Kiertäjäkalvosin
3 posters
Sivu 1 / 1
Kiertäjäkalvosin
Olen jo aika pitkään kärsinyt kiertäjäkalvosimen tulehduksesta / pinnetilasta, tänään kävin taas piikeillä omalääkärilläni. Kyllä se asiantuntijalta tapahtuu! Kerran jouduin käymään päivystyksessä eikä se nuori lääkäri varmasti edes pistänyt oikeaan paikkaan...
Sain lisää tulehduskipulääkettä, yötkin ovat sitten yhtenäisemmällä unella varustettuja. Lisäksi vaihdoin antihistamiinin Ataraxiin, koska käsi-ihottumakin tuppaa kutisemaan öisin kovasti. Uneen Atarax ei kovasti minulla vaikuta.
Mulla on kyllä maailman paras omalääkäri. Yksityinen kylläkin, joten maksaakin jotain...Mutta mielummin maksan, kuin hyppään tk:ssa jatkuvasti. (ja opamoxia kirjoittaa mukisematta, tosin en edes käytä kuin ajoittain.)Hän ei ole psykiatri, vaan yleislääket. erikoislääkäri, mutta ehdottoman pätevä myös pääkrempoissa.
Onneksi minut potkaistiin pois psyk.polilta eläkepäätöksen myötä. Saa käyttää sitä lääkäriä, josta pitää! Terapiaa en ole koskaan saanut (pl. "keskustelut") mutta en haluakaan.
Omalääkäri hoitaa samalla nupin ja muutkin paikat.
Sain lisää tulehduskipulääkettä, yötkin ovat sitten yhtenäisemmällä unella varustettuja. Lisäksi vaihdoin antihistamiinin Ataraxiin, koska käsi-ihottumakin tuppaa kutisemaan öisin kovasti. Uneen Atarax ei kovasti minulla vaikuta.
Mulla on kyllä maailman paras omalääkäri. Yksityinen kylläkin, joten maksaakin jotain...Mutta mielummin maksan, kuin hyppään tk:ssa jatkuvasti. (ja opamoxia kirjoittaa mukisematta, tosin en edes käytä kuin ajoittain.)Hän ei ole psykiatri, vaan yleislääket. erikoislääkäri, mutta ehdottoman pätevä myös pääkrempoissa.
Onneksi minut potkaistiin pois psyk.polilta eläkepäätöksen myötä. Saa käyttää sitä lääkäriä, josta pitää! Terapiaa en ole koskaan saanut (pl. "keskustelut") mutta en haluakaan.
Omalääkäri hoitaa samalla nupin ja muutkin paikat.
eBeta- Viestien lukumäärä : 41
Kiertäjäkalvosin
Puhuit kiertäjäkalvosimen pinnetilasta. Tarkoitatko siis tuota olkapäässä olevaa systeemiä? Jos, niin miehelläni on ollut molemmissa olkapäissä kyseinen ongelma ja on leikattu yleisellä puolella parin vuoden välein toinen avo- ja toinen skooppiileikkauksena. Ja mies voi taas olkiensa suhteen erinomaisesti.
elzukka- Viestien lukumäärä : 22
Vs: Kiertäjäkalvosin
Juu, olkapäässähän se kiertäjäkalvosin. Harrastatko ebeta jotain liikuntaa tai tiedätkö mikä tuon pinnetilan aiheuttaa?
Liikkuvilla ihmisillä kiertäjäkalvosimen ongelmat eivät taida mitenkään harvinaisia olla. Sopivasti treeniä muuttamalla voisi silloin päästä piikeistä eroon.
Liikkuvilla ihmisillä kiertäjäkalvosimen ongelmat eivät taida mitenkään harvinaisia olla. Sopivasti treeniä muuttamalla voisi silloin päästä piikeistä eroon.
vilsu- Viestien lukumäärä : 60
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa