Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mitä elämä oikein on?

4 posters

Siirry alas

Mitä elämä oikein on? Empty Mitä elämä oikein on?

Viesti  hanna74 Ma Elo 31, 2009 4:10 pm

Musta tuntuu että mun elämä on enimmäkseen vartoomista.

Nyt vartoon että pääsen kaverille kylään.
Vartoon että bentsot vaikuttaa, vartoon että pääsen nukkumaan, tuntuu että mää elän vaan osan päivästä ja enimmäkseen vartoon asioita tapahtuvaks.
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä elämä oikein on? Empty Vs: Mitä elämä oikein on?

Viesti  possu Ma Elo 31, 2009 4:27 pm

http://hikipedia.info/wiki/El%C3%A4m%C3%A4

Mutta on se sentään hyvä merkki, että sinulla on kavereita, joille kylään menoa odotella? Mitäs jos tuo sinun tunteesi, että elämä on yhtä odottamista, johtuu vaikka masennuksesta vaan?

Sellainenkin on, että jos aina vaan olisi kivaa, kohta ei olisi enää lainkaan kivaa. Kun välillä on tosi tylsää, voi sitten joskus olla taas tosi hauskaakin?
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä elämä oikein on? Empty vastaus

Viesti  hanna74 Ma Elo 31, 2009 4:30 pm

Oon masentunu myönnän sen, ja varmastikkin mun ajatukset johtuu siitä, kiitti possu kun valaisit asiaa

Ehkei mun elämä ookkaan niin tylsää vartoomista kun nyt ajattelen.
Mut tällä hetkellä on kyl synkät ajatuset päällimmäisenä
hanna74
hanna74

Viestien lukumäärä : 280
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä elämä oikein on? Empty Vs: Mitä elämä oikein on?

Viesti  vm48 Ma Elo 31, 2009 6:53 pm

Positiivista on se,että sinulla on ystävä,jonka luo menoa odotat. Positiivista on sekin,että on lääkkeitä joiden odotat vaikuttavan. Monilla masentuneilla ei ole mitään,mitä odottaa,kaikki on pelkkää toivotonta olemista harmaassa tahmeassa ajassa.
Joku voisi ajatella että hetkessä pitääkin elää ja siitä nauttia,mutta masentuneena se ei pidä paikkaansa.
Omasta kokemuksestani kuitenkin sanoisin,että jos suinkin kykenee elämään hetkessä ja etsimäänja löytämään siitä ilon ja tarkoituksen,niin tuntuu mielekkäämmältä.
Ja kokemuksesta myös tiedän,että hyvä olo joskus palaa ja vaikka tulisi uudestaan toivoton aika,niin silti sieltä aina nousee ylös entistä vahvempana.
Odottavan aika on pitkä,sanoo vanha kansa ja sitä se todella on. Mutta kun paremmat päivät tulevat,ymmärtää miksi ne huonotkin oli läpi mentävä. Näin uskon ainakin omalta kohdaltani käyneen.
Olin niin paksukalloinen,etten ihan heti oppinut,joten piti opettaa vähän pitempään...
vm48
vm48

Viestien lukumäärä : 85
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä elämä oikein on? Empty Possulta hieno linkki...

Viesti  minätäällä Ma Elo 31, 2009 7:56 pm

tuonne hikipedian elämänselityksiin. Eksyin siellä koulujuttuihin, vitutukseen, filosofiaan... ja tylsyys ja vitutus unohtui ja nauratti ääneen vähän väliä. Mykistävän hienoja juttuja! Kiitos.

minätäällä

Viestien lukumäärä : 370
Join date : 27.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä elämä oikein on? Empty Vs: Mitä elämä oikein on?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa