Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Muutama pelisääntö

+11
vm48
toivotonko
haphasard
eliö
Pertti Luukkonen
possu
Mirri
Kyllästynyt
Trisse
Mercy
Admin
15 posters

Sivu 2 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  eliö Ma Elo 31, 2009 12:05 am

Kiitos kutsusta, mustikkapiirakka kyllä kelpaisi ilman kardemummaakin, mutta matka on pitkä ja kello jo paljon. Nyt ottaa päähän. Ehkä voisit laittaa minulle postissa palan ?
eliö
eliö

Viestien lukumäärä : 64
Join date : 24.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Kyllästynyt Ma Elo 31, 2009 1:05 am

eliö kirjoitti:Kiitos kutsusta, mustikkapiirakka kyllä kelpaisi ilman kardemummaakin, mutta matka on pitkä ja kello jo paljon. Nyt ottaa päähän. Ehkä voisit laittaa minulle postissa palan ?

Laitan pakastimeen vastaisuuden varalle.

Tuli vähän kosteaa, postikuljetus ei onnistu ainakaan noin tuoreena.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  haphasard Ma Elo 31, 2009 3:15 am

Ryhdyin nyt ajattelemaan ja ajattelin ylläpidon olevan niinkin läheistä 'sukua' joidenkin kirjoittajien kanssa että ihan piirakalle taipuivat.
Kolmen kopla ja kaikki kaverinsa !niitähän riittää.
Piita,eliö ja kuka se kolmas olikaan 8)vai onko yksi kaksi vai jopa kolme.
Oletteko ihmiset niin tyhmiä jotta luotatte ihan kenen tahansa luomaan sivustoon ja odotatte vielä puolueettomuutta.
haphasard
haphasard

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Mirri Ma Elo 31, 2009 3:33 am

"Oletteko ihmiset niin tyhmiä jotta luotatte ihan kenen tahansa luomaan sivustoon ja odotatte vielä puolueettomuutta."

Minä luotan tämän sivuston ylläpitäjään niin, että uskallan kirjoittaa täällä - jopa päiväkirjaa. Mutta puolueettomuutta en odota, koska mielestäni sellaisen odottaminen on äärimmäisen epärealistista.
Alkaisin epäillä omaa realistisuuttani ja todellisuudentajuani, jos odottaisin nettifoorumeilta jotakin 'puolueettomuutta', tai 'oikeudenmukaisuutta'. Ei sellaista ole olemassa, ei vaikka ylläpito miten uskoisi niihin ihanteisiin ja yrittäisi parhaansa.

Jos ei elävässä elämässäkään saada 'puolueettomuutta' ja 'oikeudenmukaisuutta' toteutumaan niin, että kaikki olisivat kiistattoman yksimielisiä niiden toteutumisesta, miten ihmeessä asia voisi toteutua netin keskustelufoorumeilla? Toistaiseksi järkeni sanoo asian olevan noin, niinpä luotan tämän sivuston ylläpitoon. Siihen, että ylläpito yrittää parhaansa vaikkei ihanne olekaan saavutettavissa...
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  haphasard Ma Elo 31, 2009 4:27 am

Mitä näihin sääntöihin tulee,niin huit hait.näättehän te nyt itsekin(ylläpitäjät)millaista on valvoa ihmisten kirjoituksia.Ei se varmasti sen helpompaa ole ollut tukarillakaan ja mitä pidemmälle tukarin poissa olo jatkuu,sitä raskaammaksi teille käy valvoa jokaista viestiä.
Ainakin tämän saitin valvojat tulevat tietämään,millaista on on pitää palkatta 24/7 vahtia aikuisista ihmisistä.Tukarin ylläpitohan saikin jo haukut,ainakin joiltakin ja ainakin aika moneen kertaan.
Ei tuollaista pitäisi edes olla,mutta aina joukkoon mahtuu monenlaisia.Kuten minä!
haphasard
haphasard

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Mirri Ma Elo 31, 2009 4:45 am

BB,ok. On toki ihan tervettä ja järkevää reagoida, jos näkee hyökkäämistä jonkun kimppuun. Silti kovasti toivon, ettet ainakaan tässä tilanteessa hyökkää kenenkään kimppuun vaikka miten näkisit kimppuun käymistä. Eivät sellaiset vastahyökkäykset hyödytä mitään eikä ketään.

Minusta ylläpidon ohje on ihan hyvä: kannattaaa ilmoittaa ylläpitoon, jos näkee kimppuun hyökkäämistä... Mieluummin niin kuin että itse alkaa kiihkeästi puolustamaan.
Mirri
Mirri

Viestien lukumäärä : 311
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  toivotonko Ma Elo 31, 2009 6:42 am

JOka helvetin foorumilla on omat kiistansa.
Ehkä SYLIN foorumi on ainoa, jossa niitä on suht vähän, mutta siellä puututaankin sääntörikkomuksiin varsin nopeasti ja porukka on suht vakiintunutta ja koostuu pienestä kirjoittajakunnnasta.
toivotonko
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 09.08.2009

http://irc.galleria.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Kyllästynyt Ma Elo 31, 2009 5:19 pm

DeeDee kirjoitti:Jos ei tämä moderointi miellytä, jokainen voi perustaa oman foorumin ja mellastaa siellä niin kuin haluaa.

Foorumin ylläpitäjä on paikan "diktaattori" ja siihen on vain alistuttava tai sitten voi poistua.

Ei ole helppoa varsinkaan tämän jengin paimentaminen.

Voimia Adminille.

Ja Jannenkin taukoa alan ymmärtää, mitähän siellä Tukarilla on tapahtunut?

Ei se nyt aivan noin yksinuottista ole!

Jos joku avaa palstan ja nimeää sen Tukari- varalla -nimiseksi, on jokseenkin mahtipontista väittää, että perustamisen myötä voi ja saa hallita palstaa niin kuin itse ikinä lystää ja esimerkiksi mielensä mukaan sallia joidenkin nimimerkkien solvaamisen ja haukkumisen palstallaan.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Mitä hyötyä?

Viesti  Kyllästynyt Ma Elo 31, 2009 6:38 pm

DeeDee kirjoitti:JOs tulee solvatuksi tai herjatuksi, voi tehdä rikosilmoituksen, eikä jatkaa jankkamista tai valittamista palstalla.

Mitä hyötyä siitä on palstalla jossa Admin on itse avoimesti ilmoittanut olevansa ennakkoluuloinen - ja ettei edes aio ennakkoluuloistaan luopua?

Mitä hyötyä ilmoituksesta on palstalla jossa Admin itse avoimesti osallistuu pilkkaamiseen ja ilmoittaa, ettei aio puuttua mm. epäilyn muotoon puettuihin herjauksiin?

Kuka tahansa voi perustaa minkänimisen palstan hyvänsä, mutta ratsastaminen Tukiasema.net -sivun nimellä tuo (ainakin minun mielestäni) jonkinlaisen moraaliseen vastuun siitä minkälaista moderointia sivulla harjoitetaan.

Ei sillä, täällähän todellakin noudatetaan aivan samaa moderointipolitiikkaa kuin alkuperäisella Tukiasemallakin - jopa suosikkilista näyttää olevan jokseenkin sama.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  vm48 Ma Elo 31, 2009 6:40 pm

Jokaisella ihmisellä on oma mielipide ja oma oikeudenmukaisuuden käsitys ja myös oikeus puolustaa omaa mielipidettään. MUTTA...
Sen voi tehdä ilman ilkeyttä,tahallista riidanhalua ja miettien onko tarpeellista vastata samalla mitalla takaisin vai olla viisaasti vaiti.
Elämä ei ole aina oikeudenmukaista,kukaan ei ole sitä luvannut meille,mutta me voimme valita tekomme ja niiden seuraukset täällä nettifoorumilla.
Suomalaisia vanhoja sanontoja lainaten: Joka vanhoja muistaa,sitä tikulla silmään...
Eli miksi jatkuvasti pitää muistaa jokaista ilkeilevää kirjoitusta,tallettaa se muutenkin asioita täynnä olevaan päähänsä,kerrata ja muistaa etsiä niitä eri ketjuista ja jatkaa ja jauhaa samoja vanhoja kaunoja saattaen ne uusilla ilkeilyillä ajantasalle.
Asiahan ei minulle mitenkään kuulu,mutta en jaksa vain ymmärtää miksi on pakko vastata ilkeyteen ilkeydellä kun voi olla vastaamatta.
Tiedän,tiedän,olen vanha ja maalta,mutta...
vm48
vm48

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Trisse Ma Elo 31, 2009 6:47 pm

DeeDee kirjoitti:

Nettikirjoittelijoita on jo tuomittu, joten jos olet tullut herjatuksi, solvatuksi tai kunniaasi on loukattu, niin teet rikosilmoituksen.

Mutta ilmeisesti et halua oikeasti selvittää asiaa, vaan saat jonkun orgasmin jatkuvasta ja jumalattoman rasittavasta jankkaamisesta, mitä haluat jatkaa maailman tappiin asti.


Ymmärrän toisaalta Kyllästynyttä. Poliisi-skenaariossa hän joutuisi kertaalleen kuulusteltavaksi eikä sen jälkeen tapahtuisi mitään. Mahtaisiko tuo vastata tyydytysasteeltaan vuosikausien jankkaamista? No
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Kyllästynyt Ma Elo 31, 2009 7:01 pm

vm48 kirjoitti:Jokaisella ihmisellä on oma mielipide ja oma oikeudenmukaisuuden käsitys ja myös oikeus puolustaa omaa mielipidettään. MUTTA...
Sen voi tehdä ilman ilkeyttä,tahallista riidanhalua ja miettien onko tarpeellista vastata samalla mitalla takaisin vai olla viisaasti vaiti.
Elämä ei ole aina oikeudenmukaista,kukaan ei ole sitä luvannut meille,mutta me voimme valita tekomme ja niiden seuraukset täällä nettifoorumilla.
Suomalaisia vanhoja sanontoja lainaten: Joka vanhoja muistaa,sitä tikulla silmään...
Eli miksi jatkuvasti pitää muistaa jokaista ilkeilevää kirjoitusta,tallettaa se muutenkin asioita täynnä olevaan päähänsä,kerrata ja muistaa etsiä niitä eri ketjuista ja jatkaa ja jauhaa samoja vanhoja kaunoja saattaen ne uusilla ilkeilyillä ajantasalle.
Asiahan ei minulle mitenkään kuulu,mutta en jaksa vain ymmärtää miksi on pakko vastata ilkeyteen ilkeydellä kun voi olla vastaamatta.
Tiedän,tiedän,olen vanha ja maalta,mutta...

Niin, helppohan se on sanoa kun ei ole itse joutunut solvatuksi.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Ilman orgasmeja

Viesti  Kyllästynyt Ma Elo 31, 2009 7:04 pm

DeeDee kirjoitti:Jos siis jos teet rikosilmoituksen, sillä ei ole mitään merkitystä, mitä mieltä Admin on.

POliisi tutkii asian ja löytää tekijän IP-osoitteella yms.

Nettikirjoittelijoita on jo tuomittu, joten jos olet tullut herjatuksi, solvatuksi tai kunniaasi on loukattu, niin teet rikosilmoituksen.

Mutta ilmeisesti et halua oikeasti selvittää asiaa, vaan saat jonkun orgasmin jatkuvasta ja jumalattoman rasittavasta jankkaamisesta, mitä haluat jatkaa maailman tappiin asti.

Jos väität tuleesi herjatuksi, solvatuksi jne. niin myös poliisi pystyy sen todentamaan ja sen jälkeen on pulinat pois.

Ai että oikein rikosilmoitus???

Orgasmeja en (ainakaan toistaiseksi ole saanut), mutta ihmettelen miten "parhaita" asiantuntijoita muiden neuvomisessa ovat ne jotka eivät ole aiheesta joutuneet kärsimään.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Pieleen meni tuokin

Viesti  Kyllästynyt Ma Elo 31, 2009 7:05 pm

Trisse kirjoitti:Ymmärrän toisaalta Kyllästynyttä. Poliisi-skenaariossa hän joutuisi kertaalleen kuulusteltavaksi eikä sen jälkeen tapahtuisi mitään. Mahtaisiko tuo vastata tyydytysasteeltaan vuosikausien jankkaamista? No

Etpä näytä kuitenkaan ymmärtävän/ymmärtäneen oikein.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vallan vallatonta pullistelua

Viesti  Kyllästynyt Ma Elo 31, 2009 7:15 pm

helu kirjoitti:Varatukarin nykyisestä linjasta voitte syyttää mua. MÄ olin se joka selkein sanoin esitti kontulle et joko voi mennä mukaan tuohon niin monen rakastamaan "miksen mä kun kaikki muutkin. Et sä muiden tekstejä yhtään moderoi. Kaikki saa kiusata mua plaplapla" juttuun tai ottaa kymlmän linjan ja lakata selittelemästä mitä tekee milloinkin. Toi kun on häivtty taistelu, jos lähtee mukaan. Millään ei pysty sen toisen tuntemuksia muuttamaan, vaikka näyttäs koko editointi historian mitä on tehnyt.

Niin että ne jotka on saanut sen kylmän varoituksen ja vielä kylmemmän vastauksen valituksiin, kestäkää! tai lähtekää. MUTTA jokainen täällä olija on pysytnyt näkemään miten paikka rauhoittui jo yhden illan aikana tuon uuden linjauksen kanssa eli se toimii suurimmalle osalle. Tarkoituskaan ei koskaan oel ollut et se toimii kaikille Razz

Jos ei ole tyytyväinen se poliisi todellakin on olemassa. Käykää siellä. MUTTA varoituksena: aika jolloin tänne lisätään kolmas admini ei ole niin kauhean kaukana, se aika tulee heti kun teidän vinkuminen alkaa kyllästyttää mua! Miettikää oikeesti haluatteko mode-linjan vetäjäksi ihmisen joka on teflonia pinnalta, johon ei pure yhtään mikään kuin kontun, joka sentään on inhimillinen. Valikaa siinä, mä en ole inhimillinen netissä, muhun ei pure yksikään netti persoonan yritys loukata tai vaikuttaa. Ja pahinta mä en ole tukarilainen eli sen mestan kaunat ei pure muhun yhtään, mä näen vain tällä pasltalla tapahtuvat jutut ja mua ei kiinnosta pätkääkään mitä jollain toisella palstalla on teidän välillä.

Valta näyttää turmelevan silloinkin kun se on vain omaa kuvitelmaa.

Ei tämä meno täällä näytä juurikaan sen rauhallisemmalta kuin ennen Administraattorin mahtipontista ilmoitustakaan.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Trisse Ma Elo 31, 2009 7:22 pm

helu kirjoitti:Varatukarin nykyisestä linjasta voitte syyttää mua. MÄ olin se joka selkein sanoin esitti kontulle et joko voi mennä mukaan tuohon niin monen rakastamaan "miksen mä kun kaikki muutkin. Et sä muiden tekstejä yhtään moderoi. Kaikki saa kiusata mua plaplapla" juttuun tai ottaa kymlmän linjan ja lakata selittelemästä mitä tekee milloinkin. Toi kun on häivtty taistelu, jos lähtee mukaan. Millään ei pysty sen toisen tuntemuksia muuttamaan, vaikka näyttäs koko editointi historian mitä on tehnyt.

Tämä on ihan totta. Moderoin aikanaan yhtä aktiivista jenkkifoorumia ja siellä kyllä huomasi kuinka se on "Damn if you do - damn if you dont". Postaajat juuri lähettivät minulle neuvoa ettei minun pitäisi selitellä tekojani sillä se tekee ryhmästä epävakaan.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Trisse Ma Elo 31, 2009 7:23 pm

Kyllästynyt kirjoitti:

Valta näyttää turmelevan silloinkin kun se on vain omaa kuvitelmaa.

Kerrankin Kyllästynyt onnistui olemaan nokkela. Touche! Razz
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Ai että 3. Admin?

Viesti  Pertti Luukkonen Ma Elo 31, 2009 7:27 pm

-
Keitä nämä kaksi ovat ja kuka kolmas? Nimet ja osoitteet!
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Gyver Ma Elo 31, 2009 7:31 pm

Loukkaavan viestin poistamista voi pyytää viestin kirjoittajalta itseltään. Mielellään vieläpä yksityisviestillä, jottei sotke ketjua. Aina ei tarvitse vaivata ylläpitoa.

Sellaisia kirjoittamiaan viestejä, jotka eivät sisällä mitään asiallista asiaa ja jotka vaikuttavat loukkaavan jotakuta toista henkilöä, voi omatoimisesti poistaa tai muokata asiallisemmiksi.

Ja jos joku kehtaakin yrittää sellaista, että "minä poistan sen jälkeen kun tuo toinen on ensin poistanut", niin minä olen sitten ihan Evil or Very Mad .

Gyver

Viestien lukumäärä : 166
Join date : 18.08.2009
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Miksi pitäisi unohtaa?

Viesti  Kyllästynyt Ma Elo 31, 2009 7:36 pm

DeeDee kirjoitti:Kyllästynyt: Jos - siis jos väität, että sinua on täällä tai muualla herjattu, solvattu tai kunniaasi on loukattu, niin miksi et teet rikosilmoitusta?

Sitten on syytä lopettaa jutut siitä, että sinua herjataan, solvataan jne. koska et itsekään usko siihen ja se todennäkäöisesti valetta. Jos uskot itse siihen, teet rikosilmoituksen. Muussa tapauksessa levität itse jatkuvasti vähintään harhaanjohtavaa tietoa siitä minkälaisten rikosten uhri olet.

Mutta tämä on taas tähän m.o.t. -jankkausta, johon en enää osallistu.

Miksi pitäisi unohtaa? Etenkin jos ylläpitäjä paistattelee julkisuudessa ja mainostaa ylläpitävänsä kaikille avointa mielenterveysasioihin keskittyvää palstaa - sekä myös palstallaan väittää olevansa tasapuolinen ja oikeudenmukainen vaikka samaan aikaan sähköposteissaan valehtelee toimistaan moderaattorina niin että korvat heiluvat.

Voin vakuuttaa, etteivät kertomukseni siitä että olen tullut niin herjatuksi kuin solvatuksikin ole mitään pelkkää "juttua" - ja sen valheeksi epäileminen on todella paksua puppua.

Ai niin. Voin (tietenkin) todistaa osan (kaikkia en ymmärtänyt ottaa talteen), mutta eivätköhän nekin puuttuvatkin jostain välimuistista saada kaivettua esille.

Ei se, että tietää rikosilmoituksen tekemisen olevan turhaa tarkoita tai edellytä sitä, että asiasta pitää vaieta täysin ja tyystin.


Viimeinen muokkaaja, Kyllästynyt pvm Ma Elo 31, 2009 7:37 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Typo)

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Äly hoi!

Viesti  Pertti Luukkonen Ma Elo 31, 2009 7:37 pm

-
DeeDee kirjoitti:Kyllästynyt: Jos - siis jos väität, että sinua on täällä tai muualla herjattu, solvattu tai kunniaasi on loukattu, niin miksi et teet rikosilmoitusta?

Sitten on syytä lopettaa jutut siitä, että sinua herjataan, solvataan jne. koska et itsekään usko siihen ja se todennäkäöisesti valetta. Jos uskot itse siihen, teet rikosilmoituksen. Muussa tapauksessa levität itse jatkuvasti vähintään harhaanjohtavaa tietoa siitä minkälaisten rikosten uhri olet.

Jos sinä suhteellisen fiksuna olet noin pihalla asioista, niin kuinka pihalla ovatkaan vähemmän fiksut?!

Et sitten palannutkaan Johanna Korhosen juttuun, vaikka lupasit.
-
Pertti Luukkonen
Pertti Luukkonen

Viestien lukumäärä : 326
Join date : 26.08.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://granum.uta.fi/granum/index.php?kustantaja_id=241

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Admin Ma Elo 31, 2009 7:48 pm

Kyllästynyt kirjoitti:
Valta näyttää turmelevan silloinkin kun se on vain omaa kuvitelmaa.

Ei tämä meno täällä näytä juurikaan sen rauhallisemmalta kuin ennen Administraattorin mahtipontista ilmoitustakaan.

Toi valta, mitä väität kuvitelmaksi, on hyvin lähellä totuutta siinä vaiheessa jos helu päättää rekiteröityä tänne ja haluaa ylläpito-oikeudet.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Onnen tyttö Ma Elo 31, 2009 7:58 pm

helu:

Mikä sua oikein nyppii? Suurin osa palstalaisista käyttäytyy asiallisesti.
Onnen tyttö
Onnen tyttö

Viestien lukumäärä : 15
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Mun eksä voittaa sun eksän...

Viesti  Kyllästynyt Ma Elo 31, 2009 8:04 pm

Admin kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Valta näyttää turmelevan silloinkin kun se on vain omaa kuvitelmaa.

Ei tämä meno täällä näytä juurikaan sen rauhallisemmalta kuin ennen Administraattorin mahtipontista ilmoitustakaan.

Toi valta, mitä väität kuvitelmaksi, on hyvin lähellä totuutta siinä vaiheessa jos helu päättää rekiteröityä tänne ja haluaa ylläpito-oikeudet.

Onko tuo uhkaus?
Päiväkodissakin on tapana isotella: Mun isi voittaa sun isin.

En kuitenkaan ryhdy värväämään apujoukkoja vaan yritän toistaiseksi pärjätä sekä sinulle että eksällesi ihan omin voimin.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Gyver Ma Elo 31, 2009 8:09 pm

Kyllästynyt kirjoitti:
Admin kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Valta näyttää turmelevan silloinkin kun se on vain omaa kuvitelmaa.

Ei tämä meno täällä näytä juurikaan sen rauhallisemmalta kuin ennen Administraattorin mahtipontista ilmoitustakaan.

Toi valta, mitä väität kuvitelmaksi, on hyvin lähellä totuutta siinä vaiheessa jos helu päättää rekiteröityä tänne ja haluaa ylläpito-oikeudet.

Onko tuo uhkaus?

Minusta tuo ei ole uhkaus.

Minusta vaikuttaa siltä, että te käytätte sanaa valta noissa viesteissä eri merkityksissä. (Ymmärrätte toisianne väärin, molemmat.)

Gyver

Viestien lukumäärä : 166
Join date : 18.08.2009
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Muutama pelisääntö - Sivu 2 Empty Vs: Muutama pelisääntö

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa