Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Bentso riippuvaisuus

4 posters

Siirry alas

Bentso riippuvaisuus Empty Bentso riippuvaisuus

Viesti  hanna74 Ma Elo 31, 2009 4:04 pm

Mää oon lopen kyllästynyt bentsoihin, tarvin niitä ja on parhaita ahdistukseen, mut mää haluaisin niistä eroon.
Aina tarvii kytätä et siihen aikaan pitäs olla jossain paikassa ja tarvii ottaa bentsot muutama tunti ennen että voi mennä.aargh.

Vähän on kaksjakonen mun käsitys bentsoista, en halua syödä niitä mut oon kiitollinen siitä että ne on keksitty kun on parhaita ahdistukseen.
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Bentso riippuvaisuus Empty Vs: Bentso riippuvaisuus

Viesti  Trisse Ma Elo 31, 2009 5:16 pm

Myy ne mulle niin loppuu ongelmasi..? Surprised
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Bentso riippuvaisuus Empty vastaus

Viesti  hanna74 Ma Elo 31, 2009 5:25 pm

Enpä taida myydä, kun mää tarvin niitä, vaikka en haluaisikaan
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Bentso riippuvaisuus Empty Vs: Bentso riippuvaisuus

Viesti  Trisse Ma Elo 31, 2009 5:44 pm

Mä en saa vaikka tarvisin ja haluaisin. Tai saan 100 kpl iteroituna sadan päivän välein mutta mihin se riittää? Laaksossakin psykiatri ihmetteli että miksi pitää iteroida noin iso annos kerralla. Että olisi parempi laittaa 30 kuukauden välein. Mutten viitsi nostaa tuosta meteliä kun pitää joka kerta uuden reseptin kanssa tapella asiasta ja mielummin sitä tappelee kerran vuodessa kuin kolmen kuukauden välein...
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Bentso riippuvaisuus Empty Vs: Bentso riippuvaisuus

Viesti  keiju Ma Elo 31, 2009 11:57 pm

Opamox vieroitus on käynnissä minulla parhaillaan. Ilman Ketipinoreja en siinä ole onnistunut. Nyt näyttää siltä,että saattaisi onnistuakin. Mun lääkärillä on "pakkomielle",että se on lopetettava kokonaan. Saas nähdä miten käy. Onneksi pääsen terapiaan joka alkaa ensi viikolla. Tsemppistä muillekin bentsovieroitukseen. itse tahtoisin sitä varalla pitää, en usko,että kokonaan saisin pois. What a Face
keiju
keiju

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 31.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Bentso riippuvaisuus Empty Miksi niistä pitää päästä eroon?

Viesti  Nomad Ti Syys 01, 2009 12:56 am

Sanokaahan nyt joku oikea syy, miksi ne pitäisi lopettaa. Siis joku muu kuin että niistä tulee riippuvaiseksi.

Olen käyttänyt Xanoria ahdistuneisuuteen ja paniikkiin niin kauan etten viitsi tähän sitä kirjoittaa, koska osa keskustelijoista ei ollut vielä syntynyt, kun aloin käyttää. Toki muutakin on kokeiltu, mutta olen saanut erittäin pahoja sivuvaikutuksia.

Annoskoko on pysynyt samana niin kauan kuin muistan.

Jos elimistöni on täynnä myrkkyä niin mitä siitä? Olen ajatellut vetää sen lääkkeen naamaan vielä vanhainkodissa, jonne toivottavasti en joudu. Jotain kahdeksankymppiseksi voisi elää ja sitten kuolla siitä suorilta jaloita ilman laitoshoitoa.

Nomad

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 22.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Bentso riippuvaisuus Empty Niin miksi

Viesti  Nomad Ti Syys 01, 2009 9:03 pm

Penään vielä vastausta: miksi ne "pitäisi" lopettaa?

Nomad

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 22.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Bentso riippuvaisuus Empty Vs: Bentso riippuvaisuus

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa