Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uusi videokamerani

2 posters

Siirry alas

Uusi videokamerani Empty Uusi videokamerani

Viesti  Saxpi To Syys 03, 2009 6:51 am

Tänään se sitten tuli, Sony Handycam DCR-SX30. Siinä on mukavat pimpelipom-äänet. Virta menee päälle heti kun aukaisee LCD-näytön, virta myös katkeaa jos kannen sulkee.
Parempi kuvanlaatu hämärässä kuin edellisellä kameralla. Video tallentuu kovalevylle ja olen valinnut parhaan kuvanlaadun joten videota mahtuu noin 55 minuuttia.
Oli raastavaa odottaa saako ohjelmiston asennettua tietokoneelle kun ilman sitä ei ilmeisesti videoita oikein pystyisi tuomaan tietokoneelle. En tosin ole vielä ehtinyt testata että saisiko videot MovieMakerille suoraan.
Se on nyt sitten niin että Pinnacle Studio 12 esittää videot ilman ääntä joten sitä ei voi käyttää videoiden leikkaukseen. MovieMakerilla toimii äänikin. Videoita pystyy myös katsomaan MediaPlayerillä. Studio on ollut mun suosikki videon leikkaukseen mutta täytyy nyt sitten vaan oppia tekemään MovieMakerillä.
Kyllähän tuo vanhakin kamera toimii mutta kyllästyin kun videoita on niin vaikea tuoda tietokoneelle. Noin 300 euroa tästä uudesta kamerasta on mielestäni halpa hinta. Ja eipähän tarvitse enää ostella dvd-levyjä kameraan.
https://www.youtube.com/watch?v=hc5jOXErElY Huomatkaa pieni koko..
Saxpi
Saxpi

Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi videokamerani Empty Vs: Uusi videokamerani

Viesti  possu To Syys 03, 2009 12:15 pm

Hienoa! Ja sinähän jopa kuvaat sillä, että ei mene hukkaan rahat. Nykyään kamerat ovat pieniä ja näppäriä ja halpoja, ajattelin minäkin tässä hommata joskus videokameran, että voidaan tehdä lasten kanssa pätkiä yhdessä.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi videokamerani Empty Vs: Uusi videokamerani

Viesti  Saxpi To Syys 03, 2009 7:36 pm

Mulla on aina ollut Sonyn videokameroita, en kai muita osaisi ostaakaan. Jotenkin on ikävä ensimmäistä videokameraani (ostin sen 98) kun siinä oli helppo tehdä säätöjä, seuraavasta puuttui pikasäätönapit niin eipä sitten saanut esim kuusta kivaa kuvaa kun en minä jaksanut ruveta tutkimaan että miten sen kuvan olisi saanut sopivaksi (kuu näkyi liian kirkkaana). Back light-nappi siinä olisi ollut mutta enpä sitä hoksinut käyttää niin moni video näyttää liian tummalta eikä värit näy kirkkaina. No, kyllä mä jatkossa muistan sitä käyttää(kun uudessa kamerassakin se on).
Toi uus kamera ilmottaa senkin että linssinsuojus on päällä..
Ainut mikä pelottaa on se että kameran kiintolevy sanoo sopimuksen irti liian aikaisessa vaiheessa. Vaikka halpa kamera onkin niin käyttäisin sitä mielellään vähintään 3 vuotta.
Saxpi
Saxpi

Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi videokamerani Empty Vs: Uusi videokamerani

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa