Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

kirpputorit espoo/helsinki

5 posters

Siirry alas

kirpputorit espoo/helsinki Empty kirpputorit espoo/helsinki

Viesti  pakkastuuli Ma Syys 07, 2009 2:23 am

suositteluja, missä hyvä valikoima ja hyvä hinta-laatusuhde? Osoitteita ja nimiä. Kiitos paljon!

pakkastuuli

Viestien lukumäärä : 26
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

kirpputorit espoo/helsinki Empty Vs: kirpputorit espoo/helsinki

Viesti  Chaos Ti Syys 08, 2009 3:02 am

oiosko näissä mitään?

http://vuolanne.net/kirpputorit/#ESPOO

malmilla hesassa pöytäparkki. mä tykkään et se on kiva.
listasta puuttuu kiva kirpputorijonka löytää googlaamalla kait.kivakipputori nimellä.

jossain jumbon lähellä.. retailparkin..tarkemmin siis; on kans aika uus mutta en tiedä osoitetta tai nimee.

valtteri suurkirppis vallilassa on iiiso paikka jossa sekä itsepalvelu että myyjäkirppis.

Espoon mestat on mulle vieraita.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

kirpputorit espoo/helsinki Empty Vs: kirpputorit espoo/helsinki

Viesti  helu Ti Syys 08, 2009 3:44 pm

Mäkin meinasin tota pöytäparkkia tulla mainostaa. Ei uudentavaranmyyjiä (no se yksi kaksi pöytää, ennenku omsitaja huomaa) ja hinnat suurimmassa osassa pöytiä ihan kohdillaan)

Kannelmäessä on Aino siinä asemalla, mut mä en oo vuoteen siellä käynyt, niin en tiedä millasta nykyään on. Ennen ainakin oli ihan kirppis, kalliimpi kuin mihin mä oon tottunut, mut kirppis silti

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

kirpputorit espoo/helsinki Empty Vs: kirpputorit espoo/helsinki

Viesti  Trisse Ti Syys 08, 2009 4:00 pm

Malminkartanon Horisontti. Googlesta löytyy kotisivut.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

kirpputorit espoo/helsinki Empty Vs: kirpputorit espoo/helsinki

Viesti  helu Ti Syys 08, 2009 4:03 pm

Trisse kirjoitti:Malminkartanon Horisontti. Googlesta löytyy kotisivut.
Oikeesti? Mä en ole hyvää sanaa tosta kirppiksesta kuullut Surprised

Ja juu olen/olin kirppisten suurkuluttaja... Lapset vaan on kasvanut siihen ikään et kirppishinnat vaateissa alkaa olemaan tajuttomia, saan kaupasta aivan uusia vaatteita halvemmalla pig

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

kirpputorit espoo/helsinki Empty Vs: kirpputorit espoo/helsinki

Viesti  Trisse Ti Syys 08, 2009 4:22 pm

Joo, löysin ihanan pitkän tummanpunaisen samettitakin seitsemällä eurolla keväällä (ja tingin vielä vitoseen Idea ), luistimet parilla eurolla, kaikki kirjat on euron, cd:t 50 senttiä jne. Mitä pahaa olet sitten kuullut? Osa vaatteista, kengät tms., on vähän huonokuntoisia mutta eihän niitä ole pakko ottaa ja työntekijät suojatyöläisiä mutta väliäkö tuolla...
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

kirpputorit espoo/helsinki Empty Vs: kirpputorit espoo/helsinki

Viesti  helu Ti Syys 08, 2009 4:31 pm

Trisse kirjoitti:Mitä pahaa olet sitten kuullut? Osa vaatteista, kengät tms., on vähän huonokuntoisia mutta eihän niitä ole pakko ottaa ja työntekijät suojatyöläisiä mutta väliäkö tuolla...

Se hinta-laatu suhde... Mä en itse ole tuolla käynyt, kun en enään lännessä asu. Mutten mä näistä pohjoisen kirppiksistäkään hirveen monta ole löytänyt jossa kannattaa käydä. Pöytäparkki on ainut joka tulee mieleen

Tiksissä fatima ja kierrätyskeskus on ihania kun huonekaluja tarttee. Tai no fatima on mun mielestä muutenkin ihana, sellanen "pengo ja löydä" paikka Laughing

Onhan sekä tiksissä et Malmilla Pelan kirppikset, mut mä en koskaan oo niiltä löytänyt oikeen mitään. Myyrmäessä ainakin aikoinaan oli iso itsepalvelukirppis, jossa tein löytöjä. Mut sielläkään en ole käynyt 1,5 vuoteen

Juu mä rentoudun penkomalla kirppiksiä läpi, ilman lapsia Cool

helu

Viestien lukumäärä : 182
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

kirpputorit espoo/helsinki Empty Vs: kirpputorit espoo/helsinki

Viesti  Chaos Ti Syys 08, 2009 4:36 pm

tää on ihqu mesta:

http://www.kivakirpputori.fi/
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

kirpputorit espoo/helsinki Empty Vs: kirpputorit espoo/helsinki

Viesti  possu Ti Syys 08, 2009 5:41 pm

Horisontti on tosi hyvä ja siellä on huippuja edullisia vaatteita, hattuja, kasseja jne. sekä jostain syystä ainakin ennen oli erittäin laadukkaita pienikokoisia kenkiä runsaasti. Paha vaan, että minulla on iso jalka. Siellä myös tuotto menee oikeasti järkevään toimintaan.

Malmilla on myös sen pöytäkirppiksen lisäksi Pelastusarmeijan kirppis siinä Ylä-Malmin torilla.

Emmaushan on kanssa, Vallilassa ja Lauttasaaressa ja Kurvissa Fida siellä ylhäällä. Mellunmäessä on hyvä iso pöytäkirppis, huhu kertoo, mutta se aukeaa vasta kahdeltatoista päivällä.

Minusta näitä erilaisia pöytäkirppiksiä on vähän ympäriitteen, täällä Jakomäessäkin on yksi, oikein kelpo tapaus, ja kannattaa vaan pitää silmät auki missä liikkuu, tai vaikka kysellä ihmisiltä, niin löytyy sitten niitä paikkoja läheltä.

Itse olen huomannut, että kirppikseltä harvemmin löytyy mitä etsii, liikaa löytyy sitten niitä "löytöjä" ja tulee kannettua kotiin kaikenmaailman tavaroita, millä ei teekään mitään. Olen pahasti Sulo Vilénin hengenheimolainen.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

kirpputorit espoo/helsinki Empty Vs: kirpputorit espoo/helsinki

Viesti  Trisse Ti Syys 08, 2009 11:17 pm

En minäkään ole ennen kuullut kenenkään haukkuvan Horisonttia kalliiksi paikaksi.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

kirpputorit espoo/helsinki Empty Vs: kirpputorit espoo/helsinki

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa