Elo 18, 2009 3:37 pm

Juu oon mää välillä aika yksinäinen, oon kuntoutustuella ja en käy töissä niin luppoaikaa jää päivään aika lailla.
Muistaakseni kävin kerran lääkärissä kantapäiden kivuistani ja suositteli venyttelyä ja buranaa, en muista kuinka kauan kesti ennen kuin kipu hävis. Mut oli se tosi inhoittava vaiva
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Ziina Ti Elo 18, 2009 4:06 pm

Kiva kun jalkasi parani Hanna74. Mulla tämä on ollut jo 1/2 vuotta.
Tosin venyttely on auttanut, että kipu ei ole koko ajan, mutta ei se kunnossa vielä ole. Turvotusta edelleen nilkassa...
Nukuin huonosti ja väsyttää. Illalla soitti eräs ystävä kotipaikkakunnalta. Oli kiva jutella ; emee ole nähneet aikoihin. Sitten tuli jotenkin puhelun jälkeen ikävä olo. tunsin itseni entistä yksinäisemmäksi. Mun oisi hyvä käydä siellä kotipaikkakunnalla, mutta olen ajatellut että jalka saisi olla vähän parempi , ennen kuin matkustan.- Masentaa........
Enkä enää tiedä milloin olisi hyvä matkustaa. Ja millä. Tuskin omalla autolla lähden. LEntolippuja olen katsellut. Tämä mieliala laskenut aika roimasti.....en haluaisi aloittaa masennuslääkettä.Eikä mulla ole täällä lääkäriäkään.
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Ziina Ke Elo 19, 2009 7:10 pm

Burana-kuuri väsyttää. Olen nukkunut päivällä...juuri heräsin.- Huomenna se jalkafysioterapeutti- Kiva kun saa jotain ohjeita lissää. Jalka on parempi, mutta särki yöllä. Kyllä se 1200 mg:tä menee Buranaa. Oli nimittäin pakko ottaa yöllä toinen. Illalla otin yhden.- Masentaa. Tuo matkan suunnittelu masentaa. En tiedä milloin menisin ja millä.
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Ziina Ma Elo 24, 2009 11:53 pm

ihme juttu: olin sopinut tapaamisesta vanhan tutun kanssa lauantaille. Sit ko oisi pitänyt sopia aika , tyyppi hävisi. Ollaan kirjoiteltu puoli vuotta, koska ei asuta samalla paikkakunnalla. tunnen hänet ennestään. Kun kysyin mihin mennään kahville, ei tullut vastausta. Alkoko se jänistään? vai oliko ohari...? Shocked What a Face silent pig

Mun elämässä ei ole oikeita ihmissuhteita. On vain jotain paskaa ja sotkuja. monkey alien alien
Mää en kohta jaksa.
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty vastaus

Viesti  hanna74 Ti Elo 25, 2009 1:11 am

Tervehdys!

Harmi juttu tollaset oharit Sad

Mites jalkas jaksaa?
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Ziina Ti Elo 25, 2009 1:30 am

Moi! Jalka on problemaattinen. vastaan nyt heti koska niin tympeä olo. Mut on petettty .Ei oisi uskonut , että vielä oharin joutuu kokemaan. Toisaalta en oikein luottanut siihen tyyppiin. Ajattelin etu käteen että voi tulla pettymys. Ja niin kävi! Olin siis varautunut. Vanha kettu kun olen.
Jalan olen nyt teipannut itse, niin kuin se spesialisti opetti. Ei se kunnossa ole-. Ei oikein voi kävellä. Kävelen mutta se kipeyttyy. Teippi tukee kuitenkin niveltä. Katsotaan katsotaan.
Kävin tosiaan kotipaikkakunnalla ja tuli paska fiilis. Paitsi tuo ohari , siihen vaikuttaa muut syyt. En pidä siitä paikasta enää. Paska kaupunki. bounce bounce
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  statist Ti Elo 25, 2009 2:30 pm

Kappas. Sinäkin olet löytänyt tänne.. Toivottavasti pääset liikkumaan jalkasi kanssa..? Sinullakin on ongelmia kotipaikkakuntasi kanssa. Minä yritän vältellä sitä paikkaa parhaani mukaan. Monesta lapsuuden paikasta tulee huonoja muistoja. Hyviäkin muistoja on paljon ja mukavia ihmisiä sekä ystäviä, mutta oman fiiliksen vuoksi en käy siellä kuin velvollisuuden tunnosta. Viimeksi kävin hautajaisissa.

Jaksamisia!

Statisti
statist
statist

Viestien lukumäärä : 117
Join date : 12.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Ziina Ti Elo 25, 2009 3:02 pm

Statist: niin se sitten on: paha oli tulee kotipaikkakunnalla. Vaikka en uskonut sitä. Itse asiassa se oli mulle yllätys. Vuoteen en ollut siellä käynyt.
Lähden tästä pyörällä asioille. Alan pyöräileen koska en voi kävellä.
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  statist Ke Elo 26, 2009 3:59 pm

Kun ei ole sanottavaa.. Toivottavasti linkki toimii. Statisti

https://www.youtube.com/watch?v=wCQBbgb_Lvo&feature=related
statist
statist

Viestien lukumäärä : 117
Join date : 12.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  statist Ke Elo 26, 2009 5:12 pm

https://www.youtube.com/watch?v=t-4NuPDpvgc&feature=related

Jimillä jäi myös käsittelemättä joitakin asioita varhain kuolleen äitinsä kanssa. Se on tämän kappaleen tarina..
statist
statist

Viestien lukumäärä : 117
Join date : 12.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Ziina To Elo 27, 2009 4:11 pm

Kiitos Statisti.- Selkä kipeä. Jalan probleema saattaa vaikuttaa selkään. Kyllä tämä on tilanne! Aina joku kipeänä. -
Illalla oli kova ukkonen. Oli kiva. SIsältä sitä on hauska katsella. Ulkona ei varmaan oisi yhtä hauskaa.
TUli mieleen tuosta oletetusta oharijutusta, ettei sille ihmiselle vaan ole sattunut jotain. Sekin on mahdollista. Hän on aika vastuuntuntoinen, että alan kallistua jälkimmäisen oletuksen kannalle.
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Ziina Pe Elo 28, 2009 9:25 pm

Ottaa aivoon.- Vastasin hittolainen sellaiseen huijasupuheluun , mikä tuli Italiasta. Onneksi älysin aika äkkiä, koska kuului vain jotain huminaa, että kaikki ei ole ok, ja laitoin puhelimen kiinni. Eli se kesti varmaan noin minuutin. OLin aivan kauhuissani kun kuulin, että kyseesä on ns. huijauspuh., joka voi olla todella kallis. .Kaikkee sattunut. Outoa. Olen jotenkin väsynyt tähän : odottamattomia asioita tapahtuu; en voi niille mitään( paitsi omaa tyhmyyttä soittaa outooon numeroon). tuollainen asia saa minut pois raiteiltani.- Tietenkin tulee mieleen että siitä rapsahtaa satasen lasku.
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Ziina Su Elo 30, 2009 10:19 pm

Väsyttää.- sisko oli eilisaamusta tähän päivään.......On se kumma miten sen vierailu AINA väsyttää....Koko ajan piti olla menossa,lenkille nimittäin. Mikä
sekin on, kun ei osaa rauhassa olla. Ei muuta kun lenkille. oon ihan poikki. -Mistään ei tietenkään puhuttu: sehän on selvää. - Hän selviää urheilemalla.Ei kai sekään huono vaihtoehto ole-.. Pysyypähän laihana. Ympäristölle voi olla aika rasittavaa......
Saatika hänelle itselleeVaikka ei myönnä.
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Ziina Ma Elo 31, 2009 2:23 pm

Väsyttää. Yöllä kantapää särki. Piti ottaa särkylääke. Miten ihmeessä tuo vierailu rasitti näin paljon.- Kai se on niin levoton, että se tarttuu. Kun ei osata rauhoittua.
Aloitan huomenna, kuun alusta, painon tarkkailun.-Olen kyllästynyt näihin muutamaan liikakiloon. Voisi ehkä kantapääkin parantua painon pudottua.
Meen tänään jalkaterää hierotuttaan.
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Ziina Ma Elo 31, 2009 7:28 pm

ENpä sitten mennyt, koska oli niin väsynyt ja huono olo. Menin lepään ja nukuin tunnin. Ei kuvota enää.siistit sukuvierailut. huh huh Shocked What a Face
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Ziina Ti Syys 01, 2009 12:46 am

Olen tässä miettinyt. Onko se tapa normaali tai normin mukainen, millä sisko kutsui itse itsensä minun luo. ELi:" tarvitsen vaihtelua; tulisin ensi viikonloppuna sun (siis mun) tykö". Eli ei sanaakaan, että oisi kiva nähdä, tai kysymystä sopisiko tulla.... . Ellei kysymykseksi voi tulkita, "tulisin....".
En todellakaan tiedä enää, mikä on normaalia. Eli hän teki sen taas: tunkeutui mun reviirille. Sitten edellisenä iltana kysyi aika aggressiivisesti: .." juna on siellä klo11. Onko se OK?" Onko tuokaan normaalia? Ei se ainakaan kohteliasta ole. Mutisin siihen jotain että kai se ok... .... . Hän ikään kuin hyökkäsi. Tosi törkee. Olin jännityksessä koko ajan kun se oli täällä. Onneksi vain vuorokauden. - Enää ei kutsumatta tule. Vaikka välit menisi. silent
Sitä kutsua se tosin saa odottaa.
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Ziina Ti Syys 01, 2009 8:48 pm

Heräsin päikyiltä. - Toisiltä tänä päivän
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Ziina Ke Syys 02, 2009 1:24 pm

Illalla oli flunssainen olo: nuhainen ja korvaa särki. Ajattelin että nytkö se töpselinokkaflunssa iski. Nyt kuitenkin parempi. What a Face
Ziina
Ziina

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 14.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Little wing 2 Empty Vs: Little wing 2

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa