Ärsyttää
4 posters
Sivu 1 / 1
Ärsyttää
Minkä tekee kun tuntuu ettei jaksa? Hirveästi hyvän tahdon lupauksia itseltä ja sellaista jotain hyväksyttyä alemmuutta/alempistatuksisuutta (jonka tarkoitus on olla tilanteen tasolla ja kasvattaa kärsivällisyyttä) mutta lopputulos on kuitenkin sama, aina kun lukee omastaan poikkeavia mielipiteitä varsinkin jos ne ovat huonosti verbalisoituja tai perusteltuja niin alkaa päätä pakottaa ja vituttaa ihan sairaasti. Vitutus vaan nousee jostain jos on yhtään sellainen hetki ettei vahdi itseään. Onko tähän mitään ratkaisua?
Trisse- Viestien lukumäärä : 401
Vs: Ärsyttää
"lopputulos on kuitenkin sama, aina kun lukee omastaan poikkeavia mielipiteitä varsinkin jos ne ovat huonosti verbalisoituja tai perusteltuja niin alkaa päätä pakottaa ja vituttaa ihan sairaasti. Vitutus vaan nousee jostain jos on yhtään sellainen hetki ettei vahdi itseään. Onko tähän mitään ratkaisua?"
Kuulostaa aika toivottomalta.
Kuulostaa aika toivottomalta.
Mirri- Viestien lukumäärä : 311
vastaus
Taidat ottaa turhan henkilökohtaisesti muiden kirjoitukset.
hanna74- Viestien lukumäärä : 280
Vs: Ärsyttää
En mä usko että siitä on kyse - lienen vain tosi ärtyisä. Luukkosella oli tukarilla joskus hyvä määritelmä ärtyisyydelle ja oliko se vielä niin että olin pyytänyt selitystä asialle. Kuitenkin jotenkin niin että henkilön sisäiset prosessit vievät niin paljon energiaa että ulkopuolelta tulevat ärsykkeet aiheuttavat ärtymystä. Sama jos olen bussissa ja joku matkustaja alkaa naputtaa jalallaan tai näpräillä hiuksiaan tai vastaavaa niin voin ajautua valtavan ärtymyksen tilaan.
Trisse- Viestien lukumäärä : 401
BPD:n kriteerilistalla...
tuokin ärtyisyys taisi esiintyä tuolla toisessa ketjussa.
minätäällä- Viestien lukumäärä : 370
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa