Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Topic-tehdas is here toistaiseksi...

+3
Admin
pisama
Hermiitti
7 posters

Siirry alas

Topic-tehdas is here toistaiseksi... Empty Topic-tehdas is here toistaiseksi...

Viesti  Hermiitti Su Syys 06, 2009 7:33 pm

Tervehdys! Tukarilta tuttu Kokemustuntija tässä kirjoittelee.

Onko jollain ollut jo ikävä meinaan tukiasema.net -sivustoa? Hienoa että jengillä on varamesta, sillä nettikeskusteluriippuvuus voi pahimmillaan olla sairaalloista!

Olenko tervetullut, kun täällä näyttää olevan muutenkin häröä jengiä?

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Topic-tehdas is here toistaiseksi... Empty Vs: Topic-tehdas is here toistaiseksi...

Viesti  pisama Su Syys 06, 2009 8:01 pm

Moikkelis! Sekaan vaan. Ihan kiva tää paikka on, en ainakaan itse enää kaipaile niin kamalasti originaalin Tukarin perään. Täällä on kiva piipahtaa, mutta toki on hyvä olla muutakin elämää. Niinkuin nyt varmaan suurimmalla osalla onkin.
pisama
pisama

Viestien lukumäärä : 26
Join date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Topic-tehdas is here toistaiseksi... Empty Vs: Topic-tehdas is here toistaiseksi...

Viesti  Admin Su Syys 06, 2009 8:05 pm

Hermiitti kirjoitti:

Olenko tervetullut, kun täällä näyttää olevan muutenkin häröä jengiä?

Tervetullut olet. Vaikka olenkin epätasapuolinen, ennakkoluuloinen ja puolueellinen ylläpitäjä, sinua vastaan minulla ei ole koskaan ollut (edes tukarilla) ennakkoluuloja study

Mutta muista että en harrasta tällä palstallani minkäänlaista demokratiaa, koska olen paikan kingi king
En tiedä, odotitko edes demokraattista kohtelua mutta mainitsimpa kuitenkin flower

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Topic-tehdas is here toistaiseksi... Empty Vs: Topic-tehdas is here toistaiseksi...

Viesti  Hermiitti Su Syys 06, 2009 8:15 pm

pisama kirjoitti:Moikkelis! Sekaan vaan. Ihan kiva tää paikka on, en ainakaan itse enää kaipaile niin kamalasti originaalin Tukarin perään. Täällä on kiva piipahtaa, mutta toki on hyvä olla muutakin elämää. Niinkuin nyt varmaan suurimmalla osalla onkin.

Moi pisama! Mulla menee nettikeskusteluriippuvuus ajoittain överiksi, kun muut asiat alkavat hieman kärsiä, mutta kyllä tässä jotenkin silti pärjäilty on. Ehkä tässä nettikeskustelussa meikä kokee enemmän merkitystä kuin mitä sillä todellisuudessa on?

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Topic-tehdas is here toistaiseksi... Empty Vs: Topic-tehdas is here toistaiseksi...

Viesti  Hermiitti Su Syys 06, 2009 8:16 pm

Admin kirjoitti:
Hermiitti kirjoitti:

Olenko tervetullut, kun täällä näyttää olevan muutenkin häröä jengiä?

Tervetullut olet. Vaikka olenkin epätasapuolinen, ennakkoluuloinen ja puolueellinen ylläpitäjä, sinua vastaan minulla ei ole koskaan ollut (edes tukarilla) ennakkoluuloja study

Mutta muista että en harrasta tällä palstallani minkäänlaista demokratiaa, koska olen paikan kingi king
En tiedä, odotitko edes demokraattista kohtelua mutta mainitsimpa kuitenkin flower

Juu kiitos! En minä valtikkaa ole ikinä missään yhteyksissä tavoitellutkaan, koska olen ikuinen outsider! Wink

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Topic-tehdas is here toistaiseksi... Empty teretulemast

Viesti  Murena Su Syys 06, 2009 8:19 pm

Mukavaa, kun yhä useampi tuttu tukarilainen löytää tänne varatukarille. I love you
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

Topic-tehdas is here toistaiseksi... Empty Vs: Topic-tehdas is here toistaiseksi...

Viesti  Fet Su Syys 06, 2009 8:21 pm

Tervetuloa!

Fet

Viestien lukumäärä : 32
Join date : 31.08.2009
Ikä : 57

Takaisin alkuun Siirry alas

Topic-tehdas is here toistaiseksi... Empty Ennakkoluuloista

Viesti  Kyllästynyt Su Syys 06, 2009 9:04 pm

Admin kirjoitti: Tervetullut olet. Vaikka olenkin epätasapuolinen, ennakkoluuloinen ja puolueellinen ylläpitäjä, sinua vastaan minulla ei ole koskaan ollut (edes tukarilla) ennakkoluuloja study

Mutta muista että en harrasta tällä palstallani minkäänlaista demokratiaa, koska olen paikan kingi king
En tiedä, odotitko edes demokraattista kohtelua mutta mainitsimpa kuitenkin flower

Tuossahan sinä Kontulib annat oivallisen esimerkin ns. positiivisesta ennakkoluulosta. Ts. et ole puolueeton vaan sinulla on suosikkisi (joita vastaan sinulla "ei ole ennakkoluuloja") ja ne joista et pidä.

Yhtä kaikki, tulos negatiivisista ja positiivisista ennakkoluuloista on huono moderointi.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 402
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Topic-tehdas is here toistaiseksi... Empty Vs: Topic-tehdas is here toistaiseksi...

Viesti  helu Su Syys 06, 2009 10:18 pm

Kyllästynyt kirjoitti:

Tuossahan sinä Kontulib annat oivallisen esimerkin ns. positiivisesta ennakkoluulosta. Ts. et ole puolueeton vaan sinulla on suosikkisi (joita vastaan sinulla "ei ole ennakkoluuloja") ja ne joista et pidä.
Miksi sä toistelet kontun sanoja? Ei sananjärjestyksen muuttaminen lauseessa tee siitä yhtään erilaista merkitykseltään confused

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Topic-tehdas is here toistaiseksi... Empty Vs: Topic-tehdas is here toistaiseksi...

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa