Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Liikuntaa...?

+8
sannikka
toivotonko
possu
vilsu
eevamarja
lötkö
pisama
Mirri
12 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

Liikuntaa...? - Sivu 3 Empty Vs: Liikuntaa...?

Viesti  sannikka Pe Syys 11, 2009 12:04 am

Olen, Miiruska, kanssasi aivan samaa mieltä Very Happy . Nyt vaan on meikäläisen pitänyt muutama päivä rauhoittaa sairauden takia, kun pitää olla taas iskussa, koska ensi viikolla alkavat seurojen ja seutuopiston liikunnat (ja mies vahtii, etten rasita itseäni Rolling Eyes ). Crossari kyllä tulee olemaan käytössä etiäpäinkin.
Oletko muuten huomannut, kun polkee taaksepäin, se ottaa ihan toisiin lihaksiin?
sannikka
sannikka

Viestien lukumäärä : 32
Join date : 17.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Liikuntaa...? - Sivu 3 Empty Vs: Liikuntaa...?

Viesti  vilsu Pe Syys 11, 2009 1:51 am


Sannikka, tulee Sanni Siurua aina nimimerkistäsi mieleen. Hassua ja vähän häiritsevää, mutta kyseinen tanssija taisi sitten tehdä vaikutuksen Razz (oli siis näitä Tanssii tähtien kanssa -esiintyjiä)

Kävin tänään toisen kerran treenin tynkää vetämässä pienestä flunssan epäilystä huolimatta. Eka kerta oli virhe, mutta nyt tuntu ihan hyvältä. Toivottavasti huomennakin vielä. Jos pääsis vaikka takas rytmiin.

vilsu
vilsu

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Liikuntaa...? - Sivu 3 Empty Vs: Liikuntaa...?

Viesti  sannikka Pe Syys 11, 2009 2:48 am

Vilsu, oho Embarassed . Olen jopa hieman otettu Wink .

No, hyvistä aikeista huolimatta lipsahdin tänään liikunnan puolelle vähän enemmän kuin piti. Aamulla tein pienen pyörälenkin, päivällä kävin lenkillä, iltapäivällä ajoin puoli tuntia nurmikkoa ja nyt illalla kävin uimassa. Olo on kuitenkin nyt parempi, että eiköhän se paraneminen ole jo hyvässä vauhdissa.
sannikka
sannikka

Viestien lukumäärä : 32
Join date : 17.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Liikuntaa...? - Sivu 3 Empty Vs: Liikuntaa...?

Viesti  miiruska Pe Syys 11, 2009 8:41 pm

Sannikka, joo olen huomannut.

Myöskin omaa asentoa vaihtelemalla saa treeniä ihan eri paikkoihin. Mitä alemmas kyykkyyn painuu, sitä enemmän pakaralihakset huutaa hallelujaa. Sitten taas varpaillaan polkiessa saa pohkeille kovempaa kyytiä.

Itselläni tosin on aika vahvat pohkeet luonnostaan, joten niitä ei hirveästi viitsi paksuntaa. Smile

Laitteessani on toistakymmentä erilaista ohjelmaa ja omia variaatioita voi keksiä loputtomiin. Onneksi säästin rahaa, että sain hankittua kunnollisen laitteen, eikä ollut pakko tyytyä halvimpaan rimpulaan.

Sinulla, Sannikka, tuntuu olevan melkoinen liikuntamäärä päivittäin. Ethän rääkkää itseäsi liikaa? Kuten varmasti tiedät, keho tarvii myös lepoa. cat
miiruska
miiruska

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Liikuntaa...? - Sivu 3 Empty Vs: Liikuntaa...?

Viesti  sannikka Pe Syys 11, 2009 9:42 pm

Rääkkään ja tiedän. Mutta mulla on elämässä muutenkin kaikki asiat kaikki tai ei mitään. Olen yrittänyt pitää viikossa yhden kalsaripäivän Sleep .
Nyt tämän talven ohjelmistoon olen aerobisten juttujen lisäksi ottanut pilateksen ja joogan. Ja jopa rentoutusryhmään olen ilmoittautunut psykiatrin kehotuksesta. Samainen psykiatri laittoi lähetteen vielä ravitsemusterapeutille, kun en kuulemma syö riittävästi kulutukseen nähden Shocked .
sannikka
sannikka

Viestien lukumäärä : 32
Join date : 17.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Liikuntaa...? - Sivu 3 Empty Vs: Liikuntaa...?

Viesti  vilsu La Syys 12, 2009 1:15 am


Mulla syömisen säätäminen on oikeastaan puolet koko harrastuksesta. Ihmettelen välillä, että miksi niin harvalle muulle, kun minusta siinä saa niin paljon enemmän, kuin menettää.

On minulla tästä sellainen hypoteesi, etteivät ihmiset yksinkertaisesti tunne tätä puolta niin paljoa, että tietäisivät mitä menettävät. Sen taas tietää kaikki, mitä menettää jos jättää vaikka jäätelöt syömättä, eikä se tietenkään sitten houkuttele.
vilsu
vilsu

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Liikuntaa...? - Sivu 3 Empty Kömpelys

Viesti  muistahengittää? Ma Syys 14, 2009 2:12 am

Minä päätin olla hirveesti välittämättä painosta ja tarkasta ruokailun säätelemisestä muutama viikko sitten, koska niistä tuli mulle vaan hirvee stressi ja aloin kieltämään itseltäni kaiken.

Ja kas, tänään kun kävin vaaalla olin laihtunut. Painoni laskeminen (minä siis laihdutan,olen laihduttanut hitaasti jo noin vuoden, enkä ole anorektikko) loppui silloin, kun tietoisesti yritin laihduttaa. Hmmm...Tavoitteenani ois laihduttaa semmonen 10 kg niin olisin aika lähellä "normaalia" vaikka tuskin se minusta tuntuu yhtään sen normaalimmalta, olla 10 kg laihempi. Mut silti, jos olisin ulkoisesti nätimpi ehkä oloni olisi parempi...?

Eilen kävelin koiran kanssa kahden tunnin lenkin. Tänään menin tanssimaan. Oli todella vaikeaa, minusta tuntui että olen puolet ajasta kehoni ulkopuolella ja aivan ulalla. Pahinta oli rumba, jossa piti näköjään kissamaisesti tai itämaisesti heiluttaa käsiä ja lantiota, kiemurrella...nojoo EN OSANNU :0 Mä en osaa olla tommonen naisellinen ja aistikas, mulle tulee kiusaantunut olo. Mua inhottaa oma kehoni ja just nyt mietin, onko tuo laji mulle ollenkaan oikea ja hyväksi. Kaikki muut oppivat tosi nopeasti noi kiemurtelut. Olen ihan epä-nainen Sad

Ensi viikolla kokeilen, jos uskaltaisin sinne uima-halliin...

Hiki siellä latinotanssissa tulee kyllä ja hyvä olo jälkeenpäin. Muun aikaa tuntuu kuin ois norsu lasikaupassa tai semmoinen rumilus ja kömpelys aistikkasti kiemurtelevien kauniiden naisten keskellä.
muistahengittää?
muistahengittää?

Viestien lukumäärä : 48
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Liikuntaa...? - Sivu 3 Empty Vs: Liikuntaa...?

Viesti  vilsu Ma Syys 14, 2009 4:19 am

muistahengittää? kirjoitti:Mut silti, jos olisin ulkoisesti nätimpi ehkä oloni olisi parempi...?

Kaksipiippuista, oman kokemukseni mukaan (olemukseni on muuttunut aika paljon terapian aikana). Kyllä sillä on minusta ihan yleisen oman mielialan kannaltakin merkitystä, että pitää itsestään ja viihtyy kehossaan. Toisaalta mielen mutkat eivät suoristu, näytti miltä tahansa. Ja jos vaikka sattuu olemaan jotain sisäistä arvottomuuden tunnetta, voi pettymys olla kovan työn jälkeen melkoinen, kun huomaa olevansa edelleen tasan lähtöpisteessä.

Minusta tämmöinen painon/olemuksen hallinta on ihan kannattavaa puuhaa, jos itsestä tuntuu mielekkäältä, ymmärtää mitä kaikkea sillä ei saa ja syömishäiriöt yms voidaan poissulkea (tämä tosiaan tukarilla hyvä lisätä).

Muistahengittää, naiseus näkyy kyllä teksteissäsi flower
vilsu
vilsu

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Liikuntaa...? - Sivu 3 Empty Vs: Liikuntaa...?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa