Netti koukuttaa liikaa!
5 posters
Sivu 1 / 1
Netti koukuttaa liikaa!
Miksi kummassa en pääse netin keskusteluista irti juuri ollenkaan? Epäilen että netistä pääsisi helpommin irti jos olisi jotain päivärutiineja. On harmillista kun nettimaailma eli minun tapauksessa netin keskusteluiden maailma pitää mua niin väkevässä otteessa. Voi olla että minulla on taipumusta addiktioihin, jos mietin menneitä eli lähinnä alkoholismiani ja jonkinasteista työnarkomaniaani. Toisaalta en mahda sille mitään, että olen lähinnä laajan kokemuspohjaiseen tietämyksen vuoksi mielipideautomaatti, vaikka en sellaisena mielelläni itseäni ajattelisikaan. Onneksi on muutakin elämää, mutta muu elämä ehkä jo vähän kärsii.
Hermiitti- Viestien lukumäärä : 360
Vs: Netti koukuttaa liikaa!
mitäs kaikkea oot kokenut.. kun sanot olevasi laajasti kokenut? muutakin kun pullonpohja ja krapula?
Chaos- Viestien lukumäärä : 296
Hanki koira...
niin sitä ainakin on pakko ulkoiluttaa, ja samalla tulee tutustuttua
samoilla kulmilla liikkuviin muihinkin ihmisiin. Ihan syvällisiäkin olen koiranulkoilutusreissuilla jutellut mm. murrosikäisten kasvatuksesta, syövästä, täkäläisistä lukiovaihtoehdoista, sossusta...
Lapsi on tietysti toinen asia, jonka takia on pakko pitää rutiineista kiinni. Mutta kumpaakaan ei tietysti oikeasti pidä hankkia (jos nyt lasta noin vain voikaan hankkia silloin kun haluaa), ellei tosiaan ole valmis sitoutumaan ja huolehtimaan.
samoilla kulmilla liikkuviin muihinkin ihmisiin. Ihan syvällisiäkin olen koiranulkoilutusreissuilla jutellut mm. murrosikäisten kasvatuksesta, syövästä, täkäläisistä lukiovaihtoehdoista, sossusta...
Lapsi on tietysti toinen asia, jonka takia on pakko pitää rutiineista kiinni. Mutta kumpaakaan ei tietysti oikeasti pidä hankkia (jos nyt lasta noin vain voikaan hankkia silloin kun haluaa), ellei tosiaan ole valmis sitoutumaan ja huolehtimaan.
minätäällä- Viestien lukumäärä : 370
Sama täällä. Mietin just olisi ihanaa että netin saisi joiksikin kellonajoiksi katki. Esim voisi päättää että kodin nettiyhteys toimii vain klo 19-12 ja välillä 12-19 se on aina poikki niin saisi päivisin aikaan enemmän. Just kuuntelen musiikkia ja järjestän vaatekaappia mutta homma etenee aika hitaasti kun noin kolmen musiikkikappaleen välein pitää tulla tänne tankkaamaan turvallisuutta. Sitä tekee hommaa aina kymmenen minuuttia ja roikkuu netissä kaksikymmentä minsaa.
(Nyt tulin roikkumaan nettiin valittaakseni kuinka roikun netissä - voi elämä! )
(Nyt tulin roikkumaan nettiin valittaakseni kuinka roikun netissä - voi elämä! )
Trisse- Viestien lukumäärä : 401
minätäällä, en huoli koiraa tässä tilanteessa, vaikka joku antaisi. Ehkä pitää alkaa taistelu riippuvuutta vastaan tosissaan ja rajata heti huomisesta tai ylihuomisesta alkaen netin käyttöä!
Trisse, kyllä netin kautta voi saada kokemuksia, kuinka nettiriippuvuudesta voisi päästä irti. Toisaalta minun uskottavuuteni ei ehkä oikein ole riittävä, jos itse alan kirjoittaa vinkkejä nettiriippuvaisille.
Huh-huh kyllä tää kirjoittelukin työstä käy!
Huh-huh kyllä tää kirjoittelukin työstä käy!
Hyvin netti myös koukuttaa. Pitää sitä jokapäivä pyöriä netissä. Tosin eipä oo mulla parempaakaan tekemistä, eli antaa mennä vaan..
Tintti-75- Viestien lukumäärä : 20
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa