Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyllä minua nyt hemmotellaan..

2 posters

Siirry alas

Kyllä minua nyt hemmotellaan.. Empty Kyllä minua nyt hemmotellaan..

Viesti  Saxpi Ke Elo 26, 2009 9:10 pm

"Hei,

Kiitos ilmoituksesta ja ennenkaikkea rehellisyydestäsi. Tuo virhe olisi selvinnyt
meille vasta kuun vaihteen jälkeen kun kirjanpito käydään läpi tai aiemmin jos asiakas
olisi kysynyt ennen sitä tilauksen perään.

Tuo virhe on erittäin pieni mutta tietysti huomattavan merkittävä koko tilauksen toimituksen
kannalta, meiltä oli jäänyt seuraavaan käsiteltävään tilaukseen sinun osoite joka mahdollisti tämän
virheen, tämä oli ensimmäinen kerta 4 vuoteen ja yritämme pitää sen viimeisenä. Asia johtuu
uudesta kuittipohjasta joka nopeuttaa lähetystä sekä uudesta rekrytoidusta työvoimasta.


Laitoimme teille tulemaan kirjeen jossa on sisällä maksettu palautuskuori, pyydämme laittamaan
tuotteet siihen ja viemään postin noutopisteeseen. Kiitokseksi rehellisyydestä olemme valmiit
antamaan seuraavaan tilaukseesi poistosälää yms. ylimääräisiä tuotteita joista voi olla hyötyä sinulle.."
Kyseessä oli siis audiojohtotilaus ja kaikki ei mennyt ihan ok.
Saxpi
Saxpi

Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kyllä minua nyt hemmotellaan.. Empty Vs: Kyllä minua nyt hemmotellaan..

Viesti  Trisse To Elo 27, 2009 12:44 am

Olen itse hukannut lompakkoni kahdesti ja toisella kerralla siellä oli huomattava määrä rahaa, n. 1000 markkaa. Se unohtui ratikkaan penkille. Ei auttanut kuin pysyä kylmänä ja jäädä reitin varteen tsekkaamaan kaikki kympin ratikat. Yhdestä löytyi ja löytäjä jätti yhteystietonsa mutta torvelona onnistuin ne hukkaamaan enkä saanut lähetettyä löytöpalkkiota.. Toisen kerran olin Otaniemessä kaverini valmistujaisissa ja lompakko jäi bussipysäkille. Opiskelijatyttö oli sen löytänyt ja noudin sen häneltä seuraavana päivänä.

Minäkin olisin rehellinen tuossa tilanteessa mutta itselläni on välillä tapana ajatella ettei hyvillä uutisilla ole ikinä kiire. Toisaalta arvostin sitä että tyttö selvitti yhteystietoni ja ilmoitti katoamisesta jo ennen kuin huomasin asian.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kyllä minua nyt hemmotellaan.. Empty Vs: Kyllä minua nyt hemmotellaan..

Viesti  Saxpi To Elo 27, 2009 12:52 am

Hukkasin minäkin aikoinaan 1200 mk kännipäissäni mutta sain takasin. Olis kyllä ollut mulle oikein jos en olis takasin saanut, miten voi olla niin tyhmä että lähtee kaupungille dokaamaan sellanen tukku rahaa pussissa..
Saxpi
Saxpi

Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kyllä minua nyt hemmotellaan.. Empty Vs: Kyllä minua nyt hemmotellaan..

Viesti  Trisse To Elo 27, 2009 12:55 am

Minä olin ihan selväkin. Ostamassa jotain. Jokin masokistinen temppu "unohtaa" lompakko ratikkaan.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kyllä minua nyt hemmotellaan.. Empty Vs: Kyllä minua nyt hemmotellaan..

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa