Kade kahvittelijoille
4 posters
Sivu 1 / 1
Kade kahvittelijoille
Oon kade pk-seudun kahvittelijoille. Oonko ainoa, kade tai ei pk-seutulainen, kahvitteluita kaipaava? Kun elän seurankipeetä sosiaalista tyhjiötä tällä hetkellä ja oon silti ihan liian anonyymi pientä paikkakuntaani paljastamaan. Virtuaalikahvit alkaa maistua korvikkeelta.
Falco2- Viestien lukumäärä : 76
Kade kahvittelijoille
Sama täällä Falco; seinät kaatuu päälle ja virtuaali on virtuaalia
ewe- Viestien lukumäärä : 27
Vs: Kade kahvittelijoille
Voittehan järjestää jotain keskuksessanne (isoin kaupunki siinä lähellä). Uskoisin että tulisi pieni joukko kasaan tai ainakin tukarilla olisi tullut...
Trisse- Viestien lukumäärä : 401
Minäkin olen muualtapäin,
en pk-seudulta. Jos siellä asuisin, varmaan kahvilla kävisin.
Tukarilla oli ainakin kerran kahvittelua Jyväskylässä. Mutta
enpä usko että pienestä kotikaupungistani kovin monta kahvittelijaa kertyisi tai ainakaan täällä varatukarilla olisi asiasta sopimassa.
Itse ilmottauduin ilmaiseen kahvitteluun, kesäyliopiston järjestämään filosofiseen keskustelupiiriin. Käyn ainakin kuuntelemassa eka kerran, kun se nyt on ilmaistakin. Ehkä se kahvittelupiiri löytyisikin pienellä paikkakunnalla muissa merkeissä kuin mt-jutut?
Tukarilla oli ainakin kerran kahvittelua Jyväskylässä. Mutta
enpä usko että pienestä kotikaupungistani kovin monta kahvittelijaa kertyisi tai ainakaan täällä varatukarilla olisi asiasta sopimassa.
Itse ilmottauduin ilmaiseen kahvitteluun, kesäyliopiston järjestämään filosofiseen keskustelupiiriin. Käyn ainakin kuuntelemassa eka kerran, kun se nyt on ilmaistakin. Ehkä se kahvittelupiiri löytyisikin pienellä paikkakunnalla muissa merkeissä kuin mt-jutut?
Viimeinen muokkaaja, minätäällä pvm La Elo 29, 2009 8:43 pm, muokattu 1 kertaa
minätäällä- Viestien lukumäärä : 370
Vs: Kade kahvittelijoille
Eivät nuo tukarinkaan kahvittelut niin kovin mt-keskeisiä ole olleet. Enemmän nuorten aikuisten tavallista ajanviettoa. Minä en ole siellä erityisen hyvin viihtynyt mutten ole erityisen sosiaalinen ilman alkoholia...
Trisse- Viestien lukumäärä : 401
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa