Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Viranomaisten Vainoama

Siirry alas

Viranomaisten Vainoama Empty Viranomaisten Vainoama

Viesti  Saxpi Ma Syys 14, 2009 8:36 pm

Ei se tukiasema tunnu aukeavan niin kirjoitetaan nyt sitten tänne.
Sunnuntaina ex jutteli mun kanssa Skypessä. Niinhän siinä kävi että se esitteli täydessä valmiudessa olevaa alapäätään mulle. En sitten tiedä miksi miehet esittelee mua itselleen. No, eihän se ollut kuin toinen kaveri tänä vuonna.
No, kyllähän mä vähän heitin läppää. Jospa se siitä sitten innostui. Voi mun kanssa.. https://www.youtube.com/watch?v=RUzahQe7LHc En mä tällä tyylillä Putinia saa.
BB 24/7:kaa kattelen. Kunhan se sitten aikanaan loppuu niin on taas enemmän aikaa videoiden tekemiseen.
Saxpi
Saxpi

Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viranomaisten Vainoama Empty Vs: Viranomaisten Vainoama

Viesti  Saxpi Ma Syys 14, 2009 9:14 pm

Viime yönä tunsin että ihan kuin jokin hiplais jalkaa ja sitten se tuntui uudestaan niin lukkihan se sängyllä juoksenteli. Keittiössäkin oli lukki mutta se oli sitten häipynyt jonnekin seuraavana päivänä.
Saxpi
Saxpi

Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viranomaisten Vainoama Empty Vs: Viranomaisten Vainoama

Viesti  Saxpi Ti Syys 15, 2009 8:53 pm

Uuh.. Kyllä tuntuu oma elämä kivalta kun Big Brotheria kattoo, ei innostais mikään slummi. Mielisairaalassakin oli helpompaa. Olenhan sitä minäkin joskus urheillut mutta olis hirveetä joutua jalkapallorääkkiin mitä tuolla BB:ssä nyt on ja vielä ruuankin kanssa niukkaa. Tosin mulla voi koko ensi vuosi olla "slummia" kun sosku alkaa pihtaamaan rahojen kanssa.
Tuli taas nukuttua liian vähän mut jotenkin siihen tottuu kun on useamman yön nukkunut huonosti. Mä vaan sit otan välillä Tenoxia et pääsen univelasta vähän eroon.
Ehkä mä sitten olen nautiskelija nykyään.. Mielisairaalakeikkojen jälkeen on tullut sellanen asenne että en halua kieltää itseltäni mitään (paitsi seksi, sitä mä vielä pihtaan). Mä oon niinku ansainnut kaikkee kivaa. Varsinkin ruuan suhteen. Se on vähän tullut siitä kun osamaksujen kanssa oli niin tiukkaa et joutu aina miettimään mitä ruokaa ostaa. Kerrankin oli 8 e/5 päivää kun ostin videoeditointiohjelman. Totta kai mä ostan jos haluan mut tällä hetkellä tuhlaan ruokaan. No, mä oon kyllä hankkinut niin paljon kaikkee et en tarvii mitään tavaroita vähään aikaan. Onneks tuli hankittua se videokamerakin (USB:llä varustettu), helpottaa ihan sikana videoiden tekemistä. On tosin iso läjä dvd8-levyjä (vanhalla kameralla)tehtävänä vielä mutta pitkään aikaan ei voi kun BB 24/7 vie aikaa.
Saxpi
Saxpi

Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viranomaisten Vainoama Empty Vs: Viranomaisten Vainoama

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa