www.tukiasema.net
+14
ve
Saxpi
Tummanvihree
Gyver
Ziina
Kyllästynyt
Trisse
Biancaliina
-Molla-
eBeta
possu
Murena
Pertti Luukkonen
jataki
18 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
niin minäkin
Minäkin tahdon mieluummin jäädä tänne.
Murena- Viestien lukumäärä : 102
Ikä : 52
Vs: www.tukiasema.net
Toimii vai? Äkkiä katsomaan, onko päiväkirja tallella. :-)
Kiitos ilmoituksesta. En ole käynyt enää testailemassa.
Minulla ei aukea, avaa, avaa sivustoa, mutta sitten ei tapahdu mitään. :-(
Eikun pääsinpäs, minulla on olo, että päiväkirjastani puuttuu pitkiä pätkiä, mutta en tiedä onko näin oikeasti, vai kuvittelenko vaan.
Kiva kuitenkin päästä taas juttelemaan, kunhan kaikki ne, ketkä siellä kävivät saisivat jostain tiedon, että se toimii taas.
Kiitos ilmoituksesta. En ole käynyt enää testailemassa.
Minulla ei aukea, avaa, avaa sivustoa, mutta sitten ei tapahdu mitään. :-(
Eikun pääsinpäs, minulla on olo, että päiväkirjastani puuttuu pitkiä pätkiä, mutta en tiedä onko näin oikeasti, vai kuvittelenko vaan.
Kiva kuitenkin päästä taas juttelemaan, kunhan kaikki ne, ketkä siellä kävivät saisivat jostain tiedon, että se toimii taas.
Viimeinen muokkaaja, possu pvm Ke Syys 09, 2009 2:47 pm, muokattu 1 kertaa
possu- Viestien lukumäärä : 430
Minäkin tahtoisin jäädä tänne. Admin, älä sulje sivustoa! Pliis!
eBeta- Viestien lukumäärä : 41
Ollako täällä vai siellä. Siinäpä vasta kysymys...
-Molla-- Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 47
Hienosti toimii tukari
Alko taas perinteinen "ulos lentäminen kun tallentaa viestiä", koko palstan jumitus, tiettyjen päiväkirjojen aukeamattomuus. Siinähä jumittaa nyt sitten.
Tosi kivasti + laajasti on korjattu koko asema tässä reilu kuukauden aikana
Olkoot.
Tai sitten vika on mun koneessa mutta epäilenpä (muut sivut toimivat moitteettomasti).
Alko taas perinteinen "ulos lentäminen kun tallentaa viestiä", koko palstan jumitus, tiettyjen päiväkirjojen aukeamattomuus. Siinähä jumittaa nyt sitten.
Tosi kivasti + laajasti on korjattu koko asema tässä reilu kuukauden aikana
Olkoot.
Tai sitten vika on mun koneessa mutta epäilenpä (muut sivut toimivat moitteettomasti).
Biancaliina- Viestien lukumäärä : 70
Koko selain piti sitten sulkea
Jep, ainakin mun silmii näyttäis siltä, että MELKOISEN moni päiväkirja /muu ketju on hävinnyt kuin tuhka tuuleen... nihkeästi näyttää kirjoitettuja sivuja
"Hyvin" korjattu
Jep, ainakin mun silmii näyttäis siltä, että MELKOISEN moni päiväkirja /muu ketju on hävinnyt kuin tuhka tuuleen... nihkeästi näyttää kirjoitettuja sivuja
"Hyvin" korjattu
Biancaliina- Viestien lukumäärä : 70
Täällä on parempi tunnelma ja hermot kestää paremmin. Tuuven poissaolo on selkeää plussaa.
Trisse- Viestien lukumäärä : 401
Trisse kirjoitti:Täällä on parempi tunnelma ja hermot kestää paremmin. Tuuven poissaolo on selkeää plussaa.
Törkeä herja!
Kyllästynyt- Viestien lukumäärä : 402
Ihan tosiasia; kävin siellä nimittäin vilkaisemassa. Vittuako sinulla on oikeutta sanoa mitään minun hermoistani taikka positiivisiksi/negatiivisiksi kokemistani asioista?!
Trisse kirjoitti:Ihan tosiasia; kävin siellä nimittäin vilkaisemassa. Vittuako sinulla on oikeutta sanoa mitään minun hermoistani taikka positiivisiksi/negatiivisiksi kokemistani asioista?!
Ihan sama oikeus kuin kenellä tahansa on oikeus puuttua ja kommentoida sinun törkyviestejäsi.
En puhunut moraalista vaan logiikasta!
Trisse kirjoitti:En puhunut moraalista vaan logiikasta!
On täysin loogista puuttua siihen, että sinä herjaat, solvaat ja kiusaat ihmisiä useilla eri nettipalstoilla.
Miksei olisi?
Ihan miten vaan. Eiköhän se kuitenkin mennyt jo jakeluun.
Outoa että pelkkä tukarillakäynti nostaa ärtyvyyttä
Outoa että pelkkä tukarillakäynti nostaa ärtyvyyttä
Kyllästynyt taisi tarkoittaa kommenttiasi Tuuvesta.Trisse kirjoitti:Ihan tosiasia; kävin siellä nimittäin vilkaisemassa. Vittuako sinulla on oikeutta sanoa mitään minun hermoistani taikka positiivisiksi/negatiivisiksi kokemistani asioista?!
Gyver- Viestien lukumäärä : 166
Ymmärrän mutta jos minä pidän tuuven poissaoloa plussana niin pidän. Väittelyn aloittaminen siitä on sama kuin alkaisi kinata siitä pitääkö toinen päärynäjäätelöstä vaiko ei.
Trisse kirjoitti:Ymmärrän mutta jos minä pidän tuuven poissaoloa plussana niin pidän. Väittelyn aloittaminen siitä on sama kuin alkaisi kinata siitä pitääkö toinen päärynäjäätelöstä vaiko ei.
Ei ole; päärynäjäätelö ei ole henkilö.
Ei ole sama asia, päärynäjäätelö ei loukkaannu kommenteista, ihminen saattaa.Trisse kirjoitti:Väittelyn aloittaminen siitä on sama kuin alkaisi kinata siitä pitääkö toinen päärynäjäätelöstä vaiko ei.
Aiheesta vaihteeksi:
Minustakin täällä on kivaa. Varsinkin kun se www.tukiasema.net -sivuston keskustelupalsta on edelleen rikki, vanhoja viestejä on kateissa jne... Näyttää siltä, että jatkamme toistaiseksi täällä.
Minustakin täällä on kivaa. Varsinkin kun se www.tukiasema.net -sivuston keskustelupalsta on edelleen rikki, vanhoja viestejä on kateissa jne... Näyttää siltä, että jatkamme toistaiseksi täällä.
Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:Ymmärrän mutta jos minä pidän tuuven poissaoloa plussana niin pidän. Väittelyn aloittaminen siitä on sama kuin alkaisi kinata siitä pitääkö toinen päärynäjäätelöstä vaiko ei.
Ei ole; päärynäjäätelö ei ole henkilö.
Yllättävää - painoittuisit ajattelusi puolesta Feelingiin MBTI:ssä Thinkingin sijasta. Sinullehan on tärkeää ettet ikinä loukkaa ketään
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Similar topics
» * VAROITUS *
» #tukiasema.net @ IRCnet <3
» vanha tukiasema toimii
» Nyt kun tukiasema on auki, jatkatteko päikkyänne täällä vai siellä?
» #tukiasema.net @ IRCnet <3
» vanha tukiasema toimii
» Nyt kun tukiasema on auki, jatkatteko päikkyänne täällä vai siellä?
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa