Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fisherman´s friend

+3
Anrika76
Chaos
Fisherman
7 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  statist La Syys 12, 2009 5:00 am

Polyrytmejä..https://www.youtube.com/watch?v=Uv7Bm7mzARA
statist
statist

Viestien lukumäärä : 117
Join date : 12.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  Fisherman La Syys 12, 2009 5:10 am

Kiitos Statist. Tsekkaan myöhemmin...nyt puhelen videolle juttujani.


Fish

Fisherman

Viestien lukumäärä : 74
Join date : 27.08.2009
Ikä : 66

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  Fisherman Su Syys 13, 2009 4:50 am

Hetki sitten oli kauhea olo. Kauheus meni pois kun aloin pitämään mainitsemiani henkimaailman ilmiöitä Saatanan juttuina. Ne tekivät mulle hyvin sairaan teon. Nyt olen hyvin rauhallinen. Toisaalta kyllä tuntuu siltä, että mistä ne ovat kertoneet on kyllä totta; toinen persoonani on siitä myös tiedottanut. En kylläkään enää pidä kanavia avoinna niille.

Nyt on hieman hutera ja arka olo kun en tiedä mitä elämäni tulee sisältämään tulevaisuudessa.

Hesari ei julkaissut kirjoitustani. Oikeastaan minua ei koko asia kiinnosta lainkaan. Hoitakoot itse ongelmansa.

Fish

Fisherman

Viestien lukumäärä : 74
Join date : 27.08.2009
Ikä : 66

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  Chaos Su Syys 13, 2009 12:25 pm

Täällä toinen jolle äänet on saatana. Crying or Very sad
Niissä ei oo mitään hyvää vaikka joskus ne osaakin huumorilla vitsailla. Mulla äänet kloonaa /varastaa jonkun tutun äänen. kuten lähimmäiseni tai vanhan koulukaverin. Joskus erehdyin inhoamaan koulukaveria että hän on mukana ajatusten kuuntelussa.. jonkinlainen satanisti, okkultisti tai vastaava, mutta sitten opin että äänen voi pölliä. opin koska ne pölli tyttäreni itkun ja jonkun muun tutun josta tiedän ettei hän tekisi mitään moista.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  Fisherman Ma Syys 14, 2009 12:33 am

Kiitos vierailusta Chaos Smile

Kyse ei ole äänistä vaan aivan muunlaisesta ilmiöstä. Kyllä ne ovat tänäänkin jatkuneet, mutta en välitä niistä yhtään enkä usko niihin millään lailla.

Nyt on jonkinlaista ahdistusta, mutta arvioisin, että se on sitä tavallista lääkkeen oton yhtedessä esiintyvää ahia. Minulla on tuhoutumisen tunne ts. se kauhistus.

Eilen oli kamala päivä. Ja syytin Jumalaa kaikesta, mutta se oli aiheetonta. Kyllä se Saatana on olemassa.

fish

Fisherman

Viestien lukumäärä : 74
Join date : 27.08.2009
Ikä : 66

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  Fisherman Ma Syys 14, 2009 4:20 am

Jotain olen sittenkin oppinut. Ja sen oppitunnin nimi on ollut pahuus. Toivon mukaan asia on nyt sitten selvä.

Nyt sitten palasi mieleeni, että hän on vieraillut täällä. Se on hyvinkin mahdollista. Muistikatkoksia ei ole, mutta vääriä muistikuvia kylläkin saattaa olla lajjaltikin. Ja jotain ihan muuta on tapahtunut. Odotan mitä tapahtuu. Vääristä muistikuvista on selviä todisteita, mutta mitä onkaan tapahtunut ? Petetäänkö minua ? Voi olla niinkin, mutta en sitä uskoisi tietyistä henkilöistä.

Siivosin vähän ja kohta jatkan siivousta - jos jatkan.

Luetko tätä sinä Smile Guess who.

Fisherman

Viestien lukumäärä : 74
Join date : 27.08.2009
Ikä : 66

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  statist Ma Syys 14, 2009 7:45 pm

Jep. Toivon taas, että edellisissä viesteissä ei viitata minuun.. Järjen kasassa pitoon menee oma aikansa ainakin minulla ja juu jankutan siitä riittävästä nukkumisesta aivan tarpeeksi..

Minulla oli eilen mahtava päivä. Soitto sujui aivan uskomattoman hyvin. Pitää piru hankkia äänityslaitteet. Tiedätkö tunteen? Nappaat kitaran ja sitten yhtäkkiä huomaa, että neljä tuntia on kulunut? Kaikki on puolellasi. Vaikka soittaa Mikki Hiiri tason kitaralla, niin soundikin on puolellasi ja ruokkii luovuutta?
https://www.youtube.com/watch?v=sdIvyXgM2Rg&feature=related
Statisti
statist
statist

Viestien lukumäärä : 117
Join date : 12.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  Fisherman Ti Syys 15, 2009 4:26 am

Kiitos vierailusta Statisti. En viittaa sinuun, tietenkään. Olet kokonaan toisenlainen hahmo mielestäni kuin nuo ilkmykset joita tarkoitan. Joskus soitto sujuuu, mulla on ollut päivän tauko vaan nyt soitossa. Olen kovasti vääntänyt vnhaa trumpetille sovitettua Manzanillaa, mutta vähän sormet nakittaa koska lääke vaikuttaa niin. Yhden rock-biisin alun sävelsin tuossa aiemmin mutten alkuun oikein keksi jatkoa.

Nyt tuntuu tosi ilkeältä olo koska ajoin erään mainostaulun ohi joka oli jo 80-lla paikoillaan ja muistin millainen keskustelu autossa käytiin. Eräs nainen oli peitellysti todella häijy. Ja siis minulla ei ole 50 vuotiaana lapsia. Hänen häijy toiveensa toteutui. Nyt en kykene tekemään oikein mitään, niin pahalta tuntuu...lopetan tähän.


Fish

Fisherman

Viestien lukumäärä : 74
Join date : 27.08.2009
Ikä : 66

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  hannele81 Ti Syys 15, 2009 6:56 am

Käymässä Very Happy
hannele81
hannele81

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  Fisherman Ti Syys 15, 2009 7:59 am

Kiitos Hannele vierailusta Smile Kiva kun kävit. Täytyykin poiketa vastavierailulle jahka kerkeän.

Kävin ABC:llä. Ostin energiajuomaa ja pattereita Bundleen ( vehje jolla saa eri vahvistinmallinnuksia aikaan...voi kuunnella kuulokkeilla ). Kohta vois alkaa soittamaan jotakin. Olo on kohentunut huomattavasti. Täytyy alkaa kysellä voisko lääkkeen vaihtaa kun se aiheuttaa ahdistusta ja stimuloi ahdistavia ajatuksia. Täytyyhän lääke silloin vaihtaa. Jos eivät vaihda teen valituksen.

Maanantaina vois käydä Oulussa. Rahaakin tulee sopivasti viikonlopuksi. Keskiviikkona olo taas muuttuu kun lääkkeen vaikutus heikkenee ja nukun 6 - 8h kerrallaan. Nyt nukun 12 h.

Poistin Netlogin, profiilit Suomi24:llä ja kohta poistan kaikki muut blogit paitsi ehkä tätä. Tämäkin voi mennä poistoon. Suntuubin profiili täytyy myös poistaa. Facebookin profiilin jätän, koska mulla on siellä yksi vanha tuttu.

Nyt sitten soittamaan vaikkapa Hopeinen kuu - biisiä ( kun vain muistaisi koko biisin ).


Fish

Fisherman

Viestien lukumäärä : 74
Join date : 27.08.2009
Ikä : 66

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  muistahengittää? Ti Syys 15, 2009 8:15 am

Aamuyötä,

No toivottavasti et ihan kokonaan katoa täältä virtuaalimaailmoista. Kreiviäkään ei enää varmaankaan ole? No, se paikka on aika omanlaisensa, mutta joskus siellä törmää helmenkaltaisiin keskusteluihin. Liian harvoin, suhteessa siellä vietettyyn aikaan? En tiedä, minulla alkaa olla olo, että en enää tiedä millä tavalla aikaani "pitäisi" käyttää, kunhan teen mitä mieleen juolahtaa. Ainakin sinä aikana, jonka omistan ihan itse.

Täällä on niin monia, jotaka ovat vain sanoja, mutta kuitenkin niin oikeita ihmisiä. Välittäminen täällä...monet ovat sitä mieltä että tällainen kommunikointi on vähemmän kuin "oikea" tai "normaali". En tiedä. Ehkä olen sitten niin kirjallinen, että minun on helppo kiintyä myös sanoihin. Ajatuksiin ja henkiseen olemukseen, jonka luulen aistivani sanojen takaa. Tulkitsen...hih ja huoh.

Mutta jos katoaisit, niin kiitos joulutoivotuksista, omanlaistasi ja haluamaasi joulua toivon myös sinulle Wink (voi yöks näitä hymiöitä). Minä ihailen sinun elinvoimaasi ja sinnikkyyttäsi, kaikesta tapahtuneesta huolimatta. Elon voimaa ja virtaa jatkossakin...
muistahengittää?
muistahengittää?

Viestien lukumäärä : 48
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  Fisherman Ti Syys 15, 2009 9:21 am

Kiitos vierailusta Muistahengittää. Vakaa aikomus olisi kokeilla päiväkirjatonta elämää, Tukaritonta elämää. Kreivi jää nyt telakalle. Toivoisin, että voisit elää sitä omaa aikaasi tuskattomasti, masennuksetta, ahdistumatta. Joskus se kriisi kai ihmisen on koettava, mutta kun se iskee niin pahaan aikaan. Tänään juuri pohdin, että minun kai pitäisi olla osastolla tuskatilojeni vuoksi, muttei sinne kai ihan noin pääse. Eikä siitä osastokeikasta taida olla apuakaan mulle. Nyt on taas olo kohentunut ja soitin uutta kitaraa tunnin verran. Kiitos kun jaksoit kuunnella silloin Kreivin murheita. Siellä chatissa yleensä riidellään, enkä oikein halua siis siellä käydä. Saa nyt nähdä kauanko päikkyni on vielä käytössä.. Ei mulla oikein muuta elämää ole kuin virtuaalielämä ja ohut sosiaalinen elämä. Mutta kun tuskaa ei ole niin olen hetkittäin jopa tyytyväinen. Kyllä päikyissä näkee sanojen taakse kunhan tarpeeksi lukee henkilöä. Niinkuin sanotkin. Mutta koska olen optimisti odotan edelleenkin käännettä elämässäni. Voimia sulle Muistahengittää. En vielä tiedä katoanko...olen ennekin yrittänyt, mutta huonoin tuloksin, kun sitä asiaa on ja tarvetta kirjoittaa.


Fish

Fisherman

Viestien lukumäärä : 74
Join date : 27.08.2009
Ikä : 66

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  Fisherman Ti Syys 15, 2009 11:01 am

Soittelin taas kitaraa. Ja olin tyytyväinen soittooni. Tein taas yhden biisin aihion. Podilla on kyllä vaikea soittaa kun siinä on digitaalitekniikkaa. Olen tottunut putkivahvistimen soundiin, josta ääni irtoaa helposti ja se ei ole liian kireä.

Kohta käyn nukkumaan. Kolmen päivän päästä tulee rahaa. Good night.


Fisherman

Fisherman

Viestien lukumäärä : 74
Join date : 27.08.2009
Ikä : 66

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  Fisherman Ke Syys 16, 2009 4:36 am

Olisikohan asiat nyt sitten selvinneet suurelta ja olelliselta osin ? Kun ajoin erään kylän hautausmaan ohitse, niin pala nousi kurkkuun ja kyyneleet täyttivät silmät ja silloin sanoin mielessäni: Jumala miksi sie vielä lyöt. Tunnereaktio meni ohi, mutta nyt on tullut mieleeni tuosta samasta paikasta muisto, että sama nainen joka halusi etten koskaan saa perhettä sanoi siinä kohtaa, että noihinhan sinä uskot sitten. Tarkoittaen uskovien tarinoita. Hän sanoi tämän hyvin halveksivasti. Mutta asiassa oli se maku, että hän hallitsisisi miltä minusta uskomusteni ja muuten saa tuntua. Hän salli minulle hetkeksi uskon ja ikään kuin kiduttaen vei sen pois. Nyt minusta tuntuu siltä, että Jumala on sallinut antaa kohtaloni noiden k-päiden käsiin, koska sitä lapsena ja nuorena halusin. Minä nimittäin osoitin lähimmäisenrakkautta sallimalla ystävieni määrillä asioistani. Onko Jumala antanut koko kohtaloni noiden sadistien käsiin pyynnöstäni ? Kyllä varmaankin. Nyt sitten rukoilin Jumalaa, että hän käyttäisi itse valtaansa kohtaloni suhteen ja ottaisi sen heiltä pois. Katsotaan mitä tapahtuu.


Fish

Fisherman

Viestien lukumäärä : 74
Join date : 27.08.2009
Ikä : 66

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  Fisherman Ke Syys 16, 2009 4:59 am

Ei heillä itselään ole voimavaikutusta, mutta Jumala toteutti pyynnöstäni heidän tahtonsa. Syytin Jumalaa turhaan ja Saatanasta ei ollut kyse. Pyysin Jumalalta anteeksi ja kun oikein muistelin niin löytyihän lapsuudestani asiaa koskeva päätös. Katsotaan poistuvatko ongelmani nyt sitten. Minulla oli vaan sitten periaatteensa olla olematta pahaa vastaan - tiettyyn rajaan saakka. Tähän pystyin. En enempään.


Fish

Fisherman

Viestien lukumäärä : 74
Join date : 27.08.2009
Ikä : 66

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  Fisherman Ke Syys 16, 2009 10:41 am

Olo on hyvä, mutta alkaa väsyttämään kai kun nyt naurattaa taas kaikki. Maailma on yhtä Berlusconia.

Kävin yöretkellä ja join kupin teetä yökahvilassa kuutostien varrella. Ilmeisesti olon muutos taas astuu voimaan kun viikko on kulunut lääkkeen otosta. Äsken minulla oli niin hyvä olo, että arvelin voivani elää millaista elämää tahansa. Päätin kyllä elää Jumalan tahdon mukaisesti, sillä se on parasta minulle.

Sävellystyö on kesken. Sain Podista vähän miellyttävämmän soundin soittaa, mutta en osaa oikein Podia käyttää.

Joo siis, siitä on ollut kyse etten itsekkään ole tunnustanut minulle samoja oikeuksia kuin muilla on. Mutta nyt aion tunnustaa. Suurin osa ihmisistä tunnustaa mulle samat oikeudet kuin muillakin on, mutta muutama kusipää ei tunnusta. Minä vähät välitän heidän kohtalostaan nyt kun homma on päätöksessä eli heidän valtansa on murrettu. Heillä on kova kohtalo ja se on aivan oikein heille, Amen.

Juuri niin. Tunnustaa itselleen samat perusoikeudet kuin muilla on eikä anna asioita muiden päätettäväksi. On kyllä ihmisiä joiden kanssa voisi menetellä niin, että antaa kaiken elämänsä heidän päätettäväkseen, mutta ne ihmiset joille sen oikeuden annoin ovat pahoja sadisteja. Mm. tämän Jumala kertoi minulle. Jumala on hyvä, vaikka Hän joskus koetteleekin.


Fish

Fisherman

Viestien lukumäärä : 74
Join date : 27.08.2009
Ikä : 66

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  Sien.. Ke Syys 16, 2009 1:09 pm

Huomenta kävin sanomassa.


flower
Sien..
Sien..

Viestien lukumäärä : 211
Join date : 21.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  Fisherman Ke Syys 16, 2009 4:56 pm

Kiitos Sien vierailusta Smile Hyvää huomenta myös sinulle Smile


Tiskasin astiat ja siivosin keittiötä ja olkkaria. Katselin Kotkasta asuntoja. Kolmio olisi 64 000. Omasta voisi saada 55-60 000. Riihimäellä on sama hintataso. Ja Riksusta on lyhyt matka Stadiin.

Nyt on taas se olo, että tässä unessa eli mun elämässä kävi nyt sitten näin, mutta mitäs sitten. Mulla ei ole paluuta työelämään enää ja muuhun en pyri kuin hyvän olon maksimointiin ja mullahan ei ole kunnianhimoa. Ei mulla ole enää paineita mihinkään. Mutta jonkinlainen seikkailu muualla olisi kyllä paikallaan. Multa ei puutu kuin hieman suuremmat tulot ja rakkautta. Rakkautta voi vielä tullakkin Wink

Fisherman

Viestien lukumäärä : 74
Join date : 27.08.2009
Ikä : 66

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  statist Ke Syys 16, 2009 5:00 pm

Kiteytit sattumalta myös minun omat fiilikset. Tämä ei ole Gloomy Monday:
https://www.youtube.com/watch?v=TCEJtUNe90A

Ja alkuperäinen versio
https://www.youtube.com/watch?v=48cTUnUtzx4&feature=fvw
statist
statist

Viestien lukumäärä : 117
Join date : 12.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Fisherman´s friend - Sivu 3 Empty Vs: Fisherman´s friend

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa