laskut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+3
jataki
Gyver
pirunpaha
7 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
laskut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kaikki lasskut vaan käräjille, sillähän se elämä paranee!!!!!!
jfkjfkojskofjojfsjdfkjksjdfkjsff
ef
d
fds
g
dssgerkgnmkjdgerkgkjoermgk
jfkjfkojskofjojfsjdfkjksjdfkjsff
ef
d
fds
g
dssgerkgnmkjdgerkgkjoermgk
pirunpaha- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 38
Vs: laskut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pakko voida päästä töihin vaikka kauheesti pelkäänki paskanpuhumista ja kyttäämistä
Tervetuloa Kisu.
Gyver- Viestien lukumäärä : 166
paksuna olet kuitenkin
hangman- Viestien lukumäärä : 88
tuntuu, etten ikinä nuku tarpeeks.. väsyttää ja ahdistaa jatkuvasti nooh, pakko on kai jotain tehä, ettei mua heitetä pihalle täältä. en kestäis olla yksin kyttääjien ja salakuuntelijoiden kanssa.
Pitäisikö sinun mennä hei jonnekin saamaan apua niihin talousongelmiin, jos kaikki laskut menevät ulosoton kautta oikeuteen? Kuulostaa pahalta, mutta ei kuitenkaan ole mikään maailmanloppu, asioita pitäisi vaan järjestää.
possu- Viestien lukumäärä : 430
tiekkö possu mä en enää välitä siitä, mä en jaksa enää yrittää tehä mitään seuraan sivussa, et mitä seuraavaks, päivä kerrallaan elämistä, mitään muuta en nyt jaksa, en kertakaikkiaan enempää :(ne vähäiset rahat jotka saan,niin niillä yritän auttaa muita, itelläni on jo tullu raja vastaan itteni auttamisen suhteen. mä kelpaan sinne helvettiin, pirunpaha oon
Et sinä ole sen pahempi kuin kukaan muukaan.
Mene jonnekin heti saamaan apua talousongelmiisi, ei kukaan jaksakaan enää, kun seinät kaatuvat päälle ja tie nousee vastaan.
Onko tuo totta, mitä tuossa väitettiin, että odotat vauvaa? Et voi nyt missään tapauksessa joutua asunnottomaksi, nyt kipin kapin apua hakemaan.
Itse suosittelisin sinulle kirkon diakonin luokse menemistä, tai jos seudullasi on Pelastusarmeija, mene sinne ja pyydä apua asioidesi selvittelyyn. Sossustakin apua pitäisi saada, mutta totuus on usein toisenlainen. Voisihan sieltäkin kuitenkin kysyä, eihän se ota, ellei annakaan?
Oikein paljon voimia sinulle, raskaana tai ei.
Mene jonnekin heti saamaan apua talousongelmiisi, ei kukaan jaksakaan enää, kun seinät kaatuvat päälle ja tie nousee vastaan.
Onko tuo totta, mitä tuossa väitettiin, että odotat vauvaa? Et voi nyt missään tapauksessa joutua asunnottomaksi, nyt kipin kapin apua hakemaan.
Itse suosittelisin sinulle kirkon diakonin luokse menemistä, tai jos seudullasi on Pelastusarmeija, mene sinne ja pyydä apua asioidesi selvittelyyn. Sossustakin apua pitäisi saada, mutta totuus on usein toisenlainen. Voisihan sieltäkin kuitenkin kysyä, eihän se ota, ellei annakaan?
Oikein paljon voimia sinulle, raskaana tai ei.
no en oo raskaana.. joku yrittää kusettaa ja puhuu paskaa musta
Jaah, no kuitenkin sen estämiseksi, että saat häädön asunnostasi, mikä on melko totaalisen huono tilanne, vaikkei olisikaan yhtään raskaana, pitäisi äkkiä tehdä jotain?
sitä pelkoo ei oo, ku asun mun mummin asunnossa, mut kuitenki oon täällä siskollani, ku en pysty olee yksin, ku tosiaan kyttääjät ja salakuuntelijat
Noh, mutta silti, eiväthän ne asiat sillä ratkea, ettei tee niille mitään, alkavat vaan ulosottojen kulungit juosta korkoa korolle ja tulee kohtuullisesta summasta aivan älytön velka yleensä.
Eikös siskosi voisi auttaa?
Eikös siskosi voisi auttaa?
mä en jaksa vaikka haluisin.. ei voi siskot tai ketkää muutkaan. sori, tää menee vaan taas täksi. kenekään ei oo pakko kirjottaa mitään jos jonku mielestä oon provo tai pelkkä ulisija, kirjotan omaksi ilokseni, en kellekkään muulle.
Hei, tyttö hyvä! Sinun olisi nyt pikimmiten saatava hoitoa. Siis:HOITOA. Ihan oikeasti. Mene huomenaamulla vaikka päivystykseen, ja kerro nämä ajatuksesi.
Olet rakas meille kaikille, koeta jaksaa!
Olet rakas meille kaikille, koeta jaksaa!
eBeta- Viestien lukumäärä : 41
kiitti ebeta, mut en mä oo niin sairas, et mua voi mihinkää ottaa. se et vähän ahdistaa, niin ei oo mikää tarve mihkää päästä juttelee tai mitään muutakaan. on paljon sairaampiaki. sitäpaitsi luulen, et mä en jaksa nyt yhtään mitään, ku pääsis johki, ja vois jotenki olla ajattelematta muita ihmisiä, sulkee silmät ja korvat kaikelta.
Hei...
Ota jo huomenna yhteyttä Takuu-Säätiöön:
http://www.takuu-saatio.fi/index.php?id=437
http://www.takuu-saatio.fi/index.php?id=110
- Kaikki kääntyy vielä hyväksi, usko vaan...
Ei rahan takia kannata itseään tappaa.
Rukoilen puolestasi...
Ota jo huomenna yhteyttä Takuu-Säätiöön:
http://www.takuu-saatio.fi/index.php?id=437
http://www.takuu-saatio.fi/index.php?id=110
- Kaikki kääntyy vielä hyväksi, usko vaan...
Ei rahan takia kannata itseään tappaa.
Rukoilen puolestasi...
Mercy- Viestien lukumäärä : 85
Pirunpaha, itse en saanut mitään apua sairaslomien aiheuttamaan katastrofaaliseen rahatilanteeseen, kun kelassa olivat laskeneet sairaspäivärahani ammattikoululaisen opintotuesta, mikä alitti ne minimit reippaasti. Sossusta en saanut mitään apua, pelkkiä hylkyjä vaan ja vittuilua. (Mm. sossuntäti ilmoitti, ettei minulla voi olla adhd:ta, koska osaan kirjoittaa, vaikka sairasloma oli siis masennuksesta. jne.)
Koska olin "hoidossa" mtt:ssä "sosiaalityöntekijällä", en saanut muualta mitään apua sitten, kun kaikki olettivat, että hän huolehtii käytännönasiani.
Vasta kun pääsin päiväsairaalaan ja siellä oleva sosiaalityöntekijä luki paperini läpi ja auttoi tekemään hakemuksia aloin saamaan toimeentulominimiä, mikä oli noin viisi kertaa enempi rahaa kuin siihen asti.
Että jos vaan oääsisit johonkin vaikka sairaalaan mene ihmeessä ja pyydä päästä sosiaalityöntekijän juttusille ulosottoinesi?
PS. Tuskin kukaan täällä pitää sinua minään turhanvikisijänä, päinvastoin, huolissaan ollaan oltu ja pitkään.
Koska olin "hoidossa" mtt:ssä "sosiaalityöntekijällä", en saanut muualta mitään apua sitten, kun kaikki olettivat, että hän huolehtii käytännönasiani.
Vasta kun pääsin päiväsairaalaan ja siellä oleva sosiaalityöntekijä luki paperini läpi ja auttoi tekemään hakemuksia aloin saamaan toimeentulominimiä, mikä oli noin viisi kertaa enempi rahaa kuin siihen asti.
Että jos vaan oääsisit johonkin vaikka sairaalaan mene ihmeessä ja pyydä päästä sosiaalityöntekijän juttusille ulosottoinesi?
PS. Tuskin kukaan täällä pitää sinua minään turhanvikisijänä, päinvastoin, huolissaan ollaan oltu ja pitkään.
kuinkaha monen mielestä tää on huvittavaa luettavaa, et kuin säällittävä ihminen voi olla joka ei jaksa enää tehä mitään millekkään??
Päinvastoin ei yhtään huvittavaa...
Esimerkiksi Takuu-Säätiön nimi on muistissa siksi, että voin tarvita sitä itsekin!
Voimia...
Esimerkiksi Takuu-Säätiön nimi on muistissa siksi, että voin tarvita sitä itsekin!
Voimia...
mercy, oon pahoillani sun puolestasi mä en vaan nyt enää jaksa tehä mitään, katon vaan, et koska tosiaan on se mun aika eikä johdu pelkistä laskuista.
pirunpaha kirjoitti:-- mä en vaan nyt enää jaksa tehä mitään, katon vaan, et koska tosiaan on se mun aika eikä johdu pelkistä laskuista.
Sun kuolon aikas ei ole nyt! Aikas on elää niin kauan kuin elämää on!
Herätys, Kisu!
Minä haluan, Kisu, että Sinä pärjäät...
En halua, että luovutat.
Olet tärkeä - uskothan niin?
Älä anna periksi - olet tärkeä...
https://www.youtube.com/watch?v=734AXikWICc
En halua, että luovutat.
Olet tärkeä - uskothan niin?
Älä anna periksi - olet tärkeä...
https://www.youtube.com/watch?v=734AXikWICc
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Sivu 1 / 2