Millainen olisi romanttinen kosinta?
+4
possu
Hermiitti
Ziina
HeppuHej
8 posters
Sivu 1 / 1
Millainen olisi romanttinen kosinta?
Jaakko Tepolta opin semmoisen lausahduksen, että "miten oisi, jos pantais hampaat yöksi sammaan lassiin?"
Olisiko tuo sopivan romanttinen?
Olisiko tuo sopivan romanttinen?
HeppuHej- Viestien lukumäärä : 143
Vs: Millainen olisi romanttinen kosinta?
Se klassinen: mies polvillaan naisen edessä; vasemmassa kädessä kukkapuska. ( ei: kukkapaska...ei kun pakkapuska....vai miten se menikään???+)
Viimeinen muokkaaja, Ziina pvm La Syys 12, 2009 3:41 pm, muokattu 1 kertaa
Ziina- Viestien lukumäärä : 96
Kamalaa, kun minua pelottaa nuo avattaresi ilmeettömät kasvot.
HeppuHej kirjoitti:Kamalaa, kun minua pelottaa nuo avattaresi ilmeettömät kasvot.
Olisko mallia Matrix?
Hermiitti- Viestien lukumäärä : 360
Pakko vetästä tässä se legendaarinen kosintarepliikki eli "mennääks meille vai teille...".
Hermiitti- Viestien lukumäärä : 360
No romanttinen olisi sellainen, että toinen sanois, että mennäänkö naimisiin ja toinen sanois siihen, että mennään vaan, ja sitten ne olis niinkö silleen yhdessä lopunikää ja silleen.
possu- Viestien lukumäärä : 430
sitten kun elämäsi loppuu, niin voisitko tulla minun kanssa meidän sukuhautaa nukkuu.
tv...
tv...
Näin kerran sellaisen.Olin tuttujen porukassa ravintolassa...siellä oli joku karaoke kun yhtäkkiä tuli hiljaista ja viereisessä pöydässä oleva mies noousi ,haki mikin ja tuli seisomaan keskelle lavaa.
Siinä,kaikkien kuullen hän kosi tyttöystäväänsä joka äimistyneenä nousi myös ja meni miehen viereen...taisi olla vähän liikaa siinä tilanteessa kun hän sitten pillahti itkuun.Se oli aika liikuttava ja kaunis hetki...oikein tuli tippa silmään itsellekin.
Siinä,kaikkien kuullen hän kosi tyttöystäväänsä joka äimistyneenä nousi myös ja meni miehen viereen...taisi olla vähän liikaa siinä tilanteessa kun hän sitten pillahti itkuun.Se oli aika liikuttava ja kaunis hetki...oikein tuli tippa silmään itsellekin.
tavis09- Viestien lukumäärä : 31
Tässä uusi avatar.....Matrix , edelleen.
Ziina- Viestien lukumäärä : 96
Tämä on hyvä.possu kirjoitti:No romanttinen olisi sellainen, että toinen sanois, että mennäänkö naimisiin ja toinen sanois siihen, että mennään vaan, ja sitten ne olis niinkö silleen yhdessä lopunikää ja silleen.
Gyver- Viestien lukumäärä : 166
Ziina kirjoitti:Tässä uusi avatar.....Matrix , edelleen.
Kiitos. Tuo näyttää paremmalta.
tavis09 kirjoitti:
Tyttöystävä hoksasi vasta siinä kohdassa mitä tuli luvattua?
HeppuHej kirjoitti:tavis09 kirjoitti:
Tyttöystävä hoksasi vasta siinä kohdassa mitä tuli luvattua?
Noup. Kosintaan vastaaminen myöntävästi on tunnepitoinen hetki muutenkin. Mulla itelläkin oli vaikeuksia pitää pakkaa kasassa tuon hetken ja tota kosintaa voi mitenkään pitää romanttisena. Eli kosinta oli mulle sopiva
helu- Viestien lukumäärä : 182
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa