Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Trisin sivupäivis

+3
Admin
Mercy
Trisse
7 posters

Siirry alas

Trisin sivupäivis Empty Trisin sivupäivis

Viesti  Trisse La Elo 29, 2009 8:35 pm

Aloitan päikkärin täälläkin vaikka minulla on blogi - http://merlynnen.blogspot.com - ja psykologiapalstalla jotain.

Tulin äidin luo Lappeenrantaan torstaina. Elokuu on ollut minulla apea ja yksinäinen. Vähän helpotti tänne tulo. Mietin että kävisin yksityisellä psykiatrilla kun on säästössä rahaa siihen. Tuima kertoi hoitavan lääkärinsä nimen jossain meilissä ja pidin häntä hyvänä kuulemani mukaan. Täytyy vaan vielä miettiä että menenkö sinne rehellisesti kertomaan asioita vaiko hakemaan lääkkeitä. Olisi kyllä ihan ihana saada Stelloja ja Tenoxejakin I love you

Äiti osti tuota laihdutuslääkettä Allia minulle. On joka kertainen taistelu täällä käydessä että syömisiäni vanhditaan ja pitäisi kuulemma laihduttaa kymmenen kiloa. Lihoin vuonna 2003 eikä ole koskaan tottunut siihen.

Asunto on huonossa kunnossa ja tuntuu menevän aina vaan pahempaan. En tiedä miksi. Ehkä koska olen yksinäinen ja elämässäni on niin vähän haasteita että olen vajonnut totaaliseen alisuorittajuuteen. Toivon että se nyt syksyllä hellittäisi kun menen Työväenopistoon suorittamaan atk:ta, runoutta, ruokakursseja ja yritän alkaa uimaan säännöllisesti.

Pinna on nyt parempi kuin joskus aiemmin. Eilen meinasin herpata kun luin Luukkosen solvauksen täällä jossa haukkuu minua valehtelijaksi ja ailahtelevaiseksi ja nyt olen tosi tyytyväinen että hillitsin itseni...
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Trisin sivupäivis Empty Vs: Trisin sivupäivis

Viesti  Mercy Su Elo 30, 2009 3:03 am

Trisse kirjoitti:Pinna on nyt parempi kuin joskus aiemmin. Eilen meinasin herpata kun luin Luukkosen solvauksen täällä jossa haukkuu minua valehtelijaksi ja ailahtelevaiseksi ja nyt olen tosi tyytyväinen että hillitsin itseni...

- Kyllä minäkin sitä Luukkosen solvausta ihmettelin.

Voimia, Kamu! I love you

Mercy

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Trisin sivupäivis Empty Vs: Trisin sivupäivis

Viesti  Trisse Su Elo 30, 2009 5:50 am

Ei ole varmastikaan realistista olettaa minun noudattavan sääntöjä joiden perusteita en hyväksy Rolling Eyes
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Trisin sivupäivis Empty Vs: Trisin sivupäivis

Viesti  Trisse Su Elo 30, 2009 6:29 am

On niin pahoja ahdistuksia joihin ainoana lääkkeenä on diapam 5mg 100 kpl jonka pitäisi riittää sata päivää. Kolmen kuukauden lääkkeet loppuvat ensimmäisenä kuukautena joten oma-apuna osaan käyttää vain alkoholia. Saattaisi sinulle käydä samoin jos et saisi Temestaa niin paljon kuin saat. Yksi psykoterapiaistuntosi maksaa valtiolle enemmän kuin minun "huijattu" toimeentulotuki tekee kuukaudessa. Eikä vaikuta siltä että olisi ollut erityisen tuloksellista touhua Evil or Very Mad
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Trisin sivupäivis Empty Vs: Trisin sivupäivis

Viesti  Admin Su Elo 30, 2009 4:30 pm

Älkää tapelko päiväkirjoissa.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Trisin sivupäivis Empty Laskepa uudelleen

Viesti  Kyllästynyt Su Elo 30, 2009 7:07 pm

Kyllästynyt. Sanoin jo kerran ettei päiväkirjoissa tapella, eikä etenkään kutsuta ketään huijariksi.

T: admin

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Trisin sivupäivis Empty Vs: Trisin sivupäivis

Viesti  Trisse Su Elo 30, 2009 7:41 pm

Postaa vastauksesi viimeisimpääni jonnekin muualle, jos haluat Kyllästynyt What a Face
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Trisin sivupäivis Empty En ole nimitellyt ketään

Viesti  Kyllästynyt Su Elo 30, 2009 8:47 pm

Kyllästynyt kirjoitti:Kyllästynyt. Sanoin jo kerran ettei päiväkirjoissa tapella, eikä etenkään kutsuta ketään huijariksi.

T: admin

Viittaan siihen että annat Tristanin "epäillä" minun olevan sadisti, kiero ja ilkeä ihminen joka nauttii ihmisten kiusaamisesta.

En siis ole nimitellyt Tristania huijariksi (sen enempää kuin hänkään minua sadistiksi, kieroksi ja ilkeäksi ihmiseksi joka nauttii ihmisten kiusaamisesta) vaan ainoastaan vedonnut siihen mitä hän on itse kertonut siitä kuinka huijaa toimeentulotukea anoessaan.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Trisin sivupäivis Empty Vs: Trisin sivupäivis

Viesti  Admin Su Elo 30, 2009 9:18 pm

Kyllästynyt kirjoitti:
En siis ole nimitellyt Tristania huijariksi (sen enempää kuin hänkään minua sadistiksi, kieroksi ja ilkeäksi ihmiseksi joka nauttii ihmisten kiusaamisesta) vaan ainoastaan vedonnut siihen mitä hän on itse kertonut siitä kuinka huijaa toimeentulotukea anoessaan.

Niin, tee se muualla kuin Tristanian päiväkirjassa! Vaikeaselkoista? Joku kohta jäänyt ymmärtämättä? Trissen päiväkirja ei ole paikka huomautella aikaisemmista kirjoituksista (jotka muuten ei ole ollut edes TÄLLÄ palstalla). Jos haluat jatkaa mailit on keksitty. MUTTA tämä päiväkirja on rauhoitettu tuollaisilta, ihan niinkuin jokainen muukin päiväkirja


Ainuttakaan varoitusta ei enää tule. Kirjoitat tähän päiväkirjaan, niin pääset kirjotuskieltoon.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Trisin sivupäivis Empty Vs: Trisin sivupäivis

Viesti  Trisse Ma Elo 31, 2009 5:52 am

Heips peips taas Smile Tää on vähän hassua. Minulla on blogi ja päikkäri omalla palstalla. Ei millään varmaan jaksa kolmea pitää. Lopettanen oman palstani päikyn kun se on niin hiljainenkin. Täällä haluan pitää.

Tris-blogia pidin viime syksyyn asti. Siinä oli monia juttuja jotka aikaansai sen että lopetin blogin. Hesarin toimittaja otti silloin viime keväänä yhteyttä että haluaisi haastatella. Se oli aika pieni artikkeli kuitenkin... Isompi juttu oli sitten se kun syksyllä leikin kamerallani ja yksi meidän työväenopiston kirjoituskurssilaisista kysyi minulta hississä matkalla kurssille että pidänkö blogia Suspect Alkoi tuntua että seinät kaatuu päälle. Suljin sen blogin että pääsen itse vain lukemaan. Jotenkin yhä mälsä olo jutusta kun monet ei ole löytäneet uutta blogiani (tosin luulisi että se oli tuossa ollut vähän se tarkoituskin Rolling Eyes ). Kuin minut olisi häädetty jostain.

Kiusallista kuitenkin pitää mitään blogia missään kun tutut käy siellä. T:n uusi tyttö on lisännyt blogini suosikkilistalleen ja käy laskurin mukaan yleensä kahdesti päivässä. Mä en tiedä miksi J:n käynnit mua vaivaa mutta jotenkin vaivaa. Toisaalta olin otettu että laittoi minut listalleen Veloenan, Lupiinin ym. joukkoon. Pitäisi kyllä alkaa pitää ihan yksityistä päikkäriä kun netti rajoittaa hirveästi sitä mitä voi kirjoittaa. Toisaalta en nuorempana saanut ikinä mitään energiaa omiin yksityisiin paperipäiväkirjoihini ja ne olivat paljon ummehtuneempia ja päätyivät jonkinlaiseen hermoromahdukseen jossain vaiheessa jonka jälkeen en halunnut jatkaa. Selailin juuri yhtä kymmenen vuoden takaa ja siinä pelottavan tarkkanäköisesti ennustan tulevaa. Tunnun itse olevan hyvin tietoinen siitä että hetkellinen menestykseni on hetkellistä ja olosuhteiden aikaansaamaa ja oikeasti en ole sellainen että pärjäisin tuolla tasolla pitkään.

Harmillista että en saanut tarpeitani esille esim. ylioppilaiden terveydenhuollossa aikanaan vaikka itse olin tietoinen asiasta. Nuorempana oli joitakin pähkähulluja episodeja. Hakeuduin koko yths:n psykiatriselle puolelle siten että pelkäsin olevani raskaana kun olin ollut Joensuussa ilosaarirockissa. No, tämä onkin asia mistä muistan kirjoittaneeni jo aiemmin. Ja sitten oli kädenvääntö niiden kahden psykiatrin kanssa ja tein sen Kyllästyneen opastaman valituksen. Voittona sain supportiivisen kontaktin toisen luona mutta se oli tosi huono ja se kirjoitti erittäin huonon lausunnon minusta lähetteenä kun lähdin pois. Ikinä en ole myöhemmin lukenut tai saanut niin masentavaa lausuntoa Neutral Mm. luki "tutkittava ei ole jaksanut etsiä töitä mutta toisaalta hän on niin väsynyt, energiaton ja aloitekyvytön että vaikea on hänen kuvitella töistä selviytyvänkään."

Fanny ehdotti minulle että hakisin kuntoutustukea. Kun sitä on haettu ekan kerran 2002 ja vaikka tulikin hylky niin nyt on vuosi 2009 ja tilanne yhä varsin sama niin uskoisinpa itsekin että sen saisin. Mutta sitten en voisi käyttää palkkatukea tms. työttömän etuja hyväksenä. Hyvänä puolena taasen voisin opiskella vapaasti toisin kuin nyt bounce Elämäni opiskeluaikana oli parasta ja mielelläni tekisin sitä nytkin.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Trisin sivupäivis Empty Vs: Trisin sivupäivis

Viesti  Trisse Ti Syys 01, 2009 6:18 am

Hassua, en halunnut blogiini mennä ja kirjoitin tänne pitkät jutut mutta sitten päätin etten mitään niistä täälläkään julkaise. silent On jotenkin pelko että asioita käytetään minua vastaan tavalla tai toisella ja kaikki seikat huomioiden se on kaikkea muuta kuin epärealistinen pelko. Ei auta kuin kaivaa se vanha hopeakantinen pöytälaatikosta kun pääsen kotiin ja kirjoittaa siihen.

Elämässäni on tapahtunut niin kauheasti kaikkea mikä on valaissut lisää itsestäni ja muista monien tyhjäkäynnin vuosien jälkeen että uskon etten törmää siihen samaan ahdistavaan tyhjyyteen. Olen saanut jatkuvasti palautetta toiminnastani ja itsestäni ja tuo palautteen puute oli varmaan se suurin yksittäinen asia joka teki paperipäiväkirjan kirjoittamisesta turhauttavan. Nyt taas tuntuu ja on totta puhuen tuntunut jo vitun pitkään etten saa olla oma itseni nettipäiväkirjoissa tai blogissa vaan pitää koko ajan varoa että kerro liikaa mitään mitä voitaisiin käyttää minua vastaan. Siinä määrin että tuo on vaikuttanut jo ajatteluuni ja joudun miettimään bloggaukset sitä kautta että löydän jonkun sellaisen ajatustien sieltä ajatusryökkiön välistä ettei se ole minulle mitenkään vahingollinen. Pidemmän päälle tuo muokkaa ajattelua siten ettei enää itsekään tule ajatelleeksi loppuun asti niitä paljastuessaan potentiaalisesti vahingollisia ajatuskulkuja. Kauhea asia! Kyllä nyt Trisselle tuli pakolliseksi kotitehtäväksi yksityiskohtaisen paperipäiväkirjan pito että ajatukset tulevat ajatelluksi loppuun!! Suspect

Ihmetyttää näissä päikkäreissä kyllä välillä ihmisten täydellisyys. Kuinka joku voi esim. pitää nettipäikkäriä vuosikausia kertomatta mitään negatiivista itsestään. Kuin ehkä sen että kokee toisinaan aiheetonta syyllisyyttä asioista Laughing

No, minä pidän pintatason päikkyä täällä ja ehkä suljen blogini kokonaan taas kun sitä kuitenkin kyylää puoli maailmaa ja kaikki ihmisetkin joista puhuisin ovat pääteltävissä olevia henkilöitä ettei kyllä siitä mitään tule No Ainakaan jos en inspiroidu runotorstain ja tarinamaanantain haasteista Surprised
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Trisin sivupäivis Empty Hei

Viesti  Anrika76 Ke Syys 02, 2009 3:59 pm

Tulin vastavierailulle, eli kävin lukasemassa. hyvää alkanutta päivää! mikä sua muuten vaivaa, jos saan udella diagnoosia?
-Anrika-

Anrika76

Viestien lukumäärä : 235
Join date : 11.08.2009
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Trisin sivupäivis Empty Vs: Trisin sivupäivis

Viesti  Trisse Ke Syys 02, 2009 6:43 pm

Pitkäaikainen sekamuotoinen ahdistus- ja masennustila. Että sekaisin ollaan kokolailla! Surprised
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Trisin sivupäivis Empty Vs: Trisin sivupäivis

Viesti  Chaos Ke Syys 02, 2009 6:51 pm

huomasitko yksärin? Very Happy

mä oon just oivaltanut saman että jotkut sairaat nettinarsut käyttää arempia asioita hyväkseen..lyömäaseena. tai muuten satuttaa jos saa tilaisuuden.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Trisin sivupäivis Empty Vs: Trisin sivupäivis

Viesti  possu Ti Syys 08, 2009 11:46 pm

Minusta, jätä huomiotta niiden nettikyylien tuomiot ja punakynällä alleviivaamiset. Aina on näitä "minä olen niin hyvä ja sinä niin paha/huono mikä milloinkin", siis netissä paheksutaan ihan hulluna sitäkin, että joku (siis minä olen niin ältsin paha ihminen,) että jättää vaikka teeveeluvan maksamatta, vaikka ainakin aikoinaan ei kukaan ylen työntekijä maksanut sitä ikinä, periaatteesta.

Mutta ihmisille, joille tuollaiset kamalan merkittävät asiat ovat toisissa tärkeimpiä, on siis syytäkin järkyttää. Esim. Hesari tekee ihan jatkuvasti juttuja siltä "sinun kannaltasi", kuten nyt vaikka nuorista väliinputoajista oli taannoin juttua ja mietin, että Tris voisi olla kanssa tuossa jonon jatkona ja siinä oli ihan samoja asioita, mitä sinä olet tuonut aina esiin.

Minua kiinnostaisi tietää miten nämä ihmiset oikein ajattelevat, ketkä paheksuvat hulluna vaikka "yhteiskunnan varojen hyväksikäyttöä", että sinä nyt sitten vaikka työllistyt, kun ei niitä töitä ole. Heidän päähänsä ei pälkähdäkään, että yleisen yhteiskunnaliisen rakennemuutoksen aiheuttamille ongelmille olisi tehtävä jotain ihan oikeasti ja että syypää niihin et olekaan sinä henkilönä, joka niistä kärsit.

Minusta teet ihan oikein, ellet mene enää ilmaiseksi töihin. Siksihän niitä töitä ei enää palkallisena ole, kun ne teetetään nykyään hätäaputöinä ilmaiseksi, mikä vääristää kilpailua ja rehtiä yrittämistä, parhaan tuloksen saakin se, joka saa eniten kupattua yhteiskunnalta ilmaistyövoimaa ja eniten verohelpotuksia.

Kirjoita vaan edelleen asioistasi, vaikka itse noudatan samaa varoivaisuutta mitä sinäkin, kun nyt on tullut tietoon, että sairaimmat säilövät toisten kirjoituksia jopa vuosia, eivätkä epäile käyttää niitä tosiaan lyömäaseina, ja olen nähnyt sinuakin jo uhkaillun taas, että sinut ilmiannetaan sinne tänne viranomaisille jostain parinsadan euron "pimittämisestä", vaikka jos olet ne sosiaalituista/minimirahoista säästänyt, sinulla on oikeus ne myös pitää, mutta se vaatii niiden valitusten laadintaa ja jatkuvaa toimeentulotuen hakemista, mihin et ehkä ole valmis ryhtymään.

Toisin kuin mitä näillä palstoilla kuvitellaan, esim. minua painostetaan viranomaistaholta aina siitä, että en hae toimeentulotukea, vaikka elämme alle minimitoimeentulojen, ja se on vakava rike vanhempana.

En kuitenkaan halua enkä jaksa hakea, koska koen sen henkisesti liian nöyryyttävänä. Viis rahasta.

Onneksi viranomaisilla on kuitenkin asiakkaina ihmisiä, joilla on oikeita vakaviakin ongelmia, eivätkä he siksi oikeasti viitsi käyttää hirveästi aikaa tuollaisen selvittelyyn, kunhan on lapsillakin kaikki hyvin.

Viranomaiset ovat myös melko täynnänsä näitä tyhjänilmoittelijoita. Että taas joku kaheli siellä ilmiantaa jotakuta vaikkapa nettitekstin perusteella, ei jestas.

:-D
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Trisin sivupäivis Empty Vs: Trisin sivupäivis

Viesti  Trisse Ke Syys 09, 2009 12:07 am

Ostin huutonetistä 70 vaatetta n. euron kappalehintaan. Tänään ne tulivat. Useimmat olivat hyviä päälle. Pitää lajitella ne. Täällä on nyt tälläistä. Trisin sivupäivis 3900103123_388778f6ac_m

Trisin sivupäivis 3900879666_c0d44a602b_m
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Trisin sivupäivis Empty Vs: Trisin sivupäivis

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa