Tukari - varalla
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

BB suosikkinne?

+14
Hermiitti
pakkastuuli
Admin
Murena
Chaos
Tikru
Byllerö
statist
toivotonko
awa
Minä
possu
Pertti Luukkonen
Trisse
18 posters

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  Chaos To Syys 03, 2009 4:29 pm

ei oo raksi myöskään bi, kun altaalla silloin kielsi olevansa alussa samalla kun Asolta sitä kysyttiin. Rolling Eyes
mutta oikaskaa mua jos oon ymmärtänynnä väärin.

Minna on kuiva kala. Mutta se onkin makuasia.
Chaos
Chaos

Viestien lukumäärä : 296
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  Byllerö To Syys 03, 2009 9:27 pm

Kyllä se vähintään bi on, samoin kuin sampo Smile

Byllerö

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  statist To Syys 03, 2009 9:48 pm

Hej. Kertokaa mikä siinä BB:ssä viehättää? Sekö kun inehmoiset alkavat heti näytellä julkisuuteen päästessään, pudotuspelitaktiikat vai sitten se pieni tirkistelyn himo? Juontajat ovat ok. Ainakin se tummahipiäinen mies jani? miellyttää minua. Vappu myös.. Pikkuiset mokatko tekevät ihmiset vastustamattomaksi?
statist
statist

Viestien lukumäärä : 117
Join date : 12.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  Trisse La Syys 05, 2009 5:03 am

Trisse kirjoitti:Kyllä Aso menee ensimmäisenä sillä hän ei viihdy talossa ja empaattiset kilpailijat jo siksi äänestävät häntä.

Aso on valmis astelemaan Big Brother -talosta ulos ensimmäisenä. Häätöäänestykseen eilen nimetty mies on jo nähnyt untakin siitä, että tarkkailee jatkossa talon tapahtumia ulkomaailmasta käsin.

Aso näki unta Big Brother -talosta. Mies oli nähnyt unta siitä, että hän oli jo lähtenyt talosta, ja seurasi entisten asuntovereidensa touhuja netin välityksellä.

– Kaksi päivää vielä. Parempi, että mä lähden, mies totesi reippaasti.

Minna ihmetteli Ason höpinöitä ja sanoi tälle, ettei hän voi olla mitenkään varma, että sunnuntaina olisi juuri hänen vuoronsa lähteä. Aso kuitenkin uskoi, että hänpoistuu talosta ylihuomenna.
Nino avautui Minnalle. Kuva: Sub

Minna tiedusteli vielä mieheltä, onko tämä aivan tosissaan. Ason vaisu olemus ei kertonut muuta, kuin että mies on vihdoin luovuttanut. Hän tahtoisi lähteä.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  possu La Syys 05, 2009 12:54 pm

Sääli, kun Aso nyt kuitenkin on vähän erilainen.

Minusta olisivat saaneet äänestää ulos sen MInnan. Hän syö aina suu auki l e v e ä s t i. Laittaisi suun kiinni, milloin siellä on jotain. Lisäksi hänellä on yleensä aina se leuhka ilme, en tiedä miksi, minusta hänellä ei ole ollut kovasti leuhkimisen aihetta ja vaikuttaa jotenkin tylsältä ihmiseltä.

Ensin ajattelin, että se Tuija pitäisi saada ulos, koska hän on aivan kohtuuton niissä vaatimisvinkumisissaan, mutta sitten huomasin, että eihän siellä olisi mitään katseltavaa eikä ihmeteltävää enää ilman hänen jatkuvaa valitustaan. Onneksi vaan ei tarvitse itse olla paikanpäällä ottamassa siihen kantaa.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  Tikru La Syys 05, 2009 4:06 pm

Jelena ja Minna ulos talosta. En pidä kummastakaan. Minna on sairaanhoitajaksi oudon viileä. En tahtoisi tavata häntä sairaalaympäristössä.

Ninoa en inhoa enää niin paljon kuin aluksi. Onhan hän välillä aika ärsyttävä, mutta jostakin syystä hän ei silti inhota minua enää niin. Ehkä siksi, että monet muut ärsyttävät vielä enemmän.

Ason minäkin veikkaan putoavan. Tertulla ja Esa A:lla on varmasti omat kannattajajoukkonsa. Heidän toivoisinkin vielä jäävän, sillä he sekoittavat pakkaa mukavasti. Minusta tuntuu, ettei Aso satunnaisia riitojaan lukuun ottamatta näy talossa kovinkaan.

Yleisesti ottaen tänä vuonna on talossa porukkaa, josta suurin osa onnistuu ärsyttämään minua tavalla tai toisella. Aiempina vuosina miellyttäviä henkilöitä on ollut enemmän ja ärsykkejä vähemmän.
Tikru
Tikru
Admin

Viestien lukumäärä : 119
Join date : 08.08.2009
Ikä : 43
Paikkakunta : Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  awa La Syys 05, 2009 7:09 pm

pitää nostaa Nino inhokeista pois>on hauska seurattava cheers
tilalle inhokkeihin laitan Tuijan ja Ason lisäksi Jelenan ja Esa J;n.

suosikki pysynyt samana elikkä Minna.
awa
awa

Viestien lukumäärä : 99
Join date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty miun inhokit

Viesti  Murena La Syys 05, 2009 9:32 pm

Minua ärsyttää eniten Tuija, Minnasta en ole pitänyt missään vaiheessa, Terttu on ärsyttävä rikkoessaan tahallaan sääntöjä, Aso on mega-ärstyttävä... Onhan noita, ärsyttäviä. Smile Miksi ihmeessä minä nautin ärsyttävien ihmisten katselusta? En käsitä. cyclops
Murena
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Join date : 18.08.2009
Ikä : 51

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  Admin Ma Syys 07, 2009 2:06 am

Aha...BB alkaa. Ei sitten muuta kuin Sleep

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174
Join date : 08.08.2009

http://tukari2.forumotion.com

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  pakkastuuli Ma Syys 07, 2009 2:18 am

sami ehkä

pakkastuuli

Viestien lukumäärä : 26
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  Hermiitti Ma Syys 07, 2009 2:28 am

BB-Perttu on suvereeni!

Hermiitti

Viestien lukumäärä : 360
Join date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  Trisse Ma Syys 07, 2009 3:50 am

Terttu lähti! Crying or Very sad
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  pakkastuuli Ma Syys 07, 2009 4:08 am

niinpä Sad

pakkastuuli

Viestien lukumäärä : 26
Join date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  possu Ma Syys 07, 2009 3:39 pm

Minulla pysyvät inhokkeina Esa J ja Minna ja suosikkina pysyy Esa A. Lotta tuotti pettymyksen. Hänestä vanhemmiten tulee varmaan ihan mukava, mutta nyt hänellä on kauhea pätemisen tarve jostain syystä.

Ihmettelen miten nuo kehtaavat telkkarissa itkeä ääneen, että "on niin kovat patjat, syödään pelkkää näkkileipää, käydään ulkovessassa, suihku on ihan hirveä, on ihan kamalaa..." vaikka itse ovat menneet stressitestiin tuonne, eikä heille ole vielä tehty mitään hirveää millään mittarilla. Joukkohysteriaa.

Ainut järkevä ollut tähän asti Esa A, joka sanoi, että hänestä on paljon kivampi olla "slummin" puolella, että johan se paratiisi tuli eka viikolla nähtyä.

Ketään muuta noista en ikinä kutsuisi meidän mökille, mikä on taivas, mutta on ulkovessat, eikä suihkua ollenkaan jne. Ihme porukkaa oikeasti. Kaipa se johtuu siitä stressistä, kun pitää olla koko ajan toisten seurassa?

Ai niin, katsoin viikolla poikkeuksellisesti sen seitsemältä tulevan lässytysohjelman tuosta BB:stä ja siinähän olikin joku sosiologi selittämässä näiden touhuja. Hän sanoi, että se kaikkien julkinuoleskelu siinä alussa johtui ryhmäpaineesta, että yritetään kuulua joukkoon, ja kun jotkut alkoivat altaassa nuoleskelemaan, muiden sopeutujien oli sitten tehtävä kanssa niin. Yök. Kai ne söisivät paskaakin, jos muutkin söisivät.

Mielenkiintoisia sen sosiologin kommentit. Jos tietäisi milloin niitä näkyy, katsoisin aina ne. Hän käsitteli juuri niitä asioita, minkä takia ohjelma kiinnostaa.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  Trisse Ma Syys 07, 2009 6:14 pm

Minnasta olen tykännyt mutta se sekstaaminen ja pikkuhousujen näyttely ja muu vihjailu ovat kyllä mautonta! Tulee mieleen että sillä on joku kolmenkympinkriisi ja se nyt elää vastuutonta nuoruutta ja saa seksuaalisia kiksejä kameroiden läsnäolosta seksitilanteessa.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  Saxpi Ma Syys 07, 2009 9:00 pm

En mä tiedä onko mulla enää suosikkia mutta olis kiva nähdä mitä tapahtuu jos Aso ja Tuija menis sviittiin.. Ason pitäis antaa kansalle viihdettä ja jahdata Tuijaa muna pystyssä ympäri sviittiä ja sitten Tuija kynsis epätoivoissaan ovea.. Lol.
Saxpi
Saxpi

Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  possu Ti Syys 08, 2009 6:23 pm

Saxpi, minusta Aso on koko ajan jättänyt naiset melko hyvin rauhaan ja hänhän on kertonut syynkin siihen, että meni justiin poikki tyttöystävän kanssa ulkopuolella ja hän tahtoisi mennä sitä tilannetta korjaamaan, että ihan tyhmä ero oli se, eikä hän nyt pääse edes juttelemaan sen tytön kanssa, kun on tuolla.

Luulen, että tämän takia ehkä se Aso olisi melko valmiskin lähtemään talosta. Olen Tertun kanssa samaa mieltä Asosta, että sillä pojalla on sydän paikallaan. Vaikka muuten onkin välillä älyttömät mielipiteet. :-)
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  Saxpi Ti Syys 08, 2009 7:02 pm

No, se nyt olikin vaan sellainen toive (lol), eihän mitään kummempaa välttämättä tapahdu mutta kyllähän Aso eilen vihjaili että alapäässä voi jotain tapahtua jos hieroo Tuijaa tunnin kun Tuija sitä ehdotti kun joskus pääsevät samalle puolelle. Se vaan on kun tarpeeksi kauan vihjailee niin alitajunnassa voi jotain tapahtuakin. Ja kyllähän Tuija jo puhui Ason kanssa sviittiin menosta ja kai ne sinne joutuukin.
Saxpi
Saxpi

Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  possu Ti Syys 08, 2009 7:08 pm

Juu, eikös ne sano, että rakkaudesta se hevonenkin potkii? Ei kyllä päde hevosiin, ainakaan toisiaan, mutta ihmisiin ehkä?
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  possu Ti Syys 08, 2009 7:54 pm

Minen kyllä pidä siitä Tuijasta, että kauhistuttaa moinen skenaario. Ihmeellinen tyhjännatisija ja lellipentu tuntuisi olevan. :-D
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  Saxpi Ti Syys 08, 2009 8:42 pm

Itkee se nytkin mutta aiheesta, kuukautiskipuja..
Saxpi
Saxpi

Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  possu Ti Syys 08, 2009 10:48 pm

Hahhah, toivottavasi kukaan ei ota kamalan tosissaan mitään lellipentu-haukkujani siis, olen jo monesti sanonut, etten millään itse kestäisi tuolla paria päivää pidempään, aika yltiösosiaalinen pitää olla, että kestää olla tuolla, en yhtään ihmettele, että sekoavatkin ja alkavat mahdottomiksi. Taitaisi alkaa kuka vaan. Viinanjuotto vaan nopeuttaa prosessia.
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  Saxpi Ti Syys 08, 2009 11:22 pm

En mäkään siellä pärjäis, jo pelkkä nukkuminen olis ongelma muusta puhumattakaan.
Saxpi
Saxpi

Viestien lukumäärä : 53
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  Trisse Ti Syys 08, 2009 11:45 pm

Olisi kiinnostavaa tietää millaisten psykologisten testien perusteella osallistujat valitaan.
Trisse
Trisse

Viestien lukumäärä : 401
Join date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  possu Ke Syys 09, 2009 4:03 am

Tris, viime vuonna siitä oli jotain juttua, eivätköhän ne lähinnä katso, ettei kukaan olisi potentiaalisesti vaaraksi itselleen tai muille, eikä myöskään esim. ohjelmasta putoamisen jälkeen tai jos saa kovin negatiivista julkisuutta jne. mikä kai kuitenkin on yllättänyt sitten monet, että kuinka ikävää mainosta tuosta saa itselleen.

Ehkä ne myös tarkistavat, että on sopivan narsisti ja mielellään ekshibitionisti, että saavat jotain näytettävää telkkariin?

PS. Kääk ja nyyh, äsken katselin bb-koostetta ja juuri kun EsaJ tuli päiväkirjahuoneeseen ja kerkesin ajattelemaan, että onpa aneemisen näköinen jätkä, mitähän ne naiset tuossa näkee, kone kaatui. Sanoikohan se mitään tyhmää? Missasinko taas kaiken kivan?
possu
possu

Viestien lukumäärä : 430
Join date : 09.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

BB suosikkinne? - Sivu 2 Empty Vs: BB suosikkinne?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa